VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: DragoBG Jul 03, 2011, 02:06:27 posle podne
-
E ovako imam problem na Golfu 3 GTi 16v. Problem je u tome sto kad spustim rucnu ne vrati se poluga skroz i plocice zadnje ostaju prilepljene na disk. Stavio sam nove sajle, tako da one nisu. E sad me zanima dal neko zna dal tu postoji neka opruga koja vraca onu polugu na kandzi za sta je zakacena sajla? Ako postoji samo da mi kaze kakva i ako moze neka slika i naravno gde da nadjem... Hvala
-
ima opruga i šraf za štelovanje širine paknova zavisi od modela
-
ne postoji nista tome slicno....imas samo fabricki feder koji i nije nesto mnogo jak treba da ti neko razradi tu polugu preko koje plocice pritiskaju disk za rucnu kocnicu...
-
Moraces da skines kljesta i da ih razradis, nisi jedini koji ima taj problem
ima opruga i šraf za štelovanje širine paknova
bicedobro
-
skines kljesta i da ih razradis,
Djole, kako se to radi. . ., imam isti problem ponekad. . ?
-
poenta je samo sto nece da se vrati poluga... pa me zanima dal tu inace postoji opruga i ako postoji dal neko zna gde da nadjem i dal moze u radnji da se nadje?
-
nije tu problem u opruzi, ona je verovatno dobra. Problem je sto je klip zaribao.
-
a cekaj kako radi onda na noznu.... ??????
-
Nije zaribao klip u kljestima vec mehanizam za rucnu koji potiskuje taj klip. A zaribao je zato sto se rucna retko povlaci.
-
Problem je sto je klip zaribao.
;)
opruga je samo zaribala ,kakav klip..... da je klip ne bi radila ni nozna....
-
To je velika mana na svim mk3, ja se zimi ujutru na parkingu propinjem ko jarac sa kolima dok mi zadnje pakne ne razpeknu, i to ponekad pukne, rekao bi covjek otpade tocak. . . , al jbg niko nije savrsen, pa ni VW. . . driving
-
opruga je samo zaribala ,kakav klip..... da je klip ne bi radila ni nozna....
Zaribala je osovina koju ta opruga vraca u pocetni polozaj, opruga nema trika da zariba, jedino da pukne.
Nije zaribao klip u kljestima vec mehanizam za rucnu koji potiskuje taj klip.
-
Ja sam imao taj problem na passatu b3 2.0i i morao sam da menjam zadnja Klesta.Najcesce tu zariba klip jer vremenom pukne manzetna koja stiti klip od prasine sitnih,opiljaka i vage.Kad on zaglavi u jednom mestu desi se i da izgore plocice jer se prilepe za disk a onda nemasc ni noznu ni rucnu pozadi(bar se meni tako desavalo).Najbezbolnije ti je da na otpadu kupis zadnja klesta samo pazi da klip dobro radi da dobro vraca da nije pukla manzetna oko njega i mora da ti bude od istog proizvodjaca kao ova na drugoj strani sto ti rade.Od reparacije ili razradjivanja klipa na tim klestima je slaba vajda bar su meni tako rekli.
-
opruga je samo zaribala ,kakav klip..... da je klip ne bi radila ni nozna....
Zaribala je osovina koju ta opruga vraca u pocetni polozaj, opruga nema trika da zariba, jedino da pukne.
Nije zaribao klip u kljestima vec mehanizam za rucnu koji potiskuje taj klip.
dobro dobro ,ispravio si se biggrin
-
aj ovako... manzetne na tom klipu su cele i ja sam ceo taj klip podmazao i razradio, problem je u tome sto mene zanima dal ima uopste ima te opruge, posto se ja ne secam jer nisam ja menjao zadnje diskove... ako ima sto pretpostavljam iz odgovora onda meni to fali.
Jel zna neko gde da ih nadjem ovde u BG-u?
-
ne taj klip, poluga na koju se kaci sajla se srafi za osovinu koja pokrece klip kada se koci rucnom kocnicom ona je problem a ne glavni klip....
-
ljdi ne zaludjujte se,ja sam imao taj problem i resio ga tako sto sam komplet celjusti rastavio i ocistio a problem je u osovini polugice koja se kaci za sajlu, posto tu postoji jedan mali semering koji obicno ode i tu se nakupi prasine i korozije i to tako nemoze da funkcionise.malo ga je zaj...no sastaviti radi centralnog segera i opruge, ali sam ja usao u fazon.
-
e juce nasao u krnjaci obe opruge, montirao i resio problem, bas kao sto sam i ocekivao. aj uzdravlje driving
-
Stara je tema ali slican problem...Golf 4, karavan, 2003.god. 1.6 16v, zadnji desni tocak ne koci rucna na njemu, nozna koci normalno, kad sam podigao auto na dizalicu vidim da se spustanjem rucne ona poluga na klestima na kojoj je sajla ne vraca nazad. Postoji li mogućnost da se razradi taj mehanizam ili menjati celjust? I da li je neophodno da celjusti na oba tocka budu od istog proizvodjača (procitao u nekom prethodnom postu)?
-
Imas dva tipa zadnjih kljesta,mislim da je razlika u onim polugicama ,a imas i dve duzine sajle za ista.ako ti glavi ta poluga od rucne,umeju da propisaju ulje na toj polugici.-bolje zameni,polovna -ispravna su ti oko 30e.
-
Po TecDoc-u za moj auto i ove koje sam nasao imaju isti kat.broj ali su razlicitih proizvodjača, mislim da je bitno da imaju isti raspon a to je 38 mm. Na kraju videcu, nasao sam za 20€.
-
1J0 615 423
1J0 615 423 A
1J0 615 423 B
1J0 615 423 D
Ima neka mala razlika.
To ti je ok cena,i trebace ti at ulje
-
Mislim da su za moj auto sa oznakom 1J0 615 424 B. Ajde ako neko ima mogućnosti neka proveri, Golf IV variant, 2003. god. 1.6 16v, 77 kW, (BCB) i šta ovo poslednje slovo B označava jel i ono mora da se "poklapa"?
-
424 B su desna,ono gore sam naveo kao primer,a imas I oznaku 424H (desna). Mislim da je razlika u onoj polugici,skoro sam bio kod majstora kad je stavljao "novi tip" na stari ili obrnuto,ne mogu tacno da se setim. Za tvoj godiste ima C38HR-A I C41HR-A . Po pr kodovima moze tacno da se vidi koja idu
(http://www.dodaj.rs/f/35/jq/BORrXjM/1/zadnja-kljesta.jpg)