Autor Tema: Problem posle chipovanja - 1.8T  (Pročitano 46449 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #80 poslato: Jul 25, 2014, 08:57:29 pre podne »
Postavio bih pitanje u ovoj temi da ne otvaram novu...

Da li je normalno da boost pada sa povecavanjem broja obrtaja?

Juce sam malo testirao auto i recimo meni je najveci pritisak turba 1.1 bar na recimo 3000 obrtaja i kako ide prema maksimalnom broju obrtaja pada na 0.6 bara na 6500 obrtaja..

Motor je 1.8T AUM, standardni N75, standardni DV....turbina je KO3S (06A 145 704 S)

Motor dobro dihtuje,nema nigde gubitka pritiska...

Evo i dijagram iz VCDS-a, malo razvucen da bi se lepo videle cifre (obrtaji i boost)..

« Poslednja izmena: Jul 25, 2014, 08:59:41 pre podne od strane milper »

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #81 poslato: Jul 25, 2014, 11:12:58 posle podne »
Uopste nije normalno da isti pada toliko.Bilo bi uslovno receno normalno da pada za recimo 0,1 do 0,2 bara,a toliki pad boosta govori da nesto nije ok.
Jel na autu radjen remap?
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6700
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #82 poslato: Jul 26, 2014, 07:50:01 pre podne »
lupicu, ali znam da je meni Cvele podesavao wastegate dok nije dostigao da pritisak ne pada.
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #83 poslato: Jul 26, 2014, 09:48:54 pre podne »
Kod tebe Wele je manuelni boost controler...kod mene je fabricki N75, tako da ECU kontrolise rad wastegate-a...

A gledam na youtubu na vecini 1.8T motora isto tako pritisak pada....navodno krivac za to je Ko3 turbo koji ne moze da odrzi pritisak na vecim obrtajima...

https://www.youtube.com/watch?v=Bkot58r_e5U

madmax 81 na autu je uradjen remap...okacicu snimak kako ide...

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6700
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #84 poslato: Jul 26, 2014, 10:33:08 pre podne »
Jeste, podesavao je kad je stavljen MBC
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #85 poslato: Jul 26, 2014, 12:20:29 posle podne »
A dok si imao fabricki? Jel padao pritisak?

pekar

  • Gost
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #86 poslato: Jul 26, 2014, 12:35:56 posle podne »
kod svih opada pritisak,ali tek nakon nekih 5500-5700 obrtaja krene da otpusta, a kod tebe mnogo ranije to krece sa 3000 obrtaja misli1
evo dijagrama sa MBC i N75 kako to sve izgleda



The N75 Only shows a hypothetical boost curve with a chip and your standard N75 valve in place.

The N75 & MBC in Parallel shows the MBC set at ~17psi, such that any boost above that will get bled off by the MBC, but the N75 will still control the boost curve below the MBC's set limit.
- Here the MBC functions to remove spikes.
- In this configuration, the MBC is only capable of reducing boost lower than what would occur without it.

The MBC Only shows the MBC set at ~17psi, such that the MBC has complete control over the boost.
- Here the MBC functions to control the boost.
- In this configuration, the MBC has full control, and can either raise or lower boost, and thus caution is suggested when doing this. One should have knowledge of fueling limitations, turbo capabilities, etc.
« Poslednja izmena: Jul 26, 2014, 01:18:14 posle podne od strane pekar »

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #87 poslato: Jul 27, 2014, 12:13:15 pre podne »
Promeni cip cunera
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6700
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #88 poslato: Jul 28, 2014, 03:45:17 posle podne »
Milane ne mogu da se setim kako je bilo ranije. Imao sam davno ranije onaj boost leak na kolenu ispred IC, ali to je Cvele rešio.
Malopre sam došao na posao i ima jedan čudesan pravac u blizini :) i šaltao 4 brzine na 5500 i nije padao pritisak na satiću nijednom. Meni je pritisak 0.9
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #89 poslato: Jul 28, 2014, 04:03:21 posle podne »
Mislim da sam nasao problem...plastika na N75 ventilu (ona sa tri pipka) je pukla...

Danas sam je zalepio onim pistoljem za plastiku dok mi ne stigne manuelni boost ventil....

A pripremam se polako da odradim operaciju izbacivanja N249,SAI,Combi ventila...sva cu ta sranja da izbacim...i da ubacim OIL Catch kanticu...

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6700
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #90 poslato: Jul 28, 2014, 04:06:11 posle podne »
Ček setio sam se (valjda). Meni je pritisak bio 1.2, ali sa tim pritiskom je padao u nekom trenutku. Kad je stavljen MBC onda je Cvele nešto čeprkao oko wastegate i podesio da pritisak ide do nešto ispod 1 i drži konstantno pritisak.
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #91 poslato: Jul 29, 2014, 07:59:01 pre podne »

Danas sam je zalepio onim pistoljem za plastiku dok mi ne stigne manuelni boost ventil....


i dobio pritisak max 0.2 bara  :)

Ceka se manuelni boost kontroler...

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #92 poslato: Jul 29, 2014, 11:14:16 posle podne »
Druze ,bust ti opada jer ti je previse siromasna smesa i racunar koriguje bust preko N75 da se motor nebi istopio,mnogi to varaju preko manuelnog kontrolera ali to sto ti tada bust nepada nisi resio problem linearnog rasta snage i svih ostalih stvari koje idu uz to.
Prostim recima,potrebna ti je odredjena kolicina goriva koja kada sagori ima odredjenu kolicinu izduvnih gasova koji okrecu turbinu onako kako treba i onoliko koliko treba,tada N75 odradjuje posao onako kako treba za pravilnu raspodelu snage.

NEMOJ DA SE CUDIS STO TI SE TO DESAVA VEC BUDI SRECAN JER TI JE N75 U TVOM SLUCAJU SPASAO MOTOR.

Kako te MAX vec nasavetovao, nadji novog pametnijeg tjunera umesto COPY PASTE neke tudje mape u tvoj racunar.
Daj ti tom motoru corbe i nece ti uopste padati bust,netreba nista da doradjujes,samo pametan covek koji ti cipuje,to je ono sto ti treba. :26

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #93 poslato: Jul 30, 2014, 02:24:07 posle podne »
Druze auto je cipovan pre dve godine...do pre mesec dana je isao super i drzao pritisak 1 bar...

Kvar je nadjen, n75 ventil je napukao i dva vakum creva oko PVC ventila su pukla....tu je gubio pritisak...

N75 iz originala je oko 14000 dinara (polovan 50e) i nemam nameru da dajem toliko para zato cu staviti manuelni....


Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #94 poslato: Jul 30, 2014, 09:00:07 posle podne »
Jel nameravas da izbacis n75?
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #95 poslato: Jul 30, 2014, 09:26:46 posle podne »
Probacu bez N75 ventila sa manuelnim...
Evo jos jednog krivca za pritisak...



Nadam se da cu uspeti da nadjem ovaj jednosmerni ventil...ovaj moj propusta sa obe strane :(

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #96 poslato: Jul 30, 2014, 09:40:05 posle podne »
Mozda ce brljaviti komp ako izbacis n75.Ukombinuj manuelni sa njim
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #97 poslato: Jul 30, 2014, 10:04:04 posle podne »
Onda moram kupovati novi N75..na ovom je napukao onaj izlaz sa tri pipe, izletela je opruga...pokusao sam da stavim neku oprugu i da zalepim...ali dobio sam jos manji pritisak..0,2 bara  :)

Tako da je za bacanje...tj, bice prikacen na dzek cisto da ne bi prijavljivao gresku...

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #98 poslato: Jul 31, 2014, 02:15:21 pre podne »
Ma skini ti i turbinu i stavi karburator od keca ;)
To ce ti sacuvati mnogo para, a mozda i uzmes neki dinar kad to sve rasprodas . . .
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #99 poslato: Jul 31, 2014, 06:40:40 pre podne »