Autor Tema: 1.4 - 16V  (Pročitano 9846 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže nikolaradocaj

  • VW Početnik
  • Poruke: 167
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon
Odg: 1.4 - 16V
« Odgovor #40 poslato: Jun 09, 2012, 04:10:08 posle podne »
@Martini
Ok komsija :-)

@djokicsale
Trosio mi je Motul, dakle pola litre sigurno na 1500km. Ovaj Kastrol sam uzeo na benzinskoj pumpi Petrol.

Van mreže djokicsale

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2972
  • Age: 41
  • Lokacija: Vlasotince
  • Karma: +69/-25
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat 3 1.9TD
Odg: 1.4 - 16V
« Odgovor #41 poslato: Jun 09, 2012, 04:35:09 posle podne »
a koliko vidim prelaziš sa motula na castrol mislim da bi trebao da promeniš i filter ulja....
nada umire poslednja.
ja sam tvog golfa prodao a pare popio i potrosio na kurve

Van mreže nikolaradocaj

  • VW Početnik
  • Poruke: 167
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon
Odg: 1.4 - 16V
« Odgovor #42 poslato: Jun 09, 2012, 06:04:03 posle podne »
Naravno filter ulja promenjen kao i filter vazduha.
Mene samo interesuju saveti sta da proverim kada je potrosnja ulja u pitanju a nema ociglednih znakova curenja.

Van mreže Marko011 Mk4

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3898
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +113/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk4
Odg: 1.4 - 16V
« Odgovor #43 poslato: Jun 10, 2012, 07:16:37 pre podne »
Brate ja sam imao nevrovatan problem sa Castrolom. Znaci kada peglam auto(to mi se desilo na autoputu) upali lampicu od ulja i tepce kao da ga nema. A u stvari ima. Problem je bio posto je ulje teska kopija koju sam placao kao orginal i nema gustinu tako da kada ga stisnes, ulje nema viskoznost da podmaze, a i naravno takvo ulje se trosi. Vrati se ti na motul ja sam od tada poceo da ga sipam nikada nisam imao problema. Ako ti trosi ulje a nigde ne izbacuje, mozda su lose karike to mozes da vidis da izmeris kompresiju. Ili upali auto i otvori poklopac na motoru gde sipas ulje. Ne bi trebalo da pusi i da izbacuje ulje. Tako ces znati u kakvom stanju ti je motor.  mahac   
Nothing is impossible !!!!!

Van mreže nikolaradocaj

  • VW Početnik
  • Poruke: 167
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon
Odg: 1.4 - 16V
« Odgovor #44 poslato: Jun 11, 2012, 12:12:02 pre podne »
Probao sam to sto si predlozio niti izbacije ulje niti dimi, gledao sam i na iberlaufu isto je suvo.
Jedino da odem i da proverim kompresiju kod majstora, a sta mislite o zameni gumica (ili teflona kako ih neko zove) na ventilima???

Van mreže lid

  • VW Početnik
  • Poruke: 27
  • Age: 39
  • Lokacija: dubrovnik-croatia
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV
Odg: 1.4 - 16V
« Odgovor #45 poslato: Jun 11, 2012, 11:43:03 posle podne »
zaleti auto u 3 brzini preko 4 iljade okretaja na nekoj nizbrdici i pusti gas,kad okretaji padnu recimo ispod 3 iljade okretaja naglo dodaj gas i ako izbaci bijeli dim na auspuh karike su rekle pa-pa mahac.nek netko vozi iza tebe da bolje vidi sta i koliko izlazi iz auspuha.
inače ti motori trose ulja iza 100 000 km navodno zbog tankih karika...
eh da prosli vlasnik ti nije reko da trosi ulje,tko bi u danasnje vrijeme...

Van mreže nikolaradocaj

  • VW Početnik
  • Poruke: 167
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon
Odg: 1.4 - 16V
« Odgovor #46 poslato: Jun 12, 2012, 11:25:58 pre podne »
@lid
Hvala na savetu samo nisam bas do kraja shvatio, kad na nizbrdici padne ispod 3000 obrtaja, ubacim u trecu i stisnem gas do kraja ? ja sam uvek mislio da se to radi na ravnom ili na uzbrdici ali ocigledno nemam pojma o tim stvarima.
Jbg prodavac mi je prvo rekao da trosi izmejdu zamena 3do 5 deci, juce ga zovem da ga pitam a on malo modifikovao pricu pa mi kaze: "na svakih 2-3000km dospiao sam 2,3 deci."

Van mreže lid

  • VW Početnik
  • Poruke: 27
  • Age: 39
  • Lokacija: dubrovnik-croatia
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV
Odg: 1.4 - 16V
« Odgovor #47 poslato: Jun 12, 2012, 06:57:32 posle podne »
Konstantno neka bude u trecoj brzini,znaci zaleti auto i pusti neka koci motorom dok ti ne padnu obrtajo ispod 3000 min i onda mu naglo daj gaščinu,ako prodimi bijelo/plavo karike su kurcu.

Van mreže nikolaradocaj

  • VW Početnik
  • Poruke: 167
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon
Odg: 1.4 - 16V
« Odgovor #48 poslato: Jun 25, 2012, 10:31:31 posle podne »
Jos jedno pitanje za forumase koji imaju ovaj motor i ugradjen plin. Kolika im je potrosnja u gradu a kolika na otvorenom ? Meni se najbolje pokazala OMV pumpa, tacnije za iste pare predjem vise kilometara (i do 10km vise)...
Meni u gradu ne ide ispod 10L nikako, bas sam ga vozio kao poslendji penzos, bilo sa klimom ili ne, 10L je zagarnantovano.
Na otvorenom pri brzini od 90km/h u petoj cenim negde oko 8L ali nisam siguran.

Van mreže djokicsale

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2972
  • Age: 41
  • Lokacija: Vlasotince
  • Karma: +69/-25
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat 3 1.9TD
Odg: 1.4 - 16V
« Odgovor #49 poslato: Jun 26, 2012, 12:38:51 pre podne »
pa to je i odlična potrošnja, s kvalitetom našeg goriva, i činjenicom da te uvek neko zakine, i plin uvek ide koji procenat više od potrošnje benzina, tako da..... u principu to je to, ne verujem da možeš da smanjiš potrošnju nešto osetnije.  Imaš li onu knjigu od golfa, šta piše u njoj za taj motor za potrošnju?
nada umire poslednja.
ja sam tvog golfa prodao a pare popio i potrosio na kurve

Van mreže nikolaradocaj

  • VW Početnik
  • Poruke: 167
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon
Odg: 1.4 - 16V
« Odgovor #50 poslato: Jun 26, 2012, 12:47:05 pre podne »
Imam  neku knjigu, pogledacu sutra bas koliko pise, i pretopstavio sam da je to OK potrosnja i da ne moze manje. Pasenog vozi Logana 1.4 8v, nikada ne ukljucuje klimu, auto je manji i laksi i on ispod 10l u gradu ne moze. Ali njegov na otvorenom ubija, samo 6-6.5L.

Van mreže lid

  • VW Početnik
  • Poruke: 27
  • Age: 39
  • Lokacija: dubrovnik-croatia
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV
Odg: 1.4 - 16V
« Odgovor #51 poslato: Jun 26, 2012, 01:01:53 pre podne »
kod mene na otvorenoj cca 6.5L/100 km,mjereno vise puta na duzim relacijama od 200 km,grad 8-10 L.
Nego što je s uljem,jesi rijesio ista?

Van mreže lid

  • VW Početnik
  • Poruke: 27
  • Age: 39
  • Lokacija: dubrovnik-croatia
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV
Odg: 1.4 - 16V
« Odgovor #52 poslato: Jun 26, 2012, 01:02:42 pre podne »
kod mene na otvorenoj cca 6.5L/100 km,mjereno vise puta na duzim relacijama od 200 km,grad 8-10 L,nemam plin...
Nego što je s uljem,jesi rijesio ista?

Van mreže nikolaradocaj

  • VW Početnik
  • Poruke: 167
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon
Odg: 1.4 - 16V
« Odgovor #53 poslato: Jun 26, 2012, 01:06:57 pre podne »
Pri kojoj brzini ti toliko trosi ?

Za ulje nisam jos nista video, promenio sam ga pre nekih 600km i do sada na meracu dosta dobro stoji tacnije skoro da se nije pomaklo sa maximuma (2 puta sam gledao). Nikako da proverim da li dimi, ja na retrovizoru nista ne vidim, a nikog nemam da navatam da vozi iza mene. Praticu sad potrosnju ulja pa cu videti sta se dalje desava, mada problem mi je kad gledam nivo, nigde nemam neki ravan parking u kraju da stanem da auto malo odstoji jer koliko sam shvatio ako je malo nagnut na jednu ili drugu stranu ne pokazuje dobro.

Van mreže djokicsale

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2972
  • Age: 41
  • Lokacija: Vlasotince
  • Karma: +69/-25
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat 3 1.9TD
Odg: 1.4 - 16V
« Odgovor #54 poslato: Jun 26, 2012, 01:11:08 pre podne »
Drugar da li si pogledao lokaciju odakle je @lid      opštepoznata stvar da isti automobili troše manje sa kvalitetnim gorivom..... naravno u zemljama gde je gorivo kvalitetnije. Imam puno drugara koji idu van Srbije pa pouzdano znam da na velikim kilometražama auta im troše litar,dva manje od potrošnje koju ovde imaju dok sipaju srpsko gorivo.
nada umire poslednja.
ja sam tvog golfa prodao a pare popio i potrosio na kurve

Van mreže nikolaradocaj

  • VW Početnik
  • Poruke: 167
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon
Odg: 1.4 - 16V
« Odgovor #55 poslato: Jun 26, 2012, 01:16:30 pre podne »
Tek sad sam video da je covek "komsija" :-).
Mada svakako nisam pomislio da baronishe vec cisto iz znatizelje sam ga pitao pri kojoj brzini postize tu potrosnju.

Van mreže nikolaradocaj

  • VW Početnik
  • Poruke: 167
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon
Odg: 1.4 - 16V
« Odgovor #56 poslato: Jun 26, 2012, 09:30:01 posle podne »
Sada sam bio do grada i parkirao auto na relativno ravnom mestu gde je stajao 2 sata. Kad sam se vratio reko' ajde da proverim ulje i nisam bas zadovoljan rezultatima. Od zamene ulja sam  presao 600km, bilo je na maximumu a sada je palo sigurno za 1/4, mozda cak i za 1/3. Takodje danas sam primetio da mi se trese na leru kada ga upalim, vibrira ceo auto. Ler je na 1000 obrtaja.

Van mreže Rocky

  • Uprava Kluba
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4384
  • Age: 46
  • Lokacija: Zvezdara, Beograd
  • Karma: +54/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 Avant
Odg: 1.4 - 16V
« Odgovor #57 poslato: Jun 26, 2012, 10:06:46 posle podne »
ler je oko 950 -980 obrtaja normalno

Van mreže nikolaradocaj

  • VW Početnik
  • Poruke: 167
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon
Odg: 1.4 - 16V
« Odgovor #58 poslato: Jun 26, 2012, 10:52:10 posle podne »
Meni kada se ugreje je oko 700...

Van mreže Marko011 Mk4

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3898
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +113/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk4
Odg: 1.4 - 16V
« Odgovor #59 poslato: Jun 27, 2012, 12:01:02 pre podne »
Brate jel si ti bio kod nekog majstora?
 
Nothing is impossible !!!!!