VW Klub

VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: milper Septembar 13, 2012, 09:41:22 posle podne

Naslov: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: milper Septembar 13, 2012, 09:41:22 posle podne
U pitanju je auto Golf 4 GTI 1.8T, 150KS, AUM motor...

Auto je chipovan, pre nekih mesec dana, ucitana je nova mapa,proban ide mnogo bolje,ne pravi probleme...
Kada sam se vracao iz NS-a malo sam ga testirao, presao nekih 50ak km i isto nije pravio problem...
Posle toga,zatrpan poslom slabo sam ga vozio ili normalno vozio nekih nedelju dana....


Posle toga,reko malo da ga probam kad  primetim da auto pri punom gasu pocinje da trokira i to tacno pocinje na 3000 obrtaja i traje do 4000, posle toga normalno povuce...
Odem ponovo za NS, probamo 5 razlicitih mapa i sa svim mapama isto se desava....vratimo fabricku mapu,auto ide normalno,bez ikakvih problema....
Vratimo mapu sa kojom je "najmanje" trokirao i dogovorimo se da pregledam auto kod majstora...

Slucajno se kod majstora zadesi jedan a4 1.8t sveze stigao iz Engleske i probamo njegove svecice,bobine,protokomer,n75 ventil.....u medjuvremenu i Wele mi posalje komplet bobina...i opet se isto desava, stim da to trokiranje prerasta i u detonacije koje traju od 3000 do 4000 obrtaja, posle toga odlicno povuce...

Skinemo dizne i odnesemo na ultrazvucno ciscenje i ispadne da su dve dobre, treca solidna a cetvrta katastrofa prljava, ja se ponadam da je problem resen, kad ono opet isto s`tim da kad prebrodi trokiranje i pucanje mnogo bolje povuce posle 4000 obrtaja...

Zaboravio sam da napomenem da sve vreme VCDS dijagnostika ne izbacuje bas nikakvu gresku!! i da se problemi pogorsavaju kako se auto ugreje...kad je hladan samo trokira,kad se ugreje trokira i puca (detonacije)

Vise nisam pametan sta da probam....

Ucitane mape su vec koriscene na nekim vozilima po NS-u i niko nije imao slicne probleme,a i malo mi je sumnjivo da nijedna od 5 probanih ne radi kako treba...

Da li je problem u mom autu ili u mapi???

U prilog stavljam sliku (tabelu) gde je testiran auto trecom pun gas i vidi se pritisak turba, rad protokomera ....

(http://img690.imageshack.us/img690/289/vcds3pungas.jpg)

Voleo bih da dobijem konkretne odgovore, jer nije problem da se vrati fabricka bekapovana mapa...




 
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: Madison Septembar 13, 2012, 09:48:20 posle podne
Pa brate ocigledno da je problem u mapi, ako je sve ok kad se vrati fabricka. Bilo je milion tema, ovo je klasican primer onoga sto ovde majstori pricaju...
Ne moze mapa tek tako da se ubaci, mora da se pravi mapa posebno za tvoj auto.
Ako ce da ti vrate pare, uzimaj odmah dok nisi jos vise sjebao motor.
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: milper Septembar 13, 2012, 10:04:32 posle podne
Ajde da jos malo ispravim i dopunim prvi post....

Znaci napravljen je backup moje mape poslata je momku koji je iz Italije, dok smo mi malo popricali posle nekih 40 minuta je vracena moja ispravljena mapa...

Posle toga su jos radjene dve modifikacije,gde je recimo dodato jos goriva na obrtajima gde auto pravi problem...ali bez rezultata...
Ostale su mape sa drugih auta ali svi su sa AUM motorom..
Znaci nije radjen klasican remap...

Auto kad je tek dostigao radnu temperaturu, bukvalno samo malo zastuca na 3000 obrtaja....kad se momacki ugreje pocinje totalno da brljavi...trokira i puca...

Pritisak na fabrickoj mapi je 0.6, na tuningovanoj 1.1 , 1.2....mnogo su veca opterecenja motora...
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: Madison Septembar 13, 2012, 10:07:19 posle podne
Je l' ti auto stavljen na valjke pre i posle menjanja mape?
Nebitno sto su mape isto za AUM motor, nijedan motor nece da ocita apsolutno iste parametre nakon 10 i kusur godina. ;)
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: milper Septembar 13, 2012, 10:40:55 posle podne
Uopste nije sporno da mapa nije dobra....99% je to problem...

Poenta otvaranja teme je da li moze da bude nesto drugo problem?? onih 1%

Dijagnostika ne izbacuje nikakve greske...

Jos da dodam da recimo skidanjem dzeka sa N75 ventila, znaci manuelna kontrola wastegate-a...pritisak pada na 0.9 bara i nema nikakvih problema...
Wastegate je u stock poziciji...

 0.9 bara i 1.2 bara nije isto,ali opet je veci pritisak od fabrickog..pogledaj u tabeli opterecenje chipovanog motora 140%...





Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: Bojan5 Septembar 13, 2012, 11:07:27 posle podne
pa druze skini chip i vozi  driving
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: TT_tuning Septembar 14, 2012, 08:07:06 pre podne
Jel ti zatrokira bas izmedju 3000 i 4000rpm u svakoj brzini(menjac) pri svakom dodavanju gasa ili u nekim posebnim uslovima?sta se desava kad ides npr. 3 brzinom na 1500rpm i preklopis pun gas?jel vise trokira ili isto?

Moguce je da su svecice problem,stavi stepen hladnije i mislim da ce biti ok,najbolje ako ima neko sa foruma da ti pozajmi pa probajte.

Generalno je veliki problem  raditi chip na turbo benzinskim motorima kod nas,jer je gorivo katastrofa,i te  mape koje se uzimaju od preko nikako nisu dobre za motore sa ovim ovim nasim gorivom.
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: Pile Septembar 14, 2012, 08:09:07 pre podne
bas cudno i jos vise me buni kako neocitava gresku. Jel si vozio auto ili je u mestu citana dijagnostika? Ako je u voznji bio zakacen i nije ocito gresku kad pocne zezanje,onda idi kod nekog drugog na dijagnostiku,mozda taj nece da ocita.
I interesuje me jos jedna stvar. Imas boost satic u autu i jel ga pratis kad se gubi na 3000,jer tad zakuca pritisak ili ga nema,sta se desava?
Pazi,nije to neko sveto pismo,il je gorivo ili je vazduh a isto se ponasa govno kad mu fali goriva i kad ima previse vazduha a mozda je i struja. U tim 3 pa do 4 hilj obrt mu zafali necega ili ima previse necega,jebes ga.
Probaj kod nekog drugog na dijagnostiku pa ako bude isto,uzmi ti pare nazad.
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: milper Septembar 14, 2012, 08:16:11 pre podne
Prva, druga i treca brzina pri punom gasu zatrokira i puca uvek...i uvek bas od tacno 3000 i prestane posle 4000 ako prebrodi....4 i 5 brzina samo trokira...

Ako recimo idem sa 80% gasa, uopste ne trokira i kad dam pun posle 4000 normalno ide...

Svecice su nove,platiniumske, bosch pfr6q iz originala, VW i Audi znak na njima...Probane su i sa audi a4 1.8t neke trokrake (nisam zapamtio oznaku) i isto se ponasa...

Na svecicama je smanjen zazor na 0.7 bas zbog veceg opterecenja, kako mi je receno...

~Pile  -  ne gubi pritisak, pogledaj u tabeli....on zakuca pritisak na 1.1 bar i drzi do nekih 5000 obrtaja kad polako pocinje da pada...

Dijagnostika je probana u toku voznje, ova tabela je snimljen LOG VCDS u toku testiranja, samo sam ja isekao deo kada je pri maksimalnom opterecenju...

Probano je da se doda jos goriva, pa jos ,pa jos i isto se ponasa....pa je probano manje goriva i opet isto...


Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: milper Septembar 14, 2012, 08:21:55 pre podne
Citat
sta se desava kad ides npr. 3 brzinom na 1500rpm i preklopis pun gas?jel vise trokira ili isto?

Povuce super do 3000, trokira i puca do 4000 i posle povuce kao lud...

Upravo ova slika koju sam okacio pokazuje trecu brzinu,pun gas od 2500 obrtaja...

Znaci samo od 3000 do 4000 je problem...

Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: SKYLINE Septembar 14, 2012, 11:06:59 pre podne
Da sam na tvom mestu uzeo bih pare nazad i otišao bih kod pravih stručnjaka da mi urade mapu jer očigledno je da su to neki amateri. Bolje platiti i skuplje ali onda znaš šta si uradio. Koliko te je izašlo mapiranje ako nije tajna?
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: milper Septembar 14, 2012, 11:36:13 pre podne
Uopste to nije sporno...

Pitanje je sta ako recimo odem za Pozegu u REVO, predjem 600km i isto se desava....oni kazu auto nije ispravan, popravite ga pa dodjite opet...
Samo zbog toga sam otvorio ovu temu...
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: TT_tuning Septembar 14, 2012, 11:38:53 pre podne
Citat
sta se desava kad ides npr. 3 brzinom na 1500rpm i preklopis pun gas?jel vise trokira ili isto?

Povuce super do 3000, trokira i puca do 4000 i posle povuce kao lud...

Upravo ova slika koju sam okacio pokazuje trecu brzinu,pun gas od 2500 obrtaja...

Znaci samo od 3000 do 4000 je problem...



Probaj da stavis jedan stepen hladnije svecice,npr ako sad imas 7 ti stavi 8.Moja preporuka je da nadjes Bosch F6DTC ,ili zamenu za te svecice.

Drugo da li imas overboost i koliki je?

Ja samo nagadjam,jer ne mogu da donesem neki zakljucak na osnovu VCDS dijagnostike i ovoga sto si opisao.Tu moze biti svasta,ali najvise mislim da su svecice,ako onda bude isto,treba vratiti paljenje jer je nase gorivo katastrofa i ne moze se izvlaciti snaga kao u Evropi
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: TT_tuning Septembar 14, 2012, 11:41:11 pre podne
Uopste to nije sporno...

Pitanje je sta ako recimo odem za Pozegu u REVO, predjem 600km i isto se desava....oni kazu auto nije ispravan, popravite ga pa dodjite opet...
Samo zbog toga sam otvorio ovu temu...

Pazi preko foruma mislim da ti niko nece resiti problem
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: TT_tuning Septembar 14, 2012, 11:47:16 pre podne
Uopste to nije sporno...

Pitanje je sta ako recimo odem za Pozegu u REVO, predjem 600km i isto se desava....oni kazu auto nije ispravan, popravite ga pa dodjite opet...
Samo zbog toga sam otvorio ovu temu...

Pazi preko foruma mislim da ti niko nece resiti problem

I najbitnije svaka ozbiljnija tunerska kuca,nece poslati musteriju da ode da popravi auto pa da se vrati,ili se radi chip,ili se ne radi,ako se naidje na problem resava se,imao sam ja dosta kola sa problemom,gorivo najveci problem,ali uvek nesto napravimo da zadovoljimo svakoga koliko opste mogucnosti dozvoljavaju.

E sad druga prica je sto ljudi gledaju da prodju jeftinije,ali na kraju opet plate isto kao da su otsli na pravo mesto,i plus sto se nerviraju i ostalo uz to sto ide
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: SKYLINE Septembar 14, 2012, 12:22:11 posle podne
Eto posavetuj se sa TT_tuningom da ti on to odradi a ovi iz Revo chipa nisu loši ali recimo ne znaju da rade g60 kao i većina mehaničara i električara u Srbiji a tvoj auto je klasičan tako da bilo ko je malo stručniji odradiće ti kako treba dok ja bi za moj auto morao ići u inostranstvo, dakle ti si u prednosti u odnosu na mene npr. biggrin Ja hoću da stavim turbinu umesto g-ladera a ovi iz Revo chipa pojma nemaju, gađaju se sa nekim nenormalnim ciframa, budale traže 1.000 evra za mapu i kažu da moram da menjam komp. što je velika smejurija.
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: TT_tuning Septembar 14, 2012, 12:34:06 posle podne
Verovatno ti traze za SA struju jer ne znaju napraviti na fabricku,ako je to u pitanju,ali opet SA je bolja struja od fabricke to je sigurno,samo je pitanje koliko se isplati,u svakom slucaju ili staviti bolji kopressor sto je po meni bolje,ili prepraviti na turbo sve.
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: SKYLINE Septembar 14, 2012, 12:47:57 posle podne
@ TT_tuning, nisu spomiljali nikakvu struju, pa čak u tu cenu nije uračunata ni turbina, ni dizne, ni maf senzor, ništa, nego im kao izgovor da trebaju puno vremena da se bahću oko mog auta jedno 10-tak dana i u tu cenu od 1.000 evra je uračunat samo komp. a meni komp ne treba a da mi treba nađem ga za 100 evra. Ja ću sve da prepravim na turbo. Onda je lik bio smešan rekao mi je da sve kupim od Audija S3 i da stavim na svoj auto, mislim kao da ja to ne znam, izmislio je toplu vodu lollol Sve stručnjaci do stručnjaka lollol
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: Wele Septembar 14, 2012, 05:11:41 posle podne
Onda je lik bio smešan rekao mi je da sve kupim od Audija S3 i da stavim na svoj auto
To je i TT meni rekao  :rolleyes:
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: SKYLINE Septembar 14, 2012, 05:54:33 posle podne
To tako onda zna svako da mapira. Ovde u Srbiji skoro niko ne zna da razmišlja, Bosanci i Hrvati su daleko ispred nas što se tiče tuninga.
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: TT_tuning Septembar 14, 2012, 05:57:36 posle podne
Onda je lik bio smešan rekao mi je da sve kupim od Audija S3 i da stavim na svoj auto
To je i TT meni rekao  :rolleyes:

A seti se zasto sam ti to rekao?kad vec pises napisi sve
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: TT_tuning Septembar 14, 2012, 06:01:53 posle podne
To tako onda zna svako da mapira. Ovde u Srbiji skoro niko ne zna da razmišlja, Bosanci i Hrvati su daleko ispred nas što se tiče tuninga.

Ne kod nas svi hoce za dzabe nesto,pitaj te iste Bosance i Hrvate koliko placaju taj tuning,ljudi dizu ozbiljne kredite da srede auto.Mi i kad budeo imali pare na to cemo najmanje davat jer smo takav narod,uvek vazi ona "sta je on pametniji od mene,mogu ja to sam",pa se budzi ispred zgrade i svi su wikipedija majstori

Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: SKYLINE Septembar 14, 2012, 06:07:15 posle podne
@TT_tuning, upravu si da kod nas hoće sve za džabe ali nema kod nas dobrog mehaničara i električara sem izuzetaka to je činjenica. Jel bi znao moj g60 da izmapiraš ili znaš nekog ko zna i jel si nekada radio g60?
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: TT_tuning Septembar 14, 2012, 06:18:12 posle podne
Pa zato i nema dobrog mehanicara jer niko nece da radi za dzabe.Platis posteno i bices zadovoljan.Druga stvar je sto su vecina mehanicara ostala u proslom veku i ne prate nove tehnologije,ali ima itekako dobrih majstora da ne kazem strucnjaka.

za ovo drugo molim te na pp pa cemo se sve dogovoriti
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: SKYLINE Septembar 14, 2012, 06:21:07 posle podne
Ok ;) Tebe smatram odličnim stručnjakom kao i Gedoru za odličnog mehaničara a i Pile zna dosta stvari.
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: milper Septembar 14, 2012, 09:20:21 posle podne
Evo malopre sam stigao iz NS-a...zadnja sumnja je skiniuta sa spiska..kupio sam NGK BKR7E (bacio 1600 din) i auto se isto ponasa...
Posle sam otisao kod lika i vratio fabricku mapu....
U povratku auto sam ubijao, treca blokada 160km/h, i posle sam ga na dugom pravcu drzao cetvrtom 200km/h i nije ni zastucao...

Kad sam stigao preskenirao sa VCDS i nikakvih gresaka...

TT objasni mi postupak chip tuninga kod vas u SM-u?  Mozda nisam u pravu,ali i kod vas se radi klasican remap...nema valjaka, slanja mape u okolne zemlje i ostalo...

i jos da pitam...

Ako recimo Weletov GTi ima isti AUM motor, isti kompjuter,istu elektroniku...............i on je zadovoljan svojom mapom, ja odem kod njega i onaj momak mi ucita Weletovu mapu...da li bi to trebalo da radi?

Recimo da imam iskustva oko racunara i znam kako funkcionise BIOS na racunaru,  chip tuning mu dodje nesto slicno??
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: Guarana Septembar 14, 2012, 09:27:33 posle podne
dodje mu slicno kao overclocking... svi delovi kad se prave moraju da ispune neki minimum.. kolko ide preko nije im bitno.. tako da sa 2 ista procesora,ploce itd mozes da dobijes 2 razlicita max rezultata.. a chipovanje ko chipovanje radi kao flashovanje biosa.
tako da teoretski na 2 ista NOVA automobila ne mora da se dobije isti rezultat.. a kamoli posle x godina i x kilometara.
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: milper Septembar 14, 2012, 09:37:34 posle podne
Ne bih da omalovazavam niciji rad, ali recimo na Vortex forumu, masa ljudi ima interfejse koji se kupuju za 70e i ima tema na xxx strana o kupovini mapa preko ebay, posle kupovine i probe mape se komentarisu tipa (ova valja,ova ne valja,ova je agresivnija,ova bolje puni na manjim obrtajima..itd)...ljudi kasnije mape razmenjuju...

Uglavnom mape radi na vecini vozila,i niko se ne zali....mape kostaju od recimo 150 pa do 300-400 dolara...

Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: Guarana Septembar 14, 2012, 09:42:37 posle podne
pa onda poruci i udri lollol
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: pekar Septembar 14, 2012, 11:11:40 posle podne
vecina bi ovde ako moze za mnogo malo pare brdo konja da dobije,ko da se na livadi skupljaju ti konji bonk
bratac,ako oces da ti auto potraje i da ga ne unistis mnogo ranije nego sto treba, bolje odi u neku ozbiljniju firmu i odradi to kako treba,mani se mapa sa ebay, izaci ce te to cipovanje posle ko pola auta ;)
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: Pile Septembar 14, 2012, 11:22:24 posle podne
Slazem se sa Pekarom,imas +
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: SKYLINE Septembar 15, 2012, 11:13:32 pre podne
Ako treba teraj ga i u inostranstvo, u Bosnu, Hrvatsku, itd. veruj mi jeftinije ćeš proći a i sa manje nerviranja. Ovde nema stručnjaka.
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: milper Septembar 15, 2012, 04:19:40 posle podne
Tema ode u totalno pogresan smer...

Jos jedno pitanje i zavrsavam....

Ako je auto posle cipovanja isao ovako,

http://youtu.be/77nO1mfOpRs (http://youtu.be/77nO1mfOpRs)

sta se desilo da posle samo 100km, pocne da brljavi i da pravi detonacije...zasto nije odmah posle ucitavanja mape pravio problem?

Da ponovim auto je savrseno ispravan, kompletno pregledan,premerena kompresija, skinuta i pregledana turbina,ociscene dizne,provereni svi senzori i ventili,svi filteri novi,nove svecice,ociscen interkuler,testiran pritisak u crevima i nigde ne gubi pritisak....

Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: shvexoman Septembar 15, 2012, 04:25:12 posle podne
Druze batali ti forum, te probleme neces resiti ovde, mozes samo da se zbunis jos vise , a kad malo bolje pogledam, nijedna tema o jebenom cipovanju nema nikakvog smisla jer se uvek zavrsi sa prepucavanjem.
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: SKYLINE Septembar 15, 2012, 04:47:05 posle podne
Već si dobio odgovor. Vozi ga tako i baš te briga ;)
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: Pile Septembar 15, 2012, 05:44:11 posle podne
Jedno pitanje. Koliko je konja izbacio auto? Stvarno me interesuje posto po snimku neide nista posebno ili nikako , ili je do snimka mozda?
Jel drugacije uzivo ili je ovako,il ovako treba da ide? Ili ja vise nemam osecaj posto vozim 3.0 dizela.
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: cicero Septembar 15, 2012, 05:57:34 posle podne
nije isto kad gledas skazaljku  na ekran i kad vozis,jel ovo posle chipa
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: Nikola Calasan Septembar 15, 2012, 06:15:14 posle podne
evo sad ja nesto sto sam zapazio...merio sam stopericom ubrzanje na mom i tvom autu od 80 do 140kmh i moj auto je brzi za oko 2,3 sekunde..merio sam sa ovog gore tvog navedenog snimka, a i ja imam jedan takav...inace vozim golf 4 tdi 150ks cipovan, tako da msm da tebi auto i posle cipovanja ne ide kako treba da ide takav auto...

msm da si dobru stvar uradio sto si vratio svoju fabricku mapu, i sad nadji neku dobro ciptuning kucu i uradi remap..po meni su to kod nas sm tuning, revochip tuning i curcic u zemunu.

to sto gledas po ebay, toga se mani, to su univerzalne mape koje mozda nece raditi na tvom autu. nije bitno koliko ces konja dobiti, glavna stvar dobrog cip tuninga je da nema losih posledica po motor i da to traje, a razlika ce se osetiti i dobrim i losim remapom
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: Wele Septembar 15, 2012, 06:20:05 posle podne
TT ne znam sta sam preskocio, to je bio tvoj odgovor bio u vezi pitanja za Performance mapu ako si na to mislio? Mislim da je bolje da ne pricamo dalje na tu temu, samo mi je bila smesna ova koincidencija :)

Za Milperov problem nemam logicno objasnjenje sa mojim skromnim iskustvom i znanjem. Od gomilu 1.8T koji su radili chip nijedan se nije ponasao ovako kao njegov.
Ja samo mogu da ukazem postovanje jer znam koliko truda i zalaganja ulaze OD NULE da bi naterao auto da ide kako treba. Ne znam sta da posavetujem, a da ne bude bacanje para, dal neka bolja tuning druzina koja bi znala za kvaku 22 koja je krivac problema. Ne znam.
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: pekar Septembar 15, 2012, 06:44:30 posle podne
ja mislim da ovo nakon cipovanja bi moralo bolje ici,tebi od 60 do 140 je potrebno 12s kako sam uspeo izmeriti, a kod mene od 60-140 ide za 7-8s evo snimka
golf mk IV GTI (http://www.youtube.com/watch?v=JnzR8JexTKk#ws)
ja ipak mislim da je kod tebe problem nastao samo zbog loseg cipa,cim ti auto na fabricku mapu radi ekstra,poslusaj ostale i uradi u ozbiljnu firmu,ako ti se bude opet ponasao isto vratice ti pare i tvoju mapu
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: Strbac Septembar 15, 2012, 07:09:30 posle podne
Ma zemljace idi u Pozegu i resi sve svoje probleme vezano za chipovanje tvog auta
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: milper Septembar 15, 2012, 07:26:50 posle podne
Snimak je posle cipa i tek je od 45 sekunde je pun gas....vidi se da ga ne navlacim drugom i da drzim trecom 130-140 dok se namestala kamera...bila je guzva na putu i nasam mogao da ga cepam..

Uostalom ne bitno je kako ide, nego zasto ne trokira...

Napravicu snimak ovih dana sa stock mapom....

~Pekare odlicno ti ide auto, znam i ja da je boost najjaci na 3000 obrtaja  biggrin...

Meni je posle cipa kad ga vozim prvom na 3000 i stisnem pun gas slajfovao do blokade u prvoj i drugoj...

~ Pile nije mereno uopste koliko konja je imao pre i posle cipa, a iskreno ni ne interesuje me...

~ Wele druze hvala, namesticemo ga mi ima da ide kao tvoj i ja zadovoljan!!!  biggrin



Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: pekar Septembar 15, 2012, 07:33:27 posle podne
da ne shvatis pogresno,ne radi se o tome ciji auto bolje ide,ovaj ili onaj, vec da ti urade auto kako treba i da ide kako treba,bez ikakvih problema  beer
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: milper Septembar 15, 2012, 07:53:59 posle podne
Znam druze opusteno...  beer

Pre cipovanja dobro sam iscitao i nas i strane forume....Uglavnom svi voze 1.8t na pritisku 1.2-1.3 bara
Krenuo sam da zovem..
Prvo REVO - prva varijanata 1bar 180KS i druga varijanata 1.2 bara 195KS uz skidanje katalizatora i gasenje sonde (300 i 400e)
Drugi - SM varijanata sa 180KS, 1 bar pritisak - 300e
Treci - Gumetina, varijanta 1 bar 180KS - 150e
Ostali nisu hteli ni da cuju za cipovanje 1.8t motora i da samo rade dizele...

Momak koji mi je radio cip isto nije hteo ali posto se znamo i na moje insistiranje je pristao i rekao mi da su mu se svi 1.8t motori vracali 1-2 puta na neke ispravke na mapi i da ne voli da ih radi...

Ovo sa snimka je prva verzija mape sa 1 bar pritiskom.


Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: TT_tuning Septembar 15, 2012, 11:46:34 posle podne
Evo malopre sam stigao iz NS-a...zadnja sumnja je skiniuta sa spiska..kupio sam NGK BKR7E (bacio 1600 din) i auto se isto ponasa...
Posle sam otisao kod lika i vratio fabricku mapu....
U povratku auto sam ubijao, treca blokada 160km/h, i posle sam ga na dugom pravcu drzao cetvrtom 200km/h i nije ni zastucao...

Kad sam stigao preskenirao sa VCDS i nikakvih gresaka...

TT objasni mi postupak chip tuninga kod vas u SM-u?  Mozda nisam u pravu,ali i kod vas se radi klasican remap...nema valjaka, slanja mape u okolne zemlje i ostalo...

i jos da pitam...

Ako recimo Weletov GTi ima isti AUM motor, isti kompjuter,istu elektroniku...............i on je zadovoljan svojom mapom, ja odem kod njega i onaj momak mi ucita Weletovu mapu...da li bi to trebalo da radi?

Recimo da imam iskustva oko racunara i znam kako funkcionise BIOS na racunaru,  chip tuning mu dodje nesto slicno??


Mi radimo mapu koju uscitamo iz samog auta,nema univerzalnih mapa niti slicnih stvari.Samo tako se moze dobro uraditi.Naravno da imamo valjke,to je osnov za chip tuning.S tim sto distributeri nemaju jer oni ne prave mape tako da nisu u obavezi ni da imaju valjke

Ja sam ti dao iskren savet jer vidim da niste menjali svecice posle remapa,a na turbo benzin motorima to je obavezno uraditi cak i pre chip tuninga.Ja ih poklanjam uz remap za turbo benzin motore.
Kod tebe je najverovatnije problem u mapi paljenja,ali ne bih da ulazim duboko,jer ne volim da komentarisem nesto sto nisam ni video,ni cuo pa na kraju ni provozao.
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: TT_tuning Septembar 15, 2012, 11:50:28 posle podne
Tema ode u totalno pogresan smer...

Jos jedno pitanje i zavrsavam....

Ako je auto posle cipovanja isao ovako,

http://youtu.be/77nO1mfOpRs (http://youtu.be/77nO1mfOpRs)

sta se desilo da posle samo 100km, pocne da brljavi i da pravi detonacije...zasto nije odmah posle ucitavanja mape pravio problem?

Da ponovim auto je savrseno ispravan, kompletno pregledan,premerena kompresija, skinuta i pregledana turbina,ociscene dizne,provereni svi senzori i ventili,svi filteri novi,nove svecice,ociscen interkuler,testiran pritisak u crevima i nigde ne gubi pritisak....



Postoji adaptacija racunara sa svim senzorim posle upisivanja nove mape koja traje otprilike 100km,tako da moze da pobrljavi u medju vremenu
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: milper Septembar 16, 2012, 12:00:55 pre podne
E to je odgovor koji sam trazio...hvala TT!!
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: milper Septembar 20, 2012, 07:29:47 posle podne
Postoji mogucnost da je nadjen uzrok problema...
Juce premerimo pritisak pumpe za gorivo,prema fabrickim podacima pritisak treba da bude 2.5 bara sa vakumom i 3 bara bez vakuma...

Na mom autu kada radi na leru:

Kada je hladan : sa vakumom 2.4 bara i bez vakuma 2.9 bara.

Kada se dobro ugreje : sa vakumom 2.2 bara i 2.8 bara bez vakuma.

Prilikom turiranja ili na konstantnim vecim obrtajima pumpa bi trebalo da drzi pritisak i da ga povecava , a kod mene su velike oscilacije, pritisak pada i na 1.8-1.9 bara :(
Pokusali smo da ocistimo pumpu (sito) ali bez rezultata - sve je cisto...

Odem danas za NS, vratim chip i kupim novu jacu pumpu (4 bara) i novi jaci regulator pritiska 4 bara....

Sutra se stavlja na auto, nadam se da ce biti nekih rezultata...

Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: Nikola Calasan Septembar 21, 2012, 12:54:40 pre podne
nadam se da ces nas sutra obradovati dobrim vestima :)
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: milper Septembar 21, 2012, 08:07:48 posle podne
Proradio auto!!!

Zamenjena pumpa i regulator pritiska goriva....nema trokiranja!
Kao da sam seo u drugi auto, vuce od samog starta ravnomerno do blokade...Prva,druga stalno pali ASR...prezadovoljan sam!!
Konacno posle toliko zezanja da resim problem  alealeee

Ipak je bilo onih 1% verovatnoce da je neispravan auto, a ne chipovanje...
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: cicero Septembar 21, 2012, 08:17:31 posle podne
super,bas dobro sto si naso sta je bio problem
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: Wele Septembar 23, 2012, 12:39:47 posle podne
Jesam ti rekao deluje kao relacija FPR<->Pumpa, kao da ne dobija dovoljno goriva, a pritisak u redu :)
Nisam ni sumnjao da ces resiti  tapsac
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: pekar Septembar 23, 2012, 01:05:54 posle podne
svaka cast na upornosti tapsac
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: milper Septembar 23, 2012, 02:00:17 posle podne
Hvala ljudi!

Zamisli mereno je kad je auto hladan i pokazivao je 2.4 bara pritisak i majstor kao to je to, verovatno instrument nije 100% tacan...
Sad kad je i pumpa 4 bara i FPR 4 bara nema brige oko snabdevanja gorivom...
Ono sto je mene bunilo je to sto nije izbacivao nikakvu gresku, ali u pitanju je bio mehanicki kvar i nema senzora koji detektuje pritisak goriva...

Sad je kompletno ispregledan - nova pumpa i FPR,ociscene dizne,ocisceni svi senzori i ventili,ociscen interkuler,pregledana turbina,nove svecice,sva vakum creva nova,skinut katalizator,remontovan alnaser......

Juce je proban Golfic, do 200 puni kao od sale...a na 230 je auspuh poceo da vibrira od vetra i tu smo stali  biggrin...



Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: cicero Septembar 23, 2012, 07:48:10 posle podne
ajmo novi snimak da se vidi razlika od pre
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: dax Septembar 25, 2012, 02:37:43 posle podne
da neotvaram novu temu vezanu za chipovanje golfa 4 1.9tdi 74kw, interesuje me dali postoji neki chip program koji posle nekog izvesnog vremena istekne i vrati se sve na prvobitno stanje?tj vrati fabricke parametre, nisam upucen u ove teme pa me interesuje.
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: Nikola Calasan Septembar 25, 2012, 03:34:51 posle podne
ne postoji. jednom ga ca cipujes ti parametri ostaju uvek isti, sem ako ti ne izrazis zelju da se vrate na fabcike..
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: dax Septembar 25, 2012, 03:50:00 posle podne
Ja bi da se vrati posto mi se nemenja jos jednom plivajuci i set kvacila (360eu), danas menjao :(
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: Nikola Calasan Septembar 25, 2012, 04:08:04 posle podne
tvoj auto je cipovan ? postoji vise razloga zato je zamajac ostisao..los cip tuning, zestoka voznja ( stiskanje iz mesta ili naglo ubrzanje u velikim stepenima prenosa ) ili ie jednostavno auto dosta presao i zamajac i kvacilo su dotrajali, to je deo koji se trosi i koji se menja..
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: dax Septembar 25, 2012, 04:17:02 posle podne
tesko da golf 1.9tdi 74kw 1-2 brzina slajfuje na asfaltu ponekad i treca kad mu naglo dam gas da nije chipovan, mislim da jeste. Evo da ispricam celu pricu da bude jasnije. Kupio sam auto pre mesec dana, znaci posle clia ovo je svemirski brod za mene, sasvim slucajno dodavanjem gasa osetio sam da auto cupa asfalt cak i u trecoj brzini sto mi je bilo sumnjivo za autom od 100ks, vracajuci se neki dan sa auto puta u petoj dodam  gas da ubrzam on krene ko lud i u jednom momentu uspori na tren i od tada se vuce ko baba, obrtaji idu a auto jedva ubrzava, sto smo onstatovali da je lamela kandela :) i plivajuci, druk lager itd..., sto je stvarno i bilo danas kad su skinuli stvarno je otislo, zamenjeno nebitno, sad je sve mirno i kvacilo i necuje se druk lezaj sve ok, al auto neubrzava u 1-2 brzini ko pre tog incidenta, znaci nema sanse da zaslajfuje ako dam gas naglo, no necu vise ni da probam, ikde on super ali je bolje vuko pre,sve je super na njemu pregledano u vw servis nema greske ni na kompu, pa sam zato pitao da nema neki softwer koji istekne pa se vrati sve na normalu. pozdrav
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: Nikola Calasan Septembar 25, 2012, 06:34:36 posle podne
ne moguce je da to utice na performanse, sad bi trebao jos bolje da grebe..ja sam na mom menjao isto sto i ti i sad od 0 do 100 ide bolje :)
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: dax Septembar 25, 2012, 06:41:57 posle podne
Tvoj je tdi gti kolko to ima konjica?
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: Nikola Calasan Septembar 25, 2012, 06:43:03 posle podne
da..150 ks fabricki..sa cipom ima oko 180ks
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: dax Septembar 25, 2012, 06:47:45 posle podne
bila bi sramota da necupa asfalt i u 4 brzini :)
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: Nikola Calasan Septembar 25, 2012, 06:53:46 posle podne
ide dobro ;)
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: pekar Septembar 25, 2012, 06:54:31 posle podne
bratac,mnogo snage je potrebno da bi auto  u cetvrtu cupao asvalt ;)
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: Nikola Calasan Septembar 25, 2012, 06:57:53 posle podne
treba jedno 350 ks :D
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: dax Septembar 25, 2012, 08:00:23 posle podne
moram videti taj protokomer vazduha cujem da hoce i to da zeza kod golfova :)
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: Pile Septembar 25, 2012, 08:31:04 posle podne
bratac,mnogo snage je potrebno da bi auto  u cetvrtu cupao asvalt ;)
Probaj kocku 16V ali na karburatorima,da vidis sta je cupanje cetvrtom i petom,kao da ima 400ks,ni jednog sekunda nestaje da grabi dok nelupi u blokadu ako je ima.
Moja crna kockica je negde u zemunu,Gedorin drug je vozi.Nek te decko stavi i samo da vidis 3-4-5 brzina kakav je osecaj. Brate,vrteska na tockovima,auto ide 13.3 sekundi na 402 metra , bez turba bez nitra.
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: shvexoman Septembar 25, 2012, 09:29:11 posle podne
Mene me interesuje zasto bi neko vozio auto tako da slajfuje u 3 i 4 brzini ???? I zasto je to uopste bitno ?
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: Pile Septembar 25, 2012, 09:37:16 posle podne
Ko pise o Slajfovanju?
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: Strbac Septembar 25, 2012, 09:39:21 posle podne
A sta je to Slajfovanje?
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: shvexoman Septembar 25, 2012, 09:44:57 posle podne
tesko da golf 1.9tdi 74kw 1-2 brzina slajfuje na asfaltu ponekad i treca kad mu naglo dam gas da nije chipovan, mislim da jeste. Evo da ispricam celu pricu da bude jasnije. Kupio sam auto pre mesec dana, znaci posle clia ovo je svemirski brod za mene, sasvim slucajno dodavanjem gasa osetio sam da auto cupa asfalt cak i u trecoj brzini sto mi je bilo sumnjivo za autom od 100ks, vracajuci se neki dan sa auto puta u petoj dodam  gas da ubrzam on krene ko lud i u jednom momentu uspori na tren i od tada se vuce ko baba, obrtaji idu a auto jedva ubrzava, sto smo onstatovali da je lamela kandela :) i plivajuci, druk lager itd..., sto je stvarno i bilo danas kad su skinuli stvarno je otislo, zamenjeno nebitno, sad je sve mirno i kvacilo i necuje se druk lezaj sve ok, al auto neubrzava u 1-2 brzini ko pre tog incidenta, znaci nema sanse da zaslajfuje ako dam gas naglo, no necu vise ni da probam, ikde on super ali je bolje vuko pre,sve je super na njemu pregledano u vw servis nema greske ni na kompu, pa sam zato pitao da nema neki softwer koji istekne pa se vrati sve na normalu. pozdrav

Pa dax se zali kako mu vise ne slajfuje u trecoj brzini
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: Pile Septembar 25, 2012, 10:11:46 posle podne
 beer
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: pekar Septembar 25, 2012, 10:29:29 posle podne
i ja sam misleo  na Slajfovanje u 4 brzini,nego pogresno sam se izrazio,jer decko kaze da bi morao cupati asvalt ili Slajfovati u toj brzini ;) beer
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: dax Septembar 26, 2012, 11:04:43 pre podne
Pa nezalim se ja konkretno da nece da s;lajfuje jos bolje, nego ko da je izgubio snagu posle onog incidenta sto mi se desilo, pa je pitanje bilo vezano za chipovanje, dobro malo smo otisli u off :)
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: Wele Septembar 26, 2012, 04:53:14 posle podne
totalno ne ide ova zadnja priča na ovaj naslov. slobodno napravi novu temu, manje je bezveze nego da se nastavlja na milperovu
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: strale Oktobar 12, 2012, 06:53:59 posle podne
Milper,interesuje me gde si uzeo u Ns. regulator pritiska i pumpu i kolika im je cena? Imam izgleda slican problem sa 1.8t sto se benz tice
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: milper Oktobar 12, 2012, 07:14:11 posle podne
Ulozak pumpe (pumpa bez kucista) je bio oko 4000 din, a FPR 4 bara je bio oko 3800 din...

ime firme si dobio na PM.... mahac

totalno ne ide ova zadnja priča na ovaj naslov. slobodno napravi novu temu, manje je bezveze nego da se nastavlja na milperovu

+1

Stvarno bi mogli da razdvojite temu...
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: Strucnjak Novembar 08, 2012, 07:15:43 posle podne
Znam da zvuci glupo, ali ja sam imao slican problem, ali kad je hladan... Nije mnogo pucao, ali je dosta trokirao... Cim mu dam pun gas, on presece, pa 50 metara normalno, pa opet presece. Kad sam otisao kod majstora rekao je da mi je riknula lambda sonda, i da ona navodno salje pogresne informacije o smesi i da zato trokira. Promenio sam je pre 3 dana i sad vise nemam tih problema, radi normalno. I ako si u mogucnosti  sipaj 98 oktana gorivo, meni uvek kad sipam 95 trokira. Pogotovo ako si kupio stranca.
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: milper Jul 25, 2014, 08:57:29 pre podne
Postavio bih pitanje u ovoj temi da ne otvaram novu...

Da li je normalno da boost pada sa povecavanjem broja obrtaja?

Juce sam malo testirao auto i recimo meni je najveci pritisak turba 1.1 bar na recimo 3000 obrtaja i kako ide prema maksimalnom broju obrtaja pada na 0.6 bara na 6500 obrtaja..

Motor je 1.8T AUM, standardni N75, standardni DV....turbina je KO3S (06A 145 704 S)

Motor dobro dihtuje,nema nigde gubitka pritiska...

Evo i dijagram iz VCDS-a, malo razvucen da bi se lepo videle cifre (obrtaji i boost)..

(http://www.dodaj.rs/f/2y/QB/aiqAhvs/boost.jpg)
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: madmax 81 Jul 25, 2014, 11:12:58 posle podne
Uopste nije normalno da isti pada toliko.Bilo bi uslovno receno normalno da pada za recimo 0,1 do 0,2 bara,a toliki pad boosta govori da nesto nije ok.
Jel na autu radjen remap?
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: Wele Jul 26, 2014, 07:50:01 pre podne
lupicu, ali znam da je meni Cvele podesavao wastegate dok nije dostigao da pritisak ne pada.
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: milper Jul 26, 2014, 09:48:54 pre podne
Kod tebe Wele je manuelni boost controler...kod mene je fabricki N75, tako da ECU kontrolise rad wastegate-a...

A gledam na youtubu na vecini 1.8T motora isto tako pritisak pada....navodno krivac za to je Ko3 turbo koji ne moze da odrzi pritisak na vecim obrtajima...

https://www.youtube.com/watch?v=Bkot58r_e5U (https://www.youtube.com/watch?v=Bkot58r_e5U)

madmax 81 na autu je uradjen remap...okacicu snimak kako ide...
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: Wele Jul 26, 2014, 10:33:08 pre podne
Jeste, podesavao je kad je stavljen MBC
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: milper Jul 26, 2014, 12:20:29 posle podne
A dok si imao fabricki? Jel padao pritisak?
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: pekar Jul 26, 2014, 12:35:56 posle podne
kod svih opada pritisak,ali tek nakon nekih 5500-5700 obrtaja krene da otpusta, a kod tebe mnogo ranije to krece sa 3000 obrtaja misli1
evo dijagrama sa MBC i N75 kako to sve izgleda

(http://i277.photobucket.com/albums/kk50/pekar_2008/mbc_vs_n75_boost.gif) (http://s277.photobucket.com/user/pekar_2008/media/mbc_vs_n75_boost.gif.html)

The N75 Only shows a hypothetical boost curve with a chip and your standard N75 valve in place.

The N75 & MBC in Parallel shows the MBC set at ~17psi, such that any boost above that will get bled off by the MBC, but the N75 will still control the boost curve below the MBC's set limit.
- Here the MBC functions to remove spikes.
- In this configuration, the MBC is only capable of reducing boost lower than what would occur without it.

The MBC Only shows the MBC set at ~17psi, such that the MBC has complete control over the boost.
- Here the MBC functions to control the boost.
- In this configuration, the MBC has full control, and can either raise or lower boost, and thus caution is suggested when doing this. One should have knowledge of fueling limitations, turbo capabilities, etc.
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: madmax 81 Jul 27, 2014, 12:13:15 pre podne
Promeni cip cunera
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: Wele Jul 28, 2014, 03:45:17 posle podne
Milane ne mogu da se setim kako je bilo ranije. Imao sam davno ranije onaj boost leak na kolenu ispred IC, ali to je Cvele rešio.
Malopre sam došao na posao i ima jedan čudesan pravac u blizini :) i šaltao 4 brzine na 5500 i nije padao pritisak na satiću nijednom. Meni je pritisak 0.9
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: milper Jul 28, 2014, 04:03:21 posle podne
Mislim da sam nasao problem...plastika na N75 ventilu (ona sa tri pipka) je pukla...

Danas sam je zalepio onim pistoljem za plastiku dok mi ne stigne manuelni boost ventil....

A pripremam se polako da odradim operaciju izbacivanja N249,SAI,Combi ventila...sva cu ta sranja da izbacim...i da ubacim OIL Catch kanticu...
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: Wele Jul 28, 2014, 04:06:11 posle podne
Ček setio sam se (valjda). Meni je pritisak bio 1.2, ali sa tim pritiskom je padao u nekom trenutku. Kad je stavljen MBC onda je Cvele nešto čeprkao oko wastegate i podesio da pritisak ide do nešto ispod 1 i drži konstantno pritisak.
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: milper Jul 29, 2014, 07:59:01 pre podne

Danas sam je zalepio onim pistoljem za plastiku dok mi ne stigne manuelni boost ventil....


i dobio pritisak max 0.2 bara  :)

Ceka se manuelni boost kontroler...
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: scirocco 16vg60 Jul 29, 2014, 11:14:16 posle podne
Druze ,bust ti opada jer ti je previse siromasna smesa i racunar koriguje bust preko N75 da se motor nebi istopio,mnogi to varaju preko manuelnog kontrolera ali to sto ti tada bust nepada nisi resio problem linearnog rasta snage i svih ostalih stvari koje idu uz to.
Prostim recima,potrebna ti je odredjena kolicina goriva koja kada sagori ima odredjenu kolicinu izduvnih gasova koji okrecu turbinu onako kako treba i onoliko koliko treba,tada N75 odradjuje posao onako kako treba za pravilnu raspodelu snage.

NEMOJ DA SE CUDIS STO TI SE TO DESAVA VEC BUDI SRECAN JER TI JE N75 U TVOM SLUCAJU SPASAO MOTOR.

Kako te MAX vec nasavetovao, nadji novog pametnijeg tjunera umesto COPY PASTE neke tudje mape u tvoj racunar.
Daj ti tom motoru corbe i nece ti uopste padati bust,netreba nista da doradjujes,samo pametan covek koji ti cipuje,to je ono sto ti treba. :26
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: milper Jul 30, 2014, 02:24:07 posle podne
Druze auto je cipovan pre dve godine...do pre mesec dana je isao super i drzao pritisak 1 bar...

Kvar je nadjen, n75 ventil je napukao i dva vakum creva oko PVC ventila su pukla....tu je gubio pritisak...

N75 iz originala je oko 14000 dinara (polovan 50e) i nemam nameru da dajem toliko para zato cu staviti manuelni....

Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: madmax 81 Jul 30, 2014, 09:00:07 posle podne
Jel nameravas da izbacis n75?
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: milper Jul 30, 2014, 09:26:46 posle podne
Probacu bez N75 ventila sa manuelnim...
Evo jos jednog krivca za pritisak...

(http://img.tapatalk.com/d/14/07/31/ymu9yreh.jpg)

Nadam se da cu uspeti da nadjem ovaj jednosmerni ventil...ovaj moj propusta sa obe strane :(
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: madmax 81 Jul 30, 2014, 09:40:05 posle podne
Mozda ce brljaviti komp ako izbacis n75.Ukombinuj manuelni sa njim
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: milper Jul 30, 2014, 10:04:04 posle podne
Onda moram kupovati novi N75..na ovom je napukao onaj izlaz sa tri pipe, izletela je opruga...pokusao sam da stavim neku oprugu i da zalepim...ali dobio sam jos manji pritisak..0,2 bara  :)

Tako da je za bacanje...tj, bice prikacen na dzek cisto da ne bi prijavljivao gresku...
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: pimbe Jul 31, 2014, 02:15:21 pre podne
Ma skini ti i turbinu i stavi karburator od keca ;)
To ce ti sacuvati mnogo para, a mozda i uzmes neki dinar kad to sve rasprodas . . .
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: milper Jul 31, 2014, 06:40:40 pre podne
Da ne ispadne da izmisljam toplu vodu, pogledaj link...

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4893472-DIY-Ultimate-SAI-N249-PCV-EVAP-Delete (http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4893472-DIY-Ultimate-SAI-N249-PCV-EVAP-Delete)
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: milper Jul 31, 2014, 09:48:16 posle podne
Veci deo posla je odradjen...ostalo je da se postave otpornici koji ce da zavaraju ECU da ne prijavljuje greske....cekam strugara da mi napravi plocicu kojom cu zatvoriti otvor od combi ventila...

Moram da na dizalici od dole skinem pumpu sekundarnog ubrizgavanja vazduha,sada je raskacena i samo stoji na nosacu...

Visak  :)

(http://www.dodaj.rs/f/1B/fV/18zi3hTg/20140731184432resize.jpg)

(http://www.dodaj.rs/f/46/gI/4pFOHWlk/20140731184403resize.jpg)

Ovako izgleda motor bez tih silnih creva..

(http://www.dodaj.rs/f/1f/pa/1yFeb8b7/20140731184454resize.jpg)
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: pekar Jul 31, 2014, 11:07:18 posle podne
racerupa ga ti brate sve biggrin
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: Wele Jul 31, 2014, 11:44:55 posle podne
Jesi primetio Sasa da svi koji imaju ove ramove samo cerupaju svoja kola...
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: milper Avgust 01, 2014, 12:18:53 pre podne
 :) :) :)

Samo da nabavim Oil Catch kanticu i bice jos toga za vadjenje  :) :) :)

Inace za ove dve godine koliko je auto kod mene, barem 5 puta sam imao gubitak boost-a zbog ovih malih creva....malo-malo neko crevo preobije i onda lupaj glavu,trazi gde pusta...

Sve ovo je zbog EURO 4 standarda...
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: milper Avgust 02, 2014, 07:33:10 posle podne
Zavrsena operacija!

Postavljeni otpornici 10w 330R, nema prijavljenih gresaka.....

Danas mi je stigao N75 ventil polovan, i onaj jednosmerni vakum ventil ( puno hvala Nosferatu)....pritisak na 3000 obrtaja kad ga stisnem 1.3 - 1.35 bara, na 6500 obrtaja je 1.85 bara...
Auto puno bolje ide, cini mi se bolje nego pre kvara...tada je punio nekih 1.1 - 1.2 bara...

Sledi pranje motora, jer je slinio oko lulice iberlaufa i EGR ventila...pa ce biti slika kako to sada izgleda...



Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: madmax 81 Avgust 02, 2014, 08:03:41 posle podne
1,85 bara drzi?
Sa tolikim pritiskom mora imati preko 300ks.
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: milper Avgust 02, 2014, 08:29:59 posle podne
greska 0.85 bara....

Nisam oduzeo atmosferski pritisak :)
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: scirocco 16vg60 Avgust 05, 2014, 11:38:20 posle podne
I dalje imas veliki pad busta ali dosta manji nego sa otkazanim ventilom :),sada ti pada pola bara sto je i dalje mnogo ali bar moze da se vosti,nadji nekog pametnhog da ti malo popegla mapu, mnogo bolje ce ti se auto ponasati sa malo konstantijim pritiskom,nema veze ako to bude 0,9 ili 1 bar ali da bude konstanta do blokade.Neocekuj cuda preko mape i konstantne pritiske oko 1,2 ili 1,3 bara,to mozes samo da prevaris sa manuelnim kontrolerom ali je veliki rizik po motor ako si krvnik za voznju,ako to teras povremeno za svoj gust mozes da probas kako ce biti.
Ako hoces 1,2 ili 1,3 bara zdravog i pravog pritiska u konstanti, onda ti netreba drugi N75 ili W/G vec ti treba kolicina goriva i kolicina izduvnih gasova da tera turbinu a da to komp necita kao siromasnu smesu,svaki put kada sonda ocita siromasnu smesu N75 ce oboriti bust,jednostavno cipovanjem nemozes povecati protok dizni i do besvesti menjati njihov inetrval brizganja,nevozis TDI vec GTI da u 3000 obrtaja imas 190 ks a u 6000 imas 160ks
Ovo ti je dobronameran savet a ti ga prihvati kako ti zelis  :26
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: milper Avgust 06, 2014, 08:01:27 pre podne
Hvala na savetu! Skroz si u pravu...

Zadovoljan sam kako auto ide, a ide dosta bolje neko pre cipovanja sa 150 ks....

Osetim da mu snaga pada na nekih 5500 obrtaja, voleo bih to jos samo malo da popravim,ali s`obzirom da je u pitanju chip tuning od 100e od starta nisam ocekivao cuda...
Mada mi je momak koji je radio chip stvarno izasao u susret i minimum pet puta sam se vracao na popravke mape....mislim da je to neki maksimum sto se njega tice i sto je on znao da uradi...

Iskreno ni ostali tuneri za mnogo vece pare nisu obecavali cuda i uglavnom su obecavali pritisak od 0.8 bara i 180ks....to je situacija od pre skoro tri godine...







Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: milper Avgust 09, 2014, 01:17:30 posle podne
evo sve spakovano...opran motor... :)

(http://www.dodaj.rs/f/2u/tU/14loXfrC/unnamed1.jpg)
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: Wele Avgust 09, 2014, 02:20:00 posle podne
nisi prijavio hks... ;)
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: milper Avgust 09, 2014, 02:43:29 posle podne
Da,da stavljen HKS....vracen fabricki FPR 3 bar-a i bakarne svecice BR7ES (stepen hladnije od fabrickih)... driving
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: vladegti Jun 11, 2021, 08:20:10 posle podne
Pozz, golf 4  1.8t 110kw, imam problem na nekih 5000 obrtaja vise ne puni kako treba i gusi se, nekada kada popustim gas pa dodam on dobije kao i nastavi da puni ali nesto nije ok... sad bih ja zamenio benz pumpu i regulator pritiska da probam sa tim pa me zanima koju pumpu tj od koliko bari i regulator pritiska isto koji treba? Bio sam kod majstora i ceo dan se njakali i otres'o me BRDO para i nista nije bolje, cak je mrtviji na nizim obrtajima jer je cackao polugu aktuatora podesavao i sad je jos gore... ne znam oko toga nista da bih cackao da bih je vratio kako je bila tj ne znam kako je bila a vratio bih je lako.... on kaze moram da ocistim benz dizne zato auto ne ide kako treba. Nije problem ocisticu ih ali zasto ne ide ni kako je isao pre nego sto sam dosao kod njega... znaci zanima me koju pumpu i regulator da uzmem?
Naslov: Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
Poruka od: Limitless Avgust 13, 2022, 03:36:01 posle podne
Mislim da imaš problem sa N75 ventilom. Najbolje bi bilo ako možeš da uradiš logove i da vidiš šta se dešava sa N75 ciklusom(Westgate Duty Cycle). Možeš koristiti VCDS ili po meni još bolje VisualME7 logger. Vrlo je moguće da ti N75  ostaje rano otvoren i propusta sve izduvne gasove kroz turbo. Pre svega uradi logove vidi šta će pokazati da ne bacas pare na razne stvari.

Za početak možeš multimetrom izmeriti otpornost N75 ventila. Izdzekaj ga, podesi multimeter na 2000 ohma, i spoj ga na N75.
Ispravan N75 trebalo bi da pokaže od 025 do 035. Sve ispod ili iznad toga je neispravan ventil. Što možda i ne treba da te čudi obzirom da je auto već odslužio vojni rok i već odavno je punoletan 😊👍