Autor Tema: VW 1.9D, problem trzanja morora nakon paljenja na hladno  (Pročitano 6460 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Darko_NS

  • Gost
VW 1.9D, problem trzanja morora nakon paljenja na hladno
« poslato: Septembar 21, 2005, 01:15:13 posle podne »
motor 1.9 SD vw, presao 55000. imam jedan problem, kada se upali ujutru hladan, lepo kresne i to je ok. ali kada se krene nekih narednih par minuta kao da pomalo trza,trese kako se stiska gas. sve kasnije kad se zagreje motor funkcionise dobro. sta moze da prozurukuje ovaj problem

Van mreže Dejan

  • VW Početnik
  • Poruke: 92
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-0
    • http://www.hotelzenit.co.yu
VW 1.9D, problem trzanja morora nakon paljenja na hladno
« Odgovor #1 poslato: Septembar 24, 2005, 03:13:52 posle podne »
otidji do gorana u petrovaradin!
V Reihen 6

Van mreže .:R32

  • VW Početnik
  • Poruke: 74
  • Age: 46
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
    • https://www.facebook.com/groups/rise.and.shine.serbia/
VW 1.9D, problem trzanja morora nakon paljenja na hladno
« Odgovor #2 poslato: Oktobar 22, 2005, 09:28:54 posle podne »
Citat
motor 1.9 SD vw, presao 55000. imam jedan problem, kada se upali ujutru hladan, lepo kresne i to je ok. ali kada se krene nekih narednih par minuta kao da pomalo trza,trese kako se stiska gas. sve kasnije kad se zagreje motor funkcionise dobro. sta moze da prozurukuje ovaj problem


problem = MAF senzor alias protokomer

Van mreže silverrider

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 926
  • Age: 44
  • Lokacija: Belgrade
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
    • http://www.vw-club.rs
VW 1.9D, problem trzanja morora nakon paljenja na hladno
« Odgovor #3 poslato: Novembar 10, 2005, 12:00:04 pre podne »
Proveri filter za naftu.
NE BRZE OD ZIVOTA!!!

Van mreže DANDY

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 768
  • Age: 44
  • Lokacija: Bijeljina-Beograd, medakovic
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
VW 1.9D, problem trzanja morora nakon paljenja na hladno
« Odgovor #4 poslato: Novembar 19, 2005, 10:28:39 posle podne »
isti slucaj na golfu 2, kad se upali na jedno 1900 rpm trzaka i kad trzne izbaci bijeli dim na auspuh, saznam razlog- dizne, e ja sam sad ubacio stare sa drugog golfa i on radi onako ok ali vec pocinje i on da trzaka po malo, samo da saznam jos ko radi te dizne, tj ciscenje i stelovanje posto sam ih ja rasklapao, ali nisam smio bas da ih stelujem bez uredjaja, tj pomocu stapa i kanapa. postoje 2 uzroka, za trzanje, tj nije nastelovana neka od dizni, ili je polomljena, i da je zaprljana.
Imal neko informaciju koja je cifra za taj rad na diznama
Vozi sigurno.......vozi TENK
www.vw-club.rs

Van mreže YUPOWER

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1716
  • Age: 40
  • Lokacija: Vrnjacka Banja
  • Karma: +8/-2
    • http://www.boracompany.com
VW 1.9D, problem trzanja morora nakon paljenja na hladno
« Odgovor #5 poslato: Novembar 20, 2005, 01:38:33 pre podne »
a sto jednostavno ne svratite do teme BLOKADA EGR Ventila :wink:
mislim da ce te u tome naci resenje  
vasi navedeni uzroci govore sve da je najverovatnije on u pitanju :oops:
PS:DANDY dobro dosao  
PPS:i naravno proverite navedene delove

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20535
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
VW 1.9D, problem trzanja morora nakon paljenja na hladno
« Odgovor #6 poslato: Novembar 20, 2005, 04:08:29 pre podne »
Citat
isti slucaj na golfu 2, kad se upali na jedno 1900 rpm trzaka i kad trzne izbaci bijeli dim na auspuh, saznam razlog- dizne, e ja sam sad ubacio stare sa drugog golfa i on radi onako ok ali vec pocinje i on da trzaka po malo, samo da saznam jos ko radi te dizne, tj ciscenje i stelovanje posto sam ih ja rasklapao, ali nisam smio bas da ih stelujem bez uredjaja, tj pomocu stapa i kanapa. postoje 2 uzroka, za trzanje, tj nije nastelovana neka od dizni, ili je polomljena, i da je zaprljana.
Imal neko informaciju koja je cifra za taj rad na diznama



za mene je bilo 3500 din ! znaci ciscenje dizni sve 4 demontaza montaza.. sve.. test pre ciscenja posle ciscenja

Van mreže DANDY

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 768
  • Age: 44
  • Lokacija: Bijeljina-Beograd, medakovic
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
VW 1.9D, problem trzanja morora nakon paljenja na hladno
« Odgovor #7 poslato: Novembar 21, 2005, 09:36:53 posle podne »
pa ne znam da li je ista cijena za dizele i benzince za dizne, ali vidjecu sad sa ovim EGR cudom, ja jos uvijek i ne vjerujem da to ima na mom golfu,
ne mogu da vjerujem, moror sam otvarao bar 20x ako ne i vise, sto na mom sto na drugim dizelima, i nikad da mi padne na pamet da pogledam taj dio, doduse njega uvijek prvog skinem i bacim negdje u cose, ko kontam, to se ne dira hahah
e klinac, sutra cu da vidim dal je to to, sramota me ,majke mi, e tuuuuuugoooooooo tako nesto da ne znam, sad sam zvao i ucitelja, covjeka  koji je bio kontrolor u TASu, ali o tome ne zna nista da mi kaze, kaze prvi put cuje za egr ali zna na sta mislim.
javicu sutra rezultate
Vozi sigurno.......vozi TENK
www.vw-club.rs

Van mreže Audi 80

  • VW Početnik
  • Poruke: 157
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-4
VW 1.9D, problem trzanja morora nakon paljenja na hladno
« Odgovor #8 poslato: Novembar 23, 2005, 02:10:30 pre podne »
Sto se tice dizni svima preventivno preporucujem Castrol-ovo sredsvo koje se sipa u rezervoar pri sipanju benzina, tj. dizela. Cisti ceo sistem za gorivo od rezervoara pa do dizni. Uz redovno menjanj filtera za gorivo i ovo sredstvo nema zime.  8)  
Napomena: nemojte ga kupiti na buvljaku ili slicnim mestima. Drugar se zeznuo, totalno je razlicite boje i mirisa nego original, a i auto mu je poceo cudno da se ponasa.
Pozdrav!

Van mreže DANDY

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 768
  • Age: 44
  • Lokacija: Bijeljina-Beograd, medakovic
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
VW 1.9D, problem trzanja morora nakon paljenja na hladno
« Odgovor #9 poslato: Novembar 23, 2005, 04:40:43 posle podne »
Trt milojka, sto bi nas narod reko, juce se ubijem da poskidam grane, kad ono , koji crni egv ili kako bjese ventil, NEMA BATO, e jesam bosanac, bas, ono bio ventil ogranicavac pritiska hahah, glupan, jebiga.
i skontam ja sta je u pitanju, pomjerim pumpu za jedno milimetar ka motoru na predpaljenje, i jutros pali ko zmaj, nema da trzne. znaci problem rijesen
jbg ja dao da mi steluju paljenje sa komparaterom, ma stap i kanap je zakon hahah
zato je i trzo jer nisu isti pritisci pumpe i dizni kad je nova(po kojim vrijednostima se podesava) i sad posle skoro 300 000 km, mora to malo naprijed da ide
Samo jos da provalim cemu sluzi ona budza ispod turbine, a povezana je sa izduvnom granom i ima neka rebra po sebi onako prostire se paralelno sa usisnom turbinom ali ispod nje i iz te budze izlazi jedan vod ulja koji podmazuje usisnu turbinu
Eh, da oni u bileckoj ne rade dizne za dizela, samo benzince, i ovo sto je nama bio problem nema veze sa diznama i pumpom, rekose da je moguce jos samo da neki ventil ne nalijeze dobro ili hidropodizac, pa pomjeri pumpu prvo, pa ako ne rijesis vidi podizace, pa ako i to ne upali onda je ventil, pa polako
za dizela sam cuo da najbolje radi onaj kod plavog mosta, tj ispod plavog mosta
Vozi sigurno.......vozi TENK
www.vw-club.rs