Ма дсг је много леп за путеве, са одмарање у вожњи. Чак и по граду је много лакше кад нема пумпања листа и квадрицепса на левој нози рокањем квачила. А и лепо шалта баш. Интересантно кад га згазиш и набије обртаје па пребаци у следећу а нема оног килавог падања казаљке него се само закуца на обртаје следеће брзине
. Плус у потезању на семафору добија чак и мало јаче ауте јер док се дође на шалтање у другу-трећу брзину види се та разлика са два квачила. Ја никад не бих мануелца узео више сем за неки пројекат у јаком ауту па да се осети чар играња са обртајима и међу-гасом, за све остало само дупло квачилооо
. Можда је ситуација код мене таква да су реално све пре овог сад аута били тешки кршеви опелови итд, да нисам још ни имао неки добар мануелни мењач у ауту, мада нисам сигуран.
Али је огромнаа разлика у односу на класичног аутоматика, дсг нпр низбрдо држи у некој 3-4 док не пипнеш гас па оде горе. Док нпр прави аутоматик убаци у највећу брзину низбрдо и имаш осећај као да те је неко пустио низбрдо на санкама, мора кочница да се пипка вазда. Плус је доста прецизан кад убациш у мануелни мод, нема оног кашњења, шалта моментално кад му задаш команду за већу/мању брзину