Pozdrav,
vidim da se vec dosta nije pisalo u okviru ove teme, ali ipak zelim da Vam prenesem svoje iskustvo sa navedenim modelom - Golf 4.
Licno sam vezao svoj Golf 1.6 FSI Champ (model 2003) Juna 2010. godine sa tacnih i originalnih 102.476 km na satu. S' obzirom da sam izuzetno pedantan po pitanju odrzavanja auta, kod svog servisera odradio sam nekoliko stvari koje su u datom trenutku za proteklih 10 i vise meseci zahtevale paznju. To su:
1. Redovan servis - zamena motornog ulja - Mobil 1 ESP formula 5W30 504.00 (LongLife), filtera ulja, vazduha, polena i goriva. Navedeni delovi su u potpunosti originalni, a cena redovnog servisa iznosila je 12.000 dinara zajedno sa kompjuterskom dijagnostikom.
2. Zamena sledecih delova: silen blokova, pumpe za vodu, kompletnog kucista regulatora vode za hladjenje (zajedno sa davacem i termostatom) i creva za vodu, rashladne tecnosti, drzaca zakretne remenice (tzv. rolera), akumulatora (Varta Blue Dynamic 60 Ah/540 A), originalnih platinastih Bosch svecica i cilindra brave zadnjih vrata (gepeka) uz dobijena dva nova kljuca. Svi navedeni delovi su u potpunosti originalni.
Naravno, uz sve navedeno, morao sam malo i da sredim auto tako da sam odmah po okoncanju procedure carinjenja vozila zamenio patosnice (original gumene VW), rucicu menjaca, crnu plasticnu lajsnu na prednjem braniku i metlice brisaca vetrobranskog i zadnjeg stakla. Takodje, odradjeno je i dubinsko pranje same kabine auta.
Sto se tice motornog ulja, zelim samo nesto da pojasnim. S' obzirom da posedujem i VW model Passat Variant 1.9 TDI (AWX - 96 kW/130 ks) Comfortline od Decembra 2005. godine, od prvog redovnog servisa koristim LongLife ulje za oba modela. Naravno, to ne znaci da ih menjam u skladu sa produzenim sersvisnim intervalima (2 godine ili 30.000 km), vec u okviru standardnih servisnih intervala koji iznose 15.000 km ili 1 godina. Odlucio sam se za LongLife ulje iz prostog razlog jer svojim automobilima zelim da pruzim najvisi nivo kvaliteta ulja, a samim tim i zastite zbog losijeg kvaliteta goriva kod nas u zemlji.
Kao sto sam gore naveo, u okviru prvog servisnog intervala po uvozu sipano je ulje Mobil 1 ESP formula 5W30 504.00, koje sam inace kupio u Nemackoj pre nego sto sam krenuo za Srbiju. Cena je iznosila 23 EUR, dok 1l kod svog servisera mogu da dobijem za 1750 dinara (porucuje direktnog od ovlascenog distributera Plattner DOO).
Takodje, zelim da navedem i 3 stvari koje cu definitivno morati da saniram u narednom periodu, a to su:
1. Zamena NOx senzora (iza katalizatora)
2. Zamena izvrsnog motora za cirkulisanje vazduha V71 (registrovano "kuckanje", nalazi se iza uloska kasete)
3. Zamena zadnjih diskova i plocica, kao i kocionog ulja
Na svom racunaru koristim Tecar verziju VW programa rezervnih delova ETKA 7.2 tako da za sve zamenjene delove imam evidentirane kataloske brojeve i graficke prikaze.
S' obzirom da se dosta pisalo o diskovima i plocicama, zelim samo da kazem da cu 99% uzeti TRW komplet zadnjih diskova i plocica. U ETKA programu stoji da je prvu ugradnju radio Lucas, odnosno sadasnji TRW sto je za mene dovoljan razlog da ne razmisljam o drugim brendovima.
Toliko za sad od mene.
Pozdrav