od pumpe do k glave je ok.pritisak,medjutim problemi se javljaju od elektronskog dijela na k-glavu tzv.regulator pritiska goriva,on nedaje gorivo dalje do cilindara.probao sam da ga promjenim,medjutim sa ovim novim jos gore.ranije je palio sa starim kad je hladan,medjutim cim se zagrije,morao sa da skidam dzek sa senzora temperature(na racvi od vode) da bi mogao da upali.i sto je najgore nasteluje mi majstor regulator pritiska,auto pali i vozi kao lud ,upalim i ugasim 4-5 puta i opet isto auto ima ugradjen autogas,a od tada su pocele nevolje
pa gde si pele
ej vidi proveri svako vakuum crevce ja sam imao 80 sa tim motorom i isto sam imao par problema sa njim ali sa k-glavom nikad.presao 275000 i dan danas se vozi cisto sumnjam da je k-glava kod tebe u pitanju
isto sam jednom imao problem sa computer-om a slicno mi je radio kao sto si ti spomenuo.cim dam gas on se ugasi-nebi bilo lose da ga proveris.
a da-inace je malo problematicno da se ugradi plin na k-glavu
javljaju se neke explozije koje ako se ne odradi dobro plin,moze i da raznese kutiju od filtera (video sam kako izgleda takva kutija ) pa i intercooler ako je turbo
nadam se da sam ti pomogao