Autor Tema: Хладњак уља или дихтунг главе/глава мотора  (Pročitano 2077 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže dradenkovic

  • VW Početnik
  • Poruke: 43
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 6
Хладњак уља или дихтунг главе/глава мотора
« poslato: Januar 08, 2023, 12:13:27 posle podne »
Поздрав свима.

Пишем често на овом форуму, стално проблеми са аутом. Голф 6, 1,6 тди, 77 киловата, 2009. 

13. новембра 2022 сам мењао кућиште хладњака уља, јер је картер био прекривен уљем. После замене, више нема уља на картеру.

Међутим, сада, примећујем да губим антифриз. Врло вероватно меша уље и антифриз, ево слика чепа:



Ауто убрзава супер, иде баш добро. Али за пар вожњи зна да изгуби 0.3 литре антифриза. Не видим бели дим иза аута, када је ауто згрејан.

Како да проверим да ли хладњак уља пушта на гумицама или је дихтунг/глава мотора страдао, па да проследим ауто мајстору?

Сва црева су сува, све сам прегледао, као и мали хладњак. Песимиста сам, али не знам шта друго...

Велики сервис рађен пре шест месеци. Гледао пумпу, не виде се трагови цурења антифриза.

Дарко



Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9785
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Хладњак уља или дихтунг главе/глава мотора
« Odgovor #1 poslato: Januar 08, 2023, 01:14:41 posle podne »
Uradi test ugljendioksida kog ne sme biti u rashadnom sistemu



Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9785
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Хладњак уља или дихтунг главе/глава мотора
« Odgovor #2 poslato: Januar 08, 2023, 01:18:09 posle podne »
Za ovaj period u godini je normalno da ima kondeza na cepu za ulje

Van mreže dradenkovic

  • VW Početnik
  • Poruke: 43
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 6
Odg: Хладњак уља или дихтунг главе/глава мотора
« Odgovor #3 poslato: Januar 09, 2023, 07:17:08 posle podne »
Хвала на одговору!

Пробао сам другачије. Насуо сам антифриз до врха бочице за антифриз. Загрејао ауто, одврнуо чеп на тој бочици.
 Периодично избијају велики мехурови у бочици за антифриз. Пробијају гасови на глави или дихтунгу главе....

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4824
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Хладњак уља или дихтунг главе/глава мотора
« Odgovor #4 poslato: Januar 09, 2023, 07:40:23 posle podne »
Ako te Kinezi skontaju ukrasti ce te. Doduse sta ce balkancu uredaji za ispitivanje CO2 u sistemu hladenja kad balkanac ima svoje metode. Samo ti skini glavu obrusi rucno i stavi novi dihtung  lollol
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže jerotije318

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 681
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pasat b5.5
Odg: Хладњак уља или дихтунг главе/глава мотора
« Odgovor #5 poslato: Januar 09, 2023, 11:43:51 posle podne »
Imam dva ista Pasata i na jednom povremeno [ne cesto] dolijem malo antifriza ili destilovane vode a na drugom ni kap.
Tako vozim vec godinama bez problema i ne razmisljam o ispitivanju hladnjaka, glave i sl.
Zagolicala me ova tema i bas cekam da vidim resenje problema clana dradenkovica.
Pratim :)
Samo VW

Van mreže dradenkovic

  • VW Početnik
  • Poruke: 43
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 6
Odg: Хладњак уља или дихтунг главе/глава мотора
« Odgovor #6 poslato: Januar 10, 2023, 09:11:27 pre podne »
Молим члана за озбиљност и писање без ироније. Нема потребе за тим.

У боци од антифриза као да кључа. Све је прегледано друго. На ауту је доста тога раније мењано.

Идем код мајстора, па нека он гледа.

За једну вожњу да падне ниво 1 cm антифриза без трага... Много ми је.
« Poslednja izmena: Januar 10, 2023, 09:54:44 pre podne od strane dradenkovic »

Van mreže jveselinovic

  • VW Početnik
  • Poruke: 67
  • Age: 59
  • Lokacija: Istocno Sarajevo RS
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Хладњак уља или дихтунг главе/глава мотора
« Odgovor #7 poslato: Januar 10, 2023, 04:18:27 posle podne »
. Samo ti skini glavu obrusi rucno i stavi novi dihtung  lollol
Ajmo jedno prebrojavanje generacije. Ko se sjeca rucnog slajfanja glave smirglom na staklu ?

Van mreže dradenkovic

  • VW Početnik
  • Poruke: 43
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 6
Odg: Хладњак уља или дихтунг главе/глава мотора
« Odgovor #8 poslato: Januar 11, 2023, 05:58:03 posle podne »
Мајстор није имао уређај за детектовање CO2 у антифризу. Као за инат, мехурови су се једва појавили. Морам сам да стискам гас у месту сигурно 5 минута, да би се појавили ти крупни мехурови, иако је мотор био загрејан.

Црева нису била тврда ни у једном тренутку.

Возили смо се, доста агресивно, и по стајању и провери антифриза, нема великих мехурова и црева нису тврда. Мајстор (старији је човек, има доста искуства сигурно), мисли да није глава нити дихтунг главе.

Може ли неко да ми појасни како могу да настану крупни мехурови у антифризу а да није дихтунг/глава мотора?

Одрадићу CO2 тест обавезно.Треба да пронађем мајстора и закажем. Сигурно ми треба пар дана.

Може ли неко црево бити бушно? Али како би се ваздух увлачио, не разумем. Притисак у антифриза у систему је већи од атмосферског, па би антифриз цурео напоље. У систему није ваљда потпритисак, па да се усисава ваздух???

Другим речима, зашто је измишљен CO2 тест у односу на гледање ових мехурова? Сигурно тест не би био измишљен да је гледање мехурова  (као кључање) довољно.  Питам за појашњење, јер се не разумем.

На трагове од чепа уља, као и члан Десмо, мајстор је рекао није то ништа.
« Poslednja izmena: Januar 11, 2023, 06:04:06 posle podne od strane dradenkovic »

Van mreže dradenkovic

  • VW Početnik
  • Poruke: 43
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 6
Odg: Хладњак уља или дихтунг главе/глава мотора
« Odgovor #9 poslato: Maj 18, 2023, 07:36:44 posle podne »
Проблем решен, па да напишем, можда помогне некоме. Голф 6, 1.6 тди, 77 киловата, CAYC. Главни проблем је био интензиван губитак антифриза и необичан траг испод чепа уља кога раније није било.

Све је претражено, ЕГР комплет замењен, хладњак кућишта уља замењен. Стављен други чеп на експанзионом суду за расхладну течност.

Купио сам и уређај за тестирање заптивености расхладног система. Систем је држао притисак око двадесетак минута, без промене, 1 бар.

Ово што су предлагали чланови изнад - CO2 тест, нисам нашао корисним. Ово што сам тражио по нету, има случајева да ауто прође тест, а буде проблема са главом мотора/дихтунгом главе. А и мајстори које сам звао нису гарантовали за резултат теста.

Глава мотора прошла хидротест. Урађен ремонт главе, замењен дихтунг главе мотора. Све исто.

Још једном контролисано. Све исто.

Онда су у радионици мотора рекли да сумњају на блок мотора. Ауто није давао јасне знаке, нпр. црева нису била надувана чак ни после динамичне вожње.

Тада сам дигао руке од поправки и урађена је комплет замена мотора.

Ауто сада нема проблема. Приметио сам да на већим брзинама, када дам пун гас, ауто више  не тресе, за разлику од пре. Испод чепа за доливање уља нема ништа.

То је моје искуство.
 

Van mreže jerotije318

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 681
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pasat b5.5
Odg: Хладњак уља или дихтунг главе/глава мотора
« Odgovor #10 poslato: Maj 19, 2023, 02:02:27 pre podne »
Odlicno druze ali je sigurno kostalo ?
Samo VW

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4824
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Хладњак уља или дихтунг главе/глава мотора
« Odgovor #11 poslato: Maj 19, 2023, 07:38:43 posle podne »
Dobro su te ti monter majstori uzeli. Alal im vera lollol lollol lollol

Najlakse zamjeniti motor.  lollol lollol Tipicna Srpska posla lollol lollol lollol
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2467
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: Хладњак уља или дихтунг главе/глава мотора
« Odgovor #12 poslato: Maj 20, 2023, 05:16:45 pre podne »
Nažalost, 99% majstora je takvo danas.
TDI POWER