VW Klub

VW - Forum => Auto Gas => Temu započeo: Vasko-Mk Maj 27, 2017, 04:32:10 posle podne

Naslov: Golf MK 2 1,3 problem sa palenjem
Poruka od: Vasko-Mk Maj 27, 2017, 04:32:10 posle podne
Prijatelji. Imam jedan problem pa molim strucnjake i iskusnije za savet. Radi se o Golfu 2 motor 1,3 benz/plin.  Imam vakumski ured  NLP koji je ugradjen pre 4 ipo god. i presao 30.000 km. Do sad nisam nista radio osim redovnog odmuljivanja ,promenio sam filter vazduha i 2-3 puta majstor stelovao. Kad je hladnije prvo palim na benzin pa prebacim na gas. Ured je radio super do pre neki dan kad sam primetio sledeci problem :
- Prvo palenje hladnog motora na gas je bez problema , krenem...predjem 2-3km i ugasim motor. Posle pauze od 5-10 min. kad pokusam da ponovo upalim , nikako nece da upali i cuje se pucketanje u karburatroru, kao kad presisa na benzin. Posle dugog verglanja ili na guranje upalim motor i radi sasvim normalno. Cudno je sto posle ovoga, mogu da ugasim i ponovo upalim motor na gas vise od 10 puta, bez ikakvog problema. Znaci problem je u drugom startovanju za redom.
Moze li mi neko reci u cemu bi mogao biti problem i kako da se resi ? Hvala Vam.
Pozdrav iz Makedonije   :65
Naslov: Odg: Golf MK 2 1,3 problem sa palenjem
Poruka od: Nenad Petakovic Maj 27, 2017, 06:36:06 posle podne
Po tvom opisu ja bih rekao da ti na tom drugom paljenju ostaju ukljuceni i benz i plin,pa presisa sa smesom....E sad dal glavi nesto od el instalacije ili sam karb negde zaglavi pa pusti i benzu kad je na plinu to nezz dok se ne bi videlo..Mada ja bih tu i membrane plinske proverio.Al sve u svemu mora to majstor neki da ti pregleda...
Naslov: Odg: Golf MK 2 1,3 problem sa palenjem
Poruka od: enkob Maj 27, 2017, 11:12:51 posle podne
Menjaj membrane na isparivacu. Proveri razvodnu kapu i ruku. Proveri ili zameni svecice i kablove. Dok to neuradis, nemoj da ga gasis dok nedostigne radnu temperaturu.
Naslov: Odg: Golf MK 2 1,3 problem sa palenjem
Poruka od: Vasko-Mk Maj 28, 2017, 10:37:24 pre podne
Hvala vam prijatelji. Uzimajuci u obzir da motor pali, radi i ide normalno na benzin po mom mislenju ne bi trebalo biti problema sa strujom, ali svakako mi preostaje servis i provera. Rekli su mi da bez obzira na predjenu kilometrazu, bitnija stvar je vremenski period u smislu istrosenosti isparivaca i ostalih delova ureda za gas. Nadam se resice majstori problem. Pozz