VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Temu započeo: mkvb Novembar 06, 2006, 02:57:15 posle podne
-
Stigla su i hladna jutra i moji problemi sa njima! Losi su mi grejaci pa vec tesko pali, koje da kupim, neko mi kaze Bosh kao najbolji su ali su malo skuplji - 1000 din po komadu dok mi neko kaze da su iskrini odlicni i sigurno su original dok se ostali kopiraju, Iskrini kostaju 200 din po komadu, da li je ta cena realna i koje mi vi preporucujete?
Pozdrav svima
-
Najbolji su BEHR, a cena je: ISKRA, BOSCH, BEHR je od 200 do 400 din po komadu, to je neko mozda mislio za sva cetiri BOSCH ova 1000 din.
Mada ugradjivao sam ljudima svakakve i rade. Evo kod komsije vec 5 godina iskrini i nijedan nije crkao....
-
Bosch original kosta 25 eura po komadu. Svake godine menjamo na Passatu i nabavljamo iz Nemacke set za 100 eura. To za 200 dinara nije ni videlo Bosch.
2mkvb - nemoj zaliti pare na grejace jer su oni jako bitna stavka a kasnije moze da te boli glava zbog njih. Meromas staviti bas najskuplje ali nemoj kupovati i one sumnjivog kvaliteta po jako niskoj ceni. Idi u neki od ovlascenih servisa za VW i pitaj za preporuku, sigurno ce ti izaci u susret.
-
Majstor mi je preporucio Iskrine, kaze da ih jos uvek niko ne kopira a i on ih je sebi ugradio i zadovoljan je tako da cu verovatno te Iskrine da uzmem, 250 din po komadu, 650 din su bosch. Thanks, pozdrav
-
U redu je dati 100 e na mlad auto, ali na mator se neisplati ali nikako, a pogotovo svake godine. A ti u servisu sto vam menjaju ispravne grejace vam uzimaj pare bezveze.
Znaci grejac ili radi ili neradi, retko se desi da oslabi, uglavnom odjednom crkne. Znaci proveri dali ti svi grejaci rade, mozda uopste nije do njih.
-
Pa ja za BOSCH-ove grejace dajem po 15eura za komad!
Nikad nisam video niti sam trazio te za 200 dinara!
-
Kupljeni grejaci, Iskra, danas poslepodne idem kod majstora da ih zameni, jutros sam jedva upalio, ako ne bude bilo neke promene sta sledece da gledam, akumulator ili nesto trece, akumulator je somborac Black Horse 72Ah
-
Akumulator mozes da pregledas kod elektricara, a pregledaj i anlaser, ako treba zameni mu cetkice i biksne to nije skupo.
A kakvo je stanje sa diznama?
@bata, @ silverrider,
A ko vam garantuje da su i taj od 15 i taj od 25 E original?
Znaci ja kod mene na autu imam vec 5 godina 2 behr-ova, 1 Bosch od 300 din i 1 iskrin i evo za 5 godina nijedan nije crkao a auto mi pali na cvrgu.....
-
@KOSTA Hm zanimljivo pitanje, ali odgovoricu ti!!! Prijatelj mi ih kupi u Nemackoj u BOSCH-ovoj prodavnici i donese! Moji kostaju 15 jer su slabiji od onih od 25, ali sledece cu da kupim ove od 25eura! Ionda cu biti miran!
-
Zamenili smo ih, dva su bila neispravna i to prvi i zadnji, zanimljivo je to da su to billi nemacki grejaci a ovi ispravni su bili iskrini, stavio sam sva 4 nova, sada ok pali i manje dimi ujutro, za dizne sam uzeo neki aditiv za ciscenje ali i ne primecujem nekakvu razliku
-
@ bata
Te kupljene u Nemackoj podrzavam i da su 30 E, a ovde neverujem ni generalnim uvoznicim i zastupnicima jer i oni na zalost nas krajnjih korisnika muljaju saq boflom i skartom .Cast izuzecima
@mkvb
Znaci problem resen, grejaci zamenjeni, auto pali,.......closed.
-
imas kojekakvih iskri, febija boschova berua i jos stotinu marki koje ce te samo zbuniti sa razlicitom cijenom a u principu su svi blizanci i svi isti ko 2 kinder jajeta. znaci prvo ispitaj da li je neki neispravan i ako bude mijenjaj ih sva 4 nemoj na komad
-
........... mijenjaj ih sva 4 nemoj na komad
A zasto bi menjao sva cetiri ako se ispitaju i ustanovi da su dobra naprimer 3 a jedan nevalja?
Imam iskustva da grejac uglavnom crkne, retko kad oslabi. Bitno je samo da da se provere da vuku istu kolicinu struje kao i nov radi ravnomernog grejanja.
Iskra su ti ZAKON..........
Dobra je i ISKRA samo sam primetio da su se pojavili i njeni laznjaci..... angry2
-
A zasto bi menjao sva cetiri ako se ispitaju i ustanovi da su dobra naprimer 3 a jedan nevalja?
zato da se ne zahebavaš sa grejačima svake godine,pogotovo ako plaćaš majstora,jeftiniji su grejači nego svećice na benzincu
kad ih promeniš miran si nekoliko godina
-
Pa upravo zato ostavis onaj koji je dobar, nema tu pravila, moze da radi i duze nego novi.
Pogotovo je glupo neki kvalitetniji koji je ispravan menjati novim nepoznatog porekla. ;)
-
probao sam i tu varijantu,ovo sa zamenom sva četiri je mnogo bolje.pogotovo kod motora AAz koji imaju postheating nema šanse da grejač nakon 3,4 godine traje duže nego novi(falš kopije isključene,mislim na original aftermarket grejače)
-
a sta ako si pre tri meseca stavio sve nove i desi se da 1 crkne, menjas sva 4?
-
koliki vam je pad obrtaja dok grejači rade?meni osetan,oko 600.(znaci pad oko 200-300)
-
Meni je razlika oko 20 obrtaja bleh , neprimetno se mrdne kazaljka kada iskljuce, lakse se primeti po zvuku, malcice promeni zvuk motora.
-
Meni je razlika oko 20 obrtaja bleh , neprimetno se mrdne kazaljka kada iskljuce, lakse se primeti po zvuku, malcice promeni zvuk motora.
Isto
-
Treba mi pomoc oko grejaca motora.Izmerio sam im otpor i samo na jednom mi je pokazalo 026 oma, a na ostalima nista.Pa me interesuje koliko oma treba da imaju grejaci u pitanju je Golf 4 TDI 66kw.Postavio sam i slike kako sam merio.Inace auto pali malo teze.Ne znam da li da ih vadim pa da proverim i tako, mada nikada nisam skidao pa ne znam da li je to komplikovan posao ili se samo odvrnu i izvade?
(http://img217.imageshack.us/img217/9163/56759515.jpg)
(http://img193.imageshack.us/img193/1940/52417678.jpg)
-
Uzmi jednu zicu, stavi jedan kraj na vrh grejaca a drugi na plus akumulatora, ako zavarnici-dobar je, ako nema varnice-crko je, samo pazi kad to radis da ne dodirnes blok motora!
-
HVala matori,probacu pa javljam sta se desilo.
-
Probao sam ovako sa zicom, na tri ne varnici.Tako da cu ih sutra sve skinuti, pa proveriti i tako, a ako ne rade u kupovinu grejaca.
Hvala svima na odgovorima... odnosno tebi Shone, posto se izgleda niko vise ne razume u grejace ;)
-
svi drugi su pobegli na skup lollol
-
skini i proweris isto, stavis maticu grejaca na minus klemu i zicom dovedes plus na vrh na koji si stavljao dok ih nisi vadio, treba da se uzari od samog vrha, ako se samo dimi ili ako nista ne radi ili ako se ne zari od vrha, znaci da ne valja, oko 500din ti je iskrin, oko 1100 beru, a oko 1500 bosch-ovi, ako se ne varam posto sam ih pre mesec dana kupovao ... pozz
-
svi drugi su pobegli na skup lollol
lollol Izgleda
skini i proweris isto, stavis maticu grejaca na minus klemu i zicom dovedes plus na vrh na koji si stavljao dok ih nisi vadio, treba da se uzari od samog vrha, ako se samo dimi ili ako nista ne radi ili ako se ne zari od vrha, znaci da ne valja, oko 500din ti je iskrin, oko 1100 beru, a oko 1500 bosch-ovi, ako se ne varam posto sam ih pre mesec dana kupovao ... pozz
Eeee super hvala na objasnjenju clap
I hvala za informaciju o ceni.
Kazi mi jel valjaju ista ovi iskrini za 500 din? I gde je najbolje da ih kupim,ako znas?
-
Nadji nesto kvalitetnije. Ja sam u Bosni kupio Beru za 17KM po komadu.
-
Ja sam mislio da uzmem NGK ili Bosch.Mada ajde da pitam, mozda su ok i neki jeftiniji.Ipak ide nova godina,zimovanje itd. lollol
-
Bosch
-
Ok jurim sutra Bosch ;)
-
ortak je imao nekoliko puta problema sa NGK grejacima...bolje uzmi bosch
-
A ja sve mislo da su NGK bolji posto sam bio odusevljen sa njihovim svecicama dok sam vozio benzinca.
Sutra cu videti koji ne rade, pa u lov na grejace i javljam sta sam uradio ;)
-
Promeni sva cetiri, jer ce i taj jedan ubrzo da crkne.
-
kod mene ne radi ni jedan grijac,isto tdi 66kw,otisao relej,al nemam problema sa palenjem pa i ne pravim,tako vec 2 god,kakvo je stanje motora,pumpe,
koliko je presao,alnaser,prekontrolisi i ostalo,ovo i nije nekakav minus da tdi ne pali big_boss
-
Promeni sva cetiri, jer ce i taj jedan ubrzo da crkne.
Preporucujem takodje, ja sam npr menjao samo jedan i to najjeftiniji mi kupio majstor i ubrzo je riknuo tako da sam posle stavio boshov i sljaka jos uvek.
Meni je prosle godine otisao relej i to bas na onom minusu -10 i palio je super, ja mislio da je samo jedan grejac kad ono ni jedan nije radio.
-
Imam problem kod prvog startovanja pa da vidimo o cemu se radi :rolleyes:
Znaci problem je samo prvi put kad palim:
upali iz prvog pokusaja...malo zatrese angry2 ... malo zakaslje badmood (sve to na obrtajima od 500 do 900 i traje 1-3 sekunde) pa tek onda digne nesto iznad 1000 obrtaja i nastavi normalno da radi....normalno spusti obrtaje...
sta bi to moglo da bude? Nesto mislim, mozda je ovo kao i kod stefana... a mozda i nije... ko zna!?!? wacko
-
kod mene ne radi ni jedan grijac,isto tdi 66kw,otisao relej,al nemam problema sa palenjem pa i ne pravim,tako vec 2 god,kakvo je stanje motora,pumpe,
koliko je presao,alnaser,prekontrolisi i ostalo,ovo i nije nekakav minus da tdi ne pali big_boss
Pali i meni sada samo vidim da malo duze vergla,ali planiram da idem na zimovanje pa mi nije bas svejedno da li rade grejaci ili ne.Mislim nisu grejaci za dzabe stavljeni na dizel motor ;) Na autu je sve ostalo super mahac
Nego da kazem samo da sam promenio sva cetiri grejaca! driving Kupio Bosch-ove, videcemo kako ce se pokazati, to javljam kada budem otisao na zimovanje.
Hvala svima na savetima
-
da neko pametan nije zapoceo ovu temu ja ne bih ni znao da mi nijedan grejac ne radi. pali mi auto ekstra ali ujutru malo vergla duze kad bilo ovo hladnije vreme. i mrzelo me da idemo kod majstora da mi to proverava i sve sutra cu i tako ostao. vidim temu pre neki dan i danas reko aj da pogledam. probam kad ono ni jedan ne varnici, skinem ih i isprobam i ni jedan se ne zari. boodala i lepo odem kupim bosch-ove (1000 kinte je ravno jedan u nisu u bosch-ovom predstavnistu) namestim i videcemo ujutru ali trebalo bi da pali ko mina. biggrin
-
spojio sam vise slicnih tema o grejacima u ovu jednu i ide pod sticky do kraja zime lollol
-
I da dodam, nemorate varniciti po motoru, koristite probnu lampu 12 V.
Kljestanca zakacite na + na akumulatoru a vrhom probne lampe pipnete vrh grejaca.
Ako lampa zasvetli grejac radi, ako ne onda je crkao. Prilkom probe morate raskaciti sinu.
E sad moze da se desi da je gejac oslabio, ne ugreva se do vrha, vama ce varniciti ili ce lampa sijati a grejac je u sustini pred crkavanjem.
Najjednostavnija metoda provere je pomocu Ampemetra od 100 A
Nema potrebe nista da se skida i raskacuje kod golfa mk2 dok kod mk3 i mk4 je potrebno samo odvrnuti zice kojima se napajaju grejaci strujom jer kod nekih modela grejanje zapocinje samim otvarnjem vrata vozila ili ostaviti otvorenu haubu pa posle par sati meriti bez raskacivanja ali pritim ne otvarati vrata pre merenja kako bi dobili pravo stanje.
Ampermetar se koristi redno, znaci + mu se dovede sa plusa akumulatora a minus zicom se KRATKO pipne sina koja vezuje sva 4 grejaca kod mk2.
Ili svaki grejac posebno u slucajevima gde nisu povezani (tada moze da se koristi i ampermetar manjeg kapaciteta 25-30A)
Ako su svi ispravni u tom momentu Ampermetar treba da pokaze da su grejaci povukli oko 80 Ampera (4 grejaca po 20 ampera)
Ukoliko povuku 60 A crkao jedan
Ukoliko povuku 40 A crkla dva
Ukoliko povuku 20 A crkla tri
Ukoliko ne pokaze nista pocrkali svi
Dalje utvrdjivanje koji je crkao ranije opisanom metodom probne lampe ili varnicenja ili zamena sva 4.
Nadam se da ce nekome biti od koristi driving
-
Jedan grejac bio neispravan...zamenjen u ponedeljak...
Juce na malom minusu isti simptomi samo malo krace (jedan kasalj od pola sekunde biggrin)
Jutros na velikom minusu duze startovanje (znaci nije ono cim okrenem kljuc nego posle 2 sekunde upali) i onda 3 do 4x zamuca zakaslje i onda sve kao sto sam vec opisao... bicedobro
-
probaj da pri prvom hladnom startovanju kad se ugasi lampa grejaca sacekas 5-6 sek. cuces ka relej cakne,
ugasis kontak ponovis paljenje grejaca i zaverglas
kod mene tako pali i to odmah clap
-
pozdrav svima odlicna tema i ja imam isti problem od pre dva dana duze verglanje ujutro pre je palio na cvrgu danju pali odlicno motor je tdi 66kw slovna oznaka ALE golf3 interesuje me koji grejaci idu na taj motor unapred hvala svima
-
Ja sam pricao sa nekoliko majstora i kazu mi da je kvalitet grejaca nikakav. kazu iskrini grejaci od 250 din traju godinu dana a tzv. bosovi od 700 din traju 12 meseci lollol lollol lollol
Ja otprilike na godinu i po dana uzmem sva 4 iskrina i zamenim, to je posao od sat vremena ali sam miran i palim na -20
-
Ja kao sto sam i pre rekao, mozda deluje smesno ali funkcionise savrseno! Kod zavsetka one zadnje voznje za taj dan, kada iskljucite auto, tok je jos motor vruc, u izlaznu cev od auspuha stavite krpu ili sundjer i ostavite tako da prenoci. Sutra ujutro, pre nego sto udjete u auto izvadite krpu ili sundjer i kresnite sasvim normalno motor. Trebalo bi da upali iz prve, barem meni je, sve dok se nisam smorio sa tim svakodnevnim postupkom i otisao da promenim grejace
-
tapsac tapsac A sta bude ako zaboravis da izvadis krpu lollol
-
lollol Jebem li ga, zamalo i to da mi se desilo ali sam se bio setio krpe i mislim da sam tu prelomio da lepo odem i zamenim sve grejace boodala
-
Zaboravite te tehnike stap-kanap-krpa i sl. big_boss
Kada nesto ne radi kako treba, pronaci uzrok i otkloniti ga.
-
Naravno, ali dok se ne pronadje uzrok ili skupiti pare za otklanjanje istog, onda stap-kanap-krpa-sundjer lollol
-
Kupi Iskrine, jesu jeftini ali super rade. Moja Jetta sa njima je palila na -15C ujutro i posle sam vukao niz ulicu Astru 2004 dizel i Golf a 3 1.9Tdi da upale. Eto malo da se pohvalim i da te uverim da rade!!!
-
I ja imam Iskrine, stavljeni su pre 2 god i rade OK, sad evo treća zima već i gruvaju samo zvoni! driving
-
Do juce sam i ja imao problem sa pljenjem...imam golfa MK3 1.9TDI i kako je dosla zima tako sam imao problema sa paljenjem ujutru. Problem je poceo da je se javlja na temperaturi od +1/2 i manje...tada je jako tesko palio, nekoliko puta sam drzao grejac i kad kad pa upali. Na minusu maltene da nije palio nikako, ni na kablove (cak sam dva puta na gurku palio bonk) to je bio prosli hladni talas oko kraja decembar. Ja sve sumnjao na grejace ili ko zna sta je, moguce i na najgore jer mi je motor presao 233.000. Sada kada je ponovo naisao hladni talas pre neki dan, ponovo ista boljka...ja sacekao ovo Sunce malo i juce otisao u Lav servis i resio da mi ispitaju grejace. Jer od leta od kada sam uzeo auto ja mu to nisam proverao ili menjao bonk i imalo se sta i videti biggrin samo je jedam grejac od cetri bio ispravan lollol. Posto su na njemu bili Beru grejaci, ja promenim sva cetri (ovaj isprav uzme kao rezervni) novim Beru od 880din, bili su i NGk ali skuplji malo oko 1.200din. Jutros na -4 upalio na prvo verglanje kao mina ;) i nadam se da sam resio ovaj problem, bar na neko vreme. Kazu da bi morali da rade bar 20/30.000km ali to se nikada ne zna.
videcemo kako ce se pokazati ovi grejaci...
pozdrav svima
-
Ja sam pre 6 godina kupio na buvljaku grejače od 150 din-600din i evo da kucnem u drvce svi rade i pali na -15°c bez problema! biggrin
-
Evo taman lepa tema koja je spavala od proleca. Lagano se pripremajte za proveru grejaca dok je vreme, ili ce biti po nasem starom obicaju, pao sneg ne mogu da upalim, sta je problem coilleo2tj
-
meni je lose prvo paljenje...krene da upali pa nestane ono struja i ponisti mi sat....to znaci da mi je los akumulator ? Danas sam provjerio za svaki slucaj grijace i ispravni su :) ostaje mi jos da skupim pare i kupim akumulator....
-
Proveri prvo da ti nesto ne prazni aku kad duze stoji ;)
-
I kupi ono čudo za merenje struje kod kineza je 200 din, to uvek treba biggrin i nađi nekog da izmeri koliko drži struju akumulator dok pališ, tj. verglaš. Ako mnogo spušta ispod 10,11 nosi ga u đubre i skupljaj pare za novi.
Al pre toga uzmi od nekog punjač i "osveži" ga jednom, pa onda sve ovo.
-
@djokicsale
Napon pri verglanju zavisi od dosta faktora. Dali je u pitanju benzinac ili dizel, snage akumulatora u Ah.
Ja sam nasao podatak da je donja granica napona pri verglanju kod dizela 9 V jer najpre grejaci povuku struju + je mnogo teze sabijati kompresiju dizela nego benzinca. ;)
-
Da li je kod VW tesko odvrnuti grejace? Ja sam na alfi jednom probao, ali nije htio da mrdne. Strah me da ga ne otkinem, pa da se onda izranjavam...
-
Na mom MK3, odvrunuli su se bez problema! Ako ide malo teze, probaj malcice u kontru stranu pa odmah u ispravnu da odvrces
-
Ostavi motor da se ohladi ppa onda probaj.
-
Sad će ponovo ova tema da bude aktuelna biggrin kod mene već pada menjanje sva 4...
-
Probao sam da odvrnem sinu, da ih premjerim (1 po 1 posto nemam mega ampermetar).
M5 matica, ja krenuo blago i ucini mi se kao da se cijeli srednji dio okrece zajedno sa maticom.. blink
Tu se isprepadah opasno, 3 puta pljucnem i zatvorim haubu.. trk
Inace nista ne curi... wacko
-
Koliko dugo bi trebalo da rade grejaci pre prvog paljenja? Meni sija lampica oko 40 sek. a onda upali na pola kljuca. Jeli to mnogo?
-
tako je na mk1..na mk2 nije
-
Hvala na odgovoru! Tako sam i mislio al' ajde da pitam.
-
pali cim se ugasi,ne treba da cekas automat da cakne..
-
ja sačekam da cakne jer se zapravo tada grejači isključe odn rele ih isključi ;)
-
I ja sačekam da cakne pa tek onda okrenem ključ! ;)
-
ali to znaci da je grejanje vec prestalo..sto bi se lampica prvo gasila onda...gasila bi se u isto vreme
-
Ja palim cim prestane da sija lampica,ali me nervira sto dugo drzi.
-
pogledaj na račvi koja se nalazi na glavi motora kakav kontakt ima. boja žice belo plava
-
meni se javlja problem sa grejacima na pasatu b3 1.6 turbo dizel, zapravo kada je auto hladan grejaci dugo stoje ukljuceni, i kada se iskljuce auto pali bez probleme, medjutim problem se javlja kada se auto ugreje posle par minuta i kada ugasim auto i dam kontakt da ga uplaim ponovo grejaci se ne pale, sta moze da bude problem? preko kog senzora dobijaju informaciju da je motor vruc i da se grejaci ne pale? mislim da na ovim motorima grejaci uvek moraju da se ukljuce i kada je motor vruc.
-
I ja imam ovaj problem. Ako ga ugasim odmah (zaboravim nesto), pa hocu ponovo, nema grijanja. A kad bude -10 to bi mogao da bude problem...
-
to se i kod mene dešava ali ja sam stavio prekidač i mogu da ih ukljuučim kada god hoću bleh tj kada se skine žica sa davača greje non stop B)
-
gde se nalazi davac za grejace?
-
(http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-E7I6AM6I.jpg)
mesingani davač, boja žice plavo bela
-
kod mene ne postoji taj davac
-
ljudi koliko kostaju grejaci za passata b5 1.9 tdi 81kw i koji su dobri?
-
od 500 pa do 1500 zavisi gde i kog kvaliteta
Npr u wagenkomercu je bilo za 600 i 1100 pa biras ;)
-
možda nije ta boja žice ali tu je negde pogledaj B)
-
nije tu sigurno jer sam danas sklopio ceo motor, radio sam generalnu i znam svaku zicu na motoru, ali u svakom slucaju nasao sam koji je davac, na racvi za vodu na glavi motora, donji senzor dve zice, zamenio sam ga i sada kao greje par sekundi kada je motor zagrejan
-
Pasat B-3, 1,6d, godiste 92.
Kada je motor hladan (ujutro) rele greja;a se upali i svetli 4-5 sec. Posle voznje (kad se uspostavi radna temperatura), kada hocu da upalim ponovo - desava se suprotno od onog sto bi trebalo: rele svetli 20-tak sekundi. Autoelektricar ne ume da mi kaze u cemu je problem, koliko ga kapiram, on bi da mu ostavim kola da cacka pa ako nesto nacacka onda je majstorcina, ako ne - da kupim noviji auto lollol
Ima li neko od vas ideju o cemu se radi? Trenutno se pripomazem uz pomoc nekog tastera preko koga iyjutra (kod prvog paljenja) grejem ali to mi nije neko resenje posto isti auto vozi i zena batine... Moze li grejac da pregori ako predugo drzim taster? Inace praktikujem da grejem oko 30 sekundi... Hvala.
-
Nebi trebalo da izgori, ali ako grejes duze nego sto je potrebno opterecujes
instalaciju i praznis aku bez potrebe.
Otkaci zicu sa davaca za grejace, tad bi trebalo UVEK da greje kad das kontakt.
Pa onda kad je hladan ti grej duze, a kad postigne radnu temp odmah ga pali, nema potrebe tad da grejes.
Verovatno ti davac nesto nije u redu.
-
Akumulator mi je solidan a tih 30 sekundi grejem samo prvi put izjutra... ali nerviram me sto radi suprotno od onoga kako bi trebalo - kad je hladno greje kratko, kad je vreo - duze. U vezi one zice sa racve: Nije valjda da grejaci ostanu ukljuceni i kad motor upali :huh:!?
-
Ne. Grejaci se posle gase cim zaverglas. Da je tako, sta bi se desilo da vozis pola sata-sat...
-
Ok, jedino sto ja na Pasatu nemam onu racvu sa desne strane glave (iznad kvacila) kao na golfu, vec je racva napred iznad trece dizne i ima konektor sa puno zica, ne mogu sad tacno da se setim = cetiri ili pet... Videcemo kako ce paliti kad malo zahladi pa cemo se cuti ovde driving... inace, sinoc sam vadio jedan grejac cisto provere radi: potrebno mu je tacno deset sekundi da mu se vrh usija. Ako se uzme u obyir pad napona i struje kada greju sva cetiri, pada mi na pamet da se vreme dok se svi grejaci usijaju jos produzi. Tako da mi onda tih 30 sekundi ujutro i nisu nesto neobicno wacko
-
Ne znam bas, ujutru meni drzi upaljene grejace 10-12 sekundi max.
Motor je isto 1.6 D
-
brate zameni davac na racvi za vodu, imas dva mislim da je crni nisam sada siguran moram da pogledam kada stignem kuci, do njega ti je problem
-
'Ајд' чекам biggrin
-
Iskra grejači nisu više isti.Kupio sam pre neki dan sva četiri,ovi novi su na dlaku isti kao febi.Naravno govorim o grejačima iste oznake 11 721 657.
Ovi stari od pre dve godine su identični sa bošom,dok ovi novi sa febijem,čini mi se da i oni dolaze iz Kine.Ne mislim da je u pitanju falsifikat ali čini mi se da samo lepe etiketu.
Pogledajte ove stare na slici su DESNO,ovi novi iskra koji su braća blizanci febiju su LEVO,čak su obeleženi na isti način kao febi,ona iskra od pre sa kojom sam bio izuzetno zadovoljan ima broj utisnut u metal kao svećica.
(http://s10.postimage.org/57tctjkt1/Photo_0003.jpg) (http://postimage.org/image/57tctjkt1/)
(http://s10.postimage.org/nonrkd0r9/Photo_0004.jpg) (http://postimage.org/image/nonrkd0r9/)
(http://s10.postimage.org/5zw0sqp05/Photo_0005.jpg) (http://postimage.org/image/5zw0sqp05/)
(http://s10.postimage.org/sd8ctafbp/Photo_0006.jpg) (http://postimage.org/image/sd8ctafbp/)
(http://s10.postimage.org/mdklpmuj9/febi.jpg) (http://postimage.org/image/mdklpmuj9/)
(http://s16.postimage.org/m3bsv8apd/P1220333.jpg) (http://postimage.org/image/m3bsv8apd/)
izgleda ni iskra nije više što je bila,mada kažem,možda su i dobri,ali oni stari su mi ulivali poverenje....
-
koje grejace za b6 2.0 tdi,gde i posto su?
-
Ja ima sledeci problem
lampica od grijaca mi traje upaljena skoro minut.jutros sam dugo bas verglao i jedva upalio,prethodno jutro nisam ni mogao pa su me povukli i na pola metra je upalio
moze li neko slikama da mi kaze kako i dje da to isprobam dal je neki crkao sa zicom i na + klemu
moze li biti mozda da ne pali zbog toga sto mi malko na bosh pumpu pusta nafta...
-
skines onu bakarnu traku sto ide preko grejaca i sa + pipnes svaki gore na navoju..ako zavarnici znaci taj radi..ako ne varnici crkao je..ubaci u profil koji auto vozis..a i ovde si mogao da napomenes
Procitaj malo temu,tek sad vidim da su ljudi pisali sve..
-
Moze i probna lampa 12 V. Stipaljku na + a vrhom pipnuti vrh grejaca, ako sija nije crkao.
Naravno prvo ih raskaciti.
Moze da se desi i da radi ali da ne radi dobro, ne zagreva se ceo ali to nemoze da se vidi dok se ne izvadi.
Bolja varijanta ampermetar za jednosmernu struju, vidis i koliko vuce.
Nego, ima li neko iskustva sa bakarnom masti - Copper grease ?
Trpi visoke temperature i nece da zapekne.
Cuo sam da je primenjiva za mazanje navoja grejaca pri montazi da nebi zapekli i lakse se odvrnuli prilikom sledece zamene.
-
Ja sam je koristio za podmazivanje klizaca na kocionim klijestima, jer znaju da zapeknu gadno. Odlicna je stvar.
-
Auto je golf 2 1.6d bio sam stavio u profil al se maklo... blink
a zasto mi lampica traje upaljena minut kad dam kontakt pa se onda ugasi i cakne??
-
Zato sto ti je iskljucen davac temperature. Ne moras da cekas da se lampica sama ugasi. Cekaj koliko ti procenis da treba i onda pali.
Kad je skroz hladan motor pusti da ugasi sam a kad je zagrejan onda cekaj 10-15 sec i pali ;)
-
Bakarna mast je jako dobra za te stvari mnogo se lakse demontira posle, a i temp motora joj ne moze nista.
-
Zato sto ti je iskljucen davac temperature. Ne moras da cekas da se lampica sama ugasi. Cekaj koliko ti procenis da treba i onda pali.
Kad je skroz hladan motor pusti da ugasi sam a kad je zagrejan onda cekaj 10-15 sec i pali ;)
Hvala djole,znaci nema nikakav stetan uticaj sto mi je to tako??? ja reko da njije davac grijaca (ne znam bas za sta sluzi jer sam laik) al sam tako cuo od ljudi
-
Pa to je to, senzor, davac tempetrature za grejace. Nemas problema nikakvih sto se toga tice samo gledaj da uvek sam procenis koliko treba da drzis grejace, da ne rade uvek 40 sec.
-
Imam Golf 3 1.9 TDI kad je hladan lepo upali ,ali kad je vruc teze upali sta moze da bude to?
-
"To" moze da bude rotor u anlaseru, moze da bude napukla glava, dihtung itd.
Nije za ovu temu, otvori novu za tvoj problem, mada u vezi istog moras ici kod majstora, takvi kvarovi nisu resivi putem foruma. coilleo2tj
-
Moze i probna lampa 12 V. Stipaljku na + a vrhom pipnuti vrh grejaca, ako sija nije crkao.
Naravno prvo ih raskaciti.
Moze da se desi i da radi ali da ne radi dobro, ne zagreva se ceo ali to nemoze da se vidi dok se ne izvadi.
Bolja varijanta ampermetar za jednosmernu struju, vidis i koliko vuce.
Slažem se!
Imao sam taj slučaj-grejači su se umesto na vrhu grejali otprilike kod navoja!
Inače, mislim da posle gašenja žute lampice treba sačekati da rele isključi grejače pa tek onda startovati
(grejači 100A+anlaser-to je dosta ampera za ionako napregnut akumulator na hladnom vremenu)
Dakle izvaditi grejače vezati deblju žicu na vrh,staviti telo grejača na - pol a žicu na plus i lepo vidiš da li se žari(i gde!)
Znam da ih je teško skinuti,Tu može pomoći "brzi ključ"-izgleda kao vilasti smo ima umetak koji radi kao gedora.Profi su 10-15 €komad ali može se naćii jeftinije (ja sam set "kineza " od 5 kom platio oko 1500din i
rade posao)
-
Mozda je glupo sto ovo pitam,ali zanima me sta je to davac za grejaca? Zasto sluzi (davac za grejace )? I kako znati da li je ispravan davac grejaca ? Unapred zahvaljujem
-
Mislim da je ovo mesto gde trebam izloziti svoj problem a da ne otvaram novu temu, ukoliko sam pogresio zamolio bih moderatore da prebace temu ili da obaveste mene pa cu ja to uciniti.
Evo o cemu se radi :
Auto je golf 4 1.9 TDI, naime u toku voznje je pocela da trepce lampica grejaca ili lampica pregrevanja kako sam na nekim sajtovima procitao. Kada ugasim motor i ponovo dam kontakt lampica se nakratko upali i ugasi kao i sto bi i trebalo ali nakon nekog vremena ponovo pocne da treperi, da napomenem da nikakve nepravilnosti u radu motora nisam primetio u toku voznje i pri startovanju motora. Da li mozda neko zna o cemu se radi ?
-
Nije joj mesto ovde, ima posebna tema bash sa tim problemom, i bez dijagnostike mozemo ovde samo da gatamo shta je. Deshavalo se da se tako ponasha kad ne radi prekidac za stop svetla, i sto nekih cuda....
-
Ako nije mesto ovde molim moderatore da obrisu temu.
-
Nećemo brisati temu jer služi svrsi, naslovu.
Što se tvog problema tiče, nemaš posebnu check engine lampicu nego lampa od grejača služi i za tu svrhu.
Tako da je potrebno da proveriš situaciju na dijagnostici, može dosta toga da bude uzrok.
-
Hvala na odgovorima, problem je resen, jutros sam primetio da ne rade oba stop svetla, zamenio sam sijalice kao i sijalicu za maglenku i lampica je prestala da treperi, kasnije sam od majstora saznao da je indikator stop svetla povezan na lampicu grejaca pa kad crkne automat stopa onda se upali lampica grejaca.
-
Da li postoji neki klip gde se objasnjava kako se menjaju grejaci posto ih moram zameniti :) hvala unapred <3
-
koji auto je u pitanju? a vrlo jednostavno se menjaju. . nema sta da ti bude nejasno. .odvrnes onaj mali srafic, sto drzi vezu, na svim grejacima izvadis vezu i onda odvrces grejace. . i ja sam koristi magnet da nebi pogubio da srafice, tj matice. .
-
da se i ja prishljamchim na temu ..
na g2 1.6td ... koliko je to komplikovano uraditi ...
razmishljam dal da sam probam to da uradim pred zimu..
zameniti sve ili samo one koji neradi ?
kako ih probash ? prikljuchish na 12v pa vidish dal ce se usijaju ?
-
Ima opisan postupak kako se probaju dal su ispravni... skines im kablove, pa onda probnom lampom, jedan kraj na grejac, drugi na + od akumulatora.... najbezbednije i bezbolnije, ja sam tako proveravao kod sebe na cetvorci.... kako se skidaju i menjaju, nemam pojma :D
-
pa to je ono samo dal provode struju ...
to ne znachi da li greju, ako negde imaju spoj neki on ce provodi struju ali se coil, ili ti namotaj, grejnog tela nece pobuditi ...
-
Evo mog problema , pre pet dana prvo paljenje 1.6Td dugo vergla jedva sastavi , ja odem kupim 4 nova grejaca Iskrina zamenim stari su bili sve razliciti ko zna kad su menjani...
I do jutros je lepo palila ali jutros prvo paljenje vergla i kao da joj malcice fali da sastavi ali dzaba nece, i nece, posle 6,7 pokusaja sastavi nekako ...
Sad dal je moguce da za 5 dana crkne nov grejac ?
Ne da mi se da ih opet skidam jer na Td je kabastija Bosch pumpa i vrlo tesko se dolazi do grejaca boodala
-
Moguce je da su crkli ali ne svi. Proveri ih i ako opet budes stavljao nove proveri koliko dugo relej drzi struju na njima.
-
@ debeli zmaj izvadis grejac, navoje grejaca stavis na minus klemu, a sa plusa nekom zicom pipnes vrh, gde ide ona mala matica. . i videces kako se usija. . ako je dobar. .
@ alex druze pogledaj da ti nije crkao onaj osigurac kod pozarnog lima. . tako sam ja bzv vadio grejace. . bonk
-
Malopre sam proverio grejace rade svi usijaju se skroz , proveravao sam i akumulator, a davac sam iskljucio da bi mi palio grejace i kad je vruc da krace vergla :rolleyes:
Dal moze da zeza zbog filtera nafte nisam ga menjao godinu dana :huh:
-
dejan 921: hvala .. mislim da ce to biti experiment za pred zimu ... kad legne sledeca platica..
-
i ja imam golf 2 gtd ... ide zima pa sam hteo da ih zamenim,misleci da ima neki klip ili bas detaljan opis :)
-
pa eto .. ako nas se skupi josh, mozemo i konzilijum napravimo
-
@ alex da li ti pali uopste grejace? i meni su svi grejaci bili dobri, al ih nije palio posto je crkao osigurac. .i onda auto nije ujutru hteo da pali. .
-
Pali sigurno osetim kad povuce struju , jutros sve mi se cini kao da je vratio naftu pa vergla dok je ne navuce opet :huh:
-
kako osetish ?
-
osetim, ostali potrosaci tipa cd player ako je ukljucen padne mu napon kad dam kontakt ili pozicije slabije sijaju
-
aha to ... oki :)
-
Pali sigurno osetim kad povuce struju , jutros sve mi se cini kao da je vratio naftu pa vergla dok je ne navuce opet :huh:
pa moguce da pumpa vrati gorivo. . ubaci onaj nepovratni ventil na dovod goriva ispred pumpe. . i ako je do toga, odma ce upaliti. . da li ti izbacuje naftu, na onaj odusak ispod onog creva sto ide sa turbine?
-
Malopre prvo paljenje upali na pola kljuca :huh: sad joj nije nista blink
-
pa skapirala dizna da moguce da ce ti ``konzilijum`` pomogne oko opravke ...
-
Imao sam problem na wv lt sestak motor sa grejacima od kad sam stavio WURTH grejace sve je reseno sad ce sesta godina bez problema..preskupi su ali najbolji...
-
Prelistao sam forum ali nigde nisam nasao nista slicno.
Motor je aey 1.9 sdi. proverio sam grejace i ispravni su.
Takodje je ispraqvan osigurac u tabli od 80A i onaj u motornom prostoru.
Kad dam kontakt lampica za grejace se na kratko upali i brzo potom ugasi.
Tad ne ukljucuje grejace, proverio sam i nikako ne dolazi 12v na njih.
U tabli je 103 relej za grejace. Umesto njega sam sinoc stavio relej iz table
od mk2 (oznaku releja ne znam tacno,ako treba dopisacu).
Sa ovim relejem kad dam kontakt upali grejace i drzi ih dosta dugo.
Cekao sam max do 40 sec, ali sigurno bi radili i duze. Kad upalim motor, rade jos 4-5 sek
i onda se gase. I uvek se ukljucuju kad dam kontakt, be obira na temp motora.
Sta bi moglo biti problem da sa relejem 103 ne pali grejace? Relej
ima 4 kontakta, proverio sam ga i ispravan je.
Ili ih mozda pali ispod neke odredjene temperature?
-
Moze davac na racvi da te zeza. Prbaj da izvadis dzek sa njega pa vidi kako ce radiiti.
-
Ok. Probacu to sa relejem 103 nego sam sinoc negde po netu procitao kada se skine
konektor ecu uzima neku srednju vrednost temp motora, negde oko 40 stepeni
pa to kao nije siguran nacin da se proveri davac. Ne mogu nigde da nadjem
podatke o vrednosti otpora izmedju izvoda na davacu na odredjenim temp,
tako bi 100% bio siguran da li je do njega ili nije.
-
Onda nemoj da skidas "kolektor" srednja vrednos je mnogo opasna za ecu bicedobro
-
Brate hvala na odgovoru tapsac
-
Veliki pozdrav momci. Od prije neki dan imam problem sa mojim SDI 1.7. Šta se desilo, dam kontakt i tada mi se ne upali lampa za grijače ili vrlo kratko zasvijetli i nema šansi da upali motor. Akomulator je nov, grijači promijenjeni prošle zime, sve ok čak lijepo vergla, međutim nikako da sastavi i upali motor. Taj dan sam auto upalio na guranje u 2 metra i kad sam došao kući i opet pokušao da ga upalim sve je bilo OK. E sad bilo ljeto ili zima bio motor hladan ili vruć uvijek mi upali grijače i auto uredno upali, međutim od skora mi se dešava ovaj problem, jednostavno se ne upali lampica za grijače i nema šansi da upali kao sinoć na pumpi kad sam sipao naftu, opet se neupali čampica griječa, nakon nekoliko pokušaja lapica za grijače se upalila i upalio je kao mina na pola ključa što se kaže. Ima li neko ideju šta može biti problem? blink
-
Isti slucaj i kod tebe verovatno, davac temperature. Ali ti smes da skidas dzek sa njega. Ako ti bude lako palio kada skines dzek onda me cimni da ti objasnim kako to lako i trajno da resis.
-
Važi, danas je kiša i sumnjam da ću danas imati vremena, e sad taj davač temperature, treba ga naći bonk, nešto sam gledao i tražio i mislim da je to jedan mali džek koji ima plastične osigurače koji se moraju razvuć da bi ga skinuo. Zbilja, mogu li riješiti problem sa promjenom ovog releja... slikaću pa ću postaviti.
PS:
Ako može objašnjenje zašto smijem skidati taj davač temperature a recimo drugi ne smiju, ima li to veze sa tipom motora?
Veliko hvala na odgovoru!
-
Ma sme na svakom da se skida nego Marku su "strucnjaci sa interneta" rekli da to nije siguran nacin pa zato mahac
-
OK, javljam se čim provjerim ovo što si mi rekao.
PS:
Evo juče i danas da ne čuje zlo pali super !!! clap
Ali mi je problem jer imam malu bebicu a nikad se ne zna kada ti je auto potreban pa se bojim da mi ne zašteka neđe na putu ili po gradu a ovano počinje zima :huh:
-
Djole - Brate vidim kako majstori sa interneta pomazu.
I nisam rekao da NE SME da se skida konektor vec nesto drugo.
Ja se iskljucujem iz ove teme da ne off-ujem, a i vidim da
neko vise voli da podjebava nego da pomone. mahac
-
da mi ne zašteka neđe na putu ili po gradu a ovano počinje zima
Ako se to desi samo iscupaj dzek sa davaca i upalice bez problema. Ili pokusaj nekoliko puta da das kontakt, obicno hoce iz 5-6. puta da ukljuci grejace.
-
OK, samo mene buni to što evo već dva dana pali bez problema. Svakako ako bude opet zaštekao, uradiću ovkao kako ste mi rekli. Javljam se!
Hvala !
-
pazi njemu je lampica za grejac i signal da nesto nije u redu kao check engine, na dijagnostici bi ti sigurno izbacio gresku tako da nije lose da odes negde da ga spoje i iscitaju gresku.
-
OK
-
Taj kvar dijagnostika ne prijavljuje.
-
Ljudi,crko mi je jedan grejac jos u avgustu,tek pre neki dan sam ga nakacio malo da mu vidim dijagnozu i kaze mi da je crko jos 22.8.Mislim on pali i bez tog jednog extra,tj isto ko kad je radio i taj,ali zamenio bih ga ako nije tesko da se zameni,jer sam malo gledao izgleda kao da su zaliveni,ne znam da li smem da iscupas sve zajedno jer elektronika ide preko njih i koji da stavi i gde da ga uzmem. passat b6 2.0pd 2008.
-
Znači šta se sinoć desilo, otišao sam da kupim neki crijep jer mi je snijeg sve polomio. Sjedam u Lupa i trt, nema lampice grijača i neće da "sastavai" iako je bio motor vruć. Pristupim sledećem, davao sam kontakt jedno 5 puta i dobio sam grijače, auto je upalio. Džek nijesam skidao jer nijesam imao bateriju i napolju je bilo jako hladno i mračno, za vikend moram ovo srediti, postaviću slike jer nijesam siguran đe je taj davač ! blink
Hvala ! :huh:
-
to ti moze biti i kontakt brava
-
Ne vjerujem,
jer mu je već jednom brava mijenjana dok je bio kod prvog vlasnika u Njemačkoj.
-
Prelistah temu ,ali niko pouzdano (strucan) ne rece jel se ceka da se lampica grejaca ugasi pa se startuje motor ili cekamo i da se cuje "cak" tj relej da odradi,sta je tu po slovu zakona ,kod mene konkretno tdi mk3
-
npr ako je velika hladnoca napolje neki jaki minus 2 3 puta pustis lampicu da odradi.... nor jednom ona grije grije kad se ugasi ne palis auto neko to odradis jod dva puta... a kad nije hladno samo jednom neka odradi... ja npr pa neka je napolje i +40 ne palim odmah auto nego cekam lapica da se ugasi..
-
Kao sto Skodamaniak veli, nikako drugacije....
-
Ako je sve ispravno samo sačekati da se ugasi lampica i paliti, ne čekati relej.
Ako je nešto neispravno(ili u lošem stanju), anlaser, grejači, kablovi i mase, motor tanak, prljav filter itd,
probati sa raznim varijacijama čekanja releja ili ponavljanja grejanja sve u zavisnosti do čega je problem, mozgati kako će akumulator zaverglati nakon više grejanja ili popraviti nedostatke i paliti normalno.
-
Ako je nešto neispravno(ili u lošem stanju), anlaser, grejači, kablovi i mase, motor tanak, prljav filter itd,
A koliko da cekam ako su crkli grejaci? I koliko puta da ponavljam da bi upalio?
-
Ja uvek sacekam da relej odradi,ostala mi navika,pa mi nije problem.
-
Ako je nešto neispravno(ili u lošem stanju), anlaser, grejači, kablovi i mase, motor tanak, prljav filter itd,
A koliko da cekam ako su crkli grejaci? I koliko puta da ponavljam da bi upalio?
lollol Ako su crkli grejači može se čekati i ponavljati do mile volje, nema efekta i nema šta da prazni akumulator.
Npr. ako su ispravni grejači, slab akumulator a greje se više puta lošije će da zavergla, treba probati i videti kako najbolje pali, nije isto na svakom autu.
Najbolje kao što sam i napisao dovesti sve u ispravno stanje i ne misliti oko toga.
-
Sta se desava kad se lampica ugasi i dok relej ne odradi ,jel u tom vremenskom intervalu grejaci i dalje rade,ili se gase cim lampica se ugasi?
-
Kad se relej ugasi,oni prestanu da vuku struju,e sad,ako je sve ispravno ne moras cekati relej da odradi nego samo lampica.
-
Ovako,
Danas posle posla svratim u prodavnicu da kupim nešto, nakon kupovine sjedam u auto, ključ, kontakt, lampica na kratko zasvijetli i neće da sastavi. Sledeći put dam kontakt lamica se ovaj put ne pali, verglam, neće.
Otvorim haubu i na račvi koja izlazi iz glave motora skine džek koji ima žicu kao neki osigurač, vratim se u auto, dam kontakt, grijači se upale i auto sastavi na pola ključa, vratim džek i krenem kući. alealeee alealeee Definitivno je problem u davaču, što su me momci ovdje savjetovali.
Još jednom hvala.
alealeee
-
Pre neki dan sam prvi put od kupovine proveravao grejace kada sam radio veliki servis i konstatovao da mi samo 1 radio.Kada je majstor gagi skinuo sva 4,2 su bila champion koji nisu za g4,oba su crkla a dva boshova original,1 radio kako treba a drugi oslabio. Licno sam se uverio da grejaci mogu i da oslabe.Zamenjena sva 4 i sada pali kao mina.
-
ove zime mi lose pali,prosle je palio ko mina
ocistio sam plovak,promenio 3 grejaca koja nisu valjala,pa je opet lose palio
majstor je provalio da struja uopste nije stizala do grejaca,zato sto je pregoreo osigurac
od 50a,koji se nalazi kod akumulatora ,to je popravio i namestio je da uvek pali grejaci i kada je vruc
i dalje pali losije,vergla i fali mu mrvica da sastavi i na -16 i na -3 recimo
motor je tdi 66kw,da li neko zna sta moze biti
-
Nijesam iskusan u ovim stvarima osim što sam dosta pročitao. Ukoliko su grijači u redu, što ćeš naravno provjeriti, da li uopšte struja dolazi do njih itd... treba provjeriti cijeli sistem ubrizgavanja goriva... ( filter,pumpa,brizgaljke itd...), znači cijeli pregled motora i sastava koji su vezani za neometano paljenje agregata i njegov rad... biggrin
-
kad je toplije upali odlicno,filter je skoro menjan
kada malo duze vergla izbaci dim na auspuh znaci da ubrizgava gorivo
-
Koliko je prešao tvoj golf, stvarne km?
-
oko 270 hiljada,verovatno mislis da je kompresija,moguce,ali u decembru kad je bilo oko -10
upallio je odlicno,a ulje ne dolivam od menjanja do menjanja na 10hiljada,tako da ne znam
-
Da, pazi, slučaj kod mene je bio sledeći. Meni se upali lampica za grijače, i ugasi ali nije htio da upali, problem je bio u ovom termo davaču koji je valjda pravio problem i još uvijek pravi. Problem rešavam, ođe su me momci savjetovali, tako što skinem taj džek od termodavača, koji se nalazi na račvi kroz koju izlazi rashladana tečnost iz glave motora. Kada se da kontakt grijači se upale i malo duže rade, auto upali bez problema, takođe čuo sam da imaju takozvani " spori " i "brzi" grijači...
-
Obzirom da je sada led po ulicama, usled brzog startovanja i kretanja, može da preskoči i zupčasti kajiš za jedan zub ako je dotrajao ..., tu se automatski pomijera "faza" za ubrizgavanje goriva, ali to ne može biti slučaj kod tebe... samo nagađam a ako griješim ispravite me ... wub
-
podrav. Kod mene se lampica grijača pali pri svakom startovanju motora. Dali neko zna vw broj tog termodavača??? Ovaj moj je nekad mjenjan jer nema nikakav broj na sebi. Kupovao sam dva termodavača marke meyle pod vw oznakama 251919501 i 025906041 ali isto... golf 2 1.6D 90gp
-
koliki vam je pad obrtaja dok grejači rade?meni osetan,oko 600.(znaci pad oko 200-300)
ja imam pad oko 100 jel to nesto znaci,mozda da neki grjac neradi kako treba ili.................
-
Imam polo1.9 sdi 47Kw i imam neki problem sa grejacima .kad ga upalim po prvi put u danu sve je OK. Nakon 5 - 10 min. voznje ga ugasim i posle toga nece da pali . Stavim kluc i dam kontakt sve lambice na tabli se pale osim onim sa grejacima , probam na ga upalim ali on samo vergla u prazno. Posle 5-6 min pali iz prve i sve je u redu . Ovo se desava samo u letu :3 .Molim za neki savet . Hvala
-
pa i ne treba da pali lampicu od grejaca kada je ugrejan. . moguce da je oslabio motor pa ne moze da upali bez grejaca, ako sam dobro razumeo problem. . koristi pretragu ima slicnih tema.
-
Imam polo1.9 sdi 47Kw i imam neki problem sa grejacima .kad ga upalim po prvi put u danu sve je OK. Nakon 5 - 10 min. voznje ga ugasim i posle toga nece da pali . Stavim kluc i dam kontakt sve lambice na tabli se pale osim onim sa grejacima , probam na ga upalim ali on samo vergla u prazno. Posle 5-6 min pali iz prve i sve je u redu . Ovo se desava samo u letu :3 .Molim za neki savet . Hvala
Ovako, moja agonija sa paljenjem SDI VW Lupa se nastavila i sinoć je kulminirala. Odem na pumpu i naspem gorivo, beba zaspala na zadnjem sicu i počela kiša( čisto da se stvari iskomplikuju) badmood, auto jednostavno nije htio da upali. Ne daje signal za grijače, mogao sam verglati do ujutro. Probao sam na guranje i nije uspjelo. Prijatelj me odšlepa kući, i preko drugog prijatelja nazovem momka koji je stručnjak u autoelektrici. Znači kada otvorim haubu i dam kontakt trebalo je da se čuje pumpa kako "cakće" to se nije čulo. Momak je zamijenio relej 109, i auto je upalio na pola ključa. Jutros rano kada sam kretao na posao okrenuo sam ključ odmah nakon gašenja grijača i upalio je iz prve što nije bio slučaj ranije nego sam morao da čekam i po 3 sec nakon gašenja lampice grijača da bi auto startovao kako treba iz prve. Nadam se da sam ovim riješio problem.
Dakle relej 109 koji je zadužen za pumpu i grijače ... :) Problem je "valjda" u samom releju kada se ugrije gubi se kontakt na hladnim lemovima...
http://www.klix.ba/forum/problem-sa-paljenjem-golfa-iv--t51886.html (http://www.klix.ba/forum/problem-sa-paljenjem-golfa-iv--t51886.html)
-
Evo ja da isparicam jednu pricu sto se tice grejaca. Pricao bi jos jednu, ali ona mi je sa starim audijem 80 kockicom, pa mislim da nece pomoci, jer se ovde radi o novijim masinama.
Dok sam imao passata b5, motor 90 ks, sednem ja u auto jedan dan i vidim da mi lampica grejaca dugo gori. I trazim po internetu sta je, gde je, naravno posto sam proverio da su mi ispravne sve sijalice, znajuci da lampica grejaca hoce dugo da gori , ako nesto od signalizacije nije kako treba.
I problem je bio u termodavacu koji se nalazi na gornjem crevu za vodu. Ali ja sam imao srece da on nije crkao, nego se nadzeku uhvatila korozija. Skinem ja buksne i probam da dam kontakt bez njih. Isto kao i da su zakacene. Posle vratim buksne na dzek. I sve se vratilo u normalnu. Tako da sam dosao do zakljucka da je na buksnama bilo korozije i rdje, koja je blokirala kontakt, pa kada sam ih skinuo, osmirglalo je i opet je dobio kontakt. Imao sam srece da sam taj termodavac nije crkao.
-
jel moze uputstvo gde se nalaze grejaci na skodi fabiji mk1 1.4tdi, i kako se ispituje ispravnost istih?
hvala unapred
-
Pozdrav svima. Evo da i ja napisem moje iskustvo.
Juce posle podne, da krenem kuci sa posla, nece da upali, grejem nece, grejem duze opet nista, vrti ko lud al ni da pocne da sastavlja, ko da vrti vazduh. I posle 5-6 pokusaja po 30 sekundi, vec pomisleh da je gotov akumulator, nekako na jedvite upali...a ja samo sto nisam izgrizao volan od nervoze.
I stignem kuci, dignem haubu, i odmah na grejace. Probam prvi, varnici, i probam zicom na ostala tri sto su bila vezana na sinu, ono nista...ama bas nikakva varnica...skoro sam se slogirao. I danas poskidam sva 4, zamenim, i sve shljaka i dalje ko singerica. Toliko od mene, sav sam srecan sto su bili samo grejaci. :)
-
Jel moguce da grijaci oslabe?Mislim da se slabo uzare a da povuku sruje dosta?Sa jednim grijanjem (cekam dok relej ne kaze "cak") grijaci budu tek malo u vrhu uzareni i cim relej kaze "cak" ohlade se u roku 3 sekunde.Tako da moram 3x da grejem da bi se uzarili do pola i onda kad hocu da verglam acu nema snage..
-
Vrlo verovatno da je akumulator oslabio. Od 3 grejanja ne sme tako da se ispazni.
Grejaci se proveravaju tako sto se razvezu od sine koja ih povezuje i stavi se jedan kraj parceta zice na plus od akumulatora. A drugim krajem pipas vrhove grejaca. I ako baca varnicu kad ga pipnes, znaci da se isparavan (vuce struju).
I kad kupujes akumulator , slobodno kupi malo jaci nego sto imas, bitno je samo da moze da stane u ono mesto za akumulator. I nemoj da kupujes najjeftinije grejace. Ne moras ni najskuplje. Neka sredina ce biti dovoljna. I ako i to ne pomogne, stavis relej koji duze drzi upaljene grejace.
Jbg, kad je auto stignu godine, moras svacim da se sluzis da bi fukncionisao, pa malo i da odstupis od fabrike.
-
Drugari, pomagajte ne znam više šta mi je činiti, naime, zeza me auto na hladnom startu, motor nije jer je generalka uradjena, danas remontovao pumpu nije ni do nje, kako namestiti da se grejači ne pale nakon startovanja motora, jer mi vuku struju i jako je mali ler gas oko 600 obrtaja, automatski čok mi ne radi pa auto moram držati jedno vreme na gasu dok se ne ugase grejači kako bi dobio ler gas uopšte?
-
Postavis relej koji ce prekinutu struju za grejace kada je auto upaljen.
-
Hvala druže, a koja je oznaka takvog releja?
-
Bilo koji da trpi vise od 50A. Mozes od benzinca da iskoristis 67, 167, 1 itd.
-
Djole lafčina si, reci mi molim te još samo da li šteti motoru ako se grejači na taj način onemoguće nakon paljenja? Živ bio... :46
-
Kod mene je bila ista situacija, drzao grijace 2.5min posle paljenja. Stavio sam relej sa oznakom 60 od obicnog dizela i gasi odmah. Jedina razlika sto malo grublje radi tih 2-3 min i vise zagadjuje okolinu :)
-
Turbo hvala na odgovoru. Recimo da mi nije bio ispravan onaj davač sa strane motora plave boje i ima jedan pin, kakve bi to posledice imalo po rad motora, tj. kako bi se manifestovalo, jer danas kad sam čačkao, vidim da mi je bio ištekan, odnosno zaštitna guma se pomerila pa skratila žicu i buksna nije mogla da dohvati pin?
-
Taj davac ti sluzi da kad je motor vruc da ne pali grijace.Ako je bio kabal iskopcan,verovatno ti je svaki put palio grejace,jel tako?
-
Izgleda da jeste, samo još ovaj relej da promenim i valjda ću rešiti problem, hvala na odgovorima. :46
-
Mene je ovaj problem sa uključenjem grejača posle startovanja motora na mom Polu 1.9D, '96, naterao na popriličan umni i fizički napor kako bi ga rešio. Tek da napomenem da sam pre svega ovoga stavio nove grejače BOSCH 0 250 201 039 jer sam primetio da lošije pali hladan, ali tada još nisu bila toliko hlada jutra. Prethodni su bili Iskrini i dva su pregorela tako da mi je sve delovalo logično.
A onda, prvi mraz ove zime i auto nije hteo da upali. Vergla kao lud ali da sastavi - jok! Od majstora do majstora, uglavnom svi se slažu da je riknuo motor jer grejači su novi i dobijaju struju. Dobro, otvorismo motor kad tamo on DOBAR!? Nije perfektan, ali sasvim solidan. Izmenjamo karike, vođice ventila, dihtung glave... da ne bude da smo džabe krečili. Ali da upali ni da čuje.
E onda popizdim i krenem iznova. Ponovo raskačim grejače i imam šta da vidim - dva pregorela! Doooobro, odem u prodavnicu i kupim nove, ovoga puta BERU. Ugradim ih, ali ovoga puta izvedem sijalicu sa šine za napajanje grejača i postavim je provizorno u kabinu. I imam šta da vidim - grejači rade posle startovanja motora još 3 minuta, to jest dok ECM ne isključi čok na LUCAS pumpi (ne mogu da je zovem BOSCH kad nije), i za to vreme obavezno neki pregori...
Onda kreće traganje po internetu za razlozima...
I dolazim do podataka o tome kako je VW sa ovim motorom imao problema da zadovolji ekološke uslove emisije štetnih gasova pri hladnom startu. Onda su to rešili time što su ubacili takozvani "post glow" režim rada grejača.
http://www.boschautoparts.com/DieselParts/Documents/2212128_GlowPlugConBro08.pdf (http://www.boschautoparts.com/DieselParts/Documents/2212128_GlowPlugConBro08.pdf)
Sve su inžinjeri VW-a uradili kako treba ,izuzev što nisu o tome obavestili lokalne "dunstere" koji VW drže u malom prstu.. A trebalo je samo da im kažu da su za rešenje ovog problema konstruisali i posebne grejače koji kod BOSCH-a imaju oznaku 0 250 202 022 i koji mogu da rade duže od 3 minuta.
Tu se sad pojavljuje novi problem - pomenute grejače ne možeš pronaći kod nas u prodaji, a da ne pominjem činjenicu da niko od lokalnih trgovaca nije ni čuo da takvi postoje. boodala
E tu na scenu stupa naša urođena domišljatost i spremnost da u svakom momentu doskočimo "mrskim nam Nemcima". Izvadio sam sa table releja onaj sa oznakom 104 koji uključuje grejače. Na njegovo mesto sam stavio modifikovani vremenski rele grejača od Golfa II. modifikacija se sastoji u tome što sam u njemu zamenio kondenzator od 100uF 10V sa drugim od 33uF 16V (napon kondenzatora ne igra ulogu u ovome, ali ne sme biti manji od onoga na kondenzatoru koji menjamo, u ovom slučaju 10V) i time skratio vreme njegovog držanja sa fabričkih 45s na 25s. Pored toga sam mu odsekao kontakt sa oznakom T koji dobija podatak od temperaturnog senzora, a to mu u ovom slučaju šalje ECM i obzirom da je logika obrnuta taj podatak stvara problem pa ne uključuje rele kad je motor hladan, a uključuje kad je vruć. Uklanjanje ove nožice relea nema uticaja na njegov rad jer on i bez njega meri vreme i isključi kad treba, samo nema funkciju da se ne uključuje kada je motor vruć već se aktivira pri svakom davanju kontakta. Pored toga "ukrao sam i + sa povratne žice od grejača ka ECM (kojom ECM dobija podatak da su grejači dobili napon) i doveo ga žicom na LED diodu preko otpornika od 200 oma na instrument tablu. Ovom LED diodom pratim rad grejača i eventualno "lepljenje" kontakata relea kako bih sprečio na vreme njihovo pregorevanje.
Eto, ja to tako...
E sad, ne znam zašto sam vam sve ovo ispričao, ali sigurno ne škodi. A kada ne škodi onda može da koristi.
Ajd' živeli! :26
-
ja sam imao problem na golfu 2, stalno je palio grijače, i kad je motor zagrijan... mjenjao davač 3-4 puta ništa, na kraju zamenim rele, kupim na otpadu i od tad ekstra, radi baš kako treba pali grijače samo kad je motor skroz hladan. nisam čuo za ovo da grijači rade i do 3 min... mahac
-
Da, zaboravio sam da napomenem, sada posle starta motora, a kada se isključe grejači (ugasi se LED dioda) počne da trepće lampica grejača na instrument tabli i trepće dok ECM (koji je u suštini jedan PLC kontroler) ne isključi čok. To mi ne smeta, čak šta više to mi je podsetnik da malo više vodim računa o broju obrtaja motora u prva tri minuta rada dok je hladan.
I još jedna zanimljivost. Zbog konstrukcije grejača kod ovog modela, koji su morali biti nešto sporiji, VW je pribegao triku da uključi grejače preko prekidača svetla u kabini na vratima vozača. Time kada je motor hladan i kada se otvore vozačeva vrata uključi se rele grejača i omogući im još jedan ciklus grejanja pre nego što vozač stavi kluč u bravu. Na mom vošilu ovo ne radi jer je neko "uštrojio" kabal koji šalje masu sa prekidača vrata na ECM. Očigledno se neko od prethodnih vlasnika već bavio ovom problematikom... coilleo2tj
-
Da sam juce umro ne bih znao to zadnje sto si rekao :huh: ,nikad mi ne bi ni palo na pamet takvo nesto big_boss ,al dobra je fora,ti dok otvoris vrata,pa dok sednes,dok ubacis kljuc on se dovoljno ugreje driving
-
I onda pomisliš da trojka lakše pali od dvojke. :)
-
Kvalitetan grejac jedino moze da obavi pravilno posao za koji je konstruisan.
Najbolje su mi se pokazali NGK Denso i Beru grejaci.Febi svag i ostali smecari su dno dna
-
A bosh?
Послато са LG-D373 уз помоћ Тапатока
-
Ja sam prije 6 godina ugradio Bosch i jos uvijek traju.
Sent from Ođe Mobilni using Tapatalk
-
Da ne otvaram novu temu, da pitam ovde..... Jel' zna neko, ona tri grejača antifriza što stoje nazad na bloku motora, kad se oni pale? Proveravao sam ih više puta, varniče, ali kad oni treba da dobiju struju? Kad otkačim senzor temperature, oni glavni dobijaju struju, a ovi ništa. Pa kad se onda oni pale?! Pretpostavljam da kad se otkači senzor temperature, ECU misli da je minus ko zna koliko, ali ovi grejači antifriza struju ne dobijaju!
-
Mislim da rade kad se upali motor, valjda da odmah imas u kabinu mlaku vodu u malom hladnjaku jer se dizel sporo greje i valjda kad tecnost dostigne neku odredjenu temp oni se gase, nisam siguran u sve to al sam tako negde cuo pa uzmi ovo sa rezervom
-
Tako sam i ja čuo.
Sent from my E2303
-
Znači, kad se samo kontakt da onda ne rade, ali prorade kad se upali auto? Jel se zna koliko napolju treba da bude hladno, da ne skidam senzor temperature, nego da sačekam niže temperature?
-
Pozdrav za sve, ako neko zna u cemu je problem sa grejacima na mom golfu 5 1.9tdi, bio bih zahvalan. Auto mi pali odlicno ali ujutru pri startovanju ostane upaljena lampica da treperi, ugasim i upalim opet i ona nestane. Zamenio sam grejac koji je pokazivao na diagnostici, i jos jedan pored njega da bih bio siguran da li je gjejac broj 2 sa leve ili desne strane u sredini. Stavio sam Bosh, ali i dalje pokazuje na diagnostici da greska sa grejacem 2 postoji, mada mi se lampica na instrument tabli trenutno ne pojavljuje. Takodje, palio je i check engine zbog senzora temperature izduvnih gasova (Abgas werkstat, greska P2080), i to se isto samo ugasilo, pa ne znam da li ova dva imaju veze jedno sa drugim, da li je problem mozda u instalaciji?
-
Koliko si platio te grejace?
-
1000din jedan, mada proveravao sam i nove i stare koje sam zamenio, svi dobri...
-
Kada sam kupio auto nisam ni gledao grejace,jer je bio jul mesec. Kada je pocelo hladnije vreme uzmem da proverim grejace, 3 grejaca su bila neispravna a cetvrti pokazivao da je ispravan,ali sam skinuo i njega i kad sam ga probao na akumulator i on je bio neispravan. Hteo sam da kupim iskrine ili bosch jer su po proci dobri, ali u Autolajnu nisu imali nista sem nekih kineza,kako mi je rekao prodavac. Na kraju kupim neke u Sarajevskoj u Astoru, ne znam ni kako se zovu,pogledacu pa cu napisati,kostali su 300 dinara komad i evo traju vec 3 1/2 godine,tako da sa grejacima nema pravila,crkavaju brzo i skupi i jeftini,a isto tako dosta traju i skupi i jeftini. :)
-
Tako ti je generalno sa auto delovima. Ne vazi uvek ono pravilo: ,,Ako ne znaš šta je dobro, gledaj šta je skupo,,. Naravno da su mi nekad skuplji delovi trajali, a jeftini brzo stradali, ali sam imao i iskustva da kupim novi skuplji deo, a da ubrzo opet moram da ga menjam, a dešavalo se da kupim i neke ,,Š" marke za koju nikad nisam čuo ili polovan, pa se ispostavio kao trajno rešenje, jer nije prosvirao posle dužeg vremena.
Na TDI-u sa boš pumpom ili na TDI PD-u je gospodski posao da zamenite grejače u odnosu kako je na starom 1.6D. Ko je imao Golfa 2, Audija 80, Džetu ili tako neki auto sa tim motorom, a probao je sam da zameni grejače, verujem da zna o čemu govorim. Na tom starom 1.6D, koji sam imao, menjao sam, a na TDI-u sa boš pumpom, bio je 3,5 godine kod mene, nikada nijedan grejač nije crkao. Evo ni sada na ovom TDI PD-u koji je 4,5 godine kod mene, takođe.
-
Moj je sa bos pumpom, 66 kw, prilicno lako se menjaju grejaci majstor1,treba samo dublja desetka gedora
-
Pozdrav,auto nece na prvu da pali...vergla...na drugu upali...leti,zimi svejedno..jel to do grejaca ili mozda relej grejaca?
-
Ne vjerujem da ti je do grijaca jer PD motori ne koriste grijace dok temperature ne padnu blizu 0.
Ja sam svog cijelu zimu palio normalno da bih tamo negdje u februaru kupio VagCom i kad sam ga spojio pokazao da su dva grijaca crkla i to negdje prije 15.000 km,a nikakvih problema pri paljenju ni na -15 nisam primjetio.
-
Kad je-10 realno tesko upalim....a kad je sve normalno iz prve retko kada...jednom mi kod servisera na dijagnostici pokaza navodno relej grejača...ko ce m znati...Auto je 2001 god,star,Tdi 96 kw....
-
nije u 100% fazi. PD motor se ne zupci sa markerom
-
Da prenesem moje iskustvo sa grejacima i magistralom za grejace. Prosle jeseni sam proveravao grejace uz pomoz zice, jedan kraj na + drugi na grejac i ako varnici radi, tako su me jos davno naucili. Medjutim ja sam isto tako naucio da je bolje skinuti grejace i direktno povezati na akumulator. Pre neki dan skinem tri komada, cetvrti sa mojim alatom nisam uspeo pa nisam hteo da silim. Kad odem kod majstora valjda ce on uspeti. Inace sva cetiri su uz pomoc zice pokazivala varnicu, takoreci rade. Prvi, inace bosch sa vw zigom se usija kada se poveze na akumulator. Drugi (swag) nisam uspeo da odvrnem, treci (bosch kupljen pre dve god) usija se. Cetvrti (swag) greje se ali vrh ne moze da mu se usija. Pretpostavljam da je i ovaj swagov sto ne moze da se odvrne takodje los jer su stavljeni u isto vreme 2012.god i preko 100hiljada km.
E sada mnogo veci problem od grejaca je magistrala grejaca ili termoizolacioni kabal. Vecini matorih vw je poceo da se raspada.
Prosle zime primetim nekada upali odlicno nekada vergla i kada upali baci dim na auspuh. Cim malo pipnem tu magistralu on sledeci put upali bolje..i tako u krug.
Za razliku od grejaca, magistrala moze da se naruci samo nova original i skupa je, oko 7-8 hiljada. Po otpadima su sve vec raspadnute. Moguce da moze da se napravi od konektora za grejace antifriza ili da se nabudzi od nekih vw-ova kao sto je recimo pasat b5.5. Ali to jos nisam proverio.
Ja sam se vala odlucio za najjeftiniju varijantu da bandaziram platnenom izolirkom tesa. To sam probao i prosle godine ali nisam najsrecnije uradio. Sada sam izvukao magistralu iz onih cevki i sve ocistio ali tada primetim nesto. Posto se sva plastika izlomila i posto se video onaj metalni deo sto ide na grejac, reko aj da nakacim neispravan grejac samo da vidim kako se drzi i na samo jednom je kontakt bio dobar na ostala tri je imalo lufta izmedju grejaca i tog metalnog dela posto se unutar njega nalazi bakarni valjcic koji je uglavnom ili malo izgoreo ili se otanjio.
(https://i.postimg.cc/4YJmSRKM/20181015-132800.jpg) (https://postimg.cc/4YJmSRKM)
(https://i.postimg.cc/dh4LMNr0/20181015-135750.jpg) (https://postimg.cc/dh4LMNr0)
(https://i.postimg.cc/YLYhJpzc/20181015-152503.jpg) (https://postimg.cc/YLYhJpzc)
Mislim da ce vam biti jasno o cemu pricam ako bolje pogledate slike. Uglavnom sve te konektore sam malo sredio da kada se nabiju na grejac imaju dobar kontakt, plus sam magistralu dobro bandazirao i na kraju upaljacem malo presao preko trake jer mi se cini da tada bude jaca i otpornija.
Kada promenim ove neispravne grejace nista necu dirati bar tri godine. A za posle videcemo :)
Malo sam bio opsirniji valjda ce nekom pomoci.
-
Moram da se ukljucim u temu,mozda nekom pomogne,,
Cale je na golfu 4 stavio most za grejace od opela
Kod opela je to drugacije uradjeno i dosta bolje verovali ili ne
Ceo taj most je platio na otpadu 10e,namestio i evo vec dve godine nema nikakvih problema
-
Pozdrav,na kompjuteru dijagnostika pokaze problem sa relejjem grejaca...cas mi pali auto cas ne pali....akuumlator proveren i ok,alternator puni...majstori kazu alnaser ili brava....niko nnie siguran svoje tvrdnje....
-
baguje ti relej grijaca. popustio hladni lem. otvori relej i prelemi kontakte ponovo
-
Zdravo,
imam problem sa lampicom za grejace, uvek mi se upali bilo da je jutro ili podne, pritom u garazi je auto na +20 stepeni. Posle voznje nekih 15tak minuta iliti 5-6km znak na tabli koji je trepereo neprestano se ugasi.
Auto normalno pali, na pola kljuca. VW Polo 1.6 je u pitanju.
-
Ti imas drugi problem. Neku gresku u racunaru motora zbog koje lampica grijaca treperi. Moras na dijagnostiku.
Inace i pd i cr motori ne pale grijace do temperatura oko 0 stepeni. Oa cak i nize.
-
Mislim da PD ne pali do -5.
Tako su barem pisali po forumu svojevremeno.
-
Ti imas drugi problem. Neku gresku u racunaru motora zbog koje lampica grijaca treperi. Moras na dijagnostiku.
Inace i pd i cr motori ne pale grijace do temperatura oko 0 stepeni. Oa cak i nize.
Moze li ovo biti veliki problem, i sto se tice novca izdasan? Radio sam veliki/mali servis pa sam bas u deficitu trenutno.
-
Pozdrav svima. Pre par dana mi se upalila lampica za DPF da bi mi se juce upalila i lampica za grejace
To je valjda ovo: (https://i1.wp.com/mlfree.com/wp-content/uploads/2015/06/yellow-04-diesel-engine-management-lamp-light.jpg?resize=104%2C104)
Problem je sto mi je auto usao u safe mode, takodje mi svetli check engine. Da li check engine moze biti do grejaca ili imam jos neki problem pored toga? Sad ne mogu da ga izgazim jer ne prima gas zbog safe moda pa samim tim ne mogu ni da probam da regenerisem DPF...
-
To je neki drugi problem, nema veze sto svjetli lampica od grijaca. Obicno kada je neato ozbiljnije,upali se i ona. Ne mora biti vezano za grijace.
-
To je i meni majstor rekao, da mu se egr ventil i sonda prijavljuju gresku. Majstor u VW mi je rekao da ima 3 sonde. Kako je ugradnja novog egr-a 450e plus sonda 200e, mislio sam da ugasim egr mehanicki i softverski(to ne znam koliko kosta) i da mu sondu novu stavim. Izaslo bi me duplo jeftinije. Takodje sam pitao majstora da li smem da vozim auto kad imam te greske on je rekao da smem.
-
Rece i meni da smem da vozim, al sta da vozim kada ne mogu gas da dam.
Meni rece da je zbog DPF-a i da mora da se ocisti ili da se zameni.
Mali off: da li je neko imao iskustva sa ciscenjem DPF-a? Pomaze li ili je bolje uzeti nov?
-
Ma nema ciscenja ili nov ili izbacivanje
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
To ti Dusane iz iskustva
Svaki DPF se moze ocistiti i mora se nakon ciscenja i softwer ocistiti. Mozes i nov DPF da stavis ako nisi softwer vratio bice i dalje u safe modu. Ne mora DPF ni da bude zacepljen ako je softwer odradio svoje po kilometrazi i vremenu automatski ga blokira
-
Da iz iskustva, ako je zacepljen toliko da ni regeneracija ne moze nista nema mu spasa, svi ce ti to reci. Tad se vadi napolje ili ako imas love menjas. Iskreno ja ne znam nikoga ko je to menjao, svi ugl vade. Doduse pricam za srbiju :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ima tekucina koja se naspe i ostoji pola sata-sat. Nakon toga kada ga upalis mora raditi minimalno pola sata na leru bez gasa da ga ugrije i onda sve ljubicasto izbaci na auspuh. A ima i firma da ga skines i oni ga ociste. Regeneraciju mozes kurcu o uho okaciti pogotov na balkanu
-
To je sviranje one stvari da prostis, naplate ti ‘tekucinu-tecnost’ sta god ko zna koju kolicinu novca a uspe unutra sonu kiselinu od 1e litar... to mogu i sam, ispirao sam sa svim i svacim razne katalizatore i te gluposti jednostavno kad dodje do neke granice nema povratka. Moze auto preci i 300.000km na auto putu po evropi a kad dodje u BG zakuca motor u roku od par hiljada km. Pravilo je da nema pravila, dizel automobili (ozbiljni) pa i ne ozbiljni ne vole grad, guzvu, semafore i stajanje, ljudi mahom kupuju dizele a prelaze 5000-7000 km godisnje kako bi ustedeli 1-2e na 100km na gorivu ali ukupno vreme provedeno u tih par hiljada km je isto ili vise nego oni sto predju 30-50.000 km upravo zbog guzve u Bg. Tu je problem!
Svaki dan 2-3sata minimum u kolima u gradu za par kilometara. Sto je mnogo gore nego da je za tih 2-3 sata presao 300km na auto putu po motor!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Pozdrav, kako mi je mehanicar rekao, otisao mi je treci grejac motora na Passat B6 2.0 BlueTDI, 2010. god. Moze li mi neko reci provereno koji su grejaci kvalitetniji, sta bih trebao da kupim, a sta da izbegavam? Hvala
-
NGK, Bosch, Beru...
-
Hvala. A moze li neko da mi kaze kada se menja grejac, da li se menja samo taj koji je crko, ili se menjaju svi?
-
Ako imas viska kesa. Svakako je bolje zamjeniti ih sve. Jer grijac i ako je ispravan, odnosno i ako pri mjerenju multimetrom ima otpora, on ne grije kako treba. Vrh grijaca se spali i njegova efektivnost je vrlo mala. Iako je ispravan. A ako je crkao jedan, a nikad nisu mjenjani, vjerovatno ce brzo i ostali.
-
Verovatno nikad nisu menjani. Zamenicu sva 4, nije neki veliki izdatak, vidim da su oko 1000din Bosch grejaci. Nadam se samo da ce biti bar pribliznog kvaliteta kao originalni, da ih ne menjam svake druge godine ;)
-
pozz...pokazuje mi da mi ne valja relej grejaca i imam lose paljenje na minus tempraturama.Kada je toplo je lose prvo paljenje ponekad.
Nadam se da nije neki gori kvar sa diznama ili nesto trece.Ako neko ima iskustva unapred hvala.
-
Imao sam ja isti problem pokušavao sam i sa aditivima u gorivu i bude neko vreme normalno ali opet se javlja, moj ti je savet da odneseš na čišćenje dpf mnogo ćeš uštedeti, ako si iz Beograda preporučio bih ti dpf servis u železniku.
-
Imao sam ja isti problem pokušavao sam i sa aditivima u gorivu i bude neko vreme normalno ali opet se javlja, moj ti je savet da odneseš na čišćenje dpf mnogo ćeš uštedeti, ako si iz Beograda preporučio bih ti dpf servis u železniku.
tema je o grejacima -kakve veze ima sad DPF sa temom
pre nego sto pocnes da pises -gledaj gde i sta pises :46