VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: mk2vr6 Novembar 12, 2008, 02:45:06 posle podne
-
Zanima me moze li se u karoseriju od 1.6cl ubaciti 2.0 gti 16v bez prepravki stopa motora. Ako ne moze taj moze li onda 1.8 16v na postojece stope motora. I je li bolje 2.0 8v ili 16v, ja sam cuo da 8v ima 115bhp, a 16v 150bhp....
-
Lo
-
Pa mislio sam i da mjenjac ide od gti motora, jer je ovaj moj 4b, a i slab je za taj motor kao sto ti rece...
-
nisam nikad nesto odmeravao 2.0 motor al ja mislim da je to isti blok kao i 1.8. Bar mi je drugar rekao da je isti jer je njemu skiknuo motor 1.8 16v, pa sad ubacuje isto takav 2.0 trojkin 16v od 150hp i kaze da se sve to jashe.
Al i menjac uzmi obavezno trojkin isto.... to su tamo neki pametni ljudi smislili da tako treba i to onda tako i treba ;)
-
Interesuju me karakteristike tih motora, odn. auta s tim motorima, max. brzina, ubrzanja, kao i boljke istih.I interesuje me vase misljenje koji od ovih gti-a je najbolje ugraditi?
-
Sto se tice specifikacija, ima na www.carfolio.com dosta detaljno odeadjeno pa pogledaj ;)
-
A i imas kombinaciju da stavis 16v kr glavu na blok sa klipovima,klipnjacama i radilicom od passata ili corrada 2.0 16v i dobije se nekih 150 konja...1.8 i 2.0 su isti blokovi motora,takodje pasu delovi sa audija S2 al to ti treba ako hoces turbo da stavljas cak i izduvan grana pase krati se za jednu i onda je to to !!!!
16v kr iz dvojke ima mehanicke dizne,k-glavu i ostriju begastu od pl za 5 stepeni
-
zar nije jednostavnije nabavit 2.0 16v od trojke, uraditi generalku i fino ga ubaciti u karoseriju i ceraj 150 konja...
-
ovako....
kr motor iz golfa ima 139 konja,mehanicke dizne,K-jet ubrizgavanje(obicno ode k-glava jel ima jedan sraf gde se steluje i kad se jednom rasteluje nema vise povratka a inace kad pravilno radi ima tri puta bolji odziv na gas nego ABF(2.0 16v iz trojke))
kombinacija KR glava i 9A blok daje 150 konja ako ne i preko a 1.8 glava se stavlja jel ima bolji protok smese,bolju bregastu,siri usis u kombinaciji sa izduvom,obradjenom glavom,sport bregastima i kracim menjacem daje samo takve rezultate i bukvalno na karoseriju od golfa koja je lagana ima da poletis,kocnce od g60,sport amortizeri,upornica i drugi prateci detalji i imas privatni mlaznjak clap
moze i ABF ceo da se stavi u golfa naravno,sve zavisi od tvoje volje i sredstava da to uradis,onda prelazis na direktno ubrizgavanje,menjas menjac koji mozes da stavis kraci da dobijes na ubrzanju,ako stavis od nekog slabijeg auta nece izdrzati toliki obrtni moment ! ,menjas kocnice,pozadi mozes da prebacis sto su bili napred a napred stavis od trojke,i dobro je da stavis nosac sa trojke itd itd a koliko ce generalna da te izadje sve zavisi od stanja motora ali nije ni ona bas jeftina
moze i vr6 da se stavi od trojke,corrada,passata,onda stavljas nosace sa passata i trapove od corrada ili passata i ako ti je golf 89-91 neces imati problema oko struje samo prikopcas na tvoju kutiju od osiguraca a ako ti je stariji imaces malo seckanja ali iole dobar elektricar ce to da ti uradi kako treba...al za ovo sve treba dosta para....
inace trojka 16v ide sporije od dvojke 16v prvenstveno zbog tezine !!!!!!!!!!!!!
Prvo i osnovno je da treba da zas sta hoces od auta,sve moze da se uradi samo su pare uvek neki limit
najbolje je da sva stavis na papir i izracunas koliko te to izadje para
drugo pitanje da li ti je to auto za svaki dan ili ti je drugi auto gde mozes da ostanes bez njega na par dana ako se nesto desi
trece ako sracunas da ti za te pare mozes da kupis trojku 16v koja ce te sluzit dobro,onda bolje uzmes nju
jel je pitanje koliko ce budzena masina izdrzati opterecenje ili karoserija ako je jaca masina unutra
ti najbolje znas sta i kako,al pazi da nekrenes u nesto sto ce se prevoriti u rupu bez dna
a kada slozis opaku masinu i mislis da si brz,pa kad neko bude prosao pored tebe brze zeleces sve jace i jace :rolleyes: ijbga tako to ide buraz !!!
-
dobro si sve objasnio...ali ja ne zelim da radim prepravke na motoru, znaci samo vracanje u stanje blizu fabrickog, kompletna generalka. a sto se tice nosaca od trojke, mozes li da mi to malo pojasnis, na koji si nosac mislio?? mene zanima proces samog pakovanja motora u karoseriju mog golfa, tj. eventualne prepravke karoserije, instalacije. sto se tice kocnica i amorta, 4 diska gti + gasni amorti i sportske opruge,a trapovi prakticno novi, nedavno sam sve zamijenio, znaci sto se karoserije tice ona je `ka boca`samo motor i driving
-
pa skini sa tojke nosace jel je ipak 2.0 a sto se tice instalacije ako imas noviji tip osiguraca ( ako ti je dugme za sva 4 iznad volana) onda imas novu instalaciju a ako nemas najbolje je da nabavis jel ti je najlakse povezivanje za struju
a kad uzmes motor,najbolje je da ga otvoris,da vidis u kakvom je stanju glava,da nije kriva,u kakvom je stanju blok i da li treba da se radi,karike,ventili i td itd.....i onda ces znati na cemu si.....
ako ga pazis moze da te potraje dugo bez vecih problema
-
samo ti to pakuj.... koliko sam ja skontao iz svih prica 1.8 blok je isti kao i 2.0 blok samo drugi promer cilindra, sva srafljenja mu dodju na isto sto znaci da ti je ista procedura kao da ubacujes bilo koji drugi 1.6 ili 1.8 motor. Nosace naravno uzmi od trojke da mogu podneti cimanja i sl.... balans stanglu ubaci i onu poprecnu stanglu sto ide iznad motora sto spaja koseve. moras uzeti i komp od trojke i sve to lepo povezati i veselo.... icice ti auto kao da je G60 ;) mozda maaaaalkice slabije.... ali ti cipuj taj 2.0 16V i onda ce ici bolje od G60 ;)
-
dosta je meni tih 150 ks. samo ne znam skidaju li se amortizeri kad se stavlja ona upornica na kosevima, jer koliko ja znam buse se kosevi, pa ide neko provlacenje sarafa i sl.
-
Lo
-
fizicki, sem precnika cilindra... dal se blok od 2.0 razlikuje od 1.8??? Moj drugar je sad skoro ubacio 2.0 16v u dvojku i vratio komplet ubrizgavanje od svoje dvojke... svle leglo na sraf
-
Fizi?ki, spolja identi?ni i ide unutra bez prepravki nosa?a ;)
-
2.0 16V pasuje saf na saf sa 1.8 16V
a da li odgovara n 1.6 nisam siguran
mada mislim a o nije veliki posao
promenis nosace motoro ako stari ne odgovaraju i sve je ko boba
menjac stavis od motora koji kupujes i nema frke
-
Problem je ako si imao 1.6, moraces kompletan menadzment za ubrizgavanje goriva da nabavis zajedno sa motorom. Eh sad tu su razne varijante u opticaju. Mozes da stavis Digifant od Golfa III GTI, trebace ti usisna grana od trojke, kompjuter, instalacije, dizne, pumpa za gorivo, potapajuca pumpa itd, razni senzori, lambda sonda .....
Druga varijanta je K-Jet od Golfa II GTi 1.8 16v. Tu ti opet treba ECU, instalacije, pumpa za gorivo, K-glava, usisna grana itd....
Pored toga 1.6 ima mnogo slabije kocnice, pa ce to morati sve sa GTi-ja da ide. Menjac je takodje problem. Serijski menjac od 1.6 nece izdrzati obrtni moment 2.0 16v motora, pa ce morati da ide 020 2Y od 1.8 16v, ili od 02A od trojke. Za 02A ti treba i birac brzina sa trojke, tako da nije bas jednostavno. 02Y ima kraci prenos.
-
zna?i naravu?enije kako sam ja sve to skontao je...
drugi nosa?i motora---- od gti
instalacija za ubrizgavanje (komp i kabli?i) ---- golf iii gti
pumpe za ubrizgavanje goriva i prate?a instalacija----- golf ii GTI
usisna grana ----- golf iii gti
izduvna grana ----- golf iii gti
drugi hladnjak i prate?a creva ---- golf ii gti 16V
prednji i zadnji diskovi --- golf ii GTI
glavni ko?ioni cilindar ------ golf ii GTI
bombina, komutator i sl ----- golf ii GTI
balan
-
Ovako:
nosac od menjaca i motora, zadnji od MK2 GTI
Instalacija za ubrizgavanje + pumpa za gorivo + usisna grana moze od MK2 GTI 16v ili od MK3 GTI 16v,
u kompletu ide sve ili od jednog ili od drugog.
Izduvna ide od MK2 GTI 16v ako imas "niski blok", a od MK3 GTI 16v ako imas "visoki blok", mada bi trebalo da moze bilo koja...
Hladnjak je isti kao i na 1.6/1.8, kao i cooler za ulje.
Prednji i zadnji diskovi sto bolji, najbolje od VR6 glavni kocioni, a diskovi od G60, 280 mm napred.
-
fizicki, sem precnika cilindra... dal se blok od 2.0 razlikuje od 1.8??? Moj drugar je sad skoro ubacio 2.0 16v u dvojku i vratio komplet ubrizgavanje od svoje dvojke... svle leglo na sraf
cudo mi je da je uspeo da napoji to sve sa svojom benz pumpom posto je slabija jer na gti radi na 3,5-4.0bar a na 2.0 i do 7,5 bar,mislim da taj auto ne radi kako valja a visim obrtajima
-
to je dobro za napred da imas280mm,ali i samim tim onda nemozes da stavis manju felugu od 15" i to ne svaku,a za nazad stavi 259mm i ima da koci ko magnet.