Koliko vidim, nigde dizne nisam spominjao, pa samim tim ne znam na sta tacno mislis.
U svakom slucaju, pokusacu da rezimiram ovo sto smo pricali uz nekoliko objasnjenja.
Dakle, imas dve solucije:
Prva je da stavis obican venturi plin koji ima plocu (mesac), koji se nalazi ispred leptira gasa i suzava ti usis sa nekih fi 70 (otprilike) na fi 30 (koliko je po mom misljenju idealno za golfa 16v-a). Samim tim protok vazduha je manji, a time i snaga.
Druga solucija je da prebacis na elektronca, dakle sa el. diznama, protokomerom i kompjuterom, pa ces samim tim moci da stavis sekvent. Naravno, sekvent ti nece suziti usis, pa samim tim i snaga motora ce ostati ista.
Ova druga solucija ti je, naravno, bolja ali i skuplja. Potreban ti je dobar majstor koji ce to umeti da uradi, ali posle toga vise neces imati nerviranje oko stelovanja plina svaki cas. Ja imam obican plin pa znam kako je.
U oba slucaja ces morati da prestelujes paljenje tako da na plinu radi kako valja, jer ces na plin u glavnom i voziti. To je zbog razlicite oktanske vrednosti plina i benzina. To paljenje moze da se desi da je dobro i na benzin, ali isto tako moze da se desi da ti na benzin stekcu ventili uzbrdo.
Nadam se da nisam bio previse opsiran, i da sam uspeo da koliko-toliko objasnim.