Autor Tema: Golf 4 2.0 - Vergla dugo i jedva upali  (Pročitano 21087 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže ivan.stojanovic

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 418
  • Age: 38
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk6 1.6 TDI BlueMotion
Golf 4 2.0 - Vergla dugo i jedva upali
« poslato: Maj 24, 2011, 10:44:10 posle podne »
Pozdrav svima,

Vozim Golf 4 2.0, motor AZJ, benzin/sekvent plin. Prosle godine je izvadjen katalizator, ostavljen je oklop, sve unutra je izgorelo i ocisceno je sve. Auto je kod mene 1.5 godinu, ima ugradjen AG plin (u Holandiji ugradjen), servisiran redovno. Svecice stavljene NGK kada sam uzeo auto, presao 20-25 hiljada za tih 1.5 godinu.

Problem mi se javlja pri prvom paljenju, kada auto stoji preko noci ili vise od 6 sati (na primer) a da se ne pali.

Kada upalim auto (uvek se pali na benzin posto je sekvent plin), upali ga bez problema i pokusava da ga podigne na oko 1100 obrataja i mozda i dostigne te obrtaje ali se auto posle 2-3 sekunde ugasi, znaci ne radi lepo ni na trenutak, trokira dok dize obrtaje i onda odmah obori obrtaje i ugasi se. Nakon toga odmah kresnem jos jednom, isto kresne iz prve i upali ga bez ikakvog trokiranja i odmah lepo slozi rad.

Isao sam kod elektricara, podesio je klapnu ler gasa, sto je neznatno poboljsalo paljenje, pri tom prvom paljenju pokusa da digne na 1100 obrtaja (ili koliko vec je podeseno), dok je pre dizao na ispod 1000. Opet sam ga terao kod elektricara, nista nije otkrio, auto se i dalje isto ponasa.

Negde sam po forumu video da moze da bude neka vakum pumpa (ili tako nesto). Takodje sam nekako povezao da moze da bude i protokomer. Ne bi sada da krenem da menjam sve to jer ne znam sta je. Da li je neko imao ovakvav problem i sta je pomoglo? :)

Hvala unapred,
Ivan
« Poslednja izmena: Jul 28, 2011, 08:03:03 posle podne od strane ivan.stojanovic »
Ivan Stojanovic
Golf Mk6 1.6 TDI BlueMotion

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6701
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: Loše prvo paljenje na Golf 4 2.0 AZJ
« Odgovor #1 poslato: Maj 25, 2011, 12:03:46 pre podne »
mozda lupam, ali mislim da je problem do goriva tj kad palis drugi put komp sracuna smesu kako treba.
ili mozda senzor temp rashladne tecnosti... nagadjam
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže nikgt

  • VW Početnik
  • Poruke: 71
  • Age: 40
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Loše prvo paljenje na Golf 4 2.0 AZJ
« Odgovor #2 poslato: Maj 25, 2011, 12:06:47 pre podne »
dizne zapekle

Van mreže shvexoman

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2660
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +44/-36
  • Pol: Muškarac
Odg: Loše prvo paljenje na Golf 4 2.0 AZJ
« Odgovor #3 poslato: Maj 25, 2011, 12:08:56 pre podne »
Imao sam slican problem na A3 , kod mene je bio senzor za teperaturu koji stoji na usisnoj grani , znaci ne onaj glavni na racvi za vodu nego bas na usisnoj grani u blizini klapne. Mozda je najbolje da ides kod nekog ko ima osciloskop jer jedino tako mozes da ustanovis 100% da li je do senzora

Van mreže ivan.stojanovic

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 418
  • Age: 38
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk6 1.6 TDI BlueMotion
Odg: Loše prvo paljenje na Golf 4 2.0 AZJ
« Odgovor #4 poslato: Maj 25, 2011, 02:25:26 posle podne »
@nikgt
Nisu dizne sigurno, ciscenje su prosle godinu, i pre i posle ciscenja se isto ponasao auto.

@shvexoman
Imam ja u firmi nekoliko osciloskopa i koristim ih svakodnevno, mogu sam da proverim :) Samo mi treba dugacak produzni do parkinga do auta :) Predlozicu mom elektricaru da proveri taj senzor. Jesi li i ti isto imao plasticnu usisnu granu na tom A3?
Ivan Stojanovic
Golf Mk6 1.6 TDI BlueMotion

Van mreže ivan.stojanovic

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 418
  • Age: 38
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk6 1.6 TDI BlueMotion
Odg: Loše prvo paljenje na Golf 4 2.0 AZJ
« Odgovor #5 poslato: Maj 25, 2011, 02:26:50 posle podne »
Jos necega sam se setio, majstor za plin mi je rekao da je pritisak u usisnoj grani 420 milibara umesto normalnih 350 (on misli da je to normalan pritisak), ne znam da li to moze imati ikakve veze sa tim. To je njemu prijavilo na racunaru, tako mu je plinski MAP senzor prijavio.
Ivan Stojanovic
Golf Mk6 1.6 TDI BlueMotion

Van mreže nikgt

  • VW Početnik
  • Poruke: 71
  • Age: 40
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Loše prvo paljenje na Golf 4 2.0 AZJ
« Odgovor #6 poslato: Maj 25, 2011, 04:45:28 posle podne »
i meni se isto desava, i to od skoro, majstor mi je rekao da je do dizni, zapekle zbog plina, ali i ja sumnjam u to, verovatno je isti problem kao kod tebe, tako da cekam resenje...
A dizne jel si cistio ultrazvucno?
« Poslednja izmena: Maj 25, 2011, 04:49:36 posle podne od strane nikgt »

Van mreže Peca_Nis

  • VW KLUB Maniac
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5018
  • Age: 31
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +141/-30
  • Pol: Muškarac
Odg: Loše prvo paljenje na Golf 4 2.0 AZJ
« Odgovor #7 poslato: Maj 25, 2011, 08:34:51 posle podne »
Nije VW ali imam isti problem, logan 1.4 sekvent to isto radi, otisle dizne...  ;)
nemam ja. to su gile i ljilja iz borce. kruska jebe tu zenu on ima br

Van mreže shvexoman

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2660
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +44/-36
  • Pol: Muškarac
Odg: Loše prvo paljenje na Golf 4 2.0 AZJ
« Odgovor #8 poslato: Maj 25, 2011, 11:00:10 posle podne »
@nikgt
Nisu dizne sigurno, ciscenje su prosle godinu, i pre i posle ciscenja se isto ponasao auto.

@shvexoman
Imam ja u firmi nekoliko osciloskopa i koristim ih svakodnevno, mogu sam da proverim :) Samo mi treba dugacak produzni do parkinga do auta :) Predlozicu mom elektricaru da proveri taj senzor. Jesi li i ti isto imao plasticnu usisnu granu na tom A3?
da kod mene je isto plasticna grana

Van mreže ivan.stojanovic

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 418
  • Age: 38
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk6 1.6 TDI BlueMotion
Odg: Loše prvo paljenje na Golf 4 2.0 AZJ
« Odgovor #9 poslato: Maj 25, 2011, 11:58:04 posle podne »
@shvexoman
Onda cu to spomenuti majstoru, pa nek ispita taj senzor.

@Peca_Nis
Eh nemoj da poredis VW i Dacia-u :) :) :) Salim se naravno :) Nisu u pitanju dizne, ociscene su skoro.

@nikgt
Da, ultrazvucno su ciscene dizne. Imam odlicnog mehanicara koji ih nikako drugacije ni ne bi cistio, on to nosi usluzno mu radi neko.
Ivan Stojanovic
Golf Mk6 1.6 TDI BlueMotion

Van mreže nikgt

  • VW Početnik
  • Poruke: 71
  • Age: 40
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Loše prvo paljenje na Golf 4 2.0 AZJ
« Odgovor #10 poslato: Maj 26, 2011, 08:49:16 pre podne »
ja sam sipao neki wyns aditiv za dizne i kao malo bolje, ali i dalje se zatrese na prvo paljenje, posle toga sve normalno

Van mreže ivan.stojanovic

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 418
  • Age: 38
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk6 1.6 TDI BlueMotion
Odg: Loše prvo paljenje na Golf 4 2.0 AZJ
« Odgovor #11 poslato: Maj 27, 2011, 11:52:15 posle podne »
Novo sto sam primetio je da kada auto ostavim na benzinu i upalim na benzin onda lepo upali. Potrosio mi se plin i mrzelo me da idem da sipam, pa par dana vozim na benzin. Vec 2 jutra sam palio bez ikakvih problema. E sad, nisam siguran 100% posto su ove temperature 30 stepeni ovih dana, pa ce mi trebati bar 10 dana da budem siguran u to. Provericu prvo 10 dana samo sa benzinom, pa onda 10 dana sa plinom. Inace, svakako pali na benzin, ali ako vozim na plin i tako ostavim i ujutru krenem da upalim, nema dovoljno benzina u sistemu i onda mu treba vremena da napumpa, pa taman na drugo paljenje upali. Jel bi to moglo da znaci da je pumpa "slaba"?
Ivan Stojanovic
Golf Mk6 1.6 TDI BlueMotion

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Loše prvo paljenje na Golf 4 2.0 AZJ
« Odgovor #12 poslato: Maj 27, 2011, 11:57:44 posle podne »
ne

Van mreže nikgt

  • VW Početnik
  • Poruke: 71
  • Age: 40
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Loše prvo paljenje na Golf 4 2.0 AZJ
« Odgovor #13 poslato: Maj 27, 2011, 11:59:13 posle podne »
citao sam negde jednom liku se desavalo da mu plin nekako ulazi u usis kad odstoji preko noci, negde pusta, napuni cilindre i isto ima lose prvo paljenje...  wacko

Van mreže ivan.stojanovic

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 418
  • Age: 38
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk6 1.6 TDI BlueMotion
Odg: Loše prvo paljenje na Golf 4 2.0 AZJ
« Odgovor #14 poslato: Maj 28, 2011, 12:11:49 pre podne »
@gedora
Hvala.

@nikgt
To se meni desavalo pa mi je zato i eksplodirala usisna grana. Sada mi je servisiran plinski uredjaj i vise tih problema nemam. Samo jos taj problem sa prvim paljenjem da resim i sve je super.
Ivan Stojanovic
Golf Mk6 1.6 TDI BlueMotion

Van mreže ivan.stojanovic

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 418
  • Age: 38
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk6 1.6 TDI BlueMotion
Odg: Loše prvo paljenje na Golf 4 2.0 AZJ
« Odgovor #15 poslato: Maj 29, 2011, 10:35:41 posle podne »
Testirao sam ga na benzin samo ovih dana, od 5 jutarnjih paljenja je 4 puta upalio bez greske, a 1 se opet nesto mucio...Znaci, iskljucivo na benzin sam ga palio i vozio, nisam ni imao plin a opet zeza...znaci da najverovatnije nema nikakve veze sa plinom. Pokusao sam da skontam da li ima veze sa spoljnom temperaturom, ali izgleda da nema...tj. oko 20 stepeni i oko 30 stepeni je palio bez problema, na spoljasnoj temperaturi 25 stepeni je upalio lose. Ne znam ni da li ima veze sa spoljnom temperaturom...
Ivan Stojanovic
Golf Mk6 1.6 TDI BlueMotion

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Loše prvo paljenje na Golf 4 2.0 AZJ
« Odgovor #16 poslato: Maj 30, 2011, 10:01:18 posle podne »
ivane stojanovicu, pritisak goriva koji trebas imati u sistemu ti preko noci opadne i pumpa za gorivo ga za vrijeme verglanja prvog paljenja ujutro ti nemoze tako lako nadoknaditi jer u magistrali za dizne imas dovoljnu kolicinu vaduha koji prvi udarni pritisk pumpe nemoze izdrukati na prvo paljenje. nadam se da znas o cemu ti pricam. pozz

Van mreže shvexoman

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2660
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +44/-36
  • Pol: Muškarac
Odg: Loše prvo paljenje na Golf 4 2.0 AZJ
« Odgovor #17 poslato: Maj 31, 2011, 09:47:02 pre podne »
probaj pre prvog paljenja da das kontakt 2-3 puta , da pumpa nadruka pritisak

Van mreže nikgt

  • VW Početnik
  • Poruke: 71
  • Age: 40
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Loše prvo paljenje na Golf 4 2.0 AZJ
« Odgovor #18 poslato: Maj 31, 2011, 09:18:56 posle podne »
ivane stojanovicu, pritisak goriva koji trebas imati u sistemu ti preko noci opadne i pumpa za gorivo ga za vrijeme verglanja prvog paljenja ujutro ti nemoze tako lako nadoknaditi jer u magistrali za dizne imas dovoljnu kolicinu vaduha koji prvi udarni pritisk pumpe nemoze izdrukati na prvo paljenje. nadam se da znas o cemu ti pricam. pozz


a sta moze da bude uzrok tome da uvuce vazduh u magistrali za dizne, tj. gde pusta gorivo (jel ima neki nepovratni ventil)

Van mreže shvexoman

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2660
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +44/-36
  • Pol: Muškarac
Odg: Loše prvo paljenje na Golf 4 2.0 AZJ
« Odgovor #19 poslato: Maj 31, 2011, 10:05:26 posle podne »
mislimda je zbog toga postavljen regulator pritiska goriva , izgleda kao pechurka , zna i on da zeza mada retko , popusti membrana vremenom, ja sam menjao i to kod mene kad sam imao problem na A3 , ali nista nisam dobio jer je bilo da senzora. Ali moj problem je bio vezan iskljucivo za hladno vreme tj nije pali na prvu kad je ispod 10C