motor izvadjen, blok i radilica noseni na mjerenje, cilindri i klipovi su u fabrickoj toleranciji, radilica ide na 1. specijalu sa lezajevima od r32, sjutra se ravna blok i radi radilica vjerovatno, trebalo bi da uskoro stignu i klipnjace od 2.9, ide dihtung od mk4 vr6 radi povecanja kompresije sa 10 : 1 na 10,5 : 1 , portovanje i poliranje glave, zamjena vodjica i siceva ventila, nove karike, podizaci ventila, lanci i spaneri, uljna pumpa kao i komplet dihunga i semeringa.
sve ovo lijepo zvuci a jos ljepse kosta, a tek onda dolazi na red set kvacila, 6-2-1 izduvne, pumpa 4bar, dizne 2.9, izrada usisne 2.9, 1.8t IAT senzor i sa time bih trebao da zavrsim ovu jebadu sa motorom, eventualno neki chip i to je to...
koliko ce sve to trajati niko ne zna