Hvala svima.
Crveno s volana skinuto cca 45minuta nakon preuzimanja vozila duže nije izdržalo
)
Miovraže hvala: za Norvešku jedino ako kuku uradim pa neku kamp prikolicu povučem
Bogdan: zvanično je moja od prije par dana, do tada je bila moja na papiru samo, al da je znám u dušu to stoji
Madison: motor je pjesma, u stvari prije će biti menjač, auto je jako startan, umije fino da povuče a salta se na 1200 obrtaja bez da se imalo pobuni, na nekih 300metara izsaltam svih 5 brzina do nekih 50kmh. A kad zatreba opet se rado vrti, baš neki čudan osjećaj za atmosferca. S potrošnjom se kreće oko 10 litara. Vjerovatno može i duplo al tako se slatko vozi u niske obrtaje da je bespotrebno je vrceti, dok sam je vozio službeno nijedan mjesec mi nije izbacila preko 9 prosjek na nekih 1500kmh.
Za vikend se ugradjivala sjedišta od VW Pola 9n face-lift, verzije sa 3 vrata. Postupak promjene sjedišta smiješno lagan, 4 sarafa po jednom prednjem sjedistu, zadnja su tek smiješno laka za demontažu (pod uslovom da vam nije slomljena ručka za obaranje sjedišta =))).
Nakon demontaze sjedišta prizor je bio sledeći
windows 7 screenshotZatím se pristupilo obrnutom procesu od demontaze tj montazi novih sjedišta.
Na kraju to sve izgleda ovako nekako
Prednosti: sjedišta masu udobnija, imaju bolje držanje mada s mojom kilazom prije bih rekao da su taman nego sportski profilisana, prednja imaju fioke na obje strane, suvizacev je podesiv kao i vozačev, zadnja imaju naslon za ruku i treći naslon za glavu (što pri dimenzijama fabije unutra i nije neka prevelika prednost ali svakako izgleda ljepše). E I time što su sjedišta iz verzije sa troja vrata imam preklapanje prednjih sjedišta što ne može da škodi a čim ne škodi znači da koristi (kako bi rekao jedan od naših glumackih velikana).
Nedostaci montaže sjedišta od Pola: prednje kopce od pojaseva su niže pa kace od srednju konzolu između sjedišta, nije pretjerano al kače. Zadnja sjedišta ne nalijezu idealno u dijelu vrata u dnu (vidi se na slici) I kopce zadnjih pojaseva su na Fabiji drugačije razmjestene nego na Polu tako da ne pasuju idealno al pokušaćemo to riješiti nekako.
To bi bilo to za sada. Slijedi montaža deflektora protiv promaje kako ih zovem i naslona za ruku između prednjih sjedišta.