Zanimljivo dragi prijatelji,
o besmislenosti same isplativosti sam pisao, o nesvrsishodnosti kupovine drugog auta sam pisao, o spremnosti na neuspeh u ovom projektu sam pisao i mislim da više o tome nemam šta da kažem. Zahvaljujem se Madisonu na savetima, naravno da ću prepravke limarije prepustiti profesionalcu, nisam ni u snu planirao da sečem, varim, šmirglam i farbam. Za to moram naći čoveka, koji će posao uraditi "kao sebi". To što je neko profesionalac u tom poslu ne znači da će dobro uraditi. Profesionalce zanima samo odnos "novac/utrošeno vreme". Svaki profesionalac će pre da uzme da radi razlupano novije auto, promeniti mu krila i šta se sve može odšrafiti od limarije, ofarbati i uzeti fine pare s obzirom da je od havarisanog auta (čitaj: vredi manje od 2000 evra na otpadu) napravio auto koje se može prodati za 10-tak hiljada. A i mušterija će biti zadovoljan.
Ovaj posao zahteva čoveka koji drži do svoga imena i glasa. U slučaju ako nešto ne ide kako treba, takav čovek bi trebao da "uloži sebe u posao" bez obzira da li mu je to isplativo i da uradi ono što bi obećao, a ne da skarabudži zato što, "eto, ne može se bolje", ili "to ti niko ne bi bolje uradio". Moj posao je sličan. Vi "sutra" možete doći kod ortopeda profesionalca (ne daj bože) da vam ugradi protezu kuka ili kolena. U slučaju da je zglob "otišao u qrac" prognoze nisu baš lepe. On može da odradi posao perfektno, knjiški, da dotera nogu u preporučene granice normale a vi i dalje da je vučete i imate probleme sa njom. Međutim ako vas operiše neko, ko poznaje Vas i Vašu porodicu, s kim se viđate makar jednom mesečno i ko Vas poštuje, taj će se truditi da ovaj deo dotera do perfekcije, bez obzira koliko će vremena da uloži u operaciju i rehabilitaciju.
U svakom slučaju, poslovi sa limarijom neće početi pre marta 2015.
Pošto još nisam pogledao nijedan pod od Country-ja (sem na slikama) nisam kompetentan da pričam o mogućim prepravkama. Čim pogledam, pišem i pitam Vas za savete.
Pozdrav