Проблем решен, па да напишем, можда помогне некоме. Голф 6, 1.6 тди, 77 киловата, CAYC. Главни проблем је био интензиван губитак антифриза и необичан траг испод чепа уља кога раније није било.
Све је претражено, ЕГР комплет замењен, хладњак кућишта уља замењен. Стављен други чеп на експанзионом суду за расхладну течност.
Купио сам и уређај за тестирање заптивености расхладног система. Систем је држао притисак око двадесетак минута, без промене, 1 бар.
Ово што су предлагали чланови изнад - CO2 тест, нисам нашао корисним. Ово што сам тражио по нету, има случајева да ауто прође тест, а буде проблема са главом мотора/дихтунгом главе. А и мајстори које сам звао нису гарантовали за резултат теста.
Глава мотора прошла хидротест. Урађен ремонт главе, замењен дихтунг главе мотора. Све исто.
Још једном контролисано. Све исто.
Онда су у радионици мотора рекли да сумњају на блок мотора. Ауто није давао јасне знаке, нпр. црева нису била надувана чак ни после динамичне вожње.
Тада сам дигао руке од поправки и урађена је комплет замена мотора.
Ауто сада нема проблема. Приметио сам да на већим брзинама, када дам пун гас, ауто више не тресе, за разлику од пре. Испод чепа за доливање уља нема ништа.
То је моје искуство.