opet dugo bez posta, ali radovi nisu stali, zaglavili smo malo sa limarijom neplanirano, kako jedno završimo otvori se drugo, jedna sajtna, druga sajtna, svašta nešto, radi se sporo ali temeljno.
prednje viljuške su ozbiljno napadnute, moraćemo potpuno da ih repariramo.
evo kako trenutno izgleda enterijer.
kada sam ga uzeo, kombi je došao sa prilično retkim projekt zwo maglenkama koje se lepo uklapaju u donji grill, ali je problem sa njima to što je voda lako mogla da prodre unutra a nije osmišljeno kako da otekne, tako da neretko sama svetla posle 30 godina izgledaju ovako
hella više ne proizvodi te lampe a polovne na ebay-u i drugim mestima koštaju po par stotina evra, ali kinezi su i naravno napravili kopiju koja košta 49e, DLAA FX1155
vw-ov brake booster (pojačivač sile kočenja) smo zamenili za booster sa stare bmw trojke (od 1982-1990), bmw-ov je za 1" veći a staje bez problema.
stigao je kompletan set powerflex poliuretanskih silen blokova
takođe je stigao i elgena nautic-compact M bojler od 10l koji se greje preko sistema za hlađenje motora. dok vozite grejete vodu za piće i tuširanje.
kad smo već kod bojlera, napravio sam 3d model kombinovanog tanka od 60l za pijaću i 20l za otpadnu vodu koji ćemo instalirati ispod vozila. pravimo ga trenutno, biće od prohroma.
čekamo dostavu prvih stvari za enterijer, waeco crx65 kompresorski frižider, kombinovana dometic sudopera/šporet, webasto airtop 2000 stc grejač kabine umesto starog i istrošenog eberspacher bl1c, dizajniram trenutno enterijer...
svašta se radi, samo nemam baš vremena da se javljam. sledeći put ću ponovo kada budem imao neki veći update.