VW - Forum > Uradi sam

Needle sweep na Golf 4 Bori B5.5 (punjenje skazaljki)

(1/19) > >>

Kacerac:
Preduslov za needle sweep i ostale funkcije, morate imati sledece:

Immo3 km sat
Polu-bord ili full fis bord


To su dve osnovne stvari, pored te dve osovne stavke, potrebno je da verzija softvera sata bude 00.92 ili 01.00 ili 01.10 moze i 09.00 ali je jako retka. Verziju softvera mozete naci ispod sata, na beloj nalepnici, prikazano na slici ispod:



Ako sve gore zahteve ispunjava vas km sat, onda ste korak udaljeni do aktivacije ovih skrivenih opcija. Ako pak ne ispunjavate uslove, mozete uvek zameniti km sat u autu za drugi koj ispunjava, vise o tome u nekom sledecem postu.

Za pristup km satu, preporucujem KKL kabl, i to VAG409.1 KKL kabl sa FL cipom unutra, mada i sa CH340/341 radi bez problema. Taj kabl imate na Aliju za par dolara, ali ako vam se zuri i ne zelite da cekate, imate ga kod nas na KP za oko 1000din. Pored kabla trebace vam i 2 programa (ostavicu ih zipovane na kraju tutorijala), oba programa su besplatna i provereno rade na Windows 7 x32 i Windows 8.1 x64.

Kilometar satu pristupate preko K-linije koju vas auto poseduje (Golf 4 Bora B5 B5.5), i direktno citate eeprom tj njegov sadrzaj koji cemo uskoro zameniti novim. Prilikom citanja i upisivanja bitno je da auto bude na kontaktu i da akumulator bude napunjen i dobar. Kada prikljucite KKL kabl i podesite COM port (instalirate drajvere naravno), citanje je jako prosto, idete na Dash -> Read i tu ce poceti da vam ucitava sadrzaj eeproma. Kada ucita sve, izgledace nesto nalik ovome:



Kada ste procitali sadrzaj eeproma, sacuvajte ga (File -> Save As i dajte mu neko ime po izboru). Kada ste to sacuvali, otvarmao drugi program i ucitavamo sacuvani sadrzaj eeproma od malopre. Kada ga ucita, otvorice vam se opcije koje mozete da aktivirate, cekirajte Needle Sweep i Needles Lit (kao na slici ispod), mozete aktivirati jos nekih par zanimljivih opcija, mada sve zavisi od vase table i verzije sistema.



Klikom na START pitace vas da sacuva izmene, potvrdite to i pojavice vam se na desktopu (ili gde vam se vec nalazi taj ocitani sadrzaj eeproma) nov faj sa oznakom !new_pa ime koje ste dali malopre. Sad aje potrebno da se vratimo u prethodni program, i idemo na File -> Open i ucitavamo sadrzaj koji smo upravo kreirali (ovaj sa !new_paimekojestedali). Kada je to ocitano, potrebno je auto staviti na kontakt, prikaciti KKL kabl sa autom i kliknuti na Dash -> Whrte i ostaviti ga da zavrsi (traje oko minut).

Time smo aktivirali needle sweep i needles lit (punjenje kazaljki i osvetljenje istih), ali da bi to radilo, potrebno je da se skine auto sa kontakta i skine klema sa akumulatora na oko 30 sekundi. Potom se klema vrati i kada se da kontakt, skazaljke bi trebalo da odrade punjenje i da svetle pri tom punjenju. Kao na snimku ispod:



Ako neko ima pitanja, problema i nejasnoca neka mi se obrati najbolje porukom, ko ne zeli da ovo sam radi, ja nudim uslugu aktivacije ovih funkcija za naknadu od 1000din.

U nekoj od sledecih tema, bice objasnjen ceo postupak zamene km sata, immo2 na immo3 upgrade, ubacivanje borda ako ga fabricki nema, kodiranje kljuceva, sputanje prozora na daljinac i tome slicno.

Markoz361:
Super tutorial. Ako bi mogao da ostavis linkove ili fotografije tih kablova sa alija ili ebaya to bi bill super :)

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

mur3633:
Dodao bih da nije isto na 501 i 503 verzijama softvera table.

VAG Commander je takođe dobar uređaj za učitavanje eeproma.

Rnjak:
Ili ja nisam video ili ti nisi ostavio programe na kraju tutorijala? lollol
Reci mi da li ce ovi programi da rade na windows 10? :84

Kacerac:
Slazem se, postoje dve verzije na kojima radi needle sweep, 501 i 503. 503 je malo redja to su satovi sa sistemom 09.00, na njima pored needle sweep moze i led sweep, ali to je tema za drugi put. Ostavicu sutra linkove do programa, kao i linkove do kablova. I da moze umesto KKL kabla i VAG Commander i jos par drugih, ali KKL 409.1 je najjeftiniji i najdostupniji kod nas.  biggrin

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju