Autor Tema: razika u obliku klipa za isti motor  (Pročitano 2248 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže milan_b mk1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1660
  • Karma: +106/-45
  • Pol: Muškarac
  • Auto: opel
razika u obliku klipa za isti motor
« poslato: Novembar 15, 2011, 04:57:11 posle podne »
pozdrav , da li mi neko moze reci u cemu je razlika izmedju ova dva klipa ... ovaj stari na klipnjaci je trenutno izvadjen iz motora , a ovaj sto je cistiji je od staroga vw golf 1 1.3 motora koji je izvadjen kada je radjena generalna ... precnici su isti , na starom klipu prva karika se nalazi u visljoj poziciji i uljana karika je malo deblja ... to je sto sam ja primetio ... isto tako koliko su dozvoljene tolerancije i precnici odstupanja tj.istrosenost i kod cilindra i kod klipa da uzmem pa da premerim sve to ... posto klip ima poprilicno lufta u cilindru preko milimetar-dva palcem ga mrdam levo desno ko da promaja duva  lollol , koliki su precnici ventila kod glave .... ono da znam na cemu sam , jer sam bio do gesta tamo su klipovi sa karikama  za 1300 cm3 oko 16500 din .







 bicedobro ...
. . /████████\ . .
=/___________\=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/|
l_\____________/_|

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: razika u obliku klipa za isti motor
« Odgovor #1 poslato: Novembar 15, 2011, 11:22:09 posle podne »
.
« Poslednja izmena: Decembar 24, 2011, 10:48:16 posle podne od strane gedora »

Van mreže milan_b mk1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1660
  • Karma: +106/-45
  • Pol: Muškarac
  • Auto: opel
Odg: razika u obliku klipa za isti motor
« Odgovor #2 poslato: Novembar 16, 2011, 12:22:33 posle podne »
ok , hvala na informacijama...
. . /████████\ . .
=/___________\=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/|
l_\____________/_|

Van mreže milan_b mk1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1660
  • Karma: +106/-45
  • Pol: Muškarac
  • Auto: opel
Odg: razika u obliku klipa za isti motor
« Odgovor #3 poslato: Novembar 19, 2011, 03:31:47 posle podne »
premerio sam sam cilindre i klipove i rezultati su sledeci ...
1 cilindar 74.90
2 cilindar 74.92
3 cilindar 74.94
4 cilindar 74.94            znaci odstupanje od 75 za desetu na prvom najlosijem , ovalnost u obimu od 2-4 stote

klipovi fabricka tolerancija 74.985 , kod mene 74.5 -74.65 - dakle katastrofa ...

radilica lezeci 53.96-53.965
          leteci 42.0


kod motora 1.1 sto imam u knjizi
klip 69.48 cilindar 69.51 grupa 0
klip 69.49 cilindar 69.52 grupa 1
klip 69.50 cilindar 69.53 grupa 2

- znaci razlika u toleranciji tj.zazor iznosi 3 stote , ako sam dobro protumacio ili gresim ispravite me ...
ja nemam podatke tacne za 1.3 motor pa ako neko ima da mi napise , posto bi radio prvu specijalu i kupio klipove za prvu specijalu , lezajeve...

gedora je bio u pravu , nije dobro tu nista koliko vidim ja  boodala  i molim za malu pomoc  bicedobro ...
. . /████████\ . .
=/___________\=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/|
l_\____________/_|

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: razika u obliku klipa za isti motor
« Odgovor #4 poslato: Novembar 20, 2011, 12:16:51 pre podne »
/
« Poslednja izmena: Decembar 24, 2011, 10:48:36 posle podne od strane gedora »