VW Klub

VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: Matke GTI Jun 28, 2015, 10:32:39 pre podne

Naslov: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Matke GTI Jun 28, 2015, 10:32:39 pre podne
Kao sto naslov kaze,otvaram ovi temu jer na forumu nisam uspeo da nadjem ovo sem na jednom postu ali tu se nije mnogo pricalo o turbu i ugradnji,ja bi hteo da razjasnimo razliku izmedju turba i bi turbo motora koja je razlika i naravno gde se mogu ugraditi u koje motore koliko kosta koji su bolji itd itd.,a posto tema moze olako da skrene s puta i da ode u nedogled ja cu prvo od mene da pocnem pa mozete polako da se ukljucujete i da pitate za svoje automobile naravno.

mene zanima to upravo kod 2.0 gti 16v abf motora ugradnja i turba i bi turba kako ide i sta je bolje,naravno znam da je to skup sport napominjem kolko para toliko i muzike ali ipak ima ljudi koji se upustaju u to pa mozda bi i ja to odradio jednog dana ako bog daa. :)
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Fica Jun 28, 2015, 10:39:10 pre podne
Momak ti si pobedio, ja bih tebe za clana meseca.

Ugradi twin turbo u gti-16v jebo bi turbo.
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Matke GTI Jun 28, 2015, 10:50:50 pre podne
ja pitam jer neznam mnogo o tome vise znam samo o turbu a za twin ili bi turbo neznam ni ko ni gde se ugradjuje tako da ako moze objasnjenje od strucnijih lica
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: dejan921 Jun 28, 2015, 10:57:25 pre podne
pogledaj temu od madmax. mozda ti to malo pomogne
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Guarana Jun 28, 2015, 11:14:29 pre podne
biturbo su serijski vezane 2 turbine, jedna manja za nize obrtaje i veca za vislje.. kad predje odredjen broj obrtaja , gasi prvu i pali drugu.. kola koja imaju to mozes na prste da nabrojis
twin turbo je skoro iskljucivo za V motore, svaka polovina motora ima svoju turbinu, dosta komplikovanije nego jednu da ima, prednost je da mogu biti 2 manje umesto jedne velike
ako nema jedno od ova dva vec na motoru NIKO ne ugradjuje naknadno.. kome je cilj da ima brz auto, je svejedno dal puni 2 sekunde ili 5 sekundi, ako ce ga drzati na boostu svo vreme svejedno.
za ugradnju turba na atmosferski motor u regionu isto imas na prste ruke da prebrojis ko moze da uradi.. a da se ne razleti posle par natezanja.. ako nemas par hiljada evra spremljenih, moze tema odmah da se zakljuca.
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Matke GTI Jun 28, 2015, 11:28:10 pre podne
da zanima me ko ume to u opste da odradi u srbiji a da se ne razleti i da se ne sjebe nesto i naravno pare su neophodne sto se tice mene ja sam na granici odlucivanja da li to da radim za moj auto a za novac mi nije problem jer sam u mojoj temi spomenuo da auto ostaje kod mene jer mi je uspomena i da cu da ga radim po svom ukusu,samo mi treba informacija ko zna da radi i koji je najkvalitetniji turbo da se uradi ;) :)
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Aca_Ks Jun 28, 2015, 12:53:24 posle podne
 lollol lollol lollol
jojjj obozavam ovakve teme.... Znas koliko njih postavlja ovakve teme i pita razne budzevine da ubaca... Samo ces da napravis da se pojave par njih i da se svadjaju ovde u nedogled hah...
Da si ti pametan da u onog tvog gosu ubacis 1.9 tdi afn i da se vozis kao covek, mani se ovog uzaludnog sporta...
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Marko mk2 Jun 28, 2015, 01:10:18 posle podne
imas + za dizela, jedino sto ne moze da se registruje jer se nije fabricki ugradjivao  :53  trk
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Matke GTI Jun 28, 2015, 01:16:23 posle podne
ja sam decko uporan i radoznao nece niko da se svadja samo pitam da bi znao ja sam svoje odlucio sta ubacujem a sta cu da nadogradim to cu tek da vidim al kad mi daju dobar odgovor i to strucnija lica
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Lepi Jun 28, 2015, 01:27:04 posle podne
Problem sa ovim forumom je sto kad neko postavi ovakvo pitanje nastaju svadje, prepoucavanja i komentari kao sto su "ti si pobedio".

Objasnite coveku sve lepo.

Zasto je ovo smesno? Ako neko ne zna, treba da mu se objasni. Ali ne, svi ce da se prave pametni i da se smeju a ustvari niko nema dve blage veze.
A onaj ko zna, ce da dodje i da napsuje coveka i tu je kraj price.

Druze, kao sto je neko reko, ako imas ozbiljnu sumu novca, mocices to da odradis kako treba. A tad ces ti svima da se smejes.

Guarana +
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Алал вера! Jun 28, 2015, 02:15:17 posle podne
Ne znam da li si video ovu temu...
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=64074.msg714252#msg714252 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=64074.msg714252#msg714252)
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Guarana Jun 28, 2015, 02:36:12 posle podne
za turbo garret je alfa i omega.. za tacni model ces se dogovoriti sa majstorom koji ti bude radio
posto imas vec mk2 mislim da je najlaksa/najbrza varijanta da ti se ubaci G60 i onda prepravi ili na 16v ili na turbo umesto G-laddera. plus nemas komplikacije oko registracije kao sto bi imao da ubacis ABF.
misim da podcenjujes kolko to zadovoljstvo na kraju izadje... a sa druge strane nisi bas upoznat sa fizikom povecavanja KW u autu..
ukratko ostala bi ti skoljka od auta original.. skoro sve ostalo bi morao da menjas, koji god brzi motor da ubacis

treba ti:
-motor .. g60/abf sta god
-struja za taj motor, tj custom struja ako idu turbo prepravke
-drugi menjac, pitanje je uopste dal bi neki serijski izdrzao.. gledajuci krusku sa 200+ vec puca na sve strane
-drugi amortizeri/opruge.. raspored tezine u autu ti se menja, sa tolikim brzinama bi morao tvrdje vesanje da imas
-drugi rezervoar, pumpu za gorivo, creva itd itd
-drugi cajger unutra
-velike felne zbog sl. stavke..
-VECE/JACE KOCNICE!!! ... uzasno je koliko ljudi dodaje kw autu a ostavlja fabricke kocnice.. veci diskovi, druge celjusti, drugi kocioni glavni, jaca creva..
-auspuh, hladnjaci i sl. random sto ne ide uz motor

mozda sam lupio za nesto, ima par ljudi koji na forumu koji imaju u prstu pa ce me vec ispraviti
po mom skromnom misljenju, sve to izadje sigurno 4.000-5.000e da bude kako treba.. ja iskreno sumnjam da ti sa 18 godina imas toliko kesha na raspolaganju, ako se varam jbg.. nije to tip posla gde mozes da placas 50-100e mesecno pa kad bude gotovo, gotovo..

eee sad.. druga strana.. posto si mladjan momak i hteo bi 250KS u autu matorom 20 godina koji je tezak samo oko 1000kg

1)mislim da je glupa ideja.. ja svom klincu ne bi nikad dao takav auto u ruke.. nisam ispratio onu promenu zakona, al valjda je sad i nelegalno ako si nov vozac?
2)neces moci da lupis pun gas dok ne dodjes do 4-5 brzine.. na to dodaj turbo koji ne radi dok nije u obrtajima i dobices auto koji je za svakodnevnu voznju uzas po mom skromnom misljenju
3)to sto moze na pravcu da ide 5x brze ne znaci da moze i u krivinama.. i dalje je to auto sa prednjom vucom.. da bi dobio bolje ponasanje van pravolinijskog, dodaj jos par hiljada evra i spremi se da se odreknes bilo kakvog komfora u obicnoj voznji..
4)kome budes dao da ti uradi auto, na njega si posle i vezan za sve popravke.. znaci ako ti je majstor 200km od tebe, moraces svaki put kad je nesto vise od ulja i filtera auto do njega.. ako je nesto crklo, na prikolicu/slep i tamo
itd..

kazem ti sve ovo dobronamerno, nemoj se uvrediti.
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: DuleC Jun 28, 2015, 03:32:42 posle podne
Bravo Guarana, imaš +  :47.
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: madmax 81 Jun 28, 2015, 03:36:52 posle podne
Moze to druze da se napravi nije problem ali kao sto ti vec rekose drugovi clanovi to kosta puno,pogotovo ako placas nekog da ti to radi.
Motor sam da se pripremi-prilagodi za boost u svemu tome najjeftiniji izadje. Glavninu troskova odnose radovi na pravljenju kompletnog i novog sistema za dovod vazduha,izduvnog sistema sa novom custom izduvnom granom aispuhom kompletnim itd. Zatim mora sistem goriva da se unapredi jer fabricki ne moze da zadovolji xxx ks.

Kocnice mogu da ostanu od gti a standardne jer se kocioni sitem auta pravi prema tezini auta.

Problem menjaca nisu ks vec duplirani obrtni moment ali ima 02a ili 02j menjaca i mogu da slusaju do 300ks bez problema

bi turbo cuda i ne mogu na 16v jer on nije u stanju da gura 2 turba,a i nema potrebe za tim jer na trzistu ima turbina sto podrzavaju od 100 do 1200 ks.

Uglavnom ako budes to radio ima da te odere taj koji ti to bude radio jer ce rad naj vise da kosta u svemu tome.

Valjda ce se stari uskoro javiti on ti je doktor za te stvari :)
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Guarana Jun 28, 2015, 03:53:35 posle podne
stari odavno ne zalazi u ovakve teme, misilm da se samo nervira bezveze.. sa celog foruma mislim da su jedino kruska i cubica(?) nesto iskesirali, ostali samo prazne price. plus par ljudi koji su sami sebi namontirali nesto.. mislim da ih ima 4-5 plafon.

edit: jesi siguran maxe da su kocnice samo po tezini? mislim da moraju max brzinu da uzmu u obzir, zato su i svi nemacki 'ograniceni' na 250km/h
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: madmax 81 Jun 28, 2015, 04:05:04 posle podne
800kg.auto u std.verziji od 0 do 200 islo pola sata npr.
Nabudzio ga na 400 ks.od 0 do 200 ide za par min.
Kocis sa oba auta od 200 do 0 u cemu je razlika?
Stavis 300mm diskove na lesinu od 800kg dobijes samo da kad kocis naglo sa 100kmh do 0 da zablokiraju tockovi i umesto da kocis ti se sa takvim auto boris kao na ledu.
Zaboravi ove stajlere sto guraju velike diskove da im popune felnu i da lepo na slici sa fb.izgleda.
Razmisli malo jesam li u pravu.
256mm napred i opasne sport plocice na dvojci nista vise! Hocu da kazem da od plocica zavisi trenje.
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Guarana Jun 28, 2015, 04:11:47 posle podne
decko sad ima 1.6td u autu :)
200-0 nema razlike ako su iste tezine
ako ide brze od 200 zbog jaceg motora i dalje mislim da mu trebaju bolje kocnice
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: madmax 81 Jun 28, 2015, 04:18:18 posle podne
Ja sam govorio o gti kocnicama i da za dvojku ne tereba veci disk od 256mm
Na kraju krajeva i novija 1.6td dvojka nosi girling ili lukas 54mm kljesta kao i gti golf.tako da.......
Porse klesta i disk od 300mm na autu od 800kg.samo za slikanje sluze a za voznju od dvojke pravi mrtvacki sanduk!

Edit:brze od 225-230 ne moze da ide i da hoce jer ta brzina plafom std.vagenovih menjaca bez obzira sto je nabudzio 400ks iz motora. Tuningom motora samo skracuje vreme do te brzine. Za vece brzine od toga mora i getriba da se turpija ;)
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: vladairon Jun 28, 2015, 06:31:18 posle podne
Madmax je u pravu sto se kocnica tice, da se ne bih ponavljao, napisao sam o tome u ovoj temi. http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=65004.msg724655#msg724655 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=65004.msg724655#msg724655)

Poenta je da za odredjenu tezinu po tocku imas odredjeno prijanjanje, cim tu granicu prijanjanja predjes dlazi do klizanja i gubitka stabilnosti, a granica se predje povecanjem kocne sile, u prevodu velicinom diska, tj srednjim poluprecnikom trenja diska i normalno menajnjem ostalih komponenti u kocnom sistemu. Kad nubudem iamo vremena napravicu u ekselu proracun i psotaviti ovde, da svako moze da ubaci podatke za svoje vozilo i izracuna koje kocnice mzoe da stavi
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Guarana Jun 28, 2015, 07:26:23 posle podne
o jbt obojica ste zapeli za to.. nisam rekao da stavi najvece moguce kocnice.. nego VECE .. komparativ
ako mislite da nije ok napomenuti ljudima da pored motora poboljsaju i kocnice na autima koji su kamile fabricki ok, nek je vama na dusu
maxo je prvo rekao da je samo tezina auta bitna, to sam komentarisao kao netacno jbg.. bitna je i brzina koju taj auto moze da razvije.
ti si svoje lupio iako si masinac.. nemas za tezinu prijanjanje, nego je tezina FAKTOR .. kod kocenja imas 3 bitne sile..
1)kineticku energiju auta koja zavisi od mase i brzine kojom se krece doticna masa
2)energiju trenja koju pravi pritiskanje plocice o disk
3)velicinu dodirne tacke na podlogu i jacinu prijanjanja koju poseduje
plus tona sporednih sila , otpor vazduha, motorno kocenje, pravac kretanja, raspored tezine, vrsta abs-a ako ga ima.. al nebitno sad..
ne kazem da max nije u pravu kad kaze da ne treba na g2 300mm disk.. kolike su tacne velicine nemam pojma, u praksi sam eventualno dodao ninu plocice neki put.. al nije sve samo u tezini majku mu :D
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: madmax 81 Jun 28, 2015, 07:54:05 posle podne
Napisah ja tebi za tu krajnju brzinu da jos niko sto predhodno nije otvorio menjac i napravio nove zupcanike brzina nije zajebao krajnju izlaznu brzinu iz std. menjaca bez obzira koliko ks ima u motoru.Samo ce sa tim ks da smanji vreme do max brzine.
To je jasno kao dan!


 Ko tunira auto 256mm+girling 54mm+ sintermetal sport plocice i ispadaju oci kako lesina od dvojke koci.

geatan hojt mk1 powerd by lehmann motorsport 300ks br1.vw 16v sauger u svetu
girling 38mm klesta custom perforirani std.velicine diskovi nazad,napred 256mm std.velicine svega ali je kocnica poboljsana sport glavnim cilindrom,sport korektorima kocione sile,i sve to na 14ke felne
Ovo je sampionsko auto pa kad njemu za brdske trke ne trebaju porseove kocnice ne trebaju ni nama za nase lesine :46 Tezina je zakon :46 to kazu svi koji se bave pravljenjem trkackih auta :46
(http://s15.postimg.org/deyqu1nq3/P1000097.jpg)

http://youtu.be/VnqtWJJVw2g (http://youtu.be/VnqtWJJVw2g)

Bilo kako bilo decko je pitao moze li da se napravi to sto on hoce. Ja smatram da moze ako hoce da tunira auto po propisu,a trziste je puno kvalitetnih motorsport delova samo treba da se zna sta kupiti,i naravno kosta,pa ko je voljan da ulaze novac u to nema drugih ogranicenja sem finansijskih mogucnosti pojedica  :26




Stajling je vec nesto drugo :46
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Matke GTI Jun 28, 2015, 07:58:39 posle podne
ljudi moji hvala vam puno pogotovo guarani i madmaxu super ste hvala vam na pomoci po mojoj nekoj proceni auto moj sa sve motorom enterijerom eksterijerom u to spada limarija bice odradjen do februara meseca po mojoj proceni mozda okasnim mesec dva to je zbog novca ako ga prikupim,,znaci napominjem ne pisem temu jer sam neozbiljan ili sad hocu nesto da izmisljam radim veliki projekat i auto mi je uspomena i ostaje kod mene,samo se informisem u vezi tog turba i oko motora posto se ne razumem bas toliko a interes mi je da to odradim sve jer za taj turbo jeste malo veca para ali mislim da ja to mogu da odradim samo mi je potrebno da znam ko to ume dobro da radi ali otom potom,u svakom slucaju hvala vam jos jedanput i molio bih admina da ne zakljucava temu posto moze svako da pita u vezi svog motora sta bi tuningovao al naravno ja cu se u vezi mog gti-ja jos malo raspitati sta jos tu ide i sta se jos menja...
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: madmax 81 Jun 28, 2015, 08:08:41 posle podne
Ovde na forumu je vec usvojeno kao istina da je to neizvodljivo napraviti.
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Matke GTI Jun 28, 2015, 08:12:00 posle podne
e da zaboravih da pitam,procitao sam ovaj tekst sto mi je guarana napisao i ono sto je naveo pod onim brojevima zanimam me samo koliko se to na kraju sve isplati ali ne mislim u novcu posto se u novcu sigurno ne isplati nego mislim na to da li nema kvarova i da li taj auto moze da se koristi za recimo svakodnevnu voznju ali ne mislim bas ono svaki dan ali9 npr svaki drugi neka bude i da li mi to pravi neki problem oko registracije posto sam ja sad sa stricom sredio oko registracije kada budem ubacio abf 16v to mi je sredjeno e sad neznam kasnije ako to odradim da li ce nesto da me zajebavaju na tehnickom i jos neke sitne stvarcice koje mogu da uzrokuju problemcice
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: madmax 81 Jun 28, 2015, 08:16:15 posle podne
Evo da ti kazem odg.za tu svakodnevnu voznju.
Ako se uradi kako treba po propisu vozi se kao i svaki drugi auto,ca sta vise bolje se ponasa nego bilo kakav 16v atmosferac jer ne mora da se vrti na velikim obrtajima da bi isao,a samim tim se i manje dernja i ne plasi narod onako bzv.
Ako govorimo o redu velicina ks. taj 16v turbo ako npr.na 7000 obrtaja ima 350ks u svakodnevnoj voznji na 3000 obrtaja ima 200+ konja i xxx momenta pa je sa tim sve receno sto se tice svakodnevne voznje :26
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Matke GTI Jun 28, 2015, 08:21:44 posle podne
ma tih 350ks je mnogo za mene mislim voleo bi da imam toliko ali ne treba mi ja sam hteo oko 250 do 280ks,,,,,,,ako to moze da se odradi na 2.0 gti 16v  abf atmosferac ali pod uslovom sto vi kazete da se odradi dobro i da to sve bude lepo upakovano jer ako se odlucim da to radim nema stajanja mora da se odradi do kraja a i nije to mala para mora da se uradi perfektno ;)
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Guarana Jun 28, 2015, 08:24:28 posle podne
ti citas kako ti odgovara lollol
gde sam napisao ista za krajnju brzinu... ili stavise da se ne slazem s tobom? :)
ti gledas empirijski te stvari jbg...
aj plasticno..

2 x identicna golfa.. jedan 1100kg , jedan 800kg .. onom od 800kg su dovoljne manje kocnice, zato sto ne moraju istu kolicinu energije da poniste kao autu sa 300kg vise.

1 x golf 7 sa 1400kg i 1x lamborghini neki sa 1400kg.. idu 200km/h .. sve od pomagala je iskljuceno.. sa istim kocnicama ce zaustaviti manje vise jednako.. zasto lambo moze da stavi vece i ukoci pre a golf ne? ista masa, ista brzina.. sta fali? ;)

1 x golf kao ovaj sa videa samo civilno legalan .. 1x golf kao ovaj skroz.. ovom sa brda su kocnice na samoj granici da blokiraju... zasto ce civilnom odleteti svaki put?
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: madmax 81 Jun 28, 2015, 08:26:10 posle podne
E,za toliko ks iz abf atmosferca treba oko 10 000e i onda taj motor nije za svakodnevnu voznju iz milion razloga.

Ako ces atmosferca abf a stari ti je doktor za te saug skule :)
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Guarana Jun 28, 2015, 08:28:09 posle podne
svi skromni ovih dana.. ja sam imao 60ks i jos da pevam xD
ako hoces 240+ KS na 2.0 atmosfercu uzmi hondu :P
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Matke GTI Jun 28, 2015, 08:30:34 posle podne
uf to je bas mnogo za tolko konja toliko para jbg za to mi se ne daju bas pare al do 4000-5000 mogu da daam,,,,,,,,al neznam onda kako bi ja mogo abf da povecam na drugaciji nacin konjazu sem turba na koji nacin moze?
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Guarana Jun 28, 2015, 08:33:52 posle podne
a da te pita brat.. prvo jesi ikad vozio ili si se vozio u autu sa preko 200ks?
i cemu ce ti?
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: madmax 81 Jun 28, 2015, 08:36:15 posle podne
Empirijski naravno,sve naucio preko svojih ledja da tako kazem i nabacao se para i para :26
Ko kaze taj lambo ima disk precnika pola metra? Mozda mu je velicina ista kao na nekom od tih R golfova?
1.Bez tih pomagala lambo je onda takodje golf dvojka sto se kocenja tice po meni.
2.lambovo medjuosvinsko rastojanje,teziste i ostalo nije isto kao na limenoj kutiji zvanoj golf pa to dvoje ne treba porediti jer se sigurno ne ponasaju isto u takvim uslovima kao sto navodis.

Ti mene nisi shvatio! Ja govorim da za unapredjenje kocnica zadnji faktor velicina diska i da se tako one ne unapredjuju vec obratno.
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Matke GTI Jun 28, 2015, 08:37:04 posle podne
jesam se vozio kako nisam i ide dobro,a voleo bih to da imam i to na golfu 2 mislim da bi to svako zeleo da ima samo ako ima mogucnosti da to izvede e sad neznam sta bih mogo da radim kad na atmosfercu tolko konja da bi dobio moram mnogo para da ulozim to bas ne bih radio kao sto je madmax reko ali kazem mogu da ulozim 5000e za to ako imaju mogucnosti da to i dobijem a ako ne moze neznam sta da radim jer mi jednostavno 150ks nije dovoljno
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: madmax 81 Jun 28, 2015, 08:41:18 posle podne
Ovako Jovane druze>Kupis ti sebi 1,8 16v motor i nemas problema sa upisivanjem u sobracajnu,onda skupis lovu i ulupas u njega oko 3000e da se uradi po propisu i malo tunira i eto ti 180ks i da te bog vidi.Extra ide,nije previse napregnut da puca,kvari se itd.....i sto je najbitnije moze se voziti kao svakodnevno auto ;)
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Matke GTI Jun 28, 2015, 08:44:48 posle podne
a recite mi kako moze da se tunira jos 2.0 16v da se doda makar do 200ks
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Guarana Jun 28, 2015, 08:45:26 posle podne
shvatio sam ja tebe al si tvrdoglav... again... xD
bez tih pomagala lambo ima 235 napred i 295 pozadi gume.. i to je ono od cega zavisi dal ce da prokliza ili ne sa nekom silom kocenja.. tezina i ostalo je posledican faktor ..
znaci sto je vece #1 (masa x brzina) treba jace #2 (diskovi/paknovi) da zaustavi na istom odstojanju
ako je sila #2 veca nego sto moze da izdrzi #3 (sirina i kvalitet guma) , auto proklizava..
ako zelis da imas isto #1 i #2, moras da povecas #3
ako ne zelis/mzoes da povecas #3, moras da smanjis #1 ili #2
ako smanjis #2 , autu ce trebati vise da zaustavi

eto :)
mislim da smo po pitanju teme odavno zavrsili, al volim da vezbam mozak teoretisanjem :) i naravno znam da cenim praksu, nije sve u teriji ;)
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Matke GTI Jun 28, 2015, 08:45:34 posle podne
jer sam se sa gedorom dogovorio da hocu da ubacim 2.0 16v abf
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Guarana Jun 28, 2015, 08:48:40 posle podne
sa ninom je prosto ako imas pare.. kazes sta hoces, ostavis pare i kljuceve.. i dodjes po spakovano..
vec je napravio jedan kao sto hoces, pitaj ga kolko to zadovoljstvo dodje
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Matke GTI Jun 28, 2015, 08:52:28 posle podne
ja sam sa njim pricao sve lepo i reko mi je da mu se javim kad budem odlucio e sad on samo ubacujem motora tj pakuje ih ali neznam dal ume da ih tjunira da im povecava konjazu a ja bi voleo da taj motor koji budem ubacio da preraste u turbo ali to mi je mnogo para da dam kazem mogu da spremim 4000e da se odradi turbo ali neznam kolko konja dobivam i da kako jos mogu da tuningujem auto bez turba tj kako mogu da mu povecam ks-e
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: madmax 81 Jun 28, 2015, 08:54:56 posle podne
a recite mi kako moze da se tunira jos 2.0 16v da se doda makar do 200ks

Stari ti je krut po pitanju odavanja njegove magije kako to naturpija na 200ks,tako da ces to morati da vidis sa njim ;)
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Matke GTI Jun 28, 2015, 08:56:26 posle podne
znaci on ipak moze da doda 200-220 ks bez turba
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: madmax 81 Jun 28, 2015, 08:58:57 posle podne
Zna stari magiju.Ucio valjda od nekog zajebanog mag a pa je sad ljubomorno cuva.Bojim se da ce preseliti,a ni na koga nece preneti tu magiju lollol

Joco za ovoliko pitanja bojim se da ces clanarinu morati da platis  :26
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Fica Jun 28, 2015, 08:59:34 posle podne
Bolje tebi gedora da napravi g120 ili ako bas nemas para za to moze i g100.
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Guarana Jun 28, 2015, 09:01:30 posle podne
naljutice ga na kraju pa ce dobiti 1.9TDI unutra lollol
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Matke GTI Jun 28, 2015, 09:02:08 posle podne
ma platicu duplo nije problem sutra odo da uplatim samo mi dajte broj na koji da uplatim,,,,,,,,,,,,,hvala vi drugari ki braci lollol,pomogli ste mi a ja cu da vidim sta cu i kako cu dal da idem na turbo ili na obican tuning al svakako hocu da povecam sa 150ks-a na minimum 200ks-a pa ako moze i preko jos jednom hvala ako ima jos koji savet dobro doso mi je svakako.... thumbup
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Nikola Calasan Jun 28, 2015, 09:05:11 posle podne
Evo jos jednog decka od 18 godina koji je spremio 5000e da napravi turbo motor, tj bi-turbo, malo mu jedna turbina :)
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Matke GTI Jun 28, 2015, 09:06:57 posle podne
ja sam pitao sta je bolje bi turbo ili turbo i kakva je razlika nisam nikog ubio ako sam pitao posto se iskreno ne razumem a i nisu male pare ne bi voleo da me neko zavrne
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Nikola Calasan Jun 28, 2015, 09:14:39 posle podne
To sto si hteo da saznas, mogao si na google da procitas i da vidis u cemu je razlika izmedju tubo i bi- turbo motora . Msm da sa 18 godina ne treba da mastas o 250-300 ks u golfu 2, a pri tome ne znas razliku izmedju turbo i bi-turbo motora. Abf u golfu 2 sasvik korektno ide, a za sve ostalo ti treba mnogo para jer sve vuce jedno drugo. Pri tome vidim da se ne razumes u mehaniku, sto znaci sa ti za to treba majstor koji takodje treba da zaradi. To sto ti hoces, Max je napravio, pa nek ti kaze koliko ga je kostalo, a radio je sam.
Skupljaj pare za more, mani se tuninga :)
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Matke GTI Jun 28, 2015, 09:18:34 posle podne
sve cu ja to da vidim sa gedorom posto ce on to da pakuje sto se tice motora a za povecanje konjaze cemo da vidimo to hocu sigurno da radim samo cu da vidim na koji nacin cu da radim a i reko sam ja sam uporan decko a za pare ne brini nije tvoj problem vec moj videcemo i ako sam ja neiskusan sve to moze da se sredi,bar imam ukusa ;)
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Desmo Jun 28, 2015, 09:25:43 posle podne
1.8t iz golfa ili audija tt, mislim da je to najjeftinije rešenje, ima ih 150,180,220ks fabrički.
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Matke GTI Jun 28, 2015, 09:26:56 posle podne
da al kolko to kosta da uradi gedora i kako da ga registrujem ja na sve mislim i razmisljam malo unapred sta i kako. ;)
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Fica Jun 28, 2015, 09:30:15 posle podne
Kad malo razmisljas unapred, bolje se sprijatelji sa clanom lolazoca, jer sa tvojim vozackim iskustvom i 200+ konja u golfu 2 ima da bude dva metra bez geometra.

Uozbilji se malo leba ti nek ti nino uradi pravog gti-a mislim da snagu a ne da su mu pola konja pocrkali pa ces da vidis kako to ide u golfu 2.
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: gedora Jun 28, 2015, 09:40:07 posle podne
ja cu jos malo crnogorcu zavrsiti dvojku sa preko 200ks bez turba ili biturba. dodji nek te provoza 1 krug da vidis kako to cudo ubrzava od 80 do 200km/h nece ti biti dobro.
mani se 280+ks sa 18god zivota  ;)
udji tamo u temu automobili clanova gdje su sarani i zokiju ostavi adresu  mahac
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: SKYLINE Jun 28, 2015, 09:44:18 posle podne
Druže ako hoćeš brz auto zaobiđi VW   ;)
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Guarana Jun 28, 2015, 09:47:17 posle podne
odakle se ti povampiri ? lollol
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: 2busy Jun 28, 2015, 09:49:22 posle podne
ja cu jos malo crnogorcu zavrsiti dvojku sa preko 200ks bez turba ili biturba. dodji nek te provoza 1 krug da vidis kako to cudo ubrzava od 80 do 200km/h nece ti biti dobro.
mani se 280+ks sa 18god zivota  ;)
udji tamo u temu automobili clanova gdje su sarani i zokiju ostavi adresu  mahac
Uvek se setim onog nesretnika iz Kikinde,sa VR6,dva posečena stabla jabuke i glave među roletnama...
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: gedora Jun 28, 2015, 09:50:17 posle podne
oooo evo cuvenog tjunera g60 masina dugo ga nije bilo
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: SKYLINE Jun 28, 2015, 09:55:25 posle podne
Probudio sam se  ;) Šalu na stranu, puno je to novaca a za te pare koje ulaže može da kupi extra brz fabrički auto bilo koje druge marke i da dugo traje  ;) Fabrika je fabrika a na njemu je da odluči, druže želim ti puno sreće. Gedora je jedini ovde koji može od VW da napravi brz auto  ;)
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: vladairon Jun 29, 2015, 10:39:13 pre podne
o jbt obojica ste zapeli za to.. nisam rekao da stavi najvece moguce kocnice.. nego VECE .. komparativ
ako mislite da nije ok napomenuti ljudima da pored motora poboljsaju i kocnice na autima koji su kamile fabricki ok, nek je vama na dusu
maxo je prvo rekao da je samo tezina auta bitna, to sam komentarisao kao netacno jbg.. bitna je i brzina koju taj auto moze da razvije.
ti si svoje lupio iako si masinac.. nemas za tezinu prijanjanje, nego je tezina FAKTOR .. kod kocenja imas 3 bitne sile..
1)kineticku energiju auta koja zavisi od mase i brzine kojom se krece doticna masa
2)energiju trenja koju pravi pritiskanje plocice o disk
3)velicinu dodirne tacke na podlogu i jacinu prijanjanja koju poseduje
plus tona sporednih sila , otpor vazduha, motorno kocenje, pravac kretanja, raspored tezine, vrsta abs-a ako ga ima.. al nebitno sad..
ne kazem da max nije u pravu kad kaze da ne treba na g2 300mm disk.. kolike su tacne velicine nemam pojma, u praksi sam eventualno dodao ninu plocice neki put.. al nije sve samo u tezini majku mu :D

Guarana grubo sam napsao jer necu da ispadne da pvde prosipam pamet, naravno da prijanjanje zavisi od milion faktora.
I slazem se sa tobom da se trebaju poboljsati kocnice, ali ne treba stavljati disk od 300mm na Golf 1 i Scirocco. Tada imas subjektivni osecaj da bolje koci, a u stvari samo kliza i rezultat je da ces poginuti na nekoj krivini :). Necu vise da offujem coveku temu :)
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Matke GTI Jun 29, 2015, 10:42:51 pre podne
nmvz razmenjujte slobodno misljenja nije problem sve sto imate recite pricajte o svemu sto se tice turbaka  ;),ja ako mi nesto zafali pitacu normalno ;)
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Алал вера! Jun 29, 2015, 12:19:05 posle podne
Boze zdravlja jednog dana da ti to sve uradis taj auto ce i dalje biti star 30 godina.
Ne mozes brate od babe da napravis devojku nikako.
Mislim da jednom gedora rece.
"Snimate klipove,divljate a niste svesni kakve lesine vozite. Trapovi vam se raspadaju a puna vam usta price o konjima."

Odnos od 139ks i 900kg je po mom misljenju sasvim dobar. Evo sto rece gedora neka te provoza kruska jedan dan.
Da vidis sta je to i kako to izgleda u realnosti. Verovatno ces imati osecaj da su ti muda u procepu.
Za cas ljude povuce velika brzina i snaga moras da budes mnogo zreo u glavi da cuvas ljude oko sebe i samog sebe...
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: 2busy Jun 29, 2015, 12:40:32 posle podne
Naravno.Zašto se na zapadu oldtajmeri voze na skupovima ljubitelja automobila?Zašto se ne divlja sa njima?
Pogledajte svakodnevne udese sa naših puteva,na kome učestvuju takvi auti koji su odavno prestali da se proizvode.Oni se pri, malo jačem sudaru bukvalno razlete na komade,a putnici u njima su,u najsrećnijem slučaju,teški invalidi.
Da skratim.
Ako planiraš da sprcaš 5000 € u Golfa starog 25+ godina i da se trkaš sa njim-nemoj.
Za te pare kupi jedan mlađi auto i vozi se kao momak i uživaj,prcaj ženke.A na starudiji će se kad tad svaki mesec po nešto kvariti,ako ne motor,onda limarija,svetla,trapovi...Mlad si da ti glava,bude i u torbi ili u kanalu sa mehaničarima.
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: PaulGT Jun 29, 2015, 02:08:00 posle podne
busy nebi se slozio sa tobom da se dvojka stara 25-30 god. raspadne. Pogledaj malo udese sa vozilima novijih godista pogotov francuske proizvodnje. Jebes njihove kres testove kad sve ispada na cestu i ubija te vlastiti pogonski sklop i to kada se odbije o asvalt
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Matke GTI Jun 29, 2015, 02:54:41 posle podne
ma pustite udese to je samo sudbina ako je coveku sudjeno da pogine sa 20 na sat on ce da pogine ako mu je sudjeno sa 220 na sat on ce da pogine to nema mere u opste a dvojku cu da sredim kako se dogovorim sa majstorom a to dal je stara i neka je meni je zadovoljstvo da vozim i da napravim auto em jak em estecki lep i da bude kao neki noviji koji je 2008 god,,,,,,,,sve sto ima neki audi bmw mercedes to moze da ima i golf 2 samo ako imas finansija i ako mozes da ugradis a ja to upravo hocu da napravim i trudim se nije mi zadovoljstvo da kupim nekog bmw za 5000 ,10000e mogu ,,,,,,,,ali necu ... ;)
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Matke GTI Jun 29, 2015, 03:00:30 posle podne
verujte vi meni da nema nista bolje nego kad stavis curu u dvojku a u dvojci sve sredjeno i utegnuto koza vrh boja a pod sedistima grejaci pa kaze joj meni je ladno pa joj pustis na peticu a ono se ugreje pod guzom pa kaze joj meni vruce pa kad je pustis po kolima da manita tad zaboravis na sve i na motor i na estetiku tad ona mora da oseti direktno ubrizgavanje jebes zmaja pod haubom lollol
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: boćanac GTD Jun 29, 2015, 03:25:49 posle podne
Dzaba grejaci, nesh' jebat.
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: madmax 81 Jun 29, 2015, 03:33:45 posle podne
Ma procice njega ta tunig euforija kad skonta koliko love,vremena i zivaca treba za budzenje i kupice pasata b5 sa grejacima na kraju :)
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Matke GTI Jun 29, 2015, 03:36:25 posle podne
nikad ga ne bi kupio to sigurno radim svoj do kraja jbg al videcu sa gedorom sta mi je ciniti u oktobru sam kod njega vec ;)
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: MileSrb Jun 29, 2015, 03:53:57 posle podne
Jovane koji je najbrzi auto sto si vozio>?
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Desmo Jun 29, 2015, 04:04:04 posle podne
(http://i96.photobucket.com/albums/l171/azpsychobilly/for%20sale/IMG_5838.jpg)
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Алал вера! Jun 29, 2015, 04:08:01 posle podne
Jovane ta tvoja prica o sudbini je totalna glupost.
Evo ti danas decko dobio 8 godina robije za onu tragediju kad su upali u reku. Em ce da robija em je izgubio prijatelje.
Nema dozvolu ima 27 registrovanih prekrsaja. I posle toga on uzima kljuceve od bmw to jest krade ih od caleta i vozi pijan. Nema razlike izmedju 20kmh i 110kmh? Ja licno mislim da je vozio 20kmh da bi imali vece sanse da prezive a ne 110kmh pa direkt u reku.
A ono u novom sadu? Tera covek audija 200kmh i prolece na zuto koje trepce a ono troje nesrecne dece u vw-u prolazi na crveno svetlo i izgubise zivote. Da je on Jovane svestan da je morao da vozi 50-60kmh i da stane na zuto koje trepce i da su oni stali na crveno na koje moras da stanes. Sta tu ima sudbina da se pita?!

Ne trebaju nama ni ratovi,bombardovanja,sankcije ma nista.
Samo nam daj malo para,droge,alkohola i auto da se poubijamo svi od reda.
Problem je Jovane u nama a ne u sudbini,Bogu,sreci,nesreci...mi smo problem!

Poceo sam da spamujem izvinjavam se svima ali morao sam...
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: s/line Jun 29, 2015, 04:27:44 posle podne
Ljudi nerado ovo cinim ali morao sam da se ukljucim.Zasto ubijate detetu volju i plasite ga udesima,ok je savet npr;bolje atmo nego turbo itd... ,ne divljaj da ne ubijes nekog...
Ali ako decko ima volje i para pa neka sredi golfa kako zeli,to da ce se raspasti je totalna glupost!
Ja sa mojim 32.god starim kecom obidjoh dosta toga za godinu ipo,nije se zakasljao nigde,ali sve je novo (trap,kocnice,kvacilo...)tako da i on moze da napravi svoju 2. snova, a i treba nam mlada krv,necemo valjda mi dozivotno biti na ovom forumu bonk
Sinak imas podrsku od mene samo napred,i naravno ipak poslusaj i iskusne lavove thumbup
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: MateiNho Jun 29, 2015, 04:34:49 posle podne
Wow, sto se primate toliko ljudi? jos na pocetku rekoh Jovan nas trolluje malo  biggrin beer
Ma da, sve je to sudbina! :48

Samo napred!
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Matke GTI Jun 29, 2015, 05:08:12 posle podne
nzm ako ja napravim moj auto i ako planiram da imam veliku konjazu to ne mora da znaci da cu da divljam ili da ugrozavam sebe a za te udese i nezgode za mene je sve to sudbina i kao sto vi kazete meni u vezi turbo motora to sve vuce jedno drugo tako i kod ljudi povuce ga da se napije pa ga povuce da sedne u kola i na kraju ga povuce brzina i bam gotovo kraj e ja to tako shvatam i mislim da je sudbina,e sad naravno hvala ljudima koji me podrzavaju tj ne kazem da me vi ostali ne podrzavate nego skrenuli smo s teme nebitno ja se samo informisem za dalje radove na meni je da odlucim ;) biggrin
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Matke GTI Jun 29, 2015, 05:41:39 posle podne
pustite to sad rec je o turbu kao sto sam napisao u naslovu da se tema ne bi zakljucavala tek onako pricajte o poslu tj ko sta zna o turbu motorima ili ako neko ima nesto da doda na sve ovo sto su rekli guarana i madmax jer ja sam bas zbog toga i otvorio ovu temu jer sam prelistao forum i uzduz i popreko da vidim jel ima nesto slicno s tim sto sam nasto samo 2 teme o turbu,a i vecina nezna kao i ja kako se to radi i itd itd bolje ovo pricati nego tamo nesto drugo ;)
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Guarana Jun 29, 2015, 05:56:01 posle podne
zarez,tacka,uzvicnik,upitnik,zagrade.. daj loma lollol
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Wele Jun 29, 2015, 06:01:21 posle podne
Njegove pare, njegova realnost ili fantazija. Ja bih da ovde komentarisu samo oni koji mogu da mu odgovore na strucnja pitanja.
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: 2busy Jun 29, 2015, 06:08:43 posle podne
https://youtu.be/emtLLvXrrFs
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: madmax 81 Jun 29, 2015, 06:18:08 posle podne
U cemu je poenta ove kuknjave o pogibiji udesimi i sl.?
Ama ima i za to resenje ljudi pobogu!
Rokne rollbar u dvojku i dobije cvrsce,bezbednije i sigurnije auto nego sto je slavna cetvorka 1,9tdi.
Sve moze da se napravi,samo novca i volje treba!
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Matke GTI Jun 29, 2015, 07:22:27 posle podne
upravo tako maxe al dobro nebitno ja prvo da zavrsim moju dvojku s tim sto cu da ubacim motor a kasnije cemo da vidimo na koji nacin cemo da ga tuningujemo samo je bitno da ima neko da se nadje da me posavetuje oko tuningovanja a ne da mi odmaze i da mi kvari i rusi volju jebes saobracajne daleko ga bilo od toga pu pu,,,,,,,,podrska je najbitnija ;)
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Matke GTI Jun 29, 2015, 07:57:20 posle podne
maxe isprazni sanduce
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Marko mk2 Jun 29, 2015, 08:01:37 posle podne
Kao sto neko rece vec ohladice se on od toga cim vec unapred ne zna sta hoce da napravi od svog auta  ;)
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: markom Jun 29, 2015, 08:38:24 posle podne
Jovance kupi digitron i pocni da sabiras  brzo ces odustati. :26
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Matke GTI Jun 29, 2015, 09:42:41 posle podne
Dogovor je pao zivi bili pa videli nema sta da sabiram sve je sabrano a steta sto neki ne veruju u projekat zato sto misle da sam neiskusan i jos mali :53
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Nikola 92 Jun 29, 2015, 10:02:53 posle podne
Cime se ti bavis,ako ne ti onda cemu ti se roditelji bave?
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Matke GTI Jun 29, 2015, 10:14:52 posle podne
Cale mi je radio u distribuciji a majka radi u maxi marketu a ja idem u skolu.
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Nikola 92 Jun 29, 2015, 10:18:42 posle podne
Realno pitanje je dal ti imas uopste para za ovo sto si napisao?
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Matke GTI Jun 29, 2015, 10:36:19 posle podne
Imam brate ne razumem sto mi neverujes sa gedorom sam se dogovorio videcete za koji mesec radim sve u fullu samo mi treba vremena i videces imam pare spremio sam i ne otvaram temu uzalud kao neki napaljeni klinci koji sanjaju o jakim masinama a ja ne mastam nego hocu to da radim ozbiljno i napisao sam vec sto ovo radim
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Nikola 92 Jun 29, 2015, 10:41:05 posle podne
Ok.Cekamo
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Matke GTI Jun 29, 2015, 10:45:27 posle podne
Vidis da sam i temu izbrisao hocu da otvorim novu i da lepo sazmem sta sam radio i da vam pokazem slike sve lepo u fullu jer mi je ona tema bila prenatrpana bezveznim porukama
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: MateiNho Jun 29, 2015, 11:00:36 posle podne
Cime se ti bavis,ako ne ti onda cemu ti se roditelji bave?

Realno pitanje je dal ti imas uopste para za ovo sto si napisao?

A ko si ti uopste da bi on tebi polagao racune? Krade, kradi i ti pa ces da imas! :45
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: boćanac GTD Jun 30, 2015, 01:26:32 pre podne
Pero kad si presao u advokate?
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: MateiNho Jun 30, 2015, 01:30:26 pre podne
Evo skoro, dobar cash flow
;)
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Matke GTI Jun 30, 2015, 08:57:23 pre podne
polako ljudi vidite da admin izbacio na forumu ono obavestenje da procitamo to je zbog toga sto u opste ne pricamo o ovoj temi koju sam ja izbacio na chat pa tamo pricajte ovde je tema i o temi treba da se prica,a ja mislim da tema nije losa i da moze da bude korisna i za ostale clanove foruma ;)
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: 2busy Jun 30, 2015, 10:23:18 pre podne
Druže,želim ti sreću u ovom projektu.
Ako si zaista dogovorio sve sa Ninom,onda ne sumnjam da će to biti tip-top.
Ali ti savetujem da prvo kreneš da voziš i da stekneš iskustvo,rutinu i praksu,a da taj auto koji ćeš odraditi kod Nina,dobro limarijski i bezbednosno opremiš.
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Matke GTI Jun 30, 2015, 10:29:21 pre podne
da to i hocu normalno sve u fullu ;)
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Nikola 92 Jun 30, 2015, 04:21:31 posle podne
Cime se ti bavis,ako ne ti onda cemu ti se roditelji bave?

Realno pitanje je dal ti imas uopste para za ovo sto si napisao?

A ko si ti uopste da bi on tebi polagao racune? Krade, kradi i ti pa ces da imas! :45

Cobane prodji me se
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Matke GTI Jun 30, 2015, 04:40:19 posle podne
e brate smiri se lollol,,,,,,,,u pravuje mateinho ako verujes u mene veruj a ne zajebavaj se ja sam reko sta sam planirao i ne svadjajte se uz krivak da se ne bi tema zakljucavala bzvz ;)
Naslov: Odg: Turbo i Bi Turbo
Poruka od: Madison Jun 30, 2015, 08:01:08 posle podne
Ova tema i jeste zrela za brisanje, ima 4-5 poruka koje nesto vrede.

Zakljucavam je, pa ako stvarno nesto bude od projekta, a ti otvori novu sa slikama radova. beer