Autor Tema: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .  (Pročitano 276302 puta)

0 Članovi i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže vwgti

  • VW Početnik
  • Poruke: 155
  • Age: 31
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +14/-25
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW GOLF MK1 GTI
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #360 poslato: April 06, 2015, 12:23:08 pre podne »
ma on je zajebalo vek
money can't buy happiness,but it can buy golf mk1 GTI,which is close enough

Van mreže svetasteta

  • VW Početnik
  • Poruke: 12
  • Age: 39
  • Lokacija: Loznica
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.9 TDI 115ks
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #361 poslato: Oktobar 13, 2015, 11:40:32 posle podne »
Pozdrav svima. Evo recu vam moje iskustvo u vezi cipovanja,čipovao sam Golf 4 1.9TDI 116KS 6 brzina u PRO TUNINGU u Novom Sadu,dobio sam oko 30% više snage,smanjila je si i potrošnja na otvorenom a i u gradu.Na otvorenom oko 1L a u gradu možda oko 0.5L. Auto je od tada prešao oko 50000 bez ikakvih problema. Doduše pre cipovanja sam zamenio plivajući zamajac i za ovo vreme nisam imao nikakav problem. Za par dana teram i Passata b5.5 130ks takođe na čipovanje. Možda je neko imao i loše iskustvo ali moje za sada je sasvim OK.
Forumi služe da se razmene iskustva,a ne da budale ubijaju vreme!

Van mreže limp19

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 721
  • Lokacija: Visegrad BiH
  • Karma: +25/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 6
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #362 poslato: Oktobar 14, 2015, 01:50:53 posle podne »
ja sam pricao sa majstorom Gagijem i po njegovoj a i mnogim drugim preporukama idem u revo za mjesec dana otprilike

Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3002
  • Lokacija: munze
  • Karma: +75/-55
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BLACK RR_LINE
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #363 poslato: Oktobar 14, 2015, 03:23:31 posle podne »
Mozda i tebi izbaci jedno 20ks vise fabrickih pa stvarno da poverujem da vw pravi vise kw nego sto pise
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže limp19

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 721
  • Lokacija: Visegrad BiH
  • Karma: +25/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 6
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #364 poslato: Oktobar 14, 2015, 04:17:55 posle podne »
To je opste poznata stvar  :26ni

pekar

  • Gost
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #365 poslato: Oktobar 14, 2015, 04:39:28 posle podne »
ja sam pricao sa majstorom Gagijem i po njegovoj a i mnogim drugim preporukama idem u revo za mjesec dana otprilike
:25


Van mreže Kacerac

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 318
  • Age: 29
  • Lokacija: Tamo neđe
  • Karma: +16/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #367 poslato: Oktobar 23, 2015, 10:17:27 posle podne »
Pozdrav svim clanovima.

Posedujem Golf 4 GTI (1.8 20V), sa fabrickih 150KS.

Posto planiram da mu povecam KS, ovaj metod mi je privukao paznju.

Koliko sam razumeo taj "ChipTuning" je ustvari samo promena parametara na fabrickom ECU, i tom promenom se dobija vise KS. Da li se isplati dati 100~200e za taj "ChipTuning", tj. da li cu ja osetiti tih 10~20KS vise, ili ce to biti samo tako ispisano da mi zamaze oci i da me navede da mislim da imam vise KS.


Posto nisam uspeo da na ovoj forumu nadjem vec napravljenu temu, a nisam hteo da gomilam teme, pa cu ovde da postavim svoje pitanje.

Video sam na internetu da ljudi skidaju fabricki auspuh (sve do izduvne grane na motoru) i prave pravu cev (straight pipe sistem), bez katalizatora i sl. elemenata, a na kraju samo stave neki Remus ili Vortex. Sad moje pitanje glasi:

1) Da li takav sistem moze da prodje tehnicki (zbog kolicine izduvnih gasova i sl.) ?
2) Da li ce imati bolji zvuk u odnosu na fabricki ?
3) Da li bi takav sistem mogao na neki nacin da steti autu, odnosno motoru ?



Hvala svima !

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3428
  • Age: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lada
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #368 poslato: Oktobar 23, 2015, 10:33:36 posle podne »
1) kod benzinaca uglavnom da
2) par dana svakako, posle ce vecini ljudi poceti da smeta
3) potencijalno, posto je pravljen za odredjen otpor na izlazu
lollol

Van mreže Kacerac

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 318
  • Age: 29
  • Lokacija: Tamo neđe
  • Karma: +16/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #369 poslato: Oktobar 24, 2015, 10:28:33 pre podne »
Znaci vise se isplati kupiti vec gotov izduvni sistem (auspuh....) nego stavljati ovu pravu cevku.

Van mreže ZoranBG

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 221
  • Age: 51
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B5,5 1,9; Golf II 1,6D
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #370 poslato: Februar 13, 2016, 10:49:35 posle podne »
Jedno verovatno glupo pitanje
Da li je isto cip / remap ili su to sasvim razicite stvari
 :73

Zrnojed

  • Gost
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #371 poslato: Februar 13, 2016, 11:00:26 posle podne »
Tačniji naziv je Remap,zato što se mijenja softver(tzv. mapa)  motora. Čip tuning je riječ nastala ranije,kada su tuning majstori vadili čipove koji kontrolišu rad motora,i čitali podatke,i mijenjali ih.
U suštini ista stvar.

Van mreže ZoranBG

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 221
  • Age: 51
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B5,5 1,9; Golf II 1,6D
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #372 poslato: Februar 15, 2016, 12:50:26 pre podne »
 :26

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #373 poslato: April 24, 2016, 10:12:53 posle podne »
Ja sam negde na pocetku ove teme objasnio sa strucne strane sta je zapravo cip tjuning,sve sto sam ja napisao o tome u par postova covek je lepo objasnio na linku iznad.Negde u sredini snimka covek lepo kaze da na atmosferskim motorima remapom se NE DOBIJA NISTA ILI O ukoliko nije poboljsavana mehanika motora, i da se to nije promenilo od devedesetih godina.
Sto se tice turbo motora i to je covek lepo objasnio,kao na primeru BMW-a M koji je na snimku , i sigurno ima preko 400 fabrickih ks,dobija se uz trkacko gorivo izmedju 30 i 40ks sa remapom,samo sa trkackim gorivom 20 do 25ks.
Naravucenije, na motor od 150ks remapom se moze ocekivati veoma malo  bez ozbiljnije dorade mehanike,jedino se moze ocekivati drugacija raspodela krive obrtnog momenta,na zalost vecina misli da mu auto ide mnogo bolje,zapravo ide isto samo mu je drugacije rasporedjena snaga i obrtni moment.
Urbane su legende da auto manje trosi,motori sagorevaju gorivo da bi proizveli snagu,za vise ks i nm sagoreva se veca kolicina vazduha i goriva u istom motoru.
Toliko je vremena proslo a jos se niko nije javio od cip tjunera da me demantuje argumentima.Ovo sam pisao prostim jezikom da me svi razumeju,vrlo rado cu izneti masinske argumente ako neko zeli i ako ih razume. :)
Ko hoce da shvati shvatice :26
« Poslednja izmena: April 24, 2016, 10:16:50 posle podne od strane scirocco 16vg60 »

Van mreže Nbgd21

  • VW Početnik
  • Poruke: 3
  • Age: 32
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 5
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #374 poslato: Maj 07, 2016, 03:16:35 posle podne »
Evo i ja da pitam, da li se isplati na Golfu petici 1.6 fsi petljati sa cipovanjem? Koje su mu prednosti i mane i koga bi preporucili da to odradi ako se isplati.

Van mreže Radomir91

  • VW Početnik
  • Poruke: 30
  • Lokacija: I.Sarajevo
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #375 poslato: Maj 07, 2016, 05:12:21 posle podne »
Ne isplati se na atmosferskom motoru raditi cip tuning,dobitci su neosjetni.
I would rather push a VW,than drive anything else!

Van mreže Figo

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 761
  • Age: 28
  • Lokacija: Beograd-Borča
  • Karma: +22/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Mk4 gti USA
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #376 poslato: Maj 07, 2016, 06:44:04 posle podne »
Ja sam negde na pocetku ove teme objasnio sa strucne strane sta je zapravo cip tjuning,sve sto sam ja napisao o tome u par postova covek je lepo objasnio na linku iznad.Negde u sredini snimka covek lepo kaze da na atmosferskim motorima remapom se NE DOBIJA NISTA ILI O ukoliko nije poboljsavana mehanika motora, i da se to nije promenilo od devedesetih godina.
Sto se tice turbo motora i to je covek lepo objasnio,kao na primeru BMW-a M koji je na snimku , i sigurno ima preko 400 fabrickih ks,dobija se uz trkacko gorivo izmedju 30 i 40ks sa remapom,samo sa trkackim gorivom 20 do 25ks.
Naravucenije, na motor od 150ks remapom se moze ocekivati veoma malo  bez ozbiljnije dorade mehanike,jedino se moze ocekivati drugacija raspodela krive obrtnog momenta,na zalost vecina misli da mu auto ide mnogo bolje,zapravo ide isto samo mu je drugacije rasporedjena snaga i obrtni moment.
Urbane su legende da auto manje trosi,motori sagorevaju gorivo da bi proizveli snagu,za vise ks i nm sagoreva se veca kolicina vazduha i goriva u istom motoru.
Toliko je vremena proslo a jos se niko nije javio od cip tjunera da me demantuje argumentima.Ovo sam pisao prostim jezikom da me svi razumeju,vrlo rado cu izneti masinske argumente ako neko zeli i ako ih razume. :)
Ko hoce da shvati shvatice :26
Svaka cast :26

Van mreže vaske2

  • VW Početnik
  • Poruke: 142
  • Lokacija: Lazarevac
  • Karma: +2/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Golf 6 1.6 tdi

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #378 poslato: Maj 11, 2016, 10:11:56 pre podne »
Procitaj Vaske malo bolje tekst,lepo pise uz pomoc DVE turbine,to nije CIP tjuning vec mehanicki tjuning i ko zna sta je sve islo uz te 2 turbine.....Spisak delova je sigurno dugacak.

Nisam znao da se cipom menjaju turbine ali eto sada sam i to naucio. biggrin

Remap ili cipovanje je samo odlucilo dali ce biti 740 ili 695ks.Ako je na toliko konja stvarno bitno dali je 695 ili 740ks onda neki ljudi nisu bazdareni u glavu. :26
« Poslednja izmena: Maj 11, 2016, 10:14:17 pre podne od strane scirocco 16vg60 »

Shooter92

  • Gost
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #379 poslato: Jun 04, 2016, 01:55:44 posle podne »
Momci remap za 1.6 tdi CR 105
Vec dugo vremena se lomim i razmisljam ,jednog trenutka hocu ,drugog nisam siguran. Golf 6 ima 141000km i star je 3 ipo godine.
Imam vise dilema ,njemu se i ovako rano pali turbo od 1500 obrtaja i gledao sam da ga Revo jos obori da ide fazon od 1350rpm i onda mu grunu 300Nm vec od 1500rpm. Znam da to drnda i plivajuci zamajac i sve ,a opet mi nije prvi auto koji sam cipovao i da je sve bilo ok. Razmisljao sam o tome da mi momci naprave custom remap pri kome ce do 2500rpm ici sve gotovo kao fabricki a zatim gde kriva na originalnom ecu nastavlja pravo e tu da remap pocne da podize i obrtni momenat i snagu kako u svakodnevnoj voznji ne bih cimao delove
...  i opet kazem znam da ga oni podizu na 140 konja ali ja bih vise isao na izmedju 125 i 130 konja i 300Nm.
Sta mislite o svemu ovome i pomenutoj kilometrazi za taj remap. Jbg lako mi je bilo pre da cipujem kola od 2000e ,a sada sam u dilemi...
DPF delite sigurno ne bih radio.
EGR delite mozda ukoliko ne bi prijavljivao gresku.
« Poslednja izmena: Jun 04, 2016, 02:00:14 posle podne od strane Shooter92 »