evo posle duzeg vremena prvog pravog apdejta. sledece nedelje napokon zvanicno pocinjemo sa radovima.
ovo je nekaka spisak planiranog za sledecih godinu dana, ovo pisem i zbog sebe da mi sluzi kao potsetnik i da vidim sa kojim idejama sam poceo:
mehanika:
- motor - 2.1 WBX DJ (112ks), famozne gedorine klipove koje niko nikad nije imao u bivsoj sfrj kao i digijet ecu sam nasao u sred srbije, na prvom mestu na kojem sam pitao. kompletan remont motora.
- kompletan remont menjaca, reduktora i kardana, zamena dotrajale visco spojke.
- zapravo kompletan remont ili zamena svega na sta u procesu naidjemo.
modovi:
- instaliranje decouplera (za prelazak iz 4wd u 2wd)
- custom 4-2-1 izduvni sistem od nerdjajuceg celika
- tockovi 16"
- gume 225/75/16
- zamena konusno tanjirastog para diferencijala, trenutno je 4.86 (34/7), zameniti sa 5.43 (38/7) zbog prelaska na vece tockove. ovo jos nisam narucio, ako neko ima, naravno i za predni i zadnji diferencijal rado bih pregovarao.
- produzene zadnje viljuske/ramena (vw je imao manju syncro seriju sa 16icama, takozvani syncro16 koji su imali viljuske produzene za 25mm)
- prosireni blatobrani (takodje standard na syncro16)
- jace poluosovine i homokineticki zglobovi (syncro16 je koristio audijeve homokineticke zglobove od 108mm, to je druga opcija ukoliko po evropi ne budem uspeo da utrekujem sve potrebno za prelazak na porsche 930 zglobove.)
- trailmaster HD set opruga i amortizera za 40mm lift, dizajniran za syncro
- vece kocnice, za sada je ideja napred A4 288mm vent. diskovi i ATE57 a pozadi kocnice sa LTa
- instalacija obrtomera umesto sata. trazim obrtomer za t3 benzinca, za dizelase je drugaciji. ako neko ima neka javi.
- veliki retrovizori kao kod LT-a
camper:
- pop top krov, sam pop top sam vec locirao, a caravela ima sunroof tako da prakticno ne bih ni morao nista da secem vec samo da pop top stavim preko mog postojeceg. takvu varijantu je westfalia zvala 'mozaik', i prodavali su cak i delove kako bi ljudi sami mogli da od svojih kombija naprave kampere. sa druge strane, westfalia je u modelima koje je pravila u svojoj fabrici umesto zaobljenih krovova koje imaju klasicni kombiji ugradjivala ravne krovove na koje je jednostavno mogao da se ugradi gornji krevet. sledece je to sto su platna za te krovove pravljena za originalne westfalie pa bi u ovoj varijanti morala da se prekrajaju da bi legla kako treba, zapravo ima hiljadu sitnih problema koje mozaik instalacija donosi, a uz to nikada ne izgleda fabricki, tako da mi je generalni, i cini mi se ne bas jednostavan plan, da utrekujem neku raspalu westfaliju kojoj nema pomoci koja bi mogla da bude donor citavog krova i jos ponecega (termo prozora umesto stakala, eventualno kreveta, donor za prosirenje blatobrana, i jos ponesto). jos nisam ni poceo potragu, mozda i nije toliko teska, ukoliko imate t3 westfaliu kojoj nema spasa, ili samo skoljku i voljni ste da je se oslobodite po nekoj razumnoj ceni pisite mi.
- custom enterijer - krevet, ostave i kuhinja.
- solarni panel od 130w (za sada mi deluje dovoljno, ovo je jos u dalekoj fazi pa jos nisam stigao da se detaljno pozabavim time, dodatna deep cycle baterija od oko 150Ah, priljucci na 12v, kompletno off the grid.
- topla voda i tus.
- fiamma nadstresnica
- a/c - karavela ima eberspacher b2l, josuvek razmatram da li da ga servisiram ili uzmem moderniji koji je istovremeno i grejac za vodu za tusiranje. mislim da je trenutno ovo razmisljanje za daleku buducnost.
skoljka:
- apsolutno sve osloboditi korozije, ocistiti i zastititi.
- farba, njegova originalna LH5U- dove blue/gray metallic
enterijer:
- potpuna reparacija svega sto ostaje u kamperu
- zvucna i termo izolacija
- pristojno ozvucenje
pimpovanje:
- custom metalni branici
- custom nosac za rezervni tocak
- custom rock slideri
ako sve ovo bude gotovo u sledecih godinu dana bicu vise nego zadovoljan
nadam se da se uskoro javljam sa prvim slikama.