VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: vasogti April 03, 2015, 02:59:48 posle podne
-
Imam golf 3 gti 16v abf motor i svi kazu da je njegov fabricki mjenjac predugacak. Cuo sam da je sto se tice ubrzanja najbolji 2y mjenjac i da bi sa tim mjenjacem imo manju maksimalnu brzinu i tipa na otvorenom da bi isao 100 petom trebo bi mi veci broj obrtaja. Dali bi sa tim mjenjacem dobio bolje ubrzanje i sta sve treba da bi ga stavio na abf motor ( koji zamajac, set kvacila, sta je sa poluosovinama ). Koju snagu trp 2y mjenjac ? Smorih vas al sta cu. Unaprijed hvala na odgovorima. :)
-
Teško da se nađe dobar 2y menjač. Uglavnom su izakani i reparacija može da košta par stotina evrića. Ostavi tvoj 9a i uživaj.
-
9a menjac ima isti prenos kao 2y do cetvrte , razlika je u petoj. 9a ima 24 zuba na spojnickoj a 2y-28
evo abf sa 9a menjacom
https://www.youtube.com/watch?v=9g28ylELvrI (https://www.youtube.com/watch?v=9g28ylELvrI)
-
mjenjaci na sajle 5b imaju svi isti broj zuba na spojnickoj, imas mjenjac koradov iz 1989e god koji je kraci dosta od mjenjaca golfa trojke abf i dosta bolji od 2y, i nista sa njim ne postizes. ako si mislio da taj auto ubrzas samo sa drugim mjenjacem od tog posla nema nista. neznam, mozda nisam u pravu vjerovatno ce se javiti neko strucniji po tom pitanju ;)
-
Ekstra ide ovaj abf sa 9a mjenjacem ali kod mene ja mislim nije 9a nego je CDA oznaka mjenjaca a ti mjenjaci nebi trebalo da su isti. Moj drugom ide ja mislim i malo vise od 110. Gledo sam par abf fabrickih motora sa 2y mjenjacem idu dosta bolje pa sad nzm.
-
CDA mjenjač je dolazio serijski na Golfu 3 GTI 16V i taj mjenjač ima hidro kvačilo i na sajle je šaltanje,dok 2Y i 9A imaju šaltanje na poluge,tako da bi morao mjenjati kompletan set kvačila,šaltalicu,nosač mjenjača i još štošta da staviš 2Y ili 9A. Najbolja solucija ti je ova što ti je Gedora predložio,jer je Corradov mjenjač na sajle i hidro kvačilo,pa ne bi morao ništa mjenjati. I nemoj uspoređivati recimo Golfa 2 sa ABF-om i 2Y mjenjačem i Golfa 3 sa istom kombinacijom,jer je Trojka teža više od 400kg.
-
Hvala brate, a neuporedjujem sa dvojkom znam da je puno laksa ali mislim da i trojka mora ici bolje sa 9a mjenjacem ili 2y mjenjacem jer CDA je bas bas dugacak (ispravi me ako grijesim). Da mi je 9a nebi nista diro. A za taj koradov mjenjac pojma nemam ni koji je ni sta je nit ga mogu naci. A za 2y sam cak razmisljo mozda bi uzo komplet dvojku gti 16v (malo je iscukana, vozi je neki stariji covjek, vise mu k-glava i plin dojadili i dao bi mi je jeftino. U svakom slucaju razmislicu. :)
-
Ne bi išla bolje,ali bi ti se činilo radi kraćeg mjenjača. Malo bi bolje ubrzavao,ali bi krajnja brzina bila dosta manja.I zaboravio sam,morao bi i papučice mjenjati,radi kvačila. Iskreno sve u svemu,neisplativo. Največi problem Golfa 3 je težina. Sa 9A ili 2Y mjenjačem na ABF motoru u Golfu 3,potrošnja nema šanse da padne ispod 15 litara. Uzmi i to u obzir.
-
TTS jel se dobija nesto tim sto mu je laksi zamajac za kraci menjac? mahac
-
Dobije da se lakše zavrti taj ABF,ništa više.
-
Dobro poslusacu vas. A gdje bi ti kratki mjenjaci imali smisao kod motora sa nabrijanom glavom i sa nekim agresivnijim bregastim jeli ?
-
imalo bi smisla ako sve to propratis sa odgovarajucom strujom...mada javice se vec neko strucniji
-
Vaso,ne možeš ubrzati Golfa 3,bez večih zahvata na karoseriji, jer je to teška krmačetina. Jedna vrata na njemu su teža nego sva vrata na Dvojci zajedno. Ako hočeš brz auto,napravi ono što svi rade. Golfa 2,ABF unutra i 2Y mjenjač.
-
krmacetina hahaha :) a za dvojku ko zna mozda nekad. nisam o tome razmisljo
-
tts. jos bolje golf 1 abf i 2y ili polo abf 2y
-
Ma kakav kec, keca nikad volio nisam. Ne privlaci me uopste.
Fina je kombinacija seat ibiza abf i 2y imo je neko na forumu, neznam tano ko gledo sam temu i isla je dobro.
-
Fićo keca je jako teško nači da je u dobrom stanju karoserija,pa je lakše nači dvojku. Nije ova kombinacija sa Seat Ibizom loša,ali ja nešto ne volim te Seate nikako. Prije bi Opela vozio,nego Seata.
Član Shipa je imao tu kombinaciju na Ibizi,i koliko sam čuo od pouzdanih ljudi ovdje na forumu,auto je išao brutalno.
-
Da da Shipa
-
Dobra kombinacija provereno...:) https://www.youtube.com/watch?v=e-rVA5ZFx5E (https://www.youtube.com/watch?v=e-rVA5ZFx5E)
-
Hvala brt svidja mi se kombinacija bas. :)
Ide stvarno dobro iako je ibiza nesto laksa od trojke
-
1060kg ima Ibiza. ;)
-
Imam isti "problem", od 2y menjaca sam odustao posto dosta stvari treba promeniti koliko sam upucen, a sta mislite o menjacu iz gti 8v trojke? On bi trebao biti kraci po podacima koje sam nasao na netu. Ili da probam cisto da olaksam njegov zamajac, bitno mi je samo da dobije bolje ispucavanje 2. i 3. brzine.
-
Mislim da 8v ima na poluge, tj. drugar je davno stavio 2y na trojku 8v i mislim da nije bilo nikakvih prepravki.
-
Da bi se napasovao 2y menjac u trojku abf mora da se promeni sajla kvacila, da se stave poluge za biranje brzine posto trojka ima na sajle, i drugacije su lamela i korpa, kao i zamajac. Tako su bar meni rekli, nisam preterano upucen, neka me neko ispravi ako gresim. Ne znam da li je kod trojke 8v menjac isto na sajle.... Auto mi dobro ide za svoju snagu, krsten je, skinuo sam 2 vr6-ice i jednog g60 koji verovatno nisu bili krsteni, ali me nervira sto trecom ide 150, nema preterano snage da izgura tako dugacak opseg brzine...
-
kakve li su te vr6 bile a taj g60 pogotovo kad ih obidje trojka 16v...