Autor Tema: mala pomoc oko cipovanja?  (Pročitano 19376 puta)

0 Članovi i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: mala pomoc oko cipovanja?
« Odgovor #60 poslato: Februar 22, 2012, 12:23:43 pre podne »
Sto da ne,ovo je Srdjan radio u Bosni i merio na valjcima,ja sam radio jedan ovde letos,nije imao granu ali je ozbiljno isao i zvuk mu je bio kao na VR-u.Nije ga merio i sugurno ne bi izbacio tu snagu zbog goriva jer je vozio na 95oktana.

Sa dobrim gorivom ide na tu snagu sigurno  ;)

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: mala pomoc oko cipovanja?
« Odgovor #61 poslato: Februar 22, 2012, 12:32:47 pre podne »
TT_tuning    koliko sam ja shvatio, ti si SM diler..znaci Srdjan pravi mapre, a ti ih uspisujes...interesuje me kako Srdjan onda moze da zna u kakvom je auto stanju da bi tu mapu taco prilagodio tom autu ? ako sam negde pogresio, ispravi me..pozz

Van mreže golf 1 1.8/16v

  • VW Početnik
  • Poruke: 137
  • Age: 41
  • Lokacija: Skopje
  • Karma: +10/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: mala pomoc oko cipovanja?
« Odgovor #62 poslato: Februar 22, 2012, 12:33:43 pre podne »
Ja cu odma diplomu da pocepam sad ocigledno neznam da racunam
Evo ja cu da doniram 130 oktana gorivo da odradis mapu za abf idemo na valjcima ako ima preko 160ps na tockovima dobijas sta hoces
g-lader

Van mreže LEMI

  • Youngtimer
  • VW Klub Prijatelj
  • Master Member
  • ***
  • Poruke: 3413
  • Age: 113
  • Lokacija: Beograd, Vozdovac
  • Karma: +48/-31
  • Pol: Muškarac
  • KORREKT
Odg: mala pomoc oko cipovanja?
« Odgovor #63 poslato: Februar 22, 2012, 12:37:57 pre podne »
170k je mnogo km? Ljudi sto vas toliko pucaju komplexi o kilometrima? Sta mislite da moze neko da vam garantuje da taj auto nije obrnuo 2x toliko? 60% automobila su ubili boga oca pa su vracani ...pa opet deluju utegnutije nego neciji koji je presao pravih 100k ali je vozen i "pazen" sacuvaj boze! Ne kazem da km nisu bitna stvar, ali i da nisu merilo stanja motora/auta.

SM chip sam ja ispitivao dosta, i razgovarao sa @TT_Tuningom dosta o istom, i tako ce i biti po pitanju mog auta.

A ti Aleksandre, savetujem ti da prvo stavis auto na tockove, vodis neki da kazem zapis i pratis ponasanje auta pre felni i posle. Pa zakljuci kakva je razlika. Sto se potrosnje tice, svi kazu da su velike razlike, ja nisam video neke drasticne razlike kad sam sa 16" presao na prve 18" e sad razlika u konjima izmedju tvog i mog je 26, ali opet... vidi proveri. Ti da si hteo da uzimas auto brz i startan verujem da ne bi uzeo dizela od 90ks. A posto hoces 18" tu nema puno divljanja i brze voznje, stavi te felnice, svaler gas i uzivaj :)

Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: mala pomoc oko cipovanja?
« Odgovor #64 poslato: Februar 22, 2012, 01:04:58 pre podne »
TT_tuning    koliko sam ja shvatio, ti si SM diler..znaci Srdjan pravi mapre, a ti ih uspisujes...interesuje me kako Srdjan onda moze da zna u kakvom je auto stanju da bi tu mapu taco prilagodio tom autu ? ako sam negde pogresio, ispravi me..pozz

Pa tome i sluze dileri,da provere auto ispitaju provozaju,i ocene stanje motora.Uvek se radi bazicna mapa kako bi se radila na svakom autu sa tim motorom,e sad nije svaki motor isti,isto presao,ist odrzavan,pa se desi da neki malo vise dimi (moguce da je remontovana pumpa) pa se to koriguje i dovede na normalu,i x stvari koje se na licu mesta moraju popraviti,znamo svi da se km vraca i da su realno nasa kola iz uvoza presla min po 250000km i dosla do nas sa "samo" 120000km,a ja cu to znati tek kad probam auto posle chipa,jer ne ponasa se isto auto sa manjom km i sa duplo vecom. 

Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: mala pomoc oko cipovanja?
« Odgovor #65 poslato: Februar 22, 2012, 01:18:37 pre podne »
Ja cu odma diplomu da pocepam sad ocigledno neznam da racunam
Evo ja cu da doniram 130 oktana gorivo da odradis mapu za abf idemo na valjcima ako ima preko 160ps na tockovima dobijas sta hoces

Ne znam koju diplomu imas ali to moze da se uradi i stojim iza toga.

Mogu i reci da je napravljen i motor iz Opela 2.0 c20xe sa 150ks fabrickih i samo prepravkom usisa i chipom i 100oktana gorivom imao 175ks.I napravili smo dual mapu odnosno dve mape u ECU da kad se stisne dugme od Nitra vraca paljenje da bi mogao dobiti cak 120ks nitra.Ja sam licno vozio auto sa tim motorom na Dragu i imao vreme 12.6sec na 402m>auto je bio sa zadnjom vucom i tezak oko 750kg.Bilo je i auta sa istim motorom koji su isli i brze.

Ne hvalim se niti me to interesuje,samo hocu da vas uverim da to moze da se napravi i da radi i pravi rezultate i nije jednom probano nego vise puta,i te price atmo ne moze da se uradi vise od 10ks to pricaju ljudi koji ne mogu vise da naprave,itekako moze i ABF je odlican motor i moze dosta da pruzi

Sa minimalnim prepravkama,da se prepravi na turbo sa fabrickim klipovima moze da trpi preko 200ks,to samo govori kvalitetu motora.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: mala pomoc oko cipovanja?
« Odgovor #66 poslato: Februar 22, 2012, 01:21:45 pre podne »
tt, nemoj nista licno da shvatas. nemam nista protiv cip tuninga, tebe ili tvoje firme.
 za 183ks na ABF treba sigurno oko 1300eu raznih cuda i prepravki.
to sto sm garantuje za 183ks okaci macku o rep
 
nemoj sa ovim motorom mijesati ni porediti c20xe

Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: mala pomoc oko cipovanja?
« Odgovor #67 poslato: Februar 22, 2012, 01:38:05 pre podne »
Daleko od toga da poredim ta dva motora nego dajem primer sta atmo motor moze,i ABF trpi dosta nitra bez havarija ;) A u pravu si da ABF ne moze da se poredi sa c20xe B)

Pazi SM je napravio mapu i izmerio snagu,kako i sta je radio to samo on zna,i po tome je i poznat sto moze da uradi sto mnogi na nasim prostorima ne mogu.Ja verujem da moze i video sam veliku razliku kad sam radio tog ABFa i drugaciju zvuk i rad motora.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: mala pomoc oko cipovanja?
« Odgovor #68 poslato: Februar 22, 2012, 01:40:17 pre podne »
jebiga sa SLS ima oko 162ks ali pravih.
hvala na odg u svakom slucaju beer

Van mreže golf 1 1.8/16v

  • VW Početnik
  • Poruke: 137
  • Age: 41
  • Lokacija: Skopje
  • Karma: +10/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: mala pomoc oko cipovanja?
« Odgovor #69 poslato: Februar 22, 2012, 01:46:07 pre podne »
tt nemoj da mesas stvari
abf atmosverac moze da se odradi i do 300 konja ali ne sa chip tuning ima tu dosta stvari e sad c20xe ima vece dizne 245cc tako da ima i teoretske mogucnosti da se odradi vise od abf ali ne bog zna sta zasto nisu samo dizne u pitanje nita pa chip,
e sad dual mapu bez eeprom emulator na dugme prvi put cujem sem ako niste napravili neki amplifier na knock sezoru tako da be vratio kasnije palenje ali i to je druga svera
koliko se ja razumem kod atmosverca cipovanje bez drugi prapravki vrh ti je 15ps da dobijes ono sto je fabrika ugusila zbog
emisija izduvnih gasova itd a turbo motori su druga prica gde moze da se dobije realno vise konja
g-lader

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: mala pomoc oko cipovanja?
« Odgovor #70 poslato: Februar 22, 2012, 01:51:53 pre podne »
@makedonac koliko god ti slazes informaciju knok senzora o detonacijama u bloku koju on salje kompu, koliko god tad vratio paljenje na kasnije ili ranije... koliko god slazes informacije lambde i ovoga i onoga mislim da je pravih 183 nemoguce

Van mreže golf 1 1.8/16v

  • VW Početnik
  • Poruke: 137
  • Age: 41
  • Lokacija: Skopje
  • Karma: +10/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: mala pomoc oko cipovanja?
« Odgovor #71 poslato: Februar 22, 2012, 01:57:29 pre podne »
gedora 100% si u pravu nisam ni reko da moze 183 to je nemoguce nego tt spominjo neku dual mapu za nitro
i samo sam uporedio stock abf vs c20xe da moze nesto vise c20xe ali i to je za nijansu ;)
g-lader

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: mala pomoc oko cipovanja?
« Odgovor #72 poslato: Februar 22, 2012, 02:02:39 pre podne »
c20xe sa istim diznama kompom i lambdom samom ugradnjom usisne lexmaul sa 150 ide na 161ks.
dual mapa je moguca ali komplikovana. neznam ko bi se prihvatio tako nekog odgovornog i opasnog posla

Van mreže golf 1 1.8/16v

  • VW Početnik
  • Poruke: 137
  • Age: 41
  • Lokacija: Skopje
  • Karma: +10/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: mala pomoc oko cipovanja?
« Odgovor #73 poslato: Februar 22, 2012, 02:18:51 pre podne »


Moguce je i vise mapa evo moj komp sa emulatorom mogu menjati mapu tokom vozne koju hocu i praviti mapu kakvu hocu real time data logging
« Poslednja izmena: Februar 22, 2012, 02:21:11 pre podne od strane Modus »
g-lader

Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: mala pomoc oko cipovanja?
« Odgovor #74 poslato: Februar 22, 2012, 10:42:11 pre podne »
tt nemoj da mesas stvari
abf atmosverac moze da se odradi i do 300 konja ali ne sa chip tuning ima tu dosta stvari e sad c20xe ima vece dizne 245cc tako da ima i teoretske mogucnosti da se odradi vise od abf ali ne bog zna sta zasto nisu samo dizne u pitanje nita pa chip,
e sad dual mapu bez eeprom emulator na dugme prvi put cujem sem ako niste napravili neki amplifier na knock sezoru tako da be vratio kasnije palenje ali i to je druga svera
koliko se ja razumem kod atmosverca cipovanje bez drugi prapravki vrh ti je 15ps da dobijes ono sto je fabrika ugusila zbog
emisija izduvnih gasova itd a turbo motori su druga prica gde moze da se dobije realno vise konja

Prosto i jednostavni i bez ikakvih emulatora i ostalo,mape su napravljene preko emulatora u live tun rezimu na valjcima ali se posle upisuju u eprom i povezivanjem odredjenih pinova na epromu ,na pritisak tastera on u mili sec. prebacuje na drugacije paljenje da bi mogao sto vise nitra primiti bez gorenja klipova.

Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: mala pomoc oko cipovanja?
« Odgovor #75 poslato: Februar 22, 2012, 10:51:31 pre podne »
c20xe sa istim diznama kompom i lambdom samom ugradnjom usisne lexmaul sa 150 ide na 161ks.
dual mapa je moguca ali komplikovana. neznam ko bi se prihvatio tako nekog odgovornog i opasnog posla

Pa o tome ti pricam da nije ozbiljna prica i da nije decko uporan,ne bi stigao dokle je sada.Ja sam vozio to cele sezone,na motoru koji nisam ni pipnuo izvukao ga iz stranca ubacio povezao i pun gas,na saltanju nisam pustao nitro,znaci maxinmalno maltretiranje motora,da bi na kraju sezone zaglavio ventil stigao ga klip i iskrivio ventil i malo ostetio klip.To je najveca havarija ali mojom krivicom da sam vodio racuna ne bi se to ni desilo,a na motor od 150ks dodati oko 120ks nije uopste malo i velik je rizik da motor pukne ,ali sa dobrom mapom to se nije desilo.

Evo nasao sam link od decka koji je radio tog golfa na 183ks pa pogledajte ako vas ne mrzi

http://www.bhtuning.com/das-auto-projekt-zwo-video-ubrzanja-t-21141.html

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: mala pomoc oko cipovanja?
« Odgovor #76 poslato: Februar 22, 2012, 11:33:34 pre podne »
tt_tuning  jesi ti radio crnu trojku abf iz banovaca je? msm nosi na kolima tvoju nalepnicu, pa predpostavljam da si ti radio cip na njoj..koliko sam ja razumeo radjen je taj cip za 100 oktana..ako se secas auta, na koliko ste ks nju izvlacili ?

Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: mala pomoc oko cipovanja?
« Odgovor #77 poslato: Februar 22, 2012, 11:56:28 pre podne »
Pa taj auto ima tu mapu,letos sam ga radio.Taj auto je ko casa ispravan i utegnut,nije meren posle chipa,ali je razlika osetna,on doduse nema granu (fabricka je) tako da ne verujem da je toliko dobio.

Van mreže Strbac

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2306
  • Age: 20
  • Lokacija: Beograd-Dorcol-Cukarica
  • Karma: +136/-118
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW
Odg: mala pomoc oko cipovanja?
« Odgovor #78 poslato: Februar 22, 2012, 11:58:58 pre podne »
Druze ajde mi malo objasni oko te grane sta se manja i kakva se grana stavlja. Auto je golf6  59 kw 1.4 motor benzin
"Nikad se ne prepirite s glupim ljudima. Prvo će vas spustiti na svoj nivo, a onda pobediti na iskustvo"

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: mala pomoc oko cipovanja?
« Odgovor #79 poslato: Februar 22, 2012, 12:27:11 posle podne »
Pa taj auto ima tu mapu,letos sam ga radio.Taj auto je ko casa ispravan i utegnut,nije meren posle chipa,ali je razlika osetna,on doduse nema granu (fabricka je) tako da ne verujem da je toliko dobio.

po meni je glupo sto se mapa radila na 100 oktana gorivo, kad decko vozi stalno na 95 oktana...auto jeste dobar, ali ne ide po meni kako treba..ja ga sa golf 4 1.9tdi dobijem na 400m a i drugar ga moj dobijao par puta sa seat ibicom 2.0 8v 115 ks...ali moram da dodam da auto ima strasno dugacak menjac, pa verovatno tu gubi na ubrzanju..