VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: aleksandreto Januar 27, 2009, 06:33:56 posle podne
-
Imam Golf 2 1.3 benziku, motor `prolupao` treba da se radi generaalka :( brat mi radi sa kolima, vrlo lako moze da mi nabavi bilo kog stranca ili motor... razmisljao sam da ubacim GTI u sasiju sadasnjeg 1.3. Brat mi rece da to moze da se uradi bez vecih problema a opet sa druge strane neki kazu drugacije... Da li ima neko iskustva sa prebacivanjem motora i time sto ja zelim? koliki je to posao? da li se uopste i isplati?
Unapred HVALA!!!!
e da u pitanju je golf 2 `86 god.
-
Nije problem dal moze,moze sve da se ubaci...pitanje je sta sve treba da se promeni a to je poveci spisak delova sem samog motora da bi to funkcionisalo kako treba.
-Motor
-Agregati
-Motorna instalacija
-Menjac
-Grane ( pozeljno ceo izduvni sistem )
-Benzinske pumpe
Ostalo ti je sto je veoma preporucljivo kompletan trap(amortizeri,opruge,diskovi,klesta,km sat...)
sve u svemu nije isplatljivo ako vec nemas gti osnovicu da bilo sta radis
-
pa da ali kada bi mi dovezao KOMPLETNOG GTI stranca (ceo auto), zar ne bi moga sve te sporeddne delove sa gti da upotrebim na skoljku 1.3?
-
Ne ! Seci skoljku biggrin Moras obe skoljke da rasturis do srafa sem vrata,stakala....ujedno dobar gti neces naci ispod 1000 evra stranca pa gde je prepakivanje,majstor,pa carina motora , itd....Takve se varijante slabo isplate. prodas lepo tvoj,izvuces kolko mozes para i malo dodas,kupis gti...izadje te tako upola jeftinije.
stavi na papir pa vidi sta i kako.
-
pa da, u pravu si blink
-
Em je skuplje,em ce da potraje to prebacivanje motora...pa neke komplikacije ne planirane.... blabla
-
Ili ako neces bas GTi, lakse ces ubudziti "obican" 1.8 od 90 konja, tj neces morati mnogo stvari da menjas ;)
-
Uglavnom dosta ljudi odustane kada se sve stavi na papir i doda jos 200 eura za ne planirane troskove.
-
Uglavnom dosta ljudi odustane kada se sve stavi na papir i doda jos 200 eura za ne planirane troskove.
a cekaj znaci ima i ta verzija motora? razmisljao sam ii da ubuzim obican koji sam i imao (1.3) to bih uvek mogao, ali eto primamljivo mi je taj od 1.8 koliko bih tu motrao da radim prepravki?
p.s.cuo sam da 1.6 se i nisu bas pokazali kao dobri motori
-
Evo ovde imas sve motore koji su se ubacivali u mk2
http://rapidshare.com/files/138602291/Golf_2.pdf.html (http://rapidshare.com/files/138602291/Golf_2.pdf.html)
Znaci postoji i 1.8 koji nije GTi i ima 90 konja, mada i on ima 2 verzije; jedna je karburator a druga kod nas nazvana polu-injection, ili ti monopoint. Laksi je za ugradnju onaj sa karburatorom, jer ovaj monopoint ima 2 benzinske pumpe i automatski sauh i tako to...
-
GTI je GTI sve ostalo su sitnice bleh bleh bleh
-
I verzija sa pierburg-ovim karburatorom ima automatski sauh.Imam trenutno u mom wagenu taj motor.Kazu ljudi da je najpouzdaniji,ali ako ti ode karburator-nema ti spasa.Potrosnja skace k'o luda.Moj trosi 15-18l.
-
Mnogo je to. Taj motor u gradu trosi 12-13l plina, na otvorenom oko 10 i to solidnom voznjom, znaci sa preticanjima ;)
-
EDIT BY SALE GTI :JO
-
Nije problem dal moze,moze sve da se ubaci...pitanje je sta sve treba da se promeni a to je poveci spisak delova sem samog motora da bi to funkcionisalo kako treba.
-Motor
-Agregati
-Motorna instalacija
-Menjac
-Grane ( pozeljno ceo izduvni sistem )
-Benzinske pumpe
Ostalo ti je sto je veoma preporucljivo kompletan trap(amortizeri,opruge,diskovi,klesta,km sat...)
sve u svemu nije isplatljivo ako vec nemas gti osnovicu da bilo sta radis
mozes li da mi pojasnis pojam agregata? zar nije agregat drugi naziv za motor, npr. dizel motori (agregati)...
-
U agregate spadaju: alnaser, karburator (ako je benzinac), BOSCH pumpa (ako je dizel),alternator. Tako stoje stvari po KS otpadima.
-
e ajd sad pazi vako... ja sam spremio 1.8 8V takozvani GT od 90 KS.... moj motor je iz passata izvadjen al sve ti je to isto sr.... jedino
-
E ljudi ja sam nesto razmislajo da menjam motor..imam u Golfa 3 onaj od 55KW 75Konja..a hteo bih da postavim isto 1.8 GT od 66KW..e sad nesto sam pricao sa Madisonom kaze da ne moram menjati motor,mogu samo da zamenim karburator :huh:..sta mi vi kazete jel moze tako samo da promenim karbutraor ili moram ipak ceo motor?? boodala..akoneko nesto zna o tome neka kaze..haval unapred.. mahac
-
Zbog 11 kW se nikako ne isplati da menjas ceo motor.... Ako vec hoces vise snage, uradi nesto na tom motoru (usis, izduv, glava, cip..... sve jedno). A pored toga znas na cemu si, a onako ko zna kakav je to motor koji bi uzeo...
-
U pravu si,ali mene zanima da li moze samo karburator da se zameni i montiram onaj od "GT" ili moram ceo motor da menjam?To me zanima wacko..
-
Mene zanima da li ja u svog 1.6 GTD '89 dvojku mogu ubaciti 1.8 GTI bez ojacavanja automobila, sasije...Da li je gdt konstrukcijski slican GTI golfu..S tim sto ima dizel motor..
-
Koja ti je oznaka karoserije?
Mislim da neces imati problema, bilo je neke polemike da li gti ima neka ojacanja ili ne, koliko sam zakljucio, neki imaju, a neki nemaju. Kod svih je razlika samo sto gti ima balans stanglu, a neki kazu da su videli kod pojedinih gti-jeva i ojacanja u vratima, ali kazem ti, nije kod svih tako.
-
Moj drugar ima dvojku sa motorom 1.3 i ima balans stanglu.
-
Pa mozda ju je sam stavio, ili je bila dodatna oprema... Uglavnom, svaki gti je ima big_boss
-
On je nije stavio sigurno. Ne verujem ni taj pre njega. Mozda je bila dodatna oprema.
-
I ja sam video Patuljka lollol ! Sve sasije su iste samo su razlike u vesanju
-
ocemo svi 16v lollol
govorimo o 20-25 god starim motorima, ko zna koliko su presli i kako su odrzavani. ja da menjam motor gledao bih bar da je iz golfa3 i to '96 '97 sa max 130000km a ne te stare.
-
Druze gti e gti,treba da menjas drzaci za motor,instalacija,se sto ide so motor(alanser,alternator itd)ali e extra motor,ja ga imam ubaceno u golfa1 ,pre ja imao 1.1, sad je sa 1.8 8v 112ks,imas kup zaebancie ali vredi ako je skoljka ok