VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: mladen3103 Februar 14, 2011, 03:42:17 pre podne
-
interesuje me misljenje o ovome motoru prvenstveno u golfu petici,posto planiram kupovinu pa se ne mogu odlucit izmedju 1.9 i 2.0 pd tdi,
ali ako moze bez komentara od moga djeda brat njegov sin pa reko njemu komsija da je cuo da 2.0 pd tdi ovo ono,
imao sam priliku da vozim i svidjaju mi se njegove karakteristike,nesto ga posebo ne hvale na netu pa da to samo proverim je istina il ne
znaci info iz prve ruke ko posjeduje taj motor u golfu pasatu tiguanu i sl,kvarovi odrzavanje poudanost tog motora,hvala i pozz
-
ako uzimas 2.0, samo bosch ubrizgavanje
a 1.9 je ok
ako se neka dizna sjebe moze da se uradi za malo para
pocelo je i remont siemens dizni ali je skupo
a motori su dobri
-
Ja sam se isto tako dvoumio kad sam kupovao mk5 ali sam se odlucio za 1.9 tdi.
Nekoliko majstora mi je reklo da je 2.0 dobar motor ali da trosi vise ulja nego nafte i da ja manje izdrzljiviji nego 1.9.
Tako da sam se odlucio za 1.9 mada mislim da je i 2.0 ok.
Srecno!
-
2.0 ne trosi ulje, neka devil kaze on vozi 2.0 i zna sigurno
ja nisam puno presao ali ne trosi
-
upravo to me interesuje iz prve ruke,sad dizne vise manje,normalno bosch,
a ako i koja ode a sta se moze,interesuje me bas ta potrosnja ulja i na prvo mjestu
izdrzljivost tog motora,ovaj 90 ks me odlicno sluzi al sad ide dalje biggrin
-
Vjeruj mi da za jednu diznu mozes da kupis mnoooooogo ulja, tako da uzmes sve u obzir prije nego sto doneses odluku ;). Jos nesto: sto su noviji sve su skuplji za odrzavanje i zahtjevniji za kvalitetom kako ulja tako i dizela.
-
audi sto ja vozim ne trosi ulje, sto znaci da je dobar motor
-
za 2.0 svi pricaju da trosi ulje e sad to treba da kazu ovi koji imaju taj motor. ja licno mislim da je 1.9 bolji motor i dosta majstora je i potvrdilo moje misljenje jer je taj motor usavrsavan tokom godina i u golf 5 je verovatno bio najsavrseniji. dosta majstora kod kojih sam bio voze golf 5 za 1.9 motorom i kazu da su neunistivi i znatno bolji. mozda su to samo i price ali licno moj izbor bi bio 1.9 tdi. mahac
-
2.0 ne trosi ulje, neka devil kaze on vozi 2.0 i zna sigurno
upravo tako.. meni na 8.000km nije nista potrosio... i nisam imao nikakvih problema... a presao je skoro 200.000km.. samo sto kaze faki bosch ubrizgavanje nikako simens... znaci BKD motor nikako BKP
-
Kad se sipa pravo ulje, a ne "Castrol", nema da trosi.
-
Vickast si ti Turbo :) Samo Castrol, ali original.
-
Kad se sipa pravo ulje, a ne "Castrol", nema da trosi.
koje drugo osim Castrola, meni je na 3000km skinuo 500-600 ml Castrol Edge 5/40 505/01, auto retko kad prodje 3500rpm ,znaci nije gazen, cuo sam i ja price za Castrol da ga trosi malo vise nego sto treba i da se proba sa nekim drugim uljem pre panike biggrin
-
Moj brat drzi jednu taxi stanicu u GM i ima trenutno oko 10-tak Golf petica (i nesto cetvorki) i svaki je u extra stanju i 1.9 TDI su svi, nikada nije imao problem sa motorima a rade non-stop, moj izbor bi bio 1.9 nikako 2.0.Pozdrav driving
-
imao sam priliku da vozim i jednog i drugog, i nikada sebi nebi kupio 1.9, samo 2.0, a razlog tome je sto 1.9 je spor ako sedne cetvoro ljudi u auto sa punim gepekom i krene se na put, u gradu je ok, ali zato je na otvorenom bas spor, a 2.0 140ks je totalno druga prica i mnogo je tisi rad motora u vecim obrtajima nego kod 1.9...a sto se tice kvaroga i odrzavanje kupio sam novog passata 2.0TDI sa motorom "BKP" i price da se kvare nemaju veze sa vezom, znaci preuzeo sam ga sa 0 KM i do sada presao oko 130000 i nista na autu nisam radio osim redovnog servisa...prezadovoljan sam tim motorom i nikada ne bi uzeo 1.9
-
kupio sam novog passata 2.0TDI sa motorom "BKP" i price da se kvare nemaju veze sa vezom, znaci preuzeo sam ga sa 0 KM i do sada presao oko 130000 i nista na autu nisam radio osim redovnog servisa...prezadovoljan sam tim motorom i nikada ne bi uzeo 1.9
Pa, predstavi novu masinu beer Jesi prodao 1.8T?
-
140ks dobro jede puteve dok 100ks je malo.
Drugu je otisla Simens dizna i uzeo polovnu za 250e. Sa sada ga sluzi...
Od cega zavisi oznaka motora?
-
imao sam priliku da vozim i jednog i drugog, i nikada sebi nebi kupio 1.9, samo 2.0, a razlog tome je sto 1.9 je spor ako sedne cetvoro ljudi u auto sa punim gepekom i krene se na put, u gradu je ok, ali zato je na otvorenom bas spor, a 2.0 140ks je totalno druga prica i mnogo je tisi rad motora u vecim obrtajima nego kod 1.9...a sto se tice kvaroga i odrzavanje kupio sam novog passata 2.0TDI sa motorom "BKP" i price da se kvare nemaju veze sa vezom, znaci preuzeo sam ga sa 0 KM i do sada presao oko 130000 i nista na autu nisam radio osim redovnog servisa...prezadovoljan sam tim motorom i nikada ne bi uzeo 1.9
130000 je malo km da bi se nesto desilo
-
sad ce redom, prvo neka dizna, pa plivajuci sa kvacilom , pa ce da krene da guta ulje itd itd
biggrin salim se naravno , nadam se da ce da te sluzi bar jos toliko
-
automobili sto dolaze iz inostranstva su presli 200000+ hiljada
a tada pocinju neki ozbiljniji kvarovi
-
zar postoji BKP u golfu ? ja mislim da se nije ubacivao...
BKD je dobar, jer je bez DPF filtera...
-
kupio sam novog passata 2.0TDI sa motorom "BKP" i price da se kvare nemaju veze sa vezom, znaci preuzeo sam ga sa 0 KM i do sada presao oko 130000 i nista na autu nisam radio osim redovnog servisa...prezadovoljan sam tim motorom i nikada ne bi uzeo 1.9
Pa, predstavi novu masinu beer Jesi prodao 1.8T?
Nisam jos prodao 1.8T, ali to mi je drugi Passat u kuci, vozimo ga ja i stari, najcesce se vozi na duza putovanja, retko ga vozim po gradu, ali iskustva extra clap
-
ako kupuješ ,kupi da znaš tačno koliko je auto prešao,a to možeš ako ga kupiš u Nemačkoj i da je auto održavan u ovlašćenom servisu, sa brojem šasije zovneš neki naš ov. servis i on ti kaže sve.Što se tiče motora i jedan i drugi su dobri,mislim da za golfa nije slab 1.9 a i malo manje troši.Ja imam b6 2.0 sa BMP motorom prešao 165000 netroši ni gram ulja...
-
2,0 TDI BMM je najbolji jer je to motor sa 8v a nastao je povecanjem zapremine starom dobro poznatom 1,9 TDI 96kw i ovaj motor ima 136ks tj 100kw a ne 103!
U pravilu je ovaj motor uvijek išao sa DPF-om mada su neke verzije bile bez njega. Kod njega nema klasičnih problema sa krivljenjem glave, zamjacima, diznama, turbinama, onim sistemom za umirivanje rada motora pokretanim pumpom za ulje (ne znam kako se zove al kad to podje rasvjetli se lampica motora i ako se taj dio ne zamjeni zataji pumpa za ulje a ishod toga svi znate biggrin).
Od ovih 16v verzija BKD je vele jako dobar motor mada u pravilu rijetko koji pregazi 180-200 iljada bez nekog problema (kažem u pravilu jer uvijek postoje izuzeci).
Takođe vele da je 2,0 TDI mnogo mnogo pouzdaniji posle 2007 godine kada je VW malo poradio na njima te više nijesu toliko loši kao što se priča.
Eto nisu moja iskustva ali ono takva neka uopštena priča važi za 2,0 motore! Dosta su me zanimali uvijek baš zbog te priče da su jako loši pa sam malo šnjuvao oko njih i ovo je neki moj zaključak biggrin
-
potraga jos traje biggrin,sad kao sto sam rekao par majstora koji odrzavaju petice znaci samo golf me interesuje i motori tdi u njemu prvenstveno
mi preporucuju 1.9 tdi 105ks bkc motor kazu jedina mana je dmf al motor kako motor je perfektan,e sad nije iskljuceno ni 2.0tdi,zato redovno pratim ovu temu i iskustva o njemu,koliko znam u golfove se jedini ugradjivao 2.0tdi oznake bkd ako gresim volio bi da me neko ispravi,devil kaze da nema problema sa svojim autom ali opet i kod njega je jos neka realno mala km tj kako je rekao oko 200tkm,a sto je gore neki dan sam sipao gorivo i ugledam peticu i pitam lika koji sipa cija je stvarno ekstra izgleda pa me zainteresovala,kaze njegova,i pitam kako sluzi kad poce te oslo ovo ono,
a ja u sebi e jbg,te skidao glavu pukla te ovo te ono,a da jos bude gore to je auto kupio od gazde a on ga kupio novog,presla kao 140tkm,
e to mi je bilo onako vece razocarenje,za sad nekako mi izgleda najbolja solucija ovaj 105ks sa mjenjacem 6 brzina i driving