VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: delpo Mart 21, 2018, 01:14:00 posle podne
-
golf 5 1.9 tdi 77kw 105ks sporije dostize radnu temperaturu, i kada dostigne 90 stepeni (ne prelazi preko) ako idem nizbrdo pada na nekih 50-60 do 70 sve zavisi, na predhodnom autu mk4 1,6 benzin dostigne na 90 stepeni i nemrda nikuda bilo uzbrdo ili nizbrdo ili +40 ili -20 uvek je bilo na 90 stepeni .Moje pitanje ko ima ovaj motor 1.9 tdi 77kw ili iskustvo neko da li i na njemu kada postigne radnu temperaturu treba tu i da ostane bez obzira na zimu leto ili uzbrdo ili nizbrdo ili je ovo sto se meni desava normalno poz.
-
Bice da te termostat zeza
Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
-
Kod mene na Mk4 TDI dođe do 90, ali čim je manje opterećen, počne da opada temperatura, ali ne nešto drastično. Nikad mi skoro kazaljka nije na 90. Sličan problem kao na ovu Mk5.
E sad da li je u pitanju termostat ili senzor temperature?
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Termostat majstor1
-
znaci da treba stalno da bude na 90 stepeni po postizanju radne temperature bez obzira na vremenske uslove ili opterecenje , i da je u mom slucaju termostat otvoren pa rashladna tecnost stalno kruzi , jesam u pravu :47
-
Jesi
Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
-
ok hvala znaci ide zamena termostata poz.
-
Tako je i kod mene bilo termostat otiso, samo da ti preportucim nemoj da uzimas Renco i Meyle, recno je bio 300 din a meyle 1200, a oba su radila po 3 meseca :angry: , Tako da nemoj ove dve marke da uzimas :D
-
od mk2 termostat...uklapa se i evo radi 2g!!
-
Ma najbolje kupiti Original. E sad ima jedna forica što sam otkrio, kad sam ga kupovao za Sharana.
Termostat VW Germany košta oko 40€ u VW ovlašćenom, a Škoda Czech Republic u Škodinom ovlašćenom oko 22€. A identično su isti i po izgledu, a i kvalitetu. Ovo pričam za 1.9 TDI (Golf 4/Bora/Passat B5,B5.5/Sharan,itd).
Ne znam kako je kod Golfa 5 i te platforme. Ali isto treba provjeriti.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Tako je i kod mene bilo termostat otiso, samo da ti preportucim nemoj da uzimas Renco i Meyle, recno je bio 300 din a meyle 1200, a oba su radila po 3 meseca :angry: , Tako da nemoj ove dve marke da uzimas :D
aaaaa koju marku si termostata uzeo posle ove dve marke sto ne preporucujes
-
Za G4 je bio 4500 prosle godine.
Trazi Wahler.
Imam ga 6 godina i radi bez problema.
-
Tako je i kod mene bilo termostat otiso, samo da ti preportucim nemoj da uzimas Renco i Meyle, recno je bio 300 din a meyle 1200, a oba su radila po 3 meseca :angry: , Tako da nemoj ove dve marke da uzimas :D
aaaaa koju marku si termostata uzeo posle ove dve marke sto ne preporucujes
Nov sam dobio iz nemacke, poslali su mi rodjaci, a marka je Metzger..
-
da li se kome desavalo i da li je neko uopste isprobavao motor 1.9 77kw pod ful gasom-to sto ima zivota u njega, uzbrdo da li pocinje da prelazi 90 stepeni i klima ukljucena?? jer meni malo prelazi, a npr danas, cetvoro u auto i prikolica zakacena sa ceardom, oko 700kg vuce za sobom i stvarno sam ga forsirao...kazaljka mi je pokazala 110 temp...sad ja mislim da ipak mora kad se forsira jer nemoguce da ostane na 90...bas me interesuje da li je neko probao tako nesto i da li mu se desavalo jer da je motor riknuo valjda bi imalo nekih simptoma
-
Cesto vucem prikolicu iskreno da ti kazem, cak sam i par puta slep vukao sa nekim masinama, tako negde oko 500 do 700kg tovara samo, nikad mi se nije desilo da predje 90 stepeni, ali nisam ga gazio, po meni nejacak motor za tegljenje.
-
Kad normalno vozim nista samo kad ga izforsiram...ako ti nije frka nedje ga dobro stisni nekoj ga zaliti jer me bas interesuje... Dobro mislim da je ovaj moj cipovan ide on dobro sto se toga tice ima snage samo ne znam sta da radim za temp...e sad stvarno mi j onaj hladnjak od klime bas nagrdjen, onaj dio kuda prolazi vazduh kroz branik je skroz izskrivljen i skoro zatvoren od kamencica i musica tako da tuda slabo struji vazduh...mozda ga to zeza...