Autor Tema: Veoma tesko paljenje posle voznje na plin..  (Pročitano 13157 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže JOCA88

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 230
  • Lokacija: Beograd/Karaburma
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf MK3 1.6 ABU - lpg
Veoma tesko paljenje posle voznje na plin..
« poslato: Januar 31, 2012, 03:27:15 pre podne »
Ovako.. Auto mi uvek pali na benzin (venturi), 2500obrtaja prebacuje na plin. E sada.. Kada je hladan auto, upalim ga i odmah prebacim na plin, odem tipa do prodavnice 600m dalje i ugasim ga. E tu nastane problem, vergla kao blesav, bukvalno jedva upali i radi kao traktor na 200 obrtaja i jedva dize obrtaje(cesto se i ugasi kada upali) dok odjednom ne digne na 2500 i prebaci na plin. Presisa, pocne da smrdi plin u autu.Ovo se desava samo kada je auto hladan, kada je vruc i tako ga ugasim i posle 2 min ponovo upalim, upali normalno... Drugi problem je to sto se ponekad desava na otvorenom putu da kada pustim gas umesto da usporava motorom on ubrzava jos nekih 3-4sek. i onda tek krene da usporava?! Plin ugradjen pre 3500km, Tomasetto... Potrosnja u gradskoj voznji je 12.5l sto mislim da bi trebalo da bude manje. Ima li neko ideju sta moze da bude, jedan mi rece da mi nisu resetovali pri ugradnji plina kompjuter benzinske pumpe(iskreno ja nisam siguran da to moj auto ima)? Inace kada odstoji posle takve kratke voznje malo duze upali bez problema, kao i prvo paljenje.
« Poslednja izmena: Januar 31, 2012, 03:29:44 pre podne od strane JOCA88 »

Van mreže geniusnet

  • VW Početnik
  • Poruke: 52
  • Age: 38
  • Lokacija: Zemun- Batajnica
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk2
Odg: Veoma tesko paljenje posle voznje na plin..
« Odgovor #1 poslato: Januar 31, 2012, 12:17:16 posle podne »
Trebalo bi da odes da ti usteluju uredaj plina mislim da  dobija previse. Ti ga upalis na benzin i odmah prebacis na plin a uredjaj se jos nije zagrejao tako da pusta plin jos uvek u tecnom stanju odes do prodavnice i ugasis. Kad ga ponovo palis on je opet na benzinu i jednostavno presisa prebogata je smesa zato ti i smrdi plin koji je zaostao kad upali, a kad je zagrejan uredjaj i sam kazes da radi normalno . To ti se odrazava na potrosnju naravno i   to sto na otvorenom kad pustis gas ubrzava jos 3-4 sek. to je zato sto treba mu vremena da sagori sav plin koji usisa jer ga dobija previse. Pozdrav

Van mreže JOCA88

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 230
  • Lokacija: Beograd/Karaburma
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf MK3 1.6 ABU - lpg
Odg: Veoma tesko paljenje posle voznje na plin..
« Odgovor #2 poslato: Januar 31, 2012, 09:31:39 posle podne »
Hvala na odgovoru,idem do servisa cim budem imao vremena,pa javljam sta sam uradio.

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Veoma tesko paljenje posle voznje na plin..
« Odgovor #3 poslato: Februar 01, 2012, 04:21:21 pre podne »
Joco pa to ti je isto kao kad bi te neko naterao da trcis do te prodavnice a da se nisi cestito ni probudio i rasanio.... bonk













































Boban-Rus

Van mreže JOCA88

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 230
  • Lokacija: Beograd/Karaburma
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf MK3 1.6 ABU - lpg
Odg: Veoma tesko paljenje posle voznje na plin..
« Odgovor #4 poslato: Februar 01, 2012, 08:25:06 posle podne »
Ma znam ja to, ali me izludjuje... Pogotovo sto sad kad je zahladnelo vise mu vremena treba i da se zagreje, odem do pumpe koja je na 2km od kuce da sipam plin i nece da upali....

Van mreže medium

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 253
  • Lokacija: Kovin (juzni Banat)
  • Karma: +3/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW GOLF MK2 1.3 LPG
Odg: Veoma tesko paljenje posle voznje na plin..
« Odgovor #5 poslato: Februar 26, 2012, 07:46:28 posle podne »
Kod takvog problema, uvek je sumnja na isparivac i membrane u njemu.
Ako niste skoro to zenjali, odradite ga i palice extra.
Kad ode isparivac (membrane), motor dobija prezasicenje plinom zbog losih membrana, pa auto ide i kad se pusti gas, teze pali itd.

pozz

Van mreže JOCA88

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 230
  • Lokacija: Beograd/Karaburma
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf MK3 1.6 ABU - lpg
Odg: Veoma tesko paljenje posle voznje na plin..
« Odgovor #6 poslato: Februar 26, 2012, 08:39:30 posle podne »
medium, sve je novo, tek ugradjen plin.

Van mreže medium

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 253
  • Lokacija: Kovin (juzni Banat)
  • Karma: +3/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW GOLF MK2 1.3 LPG
Odg: Veoma tesko paljenje posle voznje na plin..
« Odgovor #7 poslato: Februar 26, 2012, 09:49:34 posle podne »
http://www.boda.rs/

Okreni i pitaj njih.
odlicno znaju svoj posao.
Imaju ovlascenje za rad od masinskog fakulteta iz BG-a.
Resice ti problem.

pozz

Van mreže zemunac

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1417
  • Age: 51
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +40/-29
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V,C5,M3 ,Honda
Odg: Veoma tesko paljenje posle voznje na plin..
« Odgovor #8 poslato: Februar 26, 2012, 10:16:29 posle podne »
Po pravilu,na plin se prebacuje tek kad je temperatura motora 50 stepeni,ako to postujes palice na čvrgu.Moj pasat isto to radi ako ga hladnog ugasim na plin...posle vergla vergla...i kad upali zatrokira dok ne potrosi visak goriva koji ima...sve ti je receno...
Ako je uredjaj nov i ako imas mogucnost da ga hladnog prebacis na plin...onda to nemoj raditi dok ti se temperatura motora malo ne pomeri iz nule...da imas sekvent uredjaj,nebi mogao da prebacis na plin dok se motor ne zagreje,bas iz tog razloga koji tebe muci.
ONLY IN A
   |_Jeep_|
   (OlllllllO)

Van mreže JOCA88

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 230
  • Lokacija: Beograd/Karaburma
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf MK3 1.6 ABU - lpg
Odg: Veoma tesko paljenje posle voznje na plin..
« Odgovor #9 poslato: Februar 26, 2012, 10:41:13 posle podne »
Ok, hvala na savetima.

Van mreže pedjolino

  • VW Početnik
  • Poruke: 5
  • Age: 29
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
    • Bel rent a car
  • Auto: Peugeot 307 sw
Odg: Veoma tesko paljenje posle voznje na plin..
« Odgovor #10 poslato: Maj 06, 2012, 10:09:26 posle podne »
Plin je dosta hladniji od benzina. Kada se ugasi motor posle minut ili dva, jako je tesko ukljuciti motor zato sto je plin prethodno ohladio svecice.

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9782
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Veoma tesko paljenje posle voznje na plin..
« Odgovor #11 poslato: Maj 06, 2012, 10:34:34 posle podne »
Po pravilu,na plin se prebacuje tek kad je temperatura motora 50 stepeni,ako to postujes palice na čvrgu.Moj pasat isto to radi ako ga hladnog ugasim na plin...posle vergla vergla...i kad upali zatrokira dok ne potrosi visak goriva koji ima...sve ti je receno...
Ako je uredjaj nov i ako imas mogucnost da ga hladnog prebacis na plin...onda to nemoj raditi dok ti se temperatura motora malo ne pomeri iz nule...da imas sekvent uredjaj,nebi mogao da prebacis na plin dok se motor ne zagreje,bas iz tog razloga koji tebe muci.

Isti slučaj kod mene, imam radnju na 300 metara od kuće i pumpu na 1000m

Rešenje: U radnju idi kad kreneš iz grada kući!

Van mreže akreca

  • VW Početnik
  • Poruke: 174
  • Age: 47
  • Lokacija: Banja Luka
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 5 TDI
Odg: Veoma tesko paljenje posle voznje na plin..
« Odgovor #12 poslato: Maj 07, 2012, 03:18:24 posle podne »
Plin je dosta hladniji od benzina. Kada se ugasi motor posle minut ili dva, jako je tesko ukljuciti motor zato sto je plin prethodno ohladio svecice.

ako je bila postignuta radna temperatura onda to malo plina sigurno ne moze ohladiti svjecice koje su na 80+ stepeni celzijusa a pored toga i cijeli motor je te temperature.
ja mislim da je do preslabe ili prejake smjese plina i vazduha.
« Poslednja izmena: Maj 07, 2012, 03:19:55 posle podne od strane akreca »
sasa

Van mreže pedjolino

  • VW Početnik
  • Poruke: 5
  • Age: 29
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
    • Bel rent a car
  • Auto: Peugeot 307 sw
Odg: Veoma tesko paljenje posle voznje na plin..
« Odgovor #13 poslato: Maj 07, 2012, 04:41:02 posle podne »
Pa sad... Da li je 2 min dovoljno da se postigne radna temperatura?  biggrin 

Van mreže mijatovic86

  • VW Početnik
  • Poruke: 93
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-3
  • Auto: VW Jetta 1.6 ben/gas 1988
Odg: Veoma tesko paljenje posle voznje na plin..
« Odgovor #14 poslato: Maj 07, 2012, 04:56:19 posle podne »
meni za 2 minuta ode temperatura na sredinu :) doduse obican karb auto gas, ali mi se desava slicno kao tebi, ali samo kad se ohladi skroz, da nece da mi upali na plin (posto benz ni ne radi :))
upali samo ako pritisnem ono crveno za ubrizgavanje gasa, inace ovako iam da verglam minut ceo dok on upali. pre je palio direkt na plin, moguce je da je isparivac poceo da brljavi, sta mislite ?

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9782
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Veoma tesko paljenje posle voznje na plin..
« Odgovor #15 poslato: Maj 07, 2012, 07:01:48 posle podne »
Membrane na isparivaču se rade na 60,000km tako mi je majstor rekao

Van mreže mijatovic86

  • VW Početnik
  • Poruke: 93
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-3
  • Auto: VW Jetta 1.6 ben/gas 1988
Odg: Veoma tesko paljenje posle voznje na plin..
« Odgovor #16 poslato: Maj 07, 2012, 09:35:28 posle podne »
ovo moje cudo ima pravu kilometrazu :) 1988 godiste 463 000 :)
isparivac je valjda nov stavljen pre 3 godine :) ja sam ga kupio prosle.
Gde preporucujete da se pogleda nov isparivac lovato da se kupi ?

Btw Joco88 imas li ti dugme za ubrizgavanje plina, ili kod tebe sve automatski, sto pretpostavljam da jeste jer je sekvent ?

Van mreže JOCA88

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 230
  • Lokacija: Beograd/Karaburma
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf MK3 1.6 ABU - lpg
Odg: Veoma tesko paljenje posle voznje na plin..
« Odgovor #17 poslato: Maj 08, 2012, 03:18:58 pre podne »
Nije sekvent, obican plin, ali nema dugme za ubrizgavanje plina, imas I (benzin) i II (benzin, dodas gas na 2000 obrtaja i sam prebacuje na plin)  Nego ljudi, ja i dalje nisam resio problem sa voznjom na plin... I dalje se desava da kad sklonim nogu sa gasa umesto da usporava on mu po malo dodaje gas... Da li je moguce da nije odovarajuci mesac plina?

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9782
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Veoma tesko paljenje posle voznje na plin..
« Odgovor #18 poslato: Maj 08, 2012, 04:04:35 pre podne »
Ima mnogo plina, jaka je smeša. To je moje mišljenje.

Probaj zaleti ga 60,70 kmh i izbaci iz brzine i gledaj šta se dešava sa obrtajima, ako podiže obrtaje dok struji vazduh prema autu - prebogata smeša 100%

@Mijatović: Ubaci sliku kilometraže ovde: http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=18643.0
« Poslednja izmena: Maj 08, 2012, 04:09:04 pre podne od strane Desmo »

Van mreže JOCA88

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 230
  • Lokacija: Beograd/Karaburma
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf MK3 1.6 ABU - lpg
Odg: Veoma tesko paljenje posle voznje na plin..
« Odgovor #19 poslato: Maj 08, 2012, 05:40:21 pre podne »
Ma probao, normalno spusti ler na 800 obrtaja i to je to.... Zeza npr. kad dodam nekoliko puta gas do 3500-4000 obrtaja i pustim naglo, tada krene da zadrzava. I to samo na plinu, a zavrnut je, u gradu trosi 9l plina. A najgore mi je to sto se ovi u servisu prave blesavi i kazu da ne znaju u cemu je problem!!