Pa ako išta je zapravo lakše sa automatikom po snegu, jer sam prilagodi snagu podlozi, nemaš onaj momenat kad puštaš kvačilo pa može da ti provrti. Bar po sloveniji ima snega za izvoz a i dosta automatika sam vozao.
Audija sam probao aktivno da zaglavim na planini (sa lopatom u gepeku da mogu da za iskopam) i nije bilo teorije... quattro je izvukao do vrha ski staze, obrnuo i nazad po bar pola metra snega.
U 99% slučajeva kad vidim nekog zaglavljenog ista priča.. nije iz prve izašao pa samo ide napred-nazad i lupa po gasu..što nikad neće proći. Probaš levo probaš desno, zaljuljaš ga lagano pa onda gasa, nabacaš ispred još snega da ima za šta da se uhvati, probaš da isključiš esp... al ne.. svi isključivo gas u pod.. i naprave blok leda praktično pod točkom gde nema šanse da se iščupa ni sa 300km/h. Plus dok voze beže gde je već neko prošao a uvek je klizavije tamo nego po neutabanom delu.
Mislim da mi se samo jednom u vozačkoj karieri desilo da na brdu u BGu zaglavim i ne mogu da isteram nikako.. 100m niže je bila impreza i ja se izvinjavam liku kad sam se spustio u rikverc što me čeka.. kaže brat ja nisam mogao dalje ovoga da isteram, zato stojim :D