BLACK HORSE>>>ja sam nosio dvaput na reklamaciju,i oba puta je vraćen kao ispravan,kola proveravana da ne vuče struju kod servisera sa amper kleštima koje je taj serviser dobio od fabrike,bilo sve u redu,na kraju odustao od reklamiranja ,kad se isprazni,upalim kola pomoću kablova i u vožnji napunim...par puta mi se tako ispraznio,posle ukapiram da mi vrata od gepeka nisu bila svaki put zatvorena,a kad je jednom sin uzeo kola primetim dim oko volana,puši se iz ablendera,odem kod električara,rešim to,pazim na vrata da budu zatvorena i od tada nemam problema,garantni rok je istekao u maju,sad puni 2 i po godine,radi i dalje...
a ispljuvao sam ih na pasja kola i bio ubeđen da mi je auto 100% u redu...mada,mislim da je problem bio u startu,i to nema veze sa fabrikom,da je dugo ležao na lageru,jbg. kupljen u maju,nije ni čudo...na servisu su izvršili desulfatizaciju,u to sam siguran,posle servisa boja ćelija više nije bila svetlosiva kao pepeo već tamna...u svakom slučaju,da crkne ovog časa 2 i po godine za 5.000 din više se isplati nego energizer za 10.000 i tri godine garancije...
...preporuka je za svakog ko kupi nov akumulator da pre montaže svrati do autoelektričara i proveri stanje el. instalacije i uređaja pa će gotovo svaki akumulator biti dobar,svi akumulatori prođu kontrolu pre izlaska iz fabrike,problem je dugotrajno lagerovanje u prodavnicama bez dopunjavanja....
ja sam jako bio besan na BH zato što mi nisu zamenili akumulator,sad kad sam se ohladio računica je ipak na njihovoj strani,jbg 3,4 crvene više u džepu nije malo,a koliko vidim za sve marke ima negativnih iskustava tako da sam ubeđen da 99% problema dolazi od auta...da ne budem pogrešno shvaćen,ne kažem da je BH bolji od energizera,varte,ali može da pristojno funkcioniše uz skoro duplo manje para,samo elektrika treba da se sredi jer BH cenovnu kategoriju uglavnom kupuju vlasnici starijih i lošijih automobila pa otuda i više pritužbi na akumulator,a situacij je stvarna da loša elektrika dovede do otkazivanja akumulatora...