Autor Tema: Vasa iskustva sa Golf 4  (Pročitano 27136 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: Vasa iskustva sa Golf 4
« Odgovor #20 poslato: Oktobar 19, 2010, 08:16:12 posle podne »
kupiti polovan deo na otpadu s tvrdnjaom da je original nema smisla ni trunku...
mozda je lik menjao diskove ...
Dobro ae diskove, ali plocice kume...
Pa ti si gori od onog nakupca iz Majstorske radionice sto vozi bez pumpe za beMzin i utovara 10 tona uglja za 2 polovne plocice...
doduse diskovi i jesu jevtiniji od plocica, sto je i normalno...
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže MarkoMirijevo

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 665
  • Age: 33
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +5/-7
  • Pol: Muškarac
Odg: Vasa iskustva sa Golf 4
« Odgovor #21 poslato: Oktobar 19, 2010, 08:24:41 posle podne »
s VW zig je teshko iskopirati u pm ..pa i na buvljaku u panchevu imash "original" bosh brusilice ima zig i utisnuto made in germany..brate kod nas je veoma tesko naci original ako je nesto skupo ne mora da znaci da je dobro..mozda ti imas proverene ljude i prodavnice to je onda druga stvar ..

Van mreže martini_u_kuci

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4799
  • Age: 38
  • Lokacija: Stari Košutnjak, BGD
  • Karma: +46/-29
  • Auto: 2003 Golf mk4 TDI GTI
Odg: Vasa iskustva sa Golf 4
« Odgovor #22 poslato: Oktobar 19, 2010, 08:29:20 posle podne »
pa zna se gde se kupuju originali...
necu sigurno u pancevo na buvljak po original robu...

Van mreže D@rko

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1359
  • Age: 38
  • Lokacija: okolina Sapca
  • Karma: +10/-9
  • Pol: Muškarac
  • biker for life!
  • Auto: mk4- mk3- b5.5- gsxr 750
Odg: Vasa iskustva sa Golf 4
« Odgovor #23 poslato: Oktobar 19, 2010, 08:39:45 posle podne »
Aha... A gde to, u ovlascenom servisu? Koja slucajnost, meni tamo rekli da odem i kupim svecice u radnji, posto su iste kao kod njih ali dosta jeftinije... Lambda sonda 25.000, a ista u radnji nesto preko 10. Al jbg, u radnji je fals...
Vidim na forumu riknjavale ljudima letve volana. Pa kad ste baje zasto ne date 5 soma za novu, vec reparirate staru? Ah, pa sigurno je reparacija sa original delovima sa vw zigom... Pa moze da prodje.
Uglavnom, ja ne vidim da mom autu nesto fali. Kocnice "zakivaju". Kaisevi nisu popucali, mada trebali su do sada posto nisu oridjinal. Ulje nedavno menjao posle 7.500 km, jos uvek zuto. Mada i ono je isto fals.

Van mreže shvexoman

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2660
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +44/-36
  • Pol: Muškarac
Odg: Vasa iskustva sa Golf 4
« Odgovor #24 poslato: Oktobar 19, 2010, 10:45:13 posle podne »
Bice ovo zanimljivo ,  nego da se vratimo mi na benzin VS dizel a?

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20539
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Vasa iskustva sa Golf 4
« Odgovor #25 poslato: Oktobar 19, 2010, 11:09:37 posle podne »
Svako ima svoje misljenje i svoju racunicu.. glupo je pricati o tome.. al ja iskreno polovne plocice i diskove nebi stavio ni na yuga a kamoli na GTI-a  boodala

Van mreže Peca_Nis

  • VW KLUB Maniac
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5018
  • Age: 31
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +141/-30
  • Pol: Muškarac
Odg: Vasa iskustva sa Golf 4
« Odgovor #26 poslato: Oktobar 19, 2010, 11:32:29 posle podne »
Sto se mene tice, najbolje je TDi od 90 ili 101 ks za sasvim normalne potrebe. Ja imam TDI 90ks sa petoro vrata, od opreme imam sve sto mi treba osim trokrakog volana  :angry:  Potrosnja je mala, izdrzljivi su dosta.

Od opreme koju bi preporucio uz golfa su: klima ( po mogucstvu digitalna ), ESP ili bar ASR, 4 podizaca, neke 16'' felne, bord komp, naslon za ruku obavezno i to je to, dovoljno je :D

Sto se delova i servisa tice, delovi nisu bas jeftini ali veoma retko nesto "crkava" a cene servisa su normalne u odnosu na cenu auta   ( ovo je neko moje misljenje )


nemam ja. to su gile i ljilja iz borce. kruska jebe tu zenu on ima br

Van mreže martini_u_kuci

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4799
  • Age: 38
  • Lokacija: Stari Košutnjak, BGD
  • Karma: +46/-29
  • Auto: 2003 Golf mk4 TDI GTI
Odg: Vasa iskustva sa Golf 4
« Odgovor #27 poslato: Oktobar 19, 2010, 11:45:18 posle podne »
5 soma

verujem da si hteo da kazes 5 glava...
5 soma znaci 5000, 5 glava znaci 500 koliko i kosta letva volana...
ne znam dal nisi razumeo ono sto sam ti napisao, al evo ponovicu ti...moze da bude original deo u prodavnici ako je proizvodjac isti ko i za prvu ugradnju, odnosno proizvodjac koji je u dilu sa vw i tada nema zig i jeftiniji je...ukoliko nije taj proizvodjac, onda je deo nije original, vec je kopija...ako ti opet nije jasno onda jbg...
mada nije ni to problem, svako stavlja ono sto mu odgovara, samo sam ti reako da napises marku delova...

Van mreže saki

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Lokacija: Leskovac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf TDI
Odg: Vasa iskustva sa Golf 4
« Odgovor #28 poslato: Oktobar 20, 2010, 12:42:24 pre podne »
Kad kažeš VW onda misliš na dizel......
Nikad nisam razmišljao o kupovini benzinca, jedini je izgovor niža cena ..
bez uvrede, ovo je moj utisak, i ne računam R32, taj auto nisam ni video on je van konkurencije
Vožnja VW TDI  je prava poezija.
« Poslednja izmena: Oktobar 20, 2010, 12:50:28 pre podne od strane saki »
ASZ

Van mreže Mirko

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 214
  • Lokacija: Loznica
  • Karma: +5/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon 1M 1.9 TDI
Odg: Vasa iskustva sa Golf 4
« Odgovor #29 poslato: Oktobar 20, 2010, 01:09:02 pre podne »
Peca_Nis alal ti vera brate ti sve sklopi u 3 recenice  tapsac
Mislim da ni jednom golfu ne stoji naslon za ruku, to je za klase iznad..
A za ove sto se prepiru oko kvaliteta i marke delova: ja zato i planiram da prodam trojku, svaki mesec ide na utezanje neko jer su krs delovi, turski ili ciji vec, zato su i prejeftini.. MUKA mi je od stalnih poseta "majstorima", vise su mi oni uzeli para za gluposti nego sto je auto "posrkao". Doduse, ne nadam se sad ni kesiranju 1000e za neki servis, vec nekom normalnom trosku za redovna odrzavanja. Hocu kad uradim nesto da znam da sam sa tim zavrsio duze vreme, sad popravim jedno ono drugo crkne i sve tako u krug.

Van mreže nemanja2468

  • VW Početnik
  • Poruke: 159
  • Age: 35
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +7/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.9 TDI, Golf 2 1.3
Odg: Vasa iskustva sa Golf 4
« Odgovor #30 poslato: Oktobar 20, 2010, 01:16:51 pre podne »
kupio sam pre 6 meseci 1.9 tdi 90 konja i preso oko 10 000 km. od opreme ima manuelnu klimu, podizace stakala, ESP, bord kompjuter i jedina stvar koju nema a dosta je korisna je naslon za ruku, pogotovu za neku duzu voznju autoputem. moram da priznam da je dosta dobar motor, ima solidno snage, trosi stvarno malo ako ga vozis normalno i zasad sam zadovoljan. posto sam ga kupio od rodjaka i znam kada su mu radjeni servisi nisam radio veliki servis samo menjanje ulja i filtera pre jedno 3000 km. promenio sam i zadnje amortizere, i iznenadio se da je komplet zadnjih monro-ovih amortizera 6100, sto mislim da stvarno nije nesto mnogo. pre cetvorke sam imao dvojku koja je bila benzinac i to slabasan 1.3 pa sam naviko da je razvlacim do blokade kako bi mu izvuko malo snage i onda kad sam preso na dizela mora malo mirnija noga na gasu. benzinac 1.6 16v je po meni isto extra i da mi nije ispalo ovo od rodjaka da kupim verovatno bih uzeo njega jer mi se meni licno vise svidjaju benzinci, ima 105 konja i ide dosta dobro i sa sekvencijalnim plinom voznja ti isto dzabe. i da ne zaboravim, neko je pomenuo menjanje sijalica. meni crkle bile pozicije u faru i to ti je muka nevidjena, desna i crno i belo ali leva je zlo. skidao sam akumulator i svakakve zajebancije dok sam je zamenio.

Van mreže Peca_Nis

  • VW KLUB Maniac
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5018
  • Age: 31
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +141/-30
  • Pol: Muškarac
Odg: Vasa iskustva sa Golf 4
« Odgovor #31 poslato: Oktobar 20, 2010, 02:58:23 pre podne »
Mislim da bi za 5500eura mogao da uzmes odlican TDI sa normalnom opremom.

Kad sam kupovao golfa ( januara ove godine ) placen je 6500eura, znam da je mozda malo jaca cena ali znam sta sam uzeo, auto poznajem 3 godine  biggrin

Od opreme imam: abs,servo, ESP, 4 podizaca, digitalnu klimu, bord komp, JVC CD/mp3 ciji je ekran plave boje a dugmici crvene slaze se sa celim enterijerom, imam fabricki naslon za ruku, 16'' alu felne od audi-a TT, 4 odlicne zimske gume i 4 letnje, obrvice na farovima...  bleh

Na satu kad sam ga uzeo bilo je 153300km, sad ima oko 168000, uvezen 2006.god iz Nemacke, kupio sam ga od coveka koji ga je uvezo...   

Na 10.000 km mi je potrosio 0.5l ulja, mislim da to nije mnogo.   driving 




nemam ja. to su gile i ljilja iz borce. kruska jebe tu zenu on ima br

mladen3103

  • Gost
Odg: Vasa iskustva sa Golf 4
« Odgovor #32 poslato: Oktobar 20, 2010, 05:44:35 pre podne »
pa zavisi sta hoces od cetvorke,moja proporuka je tdi,ali ih je tesko naci u ocuvanom stanju tj sa malom kilometrazom,ako hoces da ti malo trosi da je jeftino odrzavanje onda ti je najbolji 90 konja ili 110,90 u prvom redu po mogucnosti alh,jedina mana ovim je sto im se treba cistit usis svakih 80.000km servise i ostalo moras radit nebitno od modela tdi ja tako da to ostavljam na stranu a i manje su osetljivi na lose gorivo,znaci tdi sa bosch pumpom,iz iskustva znam,ako preferiras zescu voznju onda pd 130ks asz motor,a i veoma je potentan za cipovanje,sa par likova sam pricao i ne preporucuju varijante sa 101 i 115ks jel u stvari su veoma slicni ovim sa bosch pumpom i nisu se pokazali nesto posebno razlika je pd ostalo vise manje,asz i arl su druga prica,a ako je bitna potrosnja ja sa svojim 90ks agr sa punim rezervoarom predjem oko 1200 do 1250km,dok sam sa rodjakovim 130ks prelazio sa punim max 950 km,sad kako kome to znaci,mada ako ne prelazis vise od 15000km godisnje i nemas svrhu kupovat dizela,a sto se tice opreme sto vise to bolje,
mene veliki servis izlazi oko 250 eura,od kvarova najcesce stradaju izlazne spone,stabilizatori i seleni,ostalo  driving

Van mreže BG2225

  • VW Početnik
  • Poruke: 186
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: Vasa iskustva sa Golf 4
« Odgovor #33 poslato: Oktobar 20, 2010, 10:02:10 pre podne »
Aha... A gde to, u ovlascenom servisu? Koja slucajnost, meni tamo rekli da odem i kupim svecice u radnji, posto su iste kao kod njih ali dosta jeftinije... Lambda sonda 25.000, a ista u radnji nesto preko 10. Al jbg, u radnji je fals...
Vidim na forumu riknjavale ljudima letve volana. Pa kad ste baje zasto ne date 5 soma za novu, vec reparirate staru? Ah, pa sigurno je reparacija sa original delovima sa vw zigom... Pa moze da prodje.
Uglavnom, ja ne vidim da mom autu nesto fali. Kocnice "zakivaju". Kaisevi nisu popucali, mada trebali su do sada posto nisu oridjinal. Ulje nedavno menjao posle 7.500 km, jos uvek zuto. Mada i ono je isto fals.
Pa naravno da će kočnice da zakivaju,i kad odu skroz isto zakivaju,jednostavno,klješta pritisnu pločicu uz diskove i stvara se trenje,,kaiševi nisu popucali,ima vremena,popucaće,a ulje je žuto posle 7.500,ako ti je to merilo da li je dobro ulje,to je još jedan dokaz da nemaš veze sa održavanjem automobila,jesi probao da sipaš sok od poporandže i on je žute boje.

Jednostavnom,ti nama hoćeš da kažeš kako ti ustvari dobro održavaš automobil,a da smo mi svi papci što kupujemo nove delove.

I nije isto reparirati letvu volana i kupiti polovne pločice,glupo poredjenje,da si kupio polovnu letvu niko ti ništa ne bi rekao,



Nemoj više da se brukaš,a ostali,kad kupujete auto dobro gledajte,da vam ne zapadne neki koji je ovako održavan.
« Poslednja izmena: Oktobar 20, 2010, 10:04:27 pre podne od strane BG2225 »

Van mreže Ognjen

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Age: 42
  • Lokacija: Nova Pazova
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: 2004 Audi A4 1.9 TDI Limousine
Odg: Vasa iskustva sa Golf 4
« Odgovor #34 poslato: Maj 03, 2011, 11:55:00 posle podne »
Pozdrav,

vidim da se vec dosta nije pisalo u okviru ove teme, ali ipak zelim da Vam prenesem svoje iskustvo sa navedenim modelom - Golf 4.
Licno sam vezao svoj Golf 1.6 FSI Champ (model 2003) Juna 2010. godine sa tacnih i originalnih 102.476 km na satu. S' obzirom da sam izuzetno pedantan po pitanju odrzavanja auta, kod svog servisera odradio sam nekoliko stvari koje su u datom trenutku za proteklih 10 i vise meseci zahtevale paznju. To su:

1. Redovan servis - zamena motornog ulja - Mobil 1 ESP formula 5W30 504.00 (LongLife), filtera ulja, vazduha, polena i goriva. Navedeni delovi su u potpunosti originalni, a cena redovnog servisa iznosila je 12.000 dinara zajedno sa kompjuterskom dijagnostikom.
2. Zamena sledecih delova: silen blokova, pumpe za vodu, kompletnog kucista regulatora vode za hladjenje (zajedno sa davacem i termostatom) i creva za vodu, rashladne tecnosti, drzaca zakretne remenice (tzv. rolera), akumulatora (Varta Blue Dynamic 60 Ah/540 A), originalnih platinastih Bosch svecica i cilindra brave zadnjih vrata (gepeka) uz dobijena dva nova kljuca. Svi navedeni delovi su u potpunosti originalni.

Naravno, uz sve navedeno, morao sam malo i da sredim auto tako da sam odmah po okoncanju procedure carinjenja vozila zamenio patosnice (original gumene VW), rucicu menjaca, crnu plasticnu lajsnu na prednjem braniku i metlice brisaca vetrobranskog i zadnjeg stakla. Takodje, odradjeno je i dubinsko pranje same kabine auta.

Sto se tice motornog ulja, zelim samo nesto da pojasnim. S' obzirom da posedujem i VW model Passat Variant 1.9 TDI (AWX - 96 kW/130 ks) Comfortline od Decembra 2005. godine, od prvog redovnog servisa koristim LongLife ulje za oba modela. Naravno, to ne znaci da ih menjam u skladu sa produzenim sersvisnim intervalima (2 godine ili 30.000 km), vec u okviru standardnih servisnih intervala koji iznose 15.000 km ili 1 godina. Odlucio sam se za LongLife ulje iz prostog razlog jer svojim automobilima zelim da pruzim najvisi nivo kvaliteta ulja, a samim tim i zastite zbog losijeg kvaliteta goriva kod nas u zemlji.
Kao sto sam gore naveo, u okviru prvog servisnog intervala po uvozu sipano je ulje Mobil 1 ESP formula 5W30 504.00, koje sam inace kupio u Nemackoj pre nego sto sam krenuo za Srbiju. Cena je iznosila 23 EUR, dok 1l kod svog servisera mogu da dobijem za 1750 dinara (porucuje direktnog od ovlascenog distributera Plattner DOO).
Takodje, zelim da navedem i 3 stvari koje cu definitivno morati da saniram u narednom periodu, a to su:

1. Zamena NOx senzora (iza katalizatora)
2. Zamena izvrsnog motora za cirkulisanje vazduha V71 (registrovano "kuckanje", nalazi se iza uloska kasete)
3. Zamena zadnjih diskova i plocica, kao i kocionog ulja

Na svom racunaru koristim Tecar verziju VW programa rezervnih delova ETKA 7.2 tako da za sve zamenjene delove imam evidentirane kataloske brojeve i graficke prikaze.
S' obzirom da se dosta pisalo o diskovima i plocicama, zelim samo da kazem da cu 99% uzeti TRW komplet zadnjih diskova i plocica. U ETKA programu stoji da je prvu ugradnju radio Lucas, odnosno sadasnji TRW sto je za mene dovoljan razlog da ne razmisljam o drugim brendovima.

Toliko za sad od mene.

Pozdrav

Van mreže Stefan91

  • GTIjevi
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2294
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd Cukaricka Padina
  • Karma: +27/-22
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1
Odg: Vasa iskustva sa Golf 4
« Odgovor #35 poslato: Maj 04, 2011, 02:52:17 pre podne »
mnogi su u debeloj zabludi kad je golf IV, a i dosta novijih automobila u pitanju

od golfa IV ocekuju jeftino odrzavanje sto u sustini i jeste, al oni ocekuju da je ko za golfa II sto nema veze s mozgom
i velika zabluda je sto misle da TDI moze da trosi ko 1.6D u mk2 sto isto tako nema veze, trosi barem duplo vise
 sto se tice famozne price o potrosnji
u Srbiji prosecan vozac predje oko 10 000km godisnje, mozda i manje, a kuka za TDIjem sto po meni nema smisla

Ja imam 1.8 nekih 9 meseci, za to vreme sam presao nekih 15000km,
potrosnja po gradu, kad se normalno vozi ko na rastelovanom Yugu,
na otvorenom, manja nego na yugu
kad se stisne potrosnja nije bitna jer se tada valjda gleda kako ide, a ne koliko trosi

filter ulja 2x i filter goriva  (1400din)
ulje Mobil 2x (3200din)
svecice(1700din)
prednje plocice TRW (mislim da su 3600din)

kad sam ga uzeo jedan kabal je probijao, pa sam neki stari skarabidzio, al cu ipak nove kupiti i oni su malo skuplji (TESLA 7500din, a org u AK 8600din)

toliko od mene  beer








« Poslednja izmena: Maj 04, 2011, 02:54:29 pre podne od strane Stefan91 »

Van mreže VladPet

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 627
  • Age: 30
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +16/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B6 2010 2.0TDI STG 1
Odg: Vasa iskustva sa Golf 4
« Odgovor #36 poslato: Februar 08, 2022, 08:37:00 posle podne »
Da ozivimo temu malo. Ima neko jos informacija za 1.6b G4. Cena velikog servisa, verovatno bih uzeo sekvent plin, kao drugi auto..