Da Makso druze,potpuno si u pravu S1 i Ur su dva razlicita auta.
S1 je Audi Quattro Sport,zapremina 2133 kubika sa 5 cilindara,proizveden u limitiranoj seriji od 224 komada da bi dobio homologaciju za WRC Grupa B,po propisima koji su bili osamdesetih godina,auto nije mogao biti homologiran ukoliko je proizveden u manje od 200 primeraka.
U putnoj verziji oslobadjao je 302ks,i kraci je sa zadnje strane za 164mm u odnosu na UR,ujedno je i osovinsko rastojanje skraceno za toliko.
S1 je promenio reli osamdesetih godina,ujedno sa njim i lancia,taj auto je ziva legenda,recima se nemoze opisati niti You tube moze da docara dok se to nevidi uzivo.
Hvala Niki Zlatkovu sto je odvoio par sati za nas i sa nama nesebicno podelio mnogo toga o ovom autu.Bez obzira sto je verna replika,dozivljaj je to videti i cuti uzivo.Tehnologija sa pocetka osamdesetih godina koja ni danas nije za podcenjivanje pored tolikog napredka auto industrije.
A da,ono naj bitnije je da su u ovom modelu dosta korisceni kompozitni materijali,krila,hauba i jos dostva stvari nisu bili metalni vec cist kompozit,blok motora nije gusani kao na UR vec aluminijumski. itd....
Nadam se da cete uzivati u ovom videu.
https://www.youtube.com/watch?v=OC1CvS-NlgI