Pa znas kako, njemu je to toliko blago da se "ne osjeti" ponekad vrlo vrlo malo tako da mozes racunati da se ne osjeca saltanje u D ili R...naravno da ne smije biti trzaja ili nekog lupanja...isto tako kad ga saltas iz D-R ili obratno nemoj to da radis nekom nasilnickom brzinom i odma po gasu i da ocekujes da sve da prodje kako treba, daj mu bar pola sek i nece biti problema ako je sve ok, vjeruj mi to malo lufta sto mu das i sam ces reci "pa to je to, normalno, nije sporo"...na nekoj normalnoj uzbrdici ne smije da krene unazad kada je u D ali isto tako ljudi preceruju pa ocekuju da to bude na nekom bas usponu
Ja bih pogledao auspuh ali opet nije mjerilo jer je nalickan (mozda oprani sredjen za prodaju)...kod mene bukvalno kad zavuces prst i auspuh ostaje cist! Za mene znak da je dobar DPF...
Isto za mjenjace su mi rekli da su dobri i kad se "odrade" da ce dugo da sluze, znaci nisu kvarljivi...e sad s obzirom da je 2.0 moguce da je multitronik ali u to nisam bas siguran to bi morao da provjeris jer obicno u slabije motore ide taj mjenjac a na njega se ne hvale, a opet to je mozda samo prica koju ne mogu da ti potvrdim