Autor Tema: Pad pritiska ulja...  (Pročitano 3300 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4509
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Pad pritiska ulja...
« poslato: Avgust 07, 2007, 10:29:04 pre podne »
Drugar kupio nedavno dvojku dizel i pocela da mu se pali lampa od ulja i cuje zujalica kada se zagreje motor na leru. Dok je hladan i kada se doda gas radi normalno.

 Posto je uzeo taj auto sa namerom da radi motor rasturio ga je i obradio cilindre u bloku, novi klipovi, nova glava, ventili, podizaci....znaci FULL generalna sve novo.

 Radilica je u merama kao da je nova i da nikad nije radila, novi lezeci i leteci lezajevi, nove biksne od takozvane male bregaste, ustvari osovine koja pokrece uljnu i vakum pumpu.

Nova i uljna pumpa.

Kada je spakovao motor pali i radi odlicno, nigde trunke dima, ali ostao isti problem sa pritiskom!
 
       

Pritisak je meren manometrom i kad se zagreje padne na 0.3 bar-a.
Probao je da blindira cev od ulja za turbinu, ali pritisak ostaje isti, znaci negubi na turbini.


Moje misljenje je da nevalja mala bregasta, da je ona mozda izasla iz tolerancije i tu gubi pritisak?


Dali je neko imao slican problem ili zna gde bi mogao da gubi pritisak?

 

Van mreže Peki1980

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Age: 43
  • Lokacija: beograd
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: seat cordoba vario
Pad pritiska ulja...
« Odgovor #1 poslato: Avgust 11, 2007, 08:56:24 posle podne »
2 najcheshca razloga za gubitka pritiska je ili uljna pupma ili kako si ti rekao mala bregasta..to su najcheshci razlozi

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4509
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Pad pritiska ulja...
« Odgovor #2 poslato: Avgust 12, 2007, 03:05:52 posle podne »
PROBLEM RESEN!!!  

@Peki1980
Uljna pumpa je nova, a malu bregastu je menjao i njene lezajeve i opet isto.



Pre generalne njemu se upalila lapma i zujalica kada se zagreje motor.

Posle generalne opet isto

Tada je na mesto davaca za lampu zavrnuo manometar koji je pokazivao 0.3 bar-a

Problem je bio u tome sto ni davac za zujalicu ni za lampu a ni MANOMETER koji do tada izmerio ko zna koliko motora nije valjao.

Kada je stavio drugi manometar pokazao je pritisak 1.0 bara zagrejan do te mere da upali visko. Fabricki mu je propisano 0.9 zagrejan na leru sto je znaci OK.

Zamenio je oba davaca i sad je sve OK.


Zamislite koji je to maler da crknu oba odjednom a da zakaze i manometar, za nepoverovati.....  

Da cujem komentare pa da zakljucavamo

Van mreže Peki1980

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Age: 43
  • Lokacija: beograd
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: seat cordoba vario
Pad pritiska ulja...
« Odgovor #3 poslato: Avgust 13, 2007, 01:02:54 posle podne »
ima jedna poslovica koja kaze ovako : kad chovek treba da bude jeb.. onda gace samo od sebe spadaju      

SALE GTI

  • Gost
Pad pritiska ulja...
« Odgovor #4 poslato: Avgust 13, 2007, 01:55:16 posle podne »
Zanimljivo ovo nisam cuo dosad da se desilo ali za sve postoji prvi put