VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: StexyVW April 24, 2013, 06:43:10 posle podne
-
Ljudi ajde mala pomoc, postao mi dosadan 2.0 16v.. Planiram da ga menjam i da stavim 1.8 5v turbo tj 20v.. sve zavisi da li je iz vw-a ili audija.. E sad, gde to moze da se nadje, za koje pare, i koliko je komplikovano da se zameni ?
-
motor kompletan sa svim delovima za ugranju oko 1000e po meni i + ruke majstoru koje ce treba ti sigurno jer verujem da nije ovo sve sraf na sraf oko 500...
-
Kakav crni sraf na sraf, a nemoj nikako uzduzan iz audija. Prvo i prvo, kol'ko imas para?
-
Sviđa mi se ova tema >1500 evra za +11kw. Jel si ga probao bez plina, prvi put čujem da čoveka smori auto od 100kw ako uopšte ima toliko (konja).
-
Stexy, dobices dosta na osecaju ubrzanja, ali u realnosti ne puno. Kad 1.8T ukljuci turbinu, ti imas osecaj da avion polece, ali od spolja ne izgleda tako :) Neces mnogo da dobijes, bolje ubaci 1.9 TDI iz golfa 4 od 136 konja, cipujes to i pun gas :D
-
ovo zadnje + za te pare... ako hoces sta jace i ozb treba mnogo vise
-
1.8 turbo ..pa postoji li gori motor za swap????ne postoji... isto ce ti ic kao da ubacis 1.9tdi 130ks sa jednim obicnim mapiranjem ce to toga 1.8turbo da raznosi i trosi duplo manje ...ne volim ni jedan ni drugi ali eto
-
opet tema za natezanje. boodala :30 yupi3ti
-
1.8 turbo ..pa postoji li gori motor za swap????ne postoji... isto ce ti ic kao da ubacis 1.9tdi 130ks sa jednim obicnim mapiranjem ce to toga 1.8turbo da raznosi i trosi duplo manje ...ne volim ni jedan ni drugi ali eto
Kako može 130 KS da ide bolje nego 150?
TDI možda može u nekom trenutku da potegne jače zbog 310 Nm obrtnog momenta.
Uostalom i 1.8T može da se mapira.
Ljudi ajde mala pomoc, postao mi dosadan 2.0 16v.. Planiram da ga menjam i da stavim 1.8 5v turbo tj 20v.. sve zavisi da li je iz vw-a ili audija.. E sad, gde to moze da se nadje, za koje pare, i koliko je komplikovano da se zameni ?
Mnogo to para izadje. Dobar 1.8T sa turbinom i elektronikom nema šanse da nadješ ispod 700 €. Da ti to neko uradi, platićeš još bar 500, veliki je to posao. 1.9TDI da staviš izaćiće još skuplje, sam agregat je skuplji, a budženja i prepravki ima koliko hoćeš.
Za te pare iz tog 2.0 16V bi mogao dosta da izvučeš, bez plina naravno. Za 1500 € bi možda čak mogao da turbiraš taj 2.0, što bi išlo daleko ozbiljnije nego stock 1.8T.
Stock 1.8T vs stock 2.0 16V, razliku bi osetio na manjim obrtajima sa 1.8T.
Problem je ako bi hteo mnogo konja, a da troši što manje plina. driving
-
E ovako, pre svega hvala na odgovorima..
Prvo bih da se slozim sa pecom da bih dobio na subjektivnom osecaju a spolja se i ne vidi bas.. To osecam i kad sednem s drugom u ibizu 1.9 110ks, kad upali turbo imam osecaj da polece ali kad pogledam u sat kazaljka kaze nesto drugo..
DESMO me pitao kako me smorilo 100kw, pa smorilo me jer sad skoda sa 2.0 140ks dizel ubrzava bolje od mojih 100kw.. Inace cesto ga vozim na benzin, zadnje 2 nedelje samo na benzin, mrzi me da sipam plin.. Meni ne treba nesto za letenje ali da to ima malo bolji start, zbog toga sam pomenuo turbo..
Dalje, neko rece da iz mog mogu da izvucem vise, znam i to, ali druze, koliko ce to da traje? ja cu da izvucem 170ks, ali trebace mi nesto sto traje a to daje fabrika..
PLIN BIH NARAVNO IZBACIO.. I DA JE BEZ TURBA, A AKO IDE TURBO ONDA PA TEK NE MOZE PLIN..
I DA, MAJSTOR NE BI KOSTAO NISTA POSTO MI JE CALE "PROF DR" ZA TE STVARI.. ZNACI PLACAO BIH ISKLJUCIVO MOTOR I DELOVE..
Neko je pitao kolko imam para.. Imam brate 2, 3 hiljade dinara xD Salim se, nemam nikakve pare spremne za to.. bas sam zato i pitao da znam koliko mi treba i da li se isplati.. Do 1000e mi se isplati.. Imam neki skuter na prodaju pa ce da se pokrije to..
HAHAH SAMO BEZ NATEZANJA.. Pitao sam cisto onako, cena, moze, ne moze, razlika.. Svako ima pravo na svoje misljenje..
DAKLE STA BI STE PREPORUCILI??? posto vidim da 1.8t i nije nesto specijalno.. :)
-
Plin ne može na 1.8T i TDI ide bolje od 1.8T tapsac
Onda se ljudi pitaju zašto ljudi koji se bave mehanikom ceo život ne dolaze više na forum
Ako ti je ćale prof i dr zašto pitaš omladinu za savet?
-
drfedja imas na forum momak se sofro zove vozi mk4 tdi 130ks + [mapiran] trkao se sa mk4gti 150ks + [mapiran] pa odgledaj trku...brate necu zbog nekih momaka koji su vlasnici tih motora da pricam ono sto stvarno mislim o tim invalidima [1.8t]
-
A da li ti misliš da je svaki motor ispravan? To je kao onaj dečko što se trkao sa BMWom sa mnogo konja više, pa BMW mu ne može ništa
a pod haubom ko zna kakvo stanje
Evo dovedi do BG bilo koji TDI da se povuče sa 1.8T na plin iz 99 godine, pa da pričamo dalje. Mislim da je tema daleko široka da stane u reč dve od ljudi koji su videli 2 auta u životu. Ne smatram sebe nekim poznavaocem, ali znam da 1.8T urađen kako Bog zapoveda (a takve na prste možeš da izbrojiš) kida daleko jača kola od remapiranih TDI. I da se razumemo uopšte ne mislim da je TDI loš.
Čitam komentare ovde i mnogo stvari nema baš puno logike, ali ajde
Verovatno grešim što uopšte komentarišem ovde i kvarim zabavu
-
Wele pitam ovde iz razloga jer su ljudi radili, znaju kako i sta.. Moj cale se bavi mehanikom 15 godina, a hidraulikom 5 godina. Ali radi bagere, ima servis.. Naravno, motor na bageru i kolima je da kazem "isti", na istom principu.. znaci moj cale radi generalne, radi menjace, ali se ne razume u karakteristike i specifikacije novijih motora za kola, zato sam hteo da se informisem ovde.. Covek ima 48 godina, ne interesuje njega auto i moto sport da on tu budzi nesto.. Ali kad bih ja poceo takav projekat naravno da bi znao da mi odradi to sve.. Naravno, tu i je i pomoc kolega..
-
kao što vidiš niko ko je to radio ti nije odgovorio već ti odgovaraju ljudi koji misle da to tako ide.
potraži čoveka koji se zove Fuji ili tako nešto, pa pogledaj njegovu temu
on je radio to što ti hoćeš
-
jeste off, al moram da kazem, ja sam razmisljao da na leto kupim mk4 1.8t al kada sam video da po fabrickim karakteristikama mk4 1.9tdi pd 110kw brze ubrzava do 100km, odustao sam od 1.8t. . ne mislim da su losi motori al sam ocekivao puno vise od njih. .
-
Prilikom izbora auta zadnje bi mi bilo koji bolje ubrzava do 100. Te cifre ne znam stvarno, ali ako to gledaš prosto je neverovatno je da ćeš auto držati u fabričkim podešavanjima. Sad treba videti koji od ta dva motora može bezbednije/lakše da se pojačava i koliko.
-
Jbg Wele, odustao čovek od kupovine zbog razlike u ubrzanju od 0.1 sekunde.
-
Pa vidim da se jos niko nije javio, ko je radio tako neki projekat.. Ali dobro, sta da se radi..
Pa hocu neki motor, samo videcemo koji... ovaj sam naveo jer mi se ucinio dobrim, da se uradi neki chip tuning ili mapiranje i da se izvuce makar 200 konjica.. Ali nisam striktno vezan za njega, nikad se cak nisam ni vozio u autu sa tim motorom.. Tako da ono.. Preporuke i to bi dobro dosle, samo da se javi neko ko tacno zna..
-
Ja cu reci samo ovo:
1. 1.8T stock sa 150ks (0.6bara pritisak turbine) ne ide nista posebno.
2. 1.8T + chip na 1bar ide odlicno.
3. 1.8T + chip 1.2-1.3 bara parira mnogo jacim automobilma i ide jako ozbiljno.
-
Jbg Wele, odustao čovek od kupovine zbog razlike u ubrzanju od 0.1 sekunde.
da li je 0.1 ili 0.3 nmg sada da nadjem. . al nije stvar samo u tome nego samo ocekivao da ce ga 1.8t odvaliti. . moji imaju b5.5 96kw i auto kida kako ide. . tako kada sve saberem odlucio sam se za mk4 110kw eventualno 96kw posto je veci izbor. . samo da prodam ovu moju deregliju. . i necu vise da idem u off bonk
-
wele salis li se to ili si ozbiljan o tome sto pricas ?
-
ma gde se sali,luka potegni de nekog tdi-a iz cg
-
korado je prije 15 god imao 100kw, sad ih vise nema. samom ugradnjom flansne za plin na usisnoj grani ispred klapni istog momenta je izgubio 10-12kw.
korado 16v i 1,8 i 2,0 nikad nije bio brz auto zbog tezine. jedini brz korado je g60 i vr 2,9
motor 1,8 20v turbo u koradu ne moze se porediti sa 16v motorom. turbo motor je turbo motor.
ako ce ti otac to ubaciti i sve spakovati slobodno kupi 20v turbo i imaces brz auto.
ili druga opcija ako ce se gospodin drndarski ponuditi da ti za 1500eu ugradi turbo na tvoj motor, od mene imas 500eu a ti steksi daj 1000. jel ok?
skini flansnu za plin sa usisne grane i spoj usis kao sto je bio fabricki, probaj auto pa ces viditi razliku o kojoj pricam.
edit
sta se moze uraditi za 1500eu na 16v motoru da bi dobio neke kilovate?
mora se uraditi prvo kompletna generalna, kosta oko 600eu da se uradi kako treba
( jer motor koji je les, ili koji je sprzio 20 tona plina ili koji je presao 200 000km se ne tunira)
mora kupiti 2 bregaste kostaju 600-700eu
mora kupiti izduvnu granu ako je da valja kosta od 250-650eu
mora uraditi kanale u glavi 150-300eu (zavisi ko radi i kako)
ako hoce da ostane na k glavi mora kupiti pumpu ispod patosa od jednog modela audija kosta 80eu
mora kupiti druge dizne (koje nije nosio ni kr ni pl ni 9a ni aca..) kostaju 75eu komad
mora kupiti stelujucu remenicu bregaste kosta oko 50eu
i na kraju mora platiti nekome ko to zna uraditi, podesiti i nastimati da radi kako treba
-
drfedja imas na forum momak se sofro zove vozi mk4 tdi 130ks + [mapiran] trkao se sa mk4gti 150ks + [mapiran] pa odgledaj trku...brate necu zbog nekih momaka koji su vlasnici tih motora da pricam ono sto stvarno mislim o tim invalidima [1.8t]
ovde na forumu vlada onaj mit TDI najbrzi auto na svetu,evo ja hocu da stanem na crtu stim mapiranim TDI-jem
-
cicero rece li to da se potezem ja sa tdi-om ?
-
drfedja imas na forum momak se sofro zove vozi mk4 tdi 130ks + [mapiran] trkao se sa mk4gti 150ks + [mapiran] pa odgledaj trku...brate necu zbog nekih momaka koji su vlasnici tih motora da pricam ono sto stvarno mislim o tim invalidima [1.8t]
ovde na forumu vlada onaj mit TDI najbrzi auto na svetu,evo ja hocu da stanem na crtu stim mapiranim TDI-jem
pekar brate nemoj da me pogresno shvatis tdi o kojem ja pricam ide kao tvoj auto tu ste nedje ...a ja sam od toga tdi-a 3auta brzi na 600metara jos kad mi je auta bio sporiji za 10kmh na tu razdaljinu ...
-
Nema potrebe ja da se salim pored vasih viceva.
Ponavljam: Cveletov A3 na plin u Beogradu bilo kad kome odgovara nek dovede bilo koji TDI da vidimo koliko lose ide. Mislim da je to posteno. Ovo "leti ko sotona, ide ko nevreme, najbolje vuce, nema brzi" i sl je za forumska prepucavanja.
dejane GTI cetvorka je najgori od svih GTIjeva. Cak ima prica da je VW rekao da nijedan GTI vise ne sme imati ispod 200KS, pa se petica taman tu negde provukla. Moras da imas na umu da je 1.8T motor nastao u jeku kada je TDI dosao do izrazaja sa snagom i potrosnjom pre 15 godina u onoj situaciji sa gorivom kad je dizel bio 2-3x jeftiniji. U to vreme tih 150 fabrickih je bilo dosta vise od standardnih 90 i 110KS kod TDI
-
ne kazem ja da ne idu,idu oni ali ne bas toliko koliko se ovde predstavljaju,pricam iz iskustva licnog,a onaj GTI pitanje je koliko konja ima,jer 95% mapiranjem dobiju samo 10-15ks a prica je kako su dobili 40-50ks i onda ga odere neki auto od 160ks nebitno dali dizel ili benzinac,i posle prica kruzi kako 1.8t od 200ks ne ide nikako boodala ljudi jer vi znate sta su 200ks,ali pravih?
-
wele priznajes li ti da je mk4 fabricka 150ks sranje ?kao i sto jeste
-
ne kazem ja da ne idu,idu oni ali ne bas toliko koliko se ovde predstavljaju,pricam iz iskustva licnog,a onaj GTI pitanje je koliko konja ima,jer 95% mapiranjem dobiju samo 10-15ks a prica je kako su dobili 40-50ks i onda ga odere neki auto od 160ks nebitno dali dizel ili benzinac,i posle prica kruzi kako 1.8t od 200ks ne ide nikako boodala ljudi jer vi znate sta su 200ks,ali pravih?
to sto kazes je ok postujem...ali mapirana oba auta su ... na stranu to sto ih mapiraju po 50ks itd...
-
Mnogo to izadje gedora.. ne isplati se, stavljati turbo na moj motor.. Izgubio kilowate jeste sigurno i sa plinom i sa godinama i na kilometrima.. 198.000 preso.. Ovako je dobar, pali extra i to sve.. Ali snagu je izgubio.. A za turbo znam sta sve treba da se radi, plus sto nisi reko to je intercooler za hladjenje, creva i sama turbina.. to je jos 400, 500e.. Ne isplati se.. A sad dolazim u zabunu, ti kazes slobodno stavi 1.8t (plus sto ja planiram da se to mapira ili tunira chipom), a oni kazu kontra.. Aj na pp gedora par pitanjca.. :)
-
necu na pp pitaj ovde, nema nista skriveno
rekoh ti ako se doticni gospodin ponudi da ti ugradi turbo po sistemu kljuc u ruke za 1500eu od mene imas 500, tj trecinu troskova.
na 1,8 20v turbo za mnogo manje para moze napraviti nepunih 200ks i auto ima da ti leti a ne da ide.
1,8 20v turbo motor 110kw koji valja, sa svim agregatima strujom i svim pratecim dijelovima za ugradnju u korado treba sigurno preko 1000eu
-
nino koji auto je po tebi najbolja platforma za budzenje od VW-a? i koji motor u njemu
-
u interesu posla tdi sto ih vise budze vise mi dolaze :46
a za relativno malo para dobija se puno muzike na 1,8 20v turbo
-
jel to ovaj? VW Golf MK2 AWD 900HP 0-270kmh in 8,7s Acceleration from Hell (http://www.youtube.com/watch?v=EZ8li98ZSsQ#ws) ;)
-
luka neozbiljan si sagovornik. Izvrces moje recenice i ignorises konkretne predloge. Nisam rekao da su sranje vec da od generacijskih GTI najgori u pogledu brzine, ali zbog toga sto VW to nije pravio kidalicu vec auto koji moze da se koristi svaki dan i da ima koliko toliko sportski duh. Termin HOTHATCH. To je nesto sto VW praktikuje od tada. Uvek ima brzih kola, ali treba izbalansirati izmedju sportskog duha i svakodnevnog koristenja vozila. I tu je cetvorka dobila kilograme, ali i pobedu na trzistu nad brzim Astrama, Meganima, Fokusima i sl.
Gedora sta ima da se budze, pa dolaze oni i koji nikad za chip nisu culi. Da nema TDI morao bi da se zaposlis u banci ili na berzi :)
-
brate gti koji slabo ide i trosi mora bit sranje..sta ja tu izvrcem nije mi jasno...pricajmo realno zasto kupovat gti ako te ne zanima akako ide kad postoje cetvorke tdi-gti
-
Nema potrebe ja da se salim pored vasih viceva.
Ponavljam: Cveletov A3 na plin u Beogradu bilo kad kome odgovara nek dovede bilo koji TDI da vidimo koliko lose ide. Mislim da je to posteno. Ovo "leti ko sotona, ide ko nevreme, najbolje vuce, nema brzi" i sl je za forumska prepucavanja.
Ovo potisujem za Cveleta...
-
Samo ja da dodam nesto. Wele ne mozes porediti Cveletov auto kad znas sta je tamo radjeno. Izmedju dobrog TDI 150ks i GTI 150ks nijanse su u pitanju. A sto se Pekarovog auta tice, brzi je i od mog, a ne od Sofrovog tdi-a :)
-
Neces mnogo da dobijes, bolje ubaci 1.9 TDI iz golfa 4 od 136 konja, cipujes to i pun gas :D
Svetogrđe je ubaciti DIZEL MOTOR u CORRADO! Bog če te kazniti,ako to uradiš! pop1 pop1 pop1
-
pitajte u revo chip koliko su kw izmerili na jednoj seat ibizi 1.9tdi,morali su dizati habu da provere jel fabricki turbo jer nisu verovali da je samo mapa u pitanju,hteli su i da ocitaju mapu ali vlasnik nije dao :30
-
Koliko. . . ?
-
koliko vidim vecina ovdje pljuje po 1.8T koji ga nisu ni vozili,evo ja ga vozim fabrikana zesca pa me nijedan TDI jos nije zacadio :39 :39
-
taj seat je imao 182ks, ali dimi brate, morali su lopatom skidati cadj sa plocica :) a radi se o tdi 130ks cipovanim
-
ne pljuje niko po 1.8T jedino sto je realno da cetvorka 1.8T i 1.9 TDI PD 131 ks idu isto. i cicero nije samo u revo chip se to desilo. DSF magazin u njemackoj je imao emisiju da pomenuti tdi na valjcima izbacuje 163 ks. doduse bio je nov
-
100eu na pekara vs seat sto dimi sa 182ks
-
acix 1.8t u pasata je go penis,svaki 1.9 od 130ks ce te obici
-
bilo bi dobro da napravimo pauzu dok se skilyne iz novog sada ne uloguje da cujemo i njegovo misljenje
-
opet se otvorila pandorina kutija..... tdi vs. gti, rupa bez dna sto se tice misljenja :82
-
zemara samo nam jos on fali,i evo ga sad sad sad ,bauuuuuuuuu lollol
-
opet se otvorila pandorina kutija..... tdi vs. gti, rupa bez dna sto se tice misljenja :82
ja se izvinjavam moderatoru (koji inace vozi auto sa 40kw :46 ) ali mislim da je tema dobra.
za razmjenu iskustava vozaca koji voze na bio ili euro dizel i onih koji imaju normalna auta na benzin
-
Samo ja da dodam nesto. Wele ne mozes porediti Cveletov auto kad znas sta je tamo radjeno. Izmedju dobrog TDI 150ks i GTI 150ks nijanse su u pitanju. A sto se Pekarovog auta tice, brzi je i od mog, a ne od Sofrovog tdi-a :)
Ja to i govorim da ne mozes da poredis dva ista motora, a kamoli razlicite. Moj i Pekarov nemaju dva dela ista. Svaki je drugaciji pod haubom. Cveletov sam uzeo za primer jer ga je odradio kako treba + ide na plin. Zabranjena tema + mitovi i legende.
I Cvele zna da vozi. Tek kad je on provozao moj auto ja sam skapirao koliko ja ne znam/ne zelim da vozim tako. Cvele nije odradio nista preterano na kolima. IC, izduv, K04, remap... ajd da kazemo klasika i ne preterano skupo. Po meni najveca mana 1.8T motora je dovesti ga u takvo stanje jer je sav svilen pogotovu sa Euro3 standardima i dok provalis gde kvaka izgubis kosu...i budes celav... kao Cvele lollol. A njegov A3 ako se dobro secam ima preko 330.000km predjenih.
I tacno je da su nijanse u pitanju izmedju TDI i 1.8T u 110kW, ali koliko mozes da budzis TDI, a koliko 1.8T i koliko tako nabudzen TDI moze da gura tako da ne zavrsi kod Gedore u garazi?
Lepo na crtu sa Cveletom, a fala Bogu to njemu nikad nije tesko, i sva prica prestaje. Nikakvi valjci dijagrami i stejdzovi. Koga god sam doveo da se provoza u tom autu izasao je sa izoblicenom facom.
I onda dodjes na VW forum i citas kako je taj motor sranje, kako daje prividan osecaj poletanja aviona, ali u realnosti nista (wtf?!), kako je TDI najbolji izbor staviti u Korada... i onda ja pricam viceve
Nadjite Pekaru krsten S3 ima bubreg da proda, ali pokidace onog Grka sa 800KS :)
-
To sto je Cvele radio, nisu bas sitnice, pogotovo ne za nas u Srbiji :) vozio sam se u njegovom autu, ide extra, nema sta. Sto se budzenja tice, msm da su mogucnosti podjednake, jedino sto je TDI tuning skuplji, a jedina mu je prednost sto se sa 250 ks vozis sa 7,8l nafte prosecne voznje.
-
nije brate skuplji za tdi. ako hoces da budzis 1,8 20v turbo kosta i on boga oca vjeruj mi.
-
a kod nas sve kosta kad ljudi rade za 200e. uskoro cemo mi svi dizele da vozimo, i to bez turbine sa zdravih 60 ks i da se lupamo u dupe od srece sto mozemo da sipamo da se prevezemo :)
-
no turbo no fun
www.youtube.com/watch?v=5Osbj1O0VK4 (http://www.youtube.com/watch?v=5Osbj1O0VK4#)
-
uporno zaboravljate da 1,8T od 110kw nije "GTI masina" za drkanje od semafora do semafora, potezanje i sl gluposti ... to je jednostavno motor za normalno auto srednje klase sa dobrim performansama i dobrom potrosnjom. Konstantan obrtni, vuce i linerano ubrzava od 1500o/min, pa tamo do nedje 5000, to su vrijednosti vrijedne postovanja za jednog benzinca. To sto su ljudi navikli da dvojka i trojka GTI moraju da drece da su mrtvi do 4-5000 o/min i da nakon toga lome kosti i jednu malu djecu je druga prica i to nikako ne znaci da je 1,8T los motor. I da ocete definisat jednom po cemu je to "smece" od motora (bez pominjanja ove price da je spor i da nije dovoljno "GTI-ovski" jer to veze s vezom nema).
-
ja kad pomislim na oznaku GTI mislim na auto bez turbine,radnika koji trpi sve i svasta i kojeg je 20godina i vise drkalo milion budala i on opet prepere 1.8turbo...miro daleko je on od dobrih performansi i dobre potrosnje...i ko kaze da dvojka gti mora da se navlaci u obrtaje ? samo mi objasni kupovinu auta za normalnu voznju a on je 1.8turbo 150ks a sofrov tdi fabricki ide kao on i bolje i ti meni kazi ko je tu normalniji ?
-
zdrav 1,8T nikako ne moze bit sporiji od TDI 13oks bez obzira dal su chipovani ili ne i kolko mi god TDI mio bio to priznajem i to je tako
nikako nije daleko od dobrih performansi jer on auto tesko 1300/1400kg do 100 pocera za 8,5s ... kako to moze lose? Kako moze bit lose to sto vuce bukvalno iznad lera, sto nema turbo rupu, sto ne moras da ga navlacis u obrtaje da bi izveo preticanje, i sto ako si iole obziran na gasu tesko preko 12l/moze da trosi u gradu i oko 8 na otvorenom? Ja tu ne vidim ama bas nista lose. Da se razumijemo trkalica nije i nije sve u trkanju
Nema tu sta da se objasnjava, 1,8T je normalan benzinac kao sto je 1,9 TDI normalan dizel. I uporno se vatate shofra a svi vidite da je njegovo auto neki izuzetak od ostalih cetvorki 1,9 sa 130ks jer sami pogled na njegov usis i sve je jasno ... ono njegovo auto bez chipa brat bratu ima zdravih 160+ ks ... tako da se moze rec da nije mjerodavan ;)
-
sad sofrov auto nije mjerodavan....ok... 12litara ti je normalno kroz grad za auto koji ide kao tdi? ja sam se vozio u ko zna koliko njih 1.8turbo i nijedan me nije odusevio ni po cemu.ajde molim te uporedi ovo...89god,220 000 presao 95kw + abf bregaste,kr usis,kn panel,hartmann 4-2-1,fridrih auspuh.adapteri naprijed 2cm+felma 16,8j et minus10 i sve to jednako 10eura benzina 70km! brzi od najbrze vr6 brzi od chipovanog 1.8t koliko oces,brzi i od sofra. ne zanimaju ni meni trke ali ako vec ovu gti-a ocu da ide brate ocu auto jebe se i meni za trke slucajno sam ih sve odra.vozim auto za svoj merak da mi je do trka vozio bi na 15 4x100.i normalno nemam ni ja rupa na gas penje i sa 1 000 obrtaja bez problema i za njega brda nema to tvoj brat zna odlicno jer se vozio dosta puta ...glupo mi je upste sto pricam.neka vozi ko sta oce i neka tunira ko sta oce boli me uvo...samo nemojte da dizete u nebo 1.8t a ni tdi motore ...PRIJATNO
-
luka ne proizvode se vise automobili kao sto su gti 16v, suzuki svift 16v, reno klio viliams, opel gsi 16v, pezo mi 16...
1,8 20v turbo serijski i nije neki brz auto realno, golf trojka gti 8v/16v nije isto dok je golf 5 dsg je relativno brz i ozbiljan.
tdi ima veliki obrtni momenat pa ti dok ubrzava stvara osjecaj da je mnogo brzi nego sto jeste.
slican osjecaj daje ugradnja kn filtera od 5-10eu na bilo koji auto koji je u stvari samo psiholoska varka a realno je kurcina. i ja licno mislim da tdi 130ks krene u startu bolje od mk4 gti kad su oba serijska. posle ce ga gti naravno obici ali ne tako lako a mozda i nece. nisam nikad imao ni jedan od ta 2 modela a tudje mi ne pada na pamet da testiram.
-
ja sam uvijek govorio da je sofrov TDI nesto mimo ostalih sto se i vidjelo kako serijski tako i chipovan
1,8T kad je u dobrom stanju je brzi od TDI-ija nzm kako ste dosli na tu pricu da je TDI brzi? A 12/100km nije posljedica lose koncepcije motora vec sto taj motor vuce/gura najmanje 1400kg a Tvoj 900kg ... pola tone nije malo ;)
Naravno slazem se da svako vozi i tjunira sta zeli, jedino mi nije jasna tolika pljuvaza po 1,8T motoru, vozio sam ga kako na benzin tako i na plin i odusevio se motorom
-
moram pljuvat kad ga previse fale ...a ti ces vozit 1.8suvaru na ljeto imaces priliku :)
-
ako si mislio na Tvog nema potrebe jer ne volim tudja kola da vozim a i jer znam da leti, vidio na svoje oci i tako to, ali isto tako sam vozio suvaru 1,8 bez svih tih modifikacija koje Ti imas i opet sam bio odusevljen s obzirom na to kolko je star motor kako pristojne performanse ima ... isto tvrdim i o ovom 1,8T ... nije biser da se moze rec da je bolji no TFSI i sl.agregati al s obzirom na vrijeme kada je konstruisan i kad je izasao u "promet" jako dobar motor i bez stida se moze danas nosit sa modernijim benz.agregatima ... bas kao sto je Tvoj bio u svoje pero
edit: samo hocu da kazem da ima previse detalja koji jedan motor cine dobrim ... i ne moze se to usko gledat, neki je dobar za nesto drugi motor opet za nesto drugo ... 1,8T je uspjesan pokusaj da se sve to obuhvati na jednu cjelinu ;)
-
ni dajem ni ja auto svakome ali cisto da vidis o cmeu ti pricam...ne bih da je ovo do sad ispada kao svadja neka jer smo samo iznosili misljenja ...meni npr mk5gti sa mapom uradjenom raznosi na 250kmh salta 6-u brzinu od kruzno do mosta na put prema zeti pa maras mu dace mace kako oces :)
-
naravno razumijemo se ... razmjena misljenja beer
dobro VR6 u dvojku je vec opjevana prica to lose ne moze bit sa stanovista performansi nikako sem ako je u pitanju neka lesina od motora
-
Pa dobro ljudi, u principu to je to.. Misljenja su razmenjenja.. Procitao sam dosta pametnih ali isto toliko "glupih" stvari, ne bih da sad nekog nazovem glupim ali takve je cinjenice izneo.. Moje misljenje je da TDI ne moze protiv turbo benzinca.. I iskreno pre bih se roknuo nego da dizela stavim u corrado, to je zalosno.. 1.8t bi dobro legao uz neki chip ili mapu, sa priblizno 200ks ja cu biti prezadovoljan, a bicu zadovoljan i sa 12l potrosnjom u gradu i 8 na otvorenom, jer meni ovaj motor sa 136ks trosi toliko, mozda i litar, 2 vise..
Hvala svima, o detaljima i sitnicama mogu preko pp sa kim mi bude trebalo.. Moze lock na temu.. :)
Drago mi je da je tema prosla kao razmena misljenja a ne svadja, posto ovde cesto tako ispadne.. pozz
-
luka ne proizvode se vise automobili kao sto su gti 16v, suzuki svift 16v, reno klio viliams, opel gsi 16v, pezo mi 16...
Da li nove motore ubija ekologija (euro3,4,5) ili ekonomičnost?
-
Zvanično potrošnja po gradu je 10.6 za benzinca i 7.1 za dizela, što meni i troši toliko (10l benzina tj ~11l plina), a svaki dan prođem kroz centar Beograda po umerenoj gužvi gde ga niz Višnjičku spustim 140 da pohvatam zelene semafore
Najniže što sam uspeo potrošnju na relaciji preko celog Beograda (Višnjica-Zemun) 15km
1.8t potrosnja 2.mp4 (http://www.youtube.com/watch?v=apH4KMF2SXE#ws)
Znači vožen najekonomičnije moguće kao baba. Samo tad i nikad više jer realno traži da ga nagaziš. U opštim uslovima korištenja srednja potrošnja je oko 10 gradske vožnje.
Kad ga nagazim stižem za 16min kroz centar. (nedelja žuta traka slobodna, usporim pored kamera), ali zato potrošnja 12-13 po bordu. Jedne nedelje od ključa u bravu u Zemunu do prolaska ispod Pančevca 12min po bordu.
-
za GTI-ja priznam mk1,mk2. i donekle mk3 mk4 teska 1500kg i 110kw u seriji je k..a. steta kultne oznake GTI sto je nosi
-
slazemo se ja i ti paule :)
-
Drugari obično ovakve konkretne rasprave se i završe sa ličnim predrasudama. "Ja to ne priznajem" Ok cenim vaše mišljenje, ali ja ovaj auto nisam kupio da bi skupljao ribe po gradu niti dokazivao dužinu polnog organa od semafora do semafora. Kupovao sam 1.8T motor na koji sam znao da može da se stavi plin i da imam dovoljno snažan auto koji mi služi svaki dan, a da mogu da ga održavam. Sasvim slučajno ima oznaku GTI koju mu je nakačila fabrika, a ne ja da bi lečio komplekse. Kojem Bogu se vi klanjate je vaša stvar, ja sam samo ovde progovorio na osnovu niza pogrešno izrečenih stvari o 1,8T motoru (invalid, smeće, veliki potrošač, zuji, ali ne ide isl). Niti sam dizao 1.8T u nebo (jer znam koje mane ima) niti sam kudio TDI (jer pre kupovine ovog sam hteo da kupim TDI 130KS) već samo izneo moje iskustvo u vezi motora kojeg vozim preko 3 godine i upoznao DOSTA ljudi koji voze isti i razmenjivao iskustva. Moj auto nije najbrži, ali je jako brz i ja sam veoma zadovoljan kako ide. I svaki dan uživam u tome što sam napravio od nule i što se trudim da održavam kako Bog zapoveda.
I svima želim to isto.
-
bravo wele na trudu, kamo srece da smo svi takvi,auto ti je top odrzavas ga maximalno thumbup
-
ti oces da kazes da se mi dokazujemo i da smo mi kompleksasi i da imamo auta zbog drugih ? pobro mi kazemo da sa obzirom na oznaku je baba i jeste baba! i tu je prici kraj i svemu ostalome. a tu pricu o dokazivanju,kompleksima,zaboravi jer si ti taj koji je iskompleksiran jer ima golfa gti koji se ne moze putem vuc.aj zdravo
-
Miro MNE VR6 staviš u dvojku,samo ako hočeš da imaš zvuk,loš 1,8 16v ga pojede ko salatu za doručak,kad hočeš i gdje hočeš. Težak je,troši ko zmaj,a ne ide nikako. VR6 u dvojci je totalno promašena investicija,kad za te pare možeš ubaciti ABF i voziti ko čovjek.
-
Jel može objašnjenje za neupućene: šta je ABF? Vidim da se često spominje.
-
njemacka tuning kuca :) ada motor prika,16v iz golfa trojke
-
abf je trojkin gti motor 2,0i 150ks, meni je zao sto ovde nema niko zdravu i normalnu dvojku 16v na 15 felnama cisto da probamo mogucnosti i uporedimo razlike izmedju 1,8 20v turbo i nekog tdi sa 130 ili 150ps
-
uporedio sam ja moga cim sam ga kupio sa cliom 1.8 16v,trojkom 16v,sa 1.8turbo,sa tdi 130ks,dvojkom 8v elektronac.
-
isto kao i da nisi.
mora se to uporediti ovde. ovde su svi najbrzi
-
tako je...i mi sto se mucimo i sto ocemo da napredujemo,mi sto volimo ovaj sport, mi smo kompleksasi,trkaci i ostalo razumijes ....
-
Da li svaka dvojka GTI 16v može da šlajfuje prvom i drugom brzinom do kraja pa tek u trećoj da se uhvati asvalta ili je ta koju sam video bila nešto frizirana? Imao je jedan poznanik pre mnogo godina, pa dolazio u selo sa njom... ostavljao potpis od ćoška do ćoška...
-
zorancile brate idol si mi od sad!!!
-
moze ali u kurcu. od 20 gti 16v 2 su dobra 18 su lesevi uglavnom i imaju plin
-
Ovo što pišem se dešavalo pre 15 i više godina, ta dvojka nije bila matora... ali me interesuje da li je tako išla fabrički?
U to vreme niko nije imao plin a benzin je bio od 98 oktana. :25
-
evo ti moj clio kad volis slajfovanje ali on samo prvom slajfuje jbg nema turbo i nema zivota Clio 16v (http://www.youtube.com/watch?v=dPgzSC9m_Dc#)
-
Ovo je bio slikovit prikaz. :) Da ne kažem ide ko zmaj ili slično...
-
Interesantno je da se 90% ljudi oduševi kako moj Golf jako dobro ide (td 70ks), šta bi rekli tek na ovako nešto kao ovaj Klio. :rolleyes:
-
Luka ne znam u kom delu mog teksta si se pronasao da sam ti rekao da si kompleksas jer tu rec sam pomenuo u prvom licu negacije znaci govorio sam da ja nisam, a ne da ti jesi. Drugo za tvoje godine je normalno da je hit potezanje ciji je konj brzi. I meni je Gedora rekao da izgleda nisam dovoljno jebao u mladosti kad sam uzeo ovaj auto. Moguce. Ja sam siguran da sam mogao jos stosta da jebem, ali eto nisam. :D
PS. Ovo ne znaci da sumnjam u tvoje zavodnicke sposobnosti.
Sad mozemo da se vratimo na temu.
Cicero bas malopre se vracam sa posla i razmisljam da sam u zadnjih mesec dana video dosta kola sto su ljudi kupili ili trebali da kupe i nijedan me nije odusevio. I onda se setim tvog crnog A6 u kozhi i bratovog Grand Chirokija. "E to su bile dobre kupovine"
E da i Strbac :)
-
ne moze se covjek sa tobom ni svadjat da valja :)))))
-
I koji motor da ubaci sad ? A gde je da se opravi 1.8 16v Turbo i pojede sve ovde prozvane makine?
-
luka, gledao sam ti malo pre snimak ubrzanja KR fino ide,nego ne znam dali sam bas dobro uspeo da izmerim jer ti je udobnost auta slicna mom biggrin,pa da te pitam,koje ti je vreme od 60-160km/h i od 60-200?
-
Zar njegov nije PL?
-
jeste pl ...ne sjecam se ima brat nedje zapisano.znam samo da je na 600i nesto metara bilo 190kmh na zadnje mjerenje
-
Wele strbac da jebe nebi polirao auto svaki dan i izmisljao toplu vodu sa nekim svojim lampicama i izolacijama
-
lollol :86
-
Evo stari snimak moje cetvorke 60-160....12 sekundi..
Doduse, ovo je sa prvom (slabijom) mapom gde je pritisak turbine 1bar...sada je pritisak 1.2-1.3bara i dosta bolje ide ali nisam ponovo snimao...
Golf 4 GTI testiranje (http://www.youtube.com/watch?v=NWXk_v76iCg#ws)
Sto se tice potrosnje 1.8T, testirao sam zadnjih dana...
1. Backa Palanka - Zrenjanin (i nazad,ukljucujuci prolazak kroz ceo NS) ukupno 200km - normalna voznja do 120km/h - po board-u 5.3l
2. Backa Palanka stroga gradska voznja - ukupno 180km - normalna voznja do 3000 obrtaja- bez cepanja - po board-u 8.5l
Ja prezadovoljan :)
-
puno je to 5,3. mora da nesto nije u redu, nebi on smio trositi toliko
-
jbg sad...rekoh otvoren put, laganica, vrh gasa....5.3l
Ja ne krijem i ne lazem,tako da cu reci da "malo" ostrija voznja po gradu nije ispod 12-14l, ali i da moze da se spusti ispod 10 ako ga stedim..
-
brale ako on potrosi 5.3 kao sto kazes ja ti dam 500e
-
Haha , eto nama rata pa da zakljucaju temu!
Moj Misko je vozio 2 kilometra vezanih ociju ali u rikverc , ja u to neverujem - cuti budalo, haha
Veruj Cicero , ha ha
-
i to sto kazes
-
Haha. Ja sam uspeo golfa 5 gti-a da svucem na 5 litara ali na leru a u voznji nisam uspeo ispod 15 .
-
Nije me mrzelo da sidjem do garaze....
Golf 4 GTI potrosnja (http://www.youtube.com/watch?v=zWQ1eOwzIvo#ws)
Petak, Backa Palanka - Sombor (ukupno 160km) + gradska voznja (juce i danas 60km) - ukupno 220km - prosecna potrosnja 6.5l
Sto se tice opklade, moze u svako doba dana i noci....
I kao sto Wele rece...1.8T je totalni promasaj VW-a, najgori motor u istoriji, ne ide nikako i puno trosi, moj savet samo kupujte TDI...kojim slucajem se vozim svaki dan u TDI 130KS + chip i znam kako dobro ide (i dimi :))
-
Ja nikad nisam mogao tako malo potrosnju da postignem na mom 1.8t ... biggrin
-
hahahahhahahahhaahaha Cicero nece spavati veceras lollol lollol lollol lollol lollol
-
milper ti ovo i jesi snimio na bordu od TDI-ja lollol lollol lollol lollol
salim se,svaka cast na laganoj nozi
-
ja mislim da weletov gti trosi 4,8 na otvorenom
-
Wele strbac da jebe nebi polirao auto svaki dan i izmisljao toplu vodu sa nekim svojim lampicama i izolacijama
Ja sam jebao kad je trebalo, sad samo jebuckam. Toplu vodu izmislili davno a i izolaiju i lampicu, a ja to samo primenjujem.
-
Nino i manje ako se zainatim lollol
-
Hehe...zanimljiva tema...tek sam ju sada procitao.
Svatko ima svoje misljenje...
Reci cu samo da vozam zdravog 16v 9a(mozete pogledati u mojoj garazi sto je sve radjeno)
dobar je to motor,ali ako Bog da prvom prilikom ide u njega 1,8t ito nadam se BAM.
Imao sam se priliku voziti u golfu 2 s tim motorom...tko kaze da ne ostavlja dojmove,laze...ostavlja brate i to kakve.....
Ovaj mi je promakao zamalo za 1000E sve komplet.
http://www.pik.ba/artikal/4460450/audi-s3-u-dijelovima/ (http://www.pik.ba/artikal/4460450/audi-s3-u-dijelovima/)
16v je dobar motor ali turbo je vrag....pogotovo plus 250ks
-
evo koliko je los 1.8t motor, sa 192ks i 340nm auto tezak 1400kg. na 17 felnama 8jota,napred guma 225/45 pozadi 235/40. od 60 do 160km/h potera ga po GPS za 10.6s od 60 do 200 za 20.2s znam jos najmanje pet auta sa tim motorom na ovom forumu koji su zdravi i koji idu isto tako,e sad zamislite sta bi to radelo u dvojku ili u korado sa pravih 200ks,ne bi ga niko stigo.
od dizela koji stvarno ide ovde,priznajem jedino od nikolu kalasana
-
pekar tvoj auto jeste brz,ali od 0-120 smeo bi se pocerati da mi je pajo jos u rukama
-
Hehe...zanimljiva tema...tek sam ju sada procitao.
Svatko ima svoje misljenje...
Reci cu samo da vozam zdravog 16v 9a(mozete pogledati u mojoj garazi sto je sve radjeno)
dobar je to motor,ali ako Bog da prvom prilikom ide u njega 1,8t ito nadam se BAM.
Imao sam se priliku voziti u golfu 2 s tim motorom...tko kaze da ne ostavlja dojmove,laze...ostavlja brate i to kakve.....
Ovaj mi je promakao zamalo za 1000E sve komplet.
http://www.pik.ba/artikal/4460450/audi-s3-u-dijelovima/ (http://www.pik.ba/artikal/4460450/audi-s3-u-dijelovima/)
16v je dobar motor ali turbo je vrag....pogotovo plus 250ks
u DVOJCI da ali u cetvorci od 1,5t je taraba
-
kava :51
-
Ljudi pricamo konkretno o ubacivanju u corrado.. nemojte mng skretati sa teme.. okej, cetvorka je teska i toje relativno slab motor za tu tezinu ako se zeli ubrzanje.. ali korado sa 1200 kila ima da leti sa tim, posteno... :)
Nasao sam jedan motor, extra stanje ali stranac.. Za jeftine pare.. :/
-
Trazi 180 ks , ne 150 !
-
Jaka razlika u 300 KG između Corrada i Golfa 4. 1500 eur za par konja,bez dorada,previše,bar ja tako mislim. :46
-
evo razlike korada i cetvorke http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=8665 (http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=8665) http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=9066 (http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=9066) nije velika razlika u tezini
-
1500e sad al posle za jos nekih 300e napravi haos da to donekle opravdava ulozena sredstva ;)
inace nek ko prica sta oce al turbo je turbo i za svaki dan i za eventualno povecanje snage
Buduci da je korado lagan i nije predvidjen ni za 1,8T ni za 1,9TDI i sa oba ce auto uzlijetat ... sad samo nek vlasnik vidi sta u stvari zeli od tog auta i dal ce mu to bit auto za svaki dan ili neka kombinacija, dal ce da ga pojacava i ne briga za potrosnju, dal ima drugo auto za svaki dan a ovo samo za merak i odgovor ce mu se automatski nametnuti i lako ce odluciti ;)
Licno nisam pristalica takvog projekta jer ne volim takve stvari, volim original auto sa original stvarima kao sto su motor i sl, al kad bih radio najvjerovatnije bih odlucio za TDI - zanimljivije je biggrin
-
etoooooo ...cicero davno si to trebao postaviti
-
Nije velika razlika u tezini izmedu mk4 i corrada, ali se ne slazem sa pojedincima da je to los motor, ima on dosta potencijala, pogotovo model sa 180ks, koje se lagano penje na 230 do 250 ks. Model sa 150 ks u stock varijanri nije nista posebno, ali sa chipom vec ide jako lepo, samo je bitno da je masina zdrava i msm da Pekarova masina moze da obrije 90% gti masina sa foruma.
-
Pekar najkvalitetnije radi auto. Svaki ulozen dinar vredi. Tuga me hvata kad vidim ove sto voze gti pa bacaju pare na bodi kitove, brijanje znaka, automatsko otvaranje gepeka...
Samo svi zaboravljaju da 99.9% ovakvih akcija u temi tuning ne mrdnu dalje od ovog foruma. Dovoljno je prelistati teme unazad. Velike nade a onda paucina
-
Wele osetio sam se prozvanim sad! Nemoj da me nerviras! lollol lollol . Salim se. :). Pekarov gti je najjaci na forumu, sigurno... :) .
-
Najbolja varijanta za korada po meni je motor i tt-a 220ks.
Sad je pitanje koliko para ima za tu igranku. Ako ce ubacivati 150ks pa cipovati,stavljati veci turbo itd,bolje uzeti jaci kad skupi kintu.
Skyline kad je hteo da ubacuje drugi motor,nasao sam mu 20v turbo za 3000€ ali sa 500ks+ , motor kovan,gt35, komplet sve,samo da ga ubaci,i to je bilo skoro dzabe. Ako ima kesa,ce nadjemo sta hoce jednim pozivom!
-
Hehe...zanimljiva tema...tek sam ju sada procitao.
Svatko ima svoje misljenje...
Reci cu samo da vozam zdravog 16v 9a(mozete pogledati u mojoj garazi sto je sve radjeno)
dobar je to motor,ali ako Bog da prvom prilikom ide u njega 1,8t ito nadam se BAM.
Imao sam se priliku voziti u golfu 2 s tim motorom...tko kaze da ne ostavlja dojmove,laze...ostavlja brate i to kakve.....
Ovaj mi je promakao zamalo za 1000E sve komplet.
http://www.pik.ba/artikal/4460450/audi-s3-u-dijelovima/ (http://www.pik.ba/artikal/4460450/audi-s3-u-dijelovima/)
16v je dobar motor ali turbo je vrag....pogotovo plus 250ks
u DVOJCI da ali u cetvorci od 1,5t je taraba
Pa naravno...logika...nije to rijec samo o 1.8t motoru...niti jedan motor nevoli tezinu...sta mislis da je 16v ubaciti u 4 sta bi dobio? :39
A nisu to vise tolike cifre o kojima pricate....recimo evo zalijepio sam vam link sa pika od ovoga s3....cijeli motor sa svime komplet za upaliti je bio 1000E,a vjerovatno mu to nije bila zadnja cijena jer mi je covjek tako rekao samo na prvu preko telefona....a i to je jeftino za takvu masinu....
Drugo evo ima tu na forumu decko iz livna koji ubaciva u keca 1.8t 150ks koji je platio sa svim mogucim sto je uspio izvaditi iz donora 600e....dat ce jos za chip 200e i imat ce auto koji ce letiti....
-
dzinn ovdje je bila prica o seriskom motoru. bez cipa i ostalih zajebancija. ovaj S sto si postavio sa pik-a sam ja mogao dobit kompletan za 1100€ bez sjedista jer radim sa njima.
turbo motor sa 110kw ima podlogu za dizanje snage ali sve to kosta. pile je najbolje rekao uzmi odma najjacu varijantu i gotovo, ali izgleda da se ovakva tema otvori radi natezanja i onaj ko je otvori nastavi vozit motor sa 300 000km i smije se na nase natezanje i prepucavanje
-
bravo, svaka ti cast, evo, tebi se najvise smejem.. -.-' znaci najozbiljnije sam otvorio temu i lepo pitao ima li smisla ubacivati i koliko kosta, to me interesovalo.. dobio sam sve potrebne podatke.. hvala lepo, molim..
jeste da pricamo o stock motoru, ali ja kad bih to uzeo sigurno bih gurnuo chip neki, na makar 180, 190ks.. jer se ispod toga ne bi isplatilo..
Miro je sve lepo objasnio, razmislim o tim stvarima i docice mi odgovor sam... Auto sigurno nece biti za svaki dan, i nece me zanimati potrosnja do 14, 15l jer on sada toliko trosi sa sugavom k glavom, kojoj definitivno nema pomoci.. Tako da ono, ako bih ga ubacio ide chip, mozda neki veci turbo kaaaaaasnijeeee, ako se ima love.. Sa vecim pritiskom i ostalo.. to je sad vec svojevoljno.. A stock motor sigurno ne bih stavio umesto mog 16v..
-
Kakvih sam se sve lupetacina i gluposti nacitao na ovih nekoliko strana vezano za ovu temu..nemam reci :9
-
jeste off, al moram da kazem, ja sam razmisljao da na leto kupim mk4 1.8t al kada sam video da po fabrickim karakteristikama mk4 1.9tdi pd 110kw brze ubrzava do 100km, odustao sam od 1.8t. . ne mislim da su losi motori al sam ocekivao puno vise od njih. .
daj te fabricke specifikacije
-
Evo sta servisna knjiga kaze :)
1.8T
0-80 - 6s
0-100 - 8.5s
max.brzina 216 km/h
masa praznog vozila 1212kg
(http://imageshack.us/a/img203/2325/img0042gg.jpg)
1.9TDI - 110kw
0-80 - 6.2s
0-100 - 8.6s
max.brzina 216 km/h
masa praznog vozila 1268kg
(http://imageshack.us/a/img7/6909/img0045gn.jpg)
-
Ma ljudi okej su specifikacije, nek bude dizel bolji.. Ali ja sam krsten bre, dizel ne ide u corrado :D
-
bravo stexy,
tapsac tapsac tapsac
ne daj se!
-
Kakvih sam se sve lupetacina i gluposti nacitao na ovih nekoliko strana vezano za ovu temu..nemam reci :9
jos jedan plus....
-
@Acix: Pa majke mi brate, sve, sve, ali dizel u corrado.. xD Okej, ne vredi 1.8t da se ubaci, dajte neki drugi predlog, a ne dizel za corrado :D
P.S. imas + od mene :)
-
uradi ful generalnu...napucaj glavu...napakuj neke dobre karburatore izbaci K-sranje i pun gas driving
-
@StexyVW, druže po meni je najbolje da ubaciš 1.9 TDI u Corrada i čipuješ ga na 250 ks, flekaćeš Ferrarija, Lambordžinija a troši će ti 3,5l kada ga normalno voziš a 4,8l kada ga stiskaš i zajebaćeš sve inžinjere iz Wolsburga.
-
moj savet da skupis kolko imas para i kazes ninu sta ti je cilj pa nek ti neko ko se time bavi odredi sta ti je najbolje, a ne ljudi kao ja koji nemaju pojma o materiji. gledaj dal ti je bitno da se vozis sledecih godinu dana ili x godina , kad stane dal ti je ok da radis dosta stvari ili da imas par.. trebas da sam sa sobom to prvo sredis, pa onda dalje...
-
ja mislim da weletov gti trosi 4,8 na otvorenom
Jes nizbrdo sa ugasenim motorom. Lollol
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
-
uradi ful generalnu...napucaj glavu...napakuj neke dobre karburatore izbaci K-sranje i pun gas driving
druze karburatori prevazideni pocetkom 80-tih dok se jos stojadin budizo. davno doslo vrijeme elektonskog ubrizgavanja
-
Jesi li razmisljao da prodas Corrado i dodas novac i kupis neki noviji auto sa jacim motorom?
-
uradi ful generalnu...napucaj glavu...napakuj neke dobre karburatore izbaci K-sranje i pun gas driving
druze karburatori prevazideni pocetkom 80-tih dok se jos stojadin budizo. davno doslo vrijeme elektonskog ubrizgavanja
Jesi lud sunce ti , haha
-
Pile brate neko je ovdje lud. kada se rodio doticni vec bilo ubrizgavanje, a on bi nakon 30 godina budzio karbove. dat cu mu ja dzabe dellortove 38 pa neka ih ustima da rade ravnomjerno jos 500€ od mene.
-
lollol
ima da radi na 800 o/min da se ne cuje da je upaljen
-
Kad moze 2.0tdi u novog Shiroka sto ne bi mogao 1.9tdi u Korada?
-
vele ti ovde dodjes jednom dnevno samo da jebes
-
slazem se wele :73
-
Wele pljune pa zakuva pa zbrise odavde,haha
Ja bi na tog corada na taj 16v turio turbo,medju plocu izmedju glave i bloka da ubije kompresiju,i nek tera na 0.5 bara dok nepukne. Moze da koristi kuciste k-glave od forda rs turba i bude k jebivetar turbo. Netreba mu struja,a ni inter kuler. Kad zvekne,onda nek ubaci nesto drugo.
Mozes kolega to da mu spakujes za dan, dva.
-
uradi ful generalnu...napucaj glavu...napakuj neke dobre karburatore izbaci K-sranje i pun gas driving
druze karburatori prevazideni pocetkom 80-tih dok se jos stojadin budizo. davno doslo vrijeme elektonskog ubrizgavanja
Jesi lud sunce ti , haha
vidi da svi pametni pa rekoh da izvalim nesto sto jos niko nije napiisao....a po meni nema niceg lepseg od sirove snage i karburatora....postujem svacije misljenje, a gsn. DOTICNI PaulGT javicu ti se za te karbove na PP a nemo da mi zaboravis tih 500e thumbup thumbup thumbup lollol lollol lollol
-
@Leponiko: jesam brate, to mi je u principu najbolje resenje, ali mi se ne odvaja od ovog auta.. nije savrsen ali sam vezan za njega.. pa sam odlucio da ipak na ovaj nacin ulozim pare...
@Guarana: Raskrstio sam sa sobom, znam sta hocu.. Hocu da to ide dobro, ne za pro trke, ali da ide bolje od ovog trenutnog, ali da to ne bude prenabudzeno pa da se sjebe za godinu dana, vec da potraje koliko toliko.. Znaci treba mi nesto malo jace, sto ima dobru podlogu za neki chip i da sa tim ide ok, a da ne strada brzo..
-
zakljucajte ovu temu jer samo nervirate mene i ostale normalne lollol
-
Korado Vr6 stranac i imaš zanimaciju na duge staze
-
Tema je čisti sex
:18 :51
-
zakljucajte ovu temu jer samo nervirate mene i ostale normalne lollol
svaka ti je na mjestu. dok drugi zapitkuju neki rade i prave kilovate :82
-
Pa i vreme je.
(http://www.zaslike.com/files/scvia2oqempz59j8q31d.gif)