Trt milojka, sto bi nas narod reko, juce se ubijem da poskidam grane, kad ono , koji crni egv ili kako bjese ventil, NEMA BATO, e jesam bosanac, bas, ono bio ventil ogranicavac pritiska hahah, glupan, jebiga.
i skontam ja sta je u pitanju, pomjerim pumpu za jedno milimetar ka motoru na predpaljenje, i jutros pali ko zmaj, nema da trzne. znaci problem rijesen
jbg ja dao da mi steluju paljenje sa komparaterom, ma stap i kanap je zakon hahah
zato je i trzo jer nisu isti pritisci pumpe i dizni kad je nova(po kojim vrijednostima se podesava) i sad posle skoro 300 000 km, mora to malo naprijed da ide
Samo jos da provalim cemu sluzi ona budza ispod turbine, a povezana je sa izduvnom granom i ima neka rebra po sebi onako prostire se paralelno sa usisnom turbinom ali ispod nje i iz te budze izlazi jedan vod ulja koji podmazuje usisnu turbinu
Eh, da oni u bileckoj ne rade dizne za dizela, samo benzince, i ovo sto je nama bio problem nema veze sa diznama i pumpom, rekose da je moguce jos samo da neki ventil ne nalijeze dobro ili hidropodizac, pa pomjeri pumpu prvo, pa ako ne rijesis vidi podizace, pa ako i to ne upali onda je ventil, pa polako
za dizela sam cuo da najbolje radi onaj kod plavog mosta, tj ispod plavog mosta