VW Klub

Audi - Forum => AUDI kvarovi i popravke => Temu započeo: amazonac Avgust 06, 2012, 10:26:37 posle podne

Naslov: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: amazonac Avgust 06, 2012, 10:26:37 posle podne
E ovako. Vlasnik sam Audija a4 1,9 tdi, 66 kw, 90 ks, kodna oznaka motora je AHU. Pre odredjenog vremena, poceli su da se javljaju neki problemi, koji me izludjuju i posle dugog lutanja od majstora do majstora obracam se i vama drugari za pomoc.
Jednostavno u voznji, ali samo u 4 oj ili 5 oj brzini, kada dodje do 3000 iskljuci se turbina. Otisao do majstora koji je rekao da je problem u kompjuteru, posto kada se zakaci na dijagnostiku pokazuje da ECU jedinica nije ispravna. Elektronicar je rekao da je to tipicno kod svih automobila VW grupacije i da to nije razlog iskljucivanja turbine. Da dodam, iskljucivanje turbine se ne dogadja na prvo paljenje. Znaci, ujutru ga upalim, krenem za Beograd, maksimalno ga maltretiram po autoputu, auto radi normalno i ne iskljuci turbinu nikad. Ali cim krenem nazad, kako pocnem da ga naduvam od mostarske petlje, tako iskljuci turbinu.
Posle toga je majstor rekao da je problem u nekom ventilu. Ocistili smo sve ventile egr i onaj drugi, ali se problem manifestovao i dalje. Posle toga je majstor rekao da je turbina. Pozovem Duleta koji drzi turbodijagnostiku, objasnim o cemu se radi, on me pita trosi li auto ulje, odgovorim sa ne i on tvrdi da nije turbina. Objasni mom majstoru, da premosti creva na ventilu, cini mi se etc da se zove i da ga proba tad. I to smo probali i ista prica. Onda mu kaze da ocisti neku klapnu, sipku, sta vec, koja otvara i zatvara turbinu i da je u tome problem. Ocisti i to i ista stvar. E sad, mehanicar me opet salje da remontujem turbinu, covek iz servisa iz Uzica kaze da nije to i da ne bijem put dzabe, Elektronicar tvrdi da nije do njega, a meni se turbina iskljucuje i dalje, ali se ne iskljucuje na prvo jutarnje paljenje. Ako ga ne bi gasio celog dana, auto bi isao sasvim normalno.
Ima li neko od vas neku ideju?
Naslov: Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: pekar Avgust 06, 2012, 10:48:47 posle podne
probaj da stavis neki drugi MAF senzor
Naslov: Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: amazonac Avgust 06, 2012, 10:55:10 posle podne
Maf senzor, to je onaj etc ventil, sto idu tri creva na njega? ma probali smo ga na drugom autu, on je ok, jer kada smo ga izmostili, on onda ne radi elektricno, vec cisto mehanicki. Probali i da ne ubodemo dzek u njega, ali onda nece turbina uopste da radi
Naslov: Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: miki978 Avgust 06, 2012, 11:09:55 posle podne
ne to nije ventil vec protokomer i nalazi se odmah posle filtera za vazduh i on meri protok vazduha.
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=40895.0 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=40895.0)
Naslov: Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: pekar Avgust 06, 2012, 11:10:21 posle podne
MAF---protokomer senzor protoka vazduha,kod kucista filtera
takav problem je imao moj prijatelj,isto mu gasio turbinu,sve zivo menjali i nista,kada zamenio protokomer,auto poceo normalno da radi,probaj ako imas od koga da posudis,nista te nece kostati,da ne remontujes turbinu a za to mozda nema potrebe ;)
Naslov: Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: amazonac Avgust 06, 2012, 11:15:34 posle podne
ja ga imam vec cetiri godine uzeo sam ga sa tek remontovanom turbinom i viidim da vise nije to to, ne vuce kao pre. A protokomer smo zzamenili cim sam ga uzeo, jer je stari vlasnik imao taj problem i zato ga je i prodao. remontovao je turbinu u nekoj firmi u beogradu, cak je slao i na reklamaciju, ali su oni rekli da nije do nje. Da li je neko od vas mehanicar i da li radi to?
A maf ventil, to je onaj ventil iza fara na strani suvozaca, u njega se kaci kabl i izlaze tri creva iz njega?
Naslov: Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: pekar Avgust 06, 2012, 11:25:47 posle podne
MAF je senzor protoka vazduha,jednostavnije receno drugim recima,to je protokomer,i na kucistu filtera je za vazduh ;)
Naslov: Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: amazonac Avgust 06, 2012, 11:29:50 posle podne
ok, kapiram. kada sam ga uzeo nije hteo da predje uopste 3000 rpm. Znam da kod mene ide neki japanski i da je skup sacuvaj boze
Naslov: Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: amazonac Avgust 06, 2012, 11:45:20 posle podne
A da li bih mogao da ga probam tako sto bih ga izvadio? na nekim forumima sam video da su neki tako probali maf senzor
Naslov: Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: miki978 Avgust 07, 2012, 03:02:50 pre podne
Nemoj njega vadit vec izvici samo stek sa njega pa onda probaj.
Naslov: Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: amazonac Avgust 07, 2012, 07:54:30 pre podne
zar nece da odreaguje kao kada iskljucim tzv. etc ventil ?
probacu danas pa javljam rezultate
Naslov: Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: pekar Avgust 07, 2012, 12:10:47 posle podne
sta se dogadja bratac, jer si izvadio dzek iz protokomera i probao auto bez protokomera kako se ponasa?
Naslov: Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: amazonac Avgust 07, 2012, 12:21:34 posle podne
ma nisam, jos se davim na poslu sa glupom papirologijom. Firma otisla u aut, a mi se davimo sa bezveznim dopisima. Ti si mehanicar, s obzirom da ovako dobro poznajes tematiku? clap
Naslov: Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: pekar Avgust 07, 2012, 02:20:20 posle podne
 lollol nisam mehanicar,vec pekar biggrin, mada se razumem po malo i u tom polju za sebe a i ako mogu nekome pomoci ;) a samo ti pricam iz iskustva kod par auta sa istim problemom koji su imali,a uzrok je bio protokomer.
Naslov: Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: Bojan5 Avgust 07, 2012, 02:49:41 posle podne
jesi li provjerio klapnu na usisu, vakum crijeva, filtere, katalizator?
Naslov: Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: amazonac Avgust 07, 2012, 03:10:11 posle podne
klapna usisa, skinuta, ociscena, katalizatori, skinut, to je uradio jos prosli vlasnik, creva su ok. INnteresantno je to, sto brlja samo posle prvog paljenja, na prvom jutarnjem paljenju radi sasvim normalno.
A pekare, svaka cast na poznavanju tematike
Naslov: Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: RUS Avgust 07, 2012, 03:46:27 posle podne
A ja pre tripujem na samu turbinu nego na nesto drugo. Imao sam slican slucaj na svom Sharanu gde oko 3000 iskljuci turbinu i pobode nos. Ugasim, upalim neko vreme radi pa opet ista stvar. Odradio turbinu i evo sljaka vec 8 meseci i to ga ne zalim ni malo. Isao sam cak i za Moskvu, i nazad vukao prikolicu njime. Turbinu mi je radio Dragan u Uzicu,ali je poslao turbinu Gedora, nas majstor sa foruma.

P.S. A sto se majstora tice slicnih problema mi je imao i sinovac u Kragujevcu na svom G4  sa majstorima dok me nije poslusao. coilleo2tj
Naslov: Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: amazonac Avgust 07, 2012, 03:54:27 posle podne
Vidi, posto radim sa automehanicarskim programima, saradjivao sam sa Duletom, br tel je 063 775 7744, on covek tvrdi da nije turbina. Meni samo nije jasno, zar ako je turbina, nebi svaki put zezala, kako kada ga upalim prvi put, on ide lepo. Jednog dana sam napravio 500 km bez gasenja, maltretirao maksimalno da iskljuci i nista. Radila kao satic.
Zna li neko kakav je taj Dule kao majstor? Mislim da je on radio kod tog Dragana, pa krenuo da radi sam. Covek je jako ljubazan i deluje posteno
Naslov: Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: Bojan5 Avgust 07, 2012, 05:24:43 posle podne
mozda je zaprljana, da li ti dimi auto kad se desi da nece da vuce?
Naslov: Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: amazonac Avgust 07, 2012, 05:28:23 posle podne
da, onda se ponasa kao klasican dizel. e sad, koliko sam izguglovao, on nema turbinu sa varijabilnom geometrijom i ona se ne cisti, ili mi se samo tako cini? ona poluga, klapna ili sta vec, sto otvara i zatvara je ociscena
Naslov: Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: Bojan5 Avgust 07, 2012, 05:29:52 posle podne
ako na autu imas EGR onda mora da je zaprlja, koje ti je boje dim?
Naslov: Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: amazonac Avgust 07, 2012, 05:37:00 posle podne
EGR je ociscen, to sam cistio zajedno sa majstorom. pa crn, purnja, kao klasican dizel. ali egr nije, proban je i radi
Naslov: Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: Bojan5 Avgust 07, 2012, 06:01:45 posle podne
pitao sam jer da baca sivi moglo bi biti zbog ulja i intercooleru i usisu, jer kad motor povuce to ulje onda moze doci do problema kao kod tebe, sta znam mozda je od toga, provjeri
Naslov: Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: amazonac Avgust 07, 2012, 07:39:12 posle podne
Evo sada sam cackao...
Na skoro 20 000 kilometara, motor je potrosio nesto manje od litra ulja. Gledao sam i brisao sve, nigde neko curenje ulja drasticno nisam mogao da primetim osim par kapkica na onim gumicama na poklopcu motora. Skidao sam kablic sa protokomera, ali tada uopste ne ukljucuje turbinu. Tako da, idemo dalje  :angry:
Najzalije mi sto cu uskoro na more, pa moracu sa ovom bagaljivom turbinom da idem
Naslov: Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: pekar Avgust 07, 2012, 11:44:54 posle podne
cim ti uopste ne ukljucuje turbinu kada si iskljucio protokomer, 99% te on zeza kada ti se ugasi turbina u voznji, nadji negde ako mozes na pozajmicu drugi protokomer stavi i teraj ;)
Naslov: Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: Bojan5 Avgust 08, 2012, 12:54:18 pre podne
+1
Naslov: Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: amazonac Avgust 08, 2012, 07:26:16 pre podne
E, stvarno ne bih da ispadne da pametujem ili sta vec, posto stvarno princip rada elektronike i kompjutera na tim automobilima ne poznajem. Ali, zar nije smisao kompjutera da ucini rad motora efikasnijim i da zastiti komponente od eventualnog ostecenja. Po toj logici i na osnovu onih podataka koje sam nasao o kompjuterima na automobilima, ako ne moze da ocita neki podatak, on taj sklop iskljucuje. Totalno sam zbunjen i sludjen. Evo jutros sam isao za smederevo i vilenio po putu kao nezdrav, prvo jutarnje paljenje, ide kao zmija. A u povratku opet isto, kilavo, kilavo...
Naslov: Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: pekar Avgust 08, 2012, 01:26:02 posle podne
u vecini slucajeva desava se da na dijagnostici uopste ne prijavi da je crko protokomer,a on je crko i pravi ti probleme dok ne poludis boodala dijagnostika ce ga prijaviti jedino kad skroz crkne,jer ovako protokomer po malo radi i onda dodje do prevare glavnog racunara,gde ne prepozna da protokomer ne radi ;)
moraju crkavati ostale komponetne,kako bi se zaradeo jos koji euro  kroz delova.
svaba se jednom zajebo kada je napravio mercedesa 123-ku, koja je prelazila milion kilometara da nista ne crkne driving
Naslov: Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: amazonac Avgust 08, 2012, 01:33:36 posle podne
Da bude sve interesantnije, danas sam nasao jedan 2,5 tdi, ne mogu da mu drpim protokomer, ali mogu da mu ga iskljucim, da vidim kako ce njegov kompjuter da se ponasa :))))
Naslov: Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: miki978 Avgust 08, 2012, 01:54:28 posle podne
Da bi bio siguran idi kod coveka sto rastura  cetvorke ili auddije.uzmi kod njega ispravan protokomer na probu ,i ako je do njega problem a tebi se neisplati vrati mu ga i reci da se isto ponasa a ti kupi nov u prodavnici
Ja sam tako uradio biggrin
Naslov: Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: amazonac Avgust 08, 2012, 03:15:32 posle podne
Ma vise nisam pametan ni gde da idem u koji servis, da li da pitam majstor gedoru? :)
Naslov: Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: pimbe Avgust 09, 2012, 04:34:23 posle podne
Koko vidim bio si kod nekog *elektronicara* koji je rekao najvecu glupost za koju sam cuo u skorije vreme, citiram:
Citat
Otisao do majstora koji je rekao da je problem u kompjuteru, posto kada se zakaci na dijagnostiku pokazuje da ECU jedinica nije ispravna. Elektronicar je rekao da je to tipicno kod svih automobila VW grupacije i da to nije razlog iskljucivanja turbine.
  bonk

Totalna nebuloza, takodje nem pojma sta ti je uopste radio elektronicar i otkud mu to da je tipicno za VW automobile da ECU crkava, pa nije to OHpel jbte . . .  angry2
 coilleo2tj Ukoliko je skidana i ciscena klapna gasa, protokomer i ostali senzori, vecina mora da se adaptira i kalibrira po montiranju nazad na motor, a da bi ECU znao sta je uradjeno i da u skladu s tim komanduje radom motora i u tvom slucaju turbine...
Posalji mi tvoj broj sasije, zadnjih 6 brojeva mi nisu potrebni, pa da pogledam u ETKI i Elsi...
Interesuje me koja je platforma auta? 8D2 A4(1995 - 2001) ili je 8E2 A4(2001 - 2005) ili je 8EC A4(2005 - 2008)
Na koju dijagnostiku si kacio auto?   blink
Da li slucajno imas log, puno bi nam znacilo kad bi nam mogao reci koji kodovi kvara su te snasli?
Nesto poput ovoga: 009571 / P2563 ???
 big_boss I jos nesto, turbina nije fen za kosu, ventilator ili kosacica za travu, pa da se iskljucuje ili ukljucuje :)
Cim upalis motor ona se vrti, ali pocinje da PUNI, tj duva tek posle odredjenog broja obrtaja, sto je u tvom slucaju negde izmedju 1600 i 1800 RPM, a opet u zavisnosti od opterecenja motora, jer na leru pri tururanju ona mnogo slabije puni, jer nema opterecenja.
Ona sipka i klapna koju si cistio sa majstorom je waste gate i njom komanduje ECU, a preko vacuum sistema pomocu solenoida.
Elem, kada turbina postigne odredjeni pritisak i senzor posalje podatak ECU, on otvori tu klapnu i premosti (bypass) lopatice turbine, tacnije izduv ide direktno u auspuh . . .
BTW da li si proveravao senzor pritiska turbine, mozda je u njemu problem?
U tvom slucaju, turbina se NE iskljucuje, vec te komp baca u limp mode ili safe mode, tako sto pomenutu klapnu drzi otvorenom, a da nebi mogao da zavrti vise od 3000, cudi me da nije upalio ni jednu lampicu na tabli, poput zutog motora i trepcucih grejaca...

pozz
Naslov: Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: MICOB Avgust 09, 2012, 04:42:51 posle podne
Isti problem na golfu 4 66kw imao je moj drugar i znam da mu je resio majstor gedora.
Otidji do njega i posavetuj se.
Naslov: Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: amazonac Avgust 09, 2012, 05:02:45 posle podne
E timbe, ulepsa mi dan :)))
hajdemo redom... Kod elektronicara sam bio u Velikoj Plani, zove se Rajko Struja, a auto mi je gledao njegov sin Vlada.  Rekao je da postoji odredjeni problem sa imobilajzerom, prvo je mislio da je brisan kod, ali kada sam mu objasnio da se auto gasi kada blinka zut kljuc na instrument tabli, onda je rekao da je to tipski kvar i da ne bi bilo lose da nadjem bravicu, kompjuter i imobilajzer sa nekog auta na otpadu i da to prepakujemo.
Tako ce da resimo i ovo ECU  jedinica nije ispravna, jer mu nije jasno zasto prijavljuje tu gresku, kada kompjuter radi i cita sve parametre. E sad, sto se tice njihovog kvaliteta kao majstori, otkud znam, ovde u Sumadiji su na dobrom glasu i skoro svi majstori su mi njih preporucili.
Od dijagnostika kacen je na Texu, koja je kupljena od ove firma iz Niša krajem pretprošle godine i stavljen je na Boschov KTS 550, koji je kupljen od nekog lika iz Kule koji se zove cini mi se Milan, ja sam isao i da je preuzmem ( ne radi se o kinezima ili o nekim kopijama, zato te davim podacima o dijagnostici)
E, sad, ti si iz Uzica koliko vidim, verovatno si cuo za ovog lika koji drzi Turbo dijagnostiku, mislim da se zove Dule, broj telefona mu je  on je ovom mom majstoru objasnjavao sta da radi, sta da cisti i posle svega toga se isto to ponavlja. Ja sam hteo da odem do njega, on je rekao da nema potrebe da dzabe bijem put, jer turbina sigurno nije, ako ne trosi ulje, vec da postoji nesto drugo sto zeza.
Kodove gresaka nemam, ali mi dobar drugar drzi servis, pa cu skociti do njega da ga cas zakaci na komp i da kodove koji se pojavljuju.
A Audi je A4, 1997 godiste, AHU je tip motora a broj sasije je WAUZZZ8DZVA285088, to je ceo broj.
Senzor pritiska turbine, to je egr ventil ili onaj kod hladnjaka etc? Egr ventil je ociscen, sredjen, a etc ventil nam je rekao ovaj iz turbodijagnostike da premostimo, tacnije, objasnio mom majstoru iz one tri sise koje izlaze sa njega gde da prebaci creva, tako da mentil radi cisto mehanicki. I posle svega toga se nastavilo isto. Kada se izvuce dzek iz etc ventila, onda cim se upali auto, krene sa safe modom. Isto to se desava i kada iskljucim protokomer.
A sto se tice magicne cifre od 3000 rpm, on ide preko 3000, samo dok dodje do 4000rpm treba mu bar 20 kilometara pravca  :angry: :angry:


Naslov: Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: pimbe Avgust 09, 2012, 09:51:07 posle podne
Senzor pritiska turbine, tj konverter pritiska je 1H0 906 627 ili  intake manifold pressure sender -G71
ETC senzor nem pojma sta je, etc na engleskom je skracenica za *kao na primer* . . .
Takodje nem pojma gde se nalazi senzor fizicki, ali znam da mora biti na cevi od turba, preko aftercoolera, pa do usisne grane
ELSA kaze da je to ovaj, nadam se da  prepoznajes nesto sa ove slike.
(http://elsaweb.spaghetticoder.org/i/A/A21-0154.png)
A moras skinuti poklopac da bi do senzora dosao . . .
(http://elsaweb.spaghetticoder.org/i/A/A10-0659.png)

I javi kodove koje prijavljuje dijagnostika . . .

 mahac
Naslov: Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: pimbe Avgust 09, 2012, 09:58:48 posle podne
http://art.rexbo.net/pierburg/pdf/pg-si-0102-en-web.pdf (http://art.rexbo.net/pierburg/pdf/pg-si-0102-en-web.pdf)
The Manifold Absolute Pressure, or MAP, sensor is a common component on modern vehicles. The purpose of the MAP sensor is to measure the pressure within the intake manifold relative to the ambient barometric pressure. This information is sent to the engine computer, which adjusts other variables such as the rate of fuel injection to maintain optimal performance. While a vehicle will usually continue to run with a faulty MAP sensor, engine performance may suffer significantly and result in increased emissions.

Malo usran prevod al ajde . . .
Колектор апсолутни притисак, или МАП сензор је заједничка компонента на модерним возилима.Сврха МАП сензора за мерење притиска унутар усисну грану у односу на барометарски притисак околине. Ове информације се шаљу компјутеру мотора, који подешава остале променљиве као што су стопе убризгавањем горива за одржавање оптималне перформансе. Док возило ће обично наставити да раде са неисправног МАП сензора, перформансе мотора и може значајно да пате довести до повећања емисије.
Naslov: Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: amazonac Avgust 09, 2012, 10:19:23 posle podne
E, sad, jedno pitanjce, posto smo sumnjali na njega
n a njega je prvo sumnjao i dule iz autodijagnostike.
Onda mi je objasnio, meni i mom majstoru kako da ga premostim, sta sam i uradio. tim premoscenjem, po njegovim recima, smo ga iskljucili elektricno i ostavili da radi mehanicki. Danas sam napravio jos jedan eksperiment. Posto ga nisam palio, napravio sam krug od 30 tak km i radila je turbina super. Onda ga ugasim, krenem da zalicem i on u cetvrtoj na 2800 rpm ga iskljuci. onda stanem, ugasim, upalim i vozio sam ga u 30 jedno 10 kilometara na skoro 4000 obrtaja i radio je super. cim sam ga ubacio u cetvrtu, iskljucio je turbinu.
Zato uvek u cetvrtoj iskljucuje... Cak sam posle probao da ga presaltujem u 5 tu na 2500 rpm i cim dosao do 2700 on iskljucio. Sto je u vecoj brzini, on na nizim obrtajima iskljucuje
Naslov: Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: pimbe Avgust 09, 2012, 10:30:12 posle podne
Ne svidja mi se to sto ste vi zicili i premostavali . . .
Naslov: Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: amazonac Avgust 09, 2012, 10:45:52 posle podne
Pa srpska posla :)
Ako moze sa njim, moze i bez njega, samo ga lagano zaobidjes :)
Otkud znam, on rekao da se tako ispituje map senzor :)))
Ja sam duduk za to, jbg, racunam covek ima servis koji radi turbine, strucnjak je za to... Nisam ga dugo vozio sa tim, odmah je propao i vratili smo na staro
Naslov: Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: RUS Avgust 09, 2012, 11:20:21 posle podne
A ja opet kazem da je pre do same turbine.....
Naslov: Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: amazonac Avgust 10, 2012, 06:09:52 posle podne
Evo ovako, bio sam da okacim auto na dijagnostiku i dobio sledece greske i parametre:
65535 Interni kontrolni modul  37-10 Neispravan
00510 Regulacija starta ubrizgavanja 17-10 Kontrolna razlika - naizmenican
00553 Senzor mase zraka maf (g70) otvoren ( spojen na masu)
00575 Usisna grana ( pritisak) 17-00 kontrolna razlika
Kada udjem da ocitam parametre, primetio sam da turbinu iskljucuje kada dodje na 1600mbar.
A kada udjem u parametre maf senzora i nominal i actual su preko 500. Nominal je oko 500, a actual ide od 650 pa do 850, zavisi koliki se gas daje. Kada ode rad u safe mod, onda je od 780 do 850 actual na maf senzoru.
E sad, ja sam po savetima pekara otkacinjao protokomer. po brisanju gresaka i jurenju po auto putu, greske koje mi je uporno vracao, to je
65535 Interni kontrolni modul  37-10 Neispravan
a kada zaglavi turbina onda se pojavi sledeca
00575 Usisna grana ( pritisak) 17-00 kontrolna razlika

Naslov: Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: pimbe Avgust 10, 2012, 11:01:37 posle podne


00575 - Intake Manifold Pressure: Control Difference = http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00575 (http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00575)
Elem ovo je onaj sto sam ti vec naveo i manifestuje se u iznenadnom gubitku snage ili smanjenom snagom...

Moguci kvarovi
Creva pogresno povezana, otkacena, zapusena ili suplja
Solenoid ventil za kontrolu pritiska punjenja N75 pokvaren

Proveri da li su ti creva ispravna i povezana ovako:
(http://elsaweb.spaghetticoder.org/i/A/A23-0015.png)
N75 ventil, (Broj 5) skini konektor i proveri otpor
(http://elsaweb.spaghetticoder.org/i/N/N23-0015.png)
25 ... 45 ω (oma)
Ako ne valja trazi drugi, ako valja onda moras da raskacis kontrolni modul i proveris da zice od ventila nisu u prekidu ili su u kratkom spoju:
(http://elsaweb.spaghetticoder.org/i/V/V96-0749.png)

Treba da prekontrolises zice i masu prema modulu, kao i masu od baterije do sasije i baterije do motora, osim ako nisi budzio neki levi radio ili headunit pa te on hebe i baca ti gresku 65535 u tom slucaju ignorisi ovaj kod...
Ali ipak da znas, kontrolni modul se nalazi kod suvozacevih nogu u A ramu. Ukoliko je N75 OK onda moras skinuti Konektor sa kontrolnog modula:

(http://elsaweb.spaghetticoder.org/i/V/V28-0840.png) (http://elsaweb.spaghetticoder.org/i/V/V28-0987.png) (http://elsaweb.spaghetticoder.org/i/V/V24-0526.png)
Da bi dosao do ovoga
(http://elsaweb.spaghetticoder.org/i/V/V23-0342.png)
 i prekontrolisi u kakvom su stanju konekcije...

Ove dve zice
(http://elsaweb.spaghetticoder.org/i/V/V96-0749.png)
se zavrsavaju ovde
(http://elsaweb.spaghetticoder.org/i/V/V23-0342.png)

Srecno i javi sta si poradio . . .
 mahac


65535 = http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/65535 (http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/65535)
Naslov: Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
Poruka od: amazonac Avgust 10, 2012, 11:10:06 posle podne
aha... a ja sam mislio da je to kontrolna jedinica koja se nalazi sa vozaceve strane odmah ispred kompjutera.  E, sad, jos jedno pitanje. Na forumu nekog tdi cluba, koliko sam uspeo da prevedem sa engleskog, spominju dva creva (hose), da je najcesce to greska 6735, jedno koje ide od cevi interkulera do ECU, ili neko unutrasnje crevo.
Da kompjuter crkava, slabo verujem u to, jer se tako ponasa na dijagnostici od kako sam ga kupio, zadnjih 5 godina.

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=118293 (http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=118293)