VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: Ivan Novembar 18, 2017, 04:57:20 posle podne
-
Od pre neki dan mi ne rade rikverc svetla.
Prekidac menjan i ista situacija.
Struje ima na osiguracu ali ne dolazi do sijalica.
U cemu moze biti problem?
-
Godina proizvodnje bleh
kako bese manjerka? biggrin
-
Moja se jos vozi. bicedobro bleh
-
Tako sam ja i moju mogao da vozim samo noge uvek mokre lollol
-
Kod mene su noge jos uvek suve. biggrin thumbup
-
Od pre neki dan mi ne rade rikverc svetla.
Prekidac menjan i ista situacija.
Struje ima na osiguracu ali ne dolazi do sijalica.
U cemu moze biti problem?
Crna madjija. :17
-
Kako da je prevedem u belu? blink biggrin
-
Moraju neparni klipovi da se stave u vodu da se kuva i da se procita bajalica (ponavljas 100 puta "upali se rikverc svetlo"), posle 100.000 km vozis bez problema.
Ako su dusmani onda se tesko skida madjija, vidi da ti nisu stavili nesto pod prag od kola.
-
Ako su sandjame u pitanju onda kuvam parne? blink
-
Ne, ako su sandjame onda proveri da li na osiguracu 15 imas struju. Struja ide na D16 kad motor radi pa na prekidac, pa vraca na D19 koji je interno vezan na E12 pa posle vodi na sijalicu.
-
Ima struje na broju 15.
Spajao sam i zice direktno ali nema vajde.
Zar ne ide masa preko prekidaca?
-
Ide plus na jedan od pinova na prekidaču, pa proveri dolazi li napon kada se da kontakt ili motor radi. Na drugi pin koji ide sa prekidača a nema napon možeš da spojiš + sa akumulatora i ako je instalacija u redu dobićeš napon na sijalici. Prekidač je "start point" kod rešavanja problema, pa počni od njega, kada je menjač u R prekidač treba da provodi struju.
-
Spojio sam zice i nista se nije desilo. Time sam eliminisao prekidac kao moguci problem.
Videcu sutra da gde izlaze zice iz snopa u motornom prostoru pa da proverim da li dolazi struja kad se da kontakt.
-
Izmeri na samom konektoru prekidaca nema sta da trazis.
Je si li prespajao sa ukljucen kontakt?
-
Nije kod mene lako doci do prekidaca. biggrin
Bio je ukljucen kontakt.
-
Vidi sta je lakse, mozda da spustis tablu sa osiguracima pa iza proveri pinove.
-
Kod mene je motor uzduzno pa prekidac dodje u tunelu tako da se jedva i vidi.
Potrazicu zice kod motora. Ne skida mi se tabla po ovoj hladnoci.
Ako nista ne uradim iz motornog prostora onda sledeceg vikenda kod strica na dizalicu. Ne mogu pre.
Ja sam mislio da na prekidac ide masa pa sam sasvim drugacije i shvatio kvar.
Hvala u svakom slucaju. beer
Javljam sta sam uradio.
-
Evo ti dve slike. Na prvoj nađi prekidač (BACK-UP LT SW), a na drugoj nađi sijalicu (BACK-UP LT). Na šemi možeš videti da na prekidač ide struja sa voda 15 (start/run) preko osigurača 15 (10A), a na sijalicama postoji jedna zajednička masa Braon žica.
(https://s18.postimg.org/ervdkfv4n/b21_Page_1.jpg)
(https://s18.postimg.org/rxavq5rgn/b21_Page_2.jpg)
Moram ove slike bolje da stavim, sad bi trebalo da su bolje, klik za zum.
-
Evo uzroka mog problema. Jos da pronadjem gde je bio ukljucen.
(https://s8.postimg.org/7a5q2ju2p/DSC_1997.jpg) (https://postimg.org/image/7a5q2ju2p/)
-
Problem resen.
Drugi deo konektora se nalazi kod razvodnika paljenja.
Povezano i sve radi.
Hvala jos jednom. beer
-
Jesam li ti rekao da pogledaš ispod praga kola. Dušmani ! lollol
-
bicedobro thumbup lollol
-
Kazem ja manjerka.
Stradali amortizeri pa od truckanja poispadalo sve.
Gledaj sa vedrije strane od truckanja neces imati kamen u bubregu sve ima u pesak da se pretvori. biggrin
-
od truckanja neces imati kamen u bubregu
I plombe u zubima. biggrin