VW Klub
VW - Forum => Auto Gas => Temu započeo: bokimiha Januar 13, 2011, 11:34:42 posle podne
-
Pozdrav drugari,moj problem je jer imam bocu od 43l prvi put sam je napunio 36l a svaki put posle toga u praznu bocu nije stajalo vise od 28-29l do danas kada sam barem u boci imao preko 12 mozda i 15l i na pumpi dolio jos 24l =39 bonk.idemo redom, ovako u leskovcu sam napunio punu bocu stalo je 29l posle toga presao sam 170km i hteo da ga testiram (da dopunim rezervoar) posle 11l poceo pistolj da usporava i da preskace i ja reko ok mozda ce da dodje do 13-14 sto je realna potrosnja za moj auto,medjutim tako polako polako stalo je neverovatnih 24l boodala.i ranije sam punio na istoj pumpi ali bilo je ono sve normalno a sada strasno.dajte mi vasa iskustva i misljenje u cemu moze da bude problem???
-
Koliko vidim, tvoj Golfić nije neki potrošač, međutim ovo što si posle naveo nije ni malo naivno i navodi na razmišljanje... :huh: Sve u svemu, mislim da nema razloga za uzbuđavanje. bicedobro Sačekaj još malo, nemoj donositi zaključke prerano, možda je puka slučajnost. Obrati pažnju kod narednih nekoliko punjenja boce... valjda će biti sve u redu ;)
-
zbog takvih slucajeva ja punim samo na jednoj pumpi... kad sam sipao na koju stignem imao sam isti problem
-
možda je do pritiska gde sipaš plin(tj. na kojoj pumpi), pa zato manje stane.
-
Najverovatnije ti je malo zaribao plovak. Isprazni rezervoar do kraja, vozi dok auto ne pocne da posustaje, i napuni ga do kraja, dok ne krene da "preskace". To inace treba raditi svakih nekoliko meseci upravo zbog plovka. Vodi samo racuna da imas i benzina u rezervoaru da bi mogao da dodjes do pumpe kad potuno potrosis gas.
-
Do sada kada se pistolj na pumpi pocinjao zaustavljati moglo je da stane jos 2-3 l a sada je otislo jos 13l posle toga,i to veoma sporo,punjenje se nije culo a brojke su pokazivale punjenje,pumpadzija kaze da sam imao vazduh u rezervoaru i da je pod pritiskom vazduh izasao wacko
-
Sto se tice potrosnje, na pogresan nacin racunas potrosnju.
Posto sa plinom nikada ne znas koja ti je gornja granica (koliko moze da stane), ti isprazni bocu do kraja i napuni. Onda vozi dok ti se ne isprazni skroz i tako ces znati koliko si sipao i koliko si presao.
Sto se tice zapremine, to zavisi od pumpe do pumpe dosta. Ja sipam uvek na drugoj pumpi (i ne podrzavam to da treba sipati uvek na istoj zbog kvaliteta plina jer nemas pojma gde je los a gde valja i nikako ne mozes to saznati, pa onda najbolje svuda po malo i uhvatis neki prosek kvaliteta). Meni je tocak boca od 50 litara i staje od 38 do 50 litara, i to zavisi od pumpe. Sipao sam i u Grckoj i tu je isto variralo, tako da nemoj da mislis da nasi kradu pa da ti zato vise stane :)
-
pa pazi u nishu nema 200 pumpi tako da sam sipao na svim pumpama i nasho sam jednu koja mi odgovara ... i od tada uvek sipam tamo mahac
-
E ovako, zanima me da li je neko cuo za GTA Servis u Visnjickoj, kakvi su majstori i da li je mnogo 300 evrica za ugradnju plina, Tomasetto, tocak boca od 60l i atest 45evrica?
-
gta je pored rasica zar nisu rasici bolji majstori od gta
-
ma čovek godinu dana ne može da upiše lokaciju u profilu
300e je mnogo samo ako je tebi mnogo
uvek će neko moći da ugradi za jeftinije, zavisi jel oćeš da gledaš cenu ili česte susrete sa majstorom
-
mislim da je kod rasica obican uredjaj 370e
-
Popunjena lokacija... Raspitao se ja i kod Rasica, kod Rasica je 340evra za isti uredjaj. Zato i pitam ovde jer ne bih da se cimam kasnije sa majstorima, kakav je taj Tomasetto, hocu da ugradim plin ali ne razumem se uopste.
-
kod mene tomaseto 1.5 god extra je se pokazo,ja bi ti reko idi kod njih je..s 40e al zato neces ih posecivati uopste
-
Pa o tome i ja razmisljam, o Rasicu sam cuo od mnogih da ima dobre majstore, a ovi kao 40e jeftiniji ali ko zna kakvi su, da ne bude posle 400 na popravke bonk bonk bonk
-
AC Rašić važi za jako dobar servis. I moje iskustvo ide u prilog tome. Jesu skuplji od većine ali su i kvalitetniji od većine. I da je veća razlika u ceni opravdano je otići u proveren serevis.
-
GTA je odlican servis ja sam bio par puta svaka im cast...ali oni rade BRC samo koliko ja znam...ja sam bio otisao kod Rasica i kada su videli moj uredjaj da je BRC poslali su me u GTA servis...
-
godinu dana prošlo od moje ugradnje, Rašića nisam video od tad
-
pa jesi li isao na servise
-
Imas saj GTA servisa, tamo sam im bas postavio pitanje oko ugradnje, ugradjuju sve zivo i landirenco i brc i tomasetto. ima li jos nekoga ko je radio u GTA plin?
-
nisam isao, sledece sedmice idem na onaj od 10 000
Joco, pricamo o cifri od 40e.
Rasica cu svakome da preporucim, GTA nemam pojma ko su. Ja kad sam ugradjivao plin nisam isao kod najjefinijih vec kod onih koji znaju.
Na svoju trojku (koja je sad kod kolege) sam stavio plin od 260e i za evo 4god i dalje radi bez problema, sve sto sam radio na njemu je bila zamena creva, total 30ak evra, a sad gazi sigurno 60.000 pod plinom
-
Pa da, pitam zato sto je u rasicu 350 i atest 50, a u gta 340 sa atestom, ne znam za vas ali meni znaci 60 evrica u dzepu. Zato samo pitam, da li vredi dati tih 60 evra vise kod rasica, jer ne znam kakva su iskustva sa gta. Ako je u gta isti kvalitet kao kod rasica, ne vidim zasto ne bih otisao tamo. big_boss
-
U necemu verovatno jeste. Ti otidji u GTA, pa nam javi.
Kazem, ja sam ugradio za 260e isti motor kao kod tebe i nisam imao zamerke
-
ako mislis dugo da vozis taj auto, "BRC" je najbolji uredjaj ,ja sam ga ugradjivao u vise automobila,ima dobre membrane,retko kad stradaju,a i lako se servisira,za razliku od nekih drugih uredjaja,koji ko zna odakle stizu...
-
problem je sto i BRC i Tomaseto i ostali stizu sa raznih strana, kod rasica bar znam odakle stizu... valjda biggrin
-
pa ja imam u planu da ga vozim jos nekih 5-6 godina.. bas ne znam nista oko plinskih uredjaja i svarno mi treba nesto pouzdano, naravno sa nekom razumnom cenom.
-
Po preporuci sam u oba auta plin ugradio kod Rasica i nisam se ni jednoga trena pokajao za sve ove godine. Ugradnja je bila skuplja 50tak evra vise nego na drugim mestima ali zato kola imaju iste performanse kao na benzinu i nikada nisu zatrokirala ili slicno. Dakle, vredno je dati koji evro vise nego posle dati mnogooo vise za popravke. Pri atestu, momci koji to rade, su rekli da je Rasic jedan od retkih koji ugradjuje orginal i proverene delove.
Na (plinske) servise i ne idem, jedan auto je presao 35 a drugi 20 hiljada na plinu i nikada nista nije servisirano, lepo primaju gas, lepo vuku a i sa potrosnjom sam zadovoljan pa me, nadam se, servis jos dugo nece videti.
Moj predlog je Rasic, onih 50 evra skuplje ugradnje je se visestruko vratilo za proteklu kilometrazu.
-
U suštini svi uređaji će raditi dobro ako neko zna to da ugradi i održava. Zato treba birati dobrog majstora a ne marku plinske instalacije. Takav majstor zna šta će da ti preporuči u odnosu na tvoj auto, na to šta se nudi na tržištu i 100 drugih razloga koje kao krajnji korisnik i ne mora da znaš. Kod takvog se dođe da se ugradi i na redovan servis, a naravno da mu cena malo jača.
Ne znači da ćeš nužno imati problema tamo gde je jeftinije, ali da li vredi da eksperimentišeš pogotovu za tako malu razliku.
Evo ti najčešći scenario. Nešto ne bude u redu. Naravno da ćeš prvo da se obratiš onome koji ti je ugradio. Taj da je znao šta treba da radi uradio bi već u startu kako treba, tako da ne gine nekoliko dolazaka gde gubiš vreme, živce i novac. Ako ne popravi na kraju odeš tamo gde isprava nisi hteo jer je bilo skupo. Time izgubiš garanciju a još i ukupan trošak prevaziđe početnu cenu koja je bila tada "velikih" nekoliko desetina evra veća.
Nije Rašić jedini koji zna da radi u Beogradu, ali je jedan od retkih da je provereno da zna. Dok se budeš raspitivao i tražio pouzdan i jeftin servis opet će prolaziti vreme, a sve to vreme ceš voziti na benzin koji je duplo skuplji i tako će ti se dalje topiti ta razlika.
-
Kad sam ja radio atest Ivan T. (osoba koju zovu Rasic biggrin) me najavio u AMSS i pretrcali su mi instalaciju za 10min sto mi govori da znaju kako oni ugradjuju plin. Gde bi Srbija bila kad bi svako radio tako svoj posao?
Za godinu dana sam presao 10.000 ili usteda oko ~74.000din, to ti je preko 60e mesecno. 1.6i i 1.8T imaju istu potrosnju plina. Znaci dok ti gledas okolo tih 50e ce ti se istopiti.
Ivan je meni i pregledao auto i sredio neke sitnice kad sam ga tek uzeo i dok sam bio kod njega, samo dolaze ljudi, a price se sve svode na "ugradio sam plin kod [neki majstor Zile] i sad nece da radi nikako, pomagaj ko boga te molim" I Gzthe mednju njima :) (javi se Milaneeeee biggrin )
-
Sto se tice BRC uredjaja, moj auto je presao 105000km za sada, samo sam menjao filtere do sada, on je valjda i najskuplji za ugradnju, mada ja sam uvezao auto sa takvim uredjajem pa ni ne znam posto je bila ugradnja, ali u trenutku kada sam kupovao kola, vlasnik tadasnji mi je rekao da je kostao 1000 evra. To je neko moje iskutvo sa BRC sequentom. Jel zna neko koji je radni vek, membrana na isparivacu, dizni i ostalih cuda sad kad vec spominjemo sve ovo? biggrin
-
Meni su pri ugradnji rekli da sa kvalitetnim plinom i redovnim prebacivanjem plin/benzin (zbog radne temperature), isparivac moze da sljaka i 100.000 km.
-
znaci moj je onda za bacanjej posto sam presao vise od 100000km. lollol
-
Ima li neko broj od tog Rasica ili nekoga ko zna koliko je kod njega ugradnja plina na golf 3 1.4 motoru iz '97. g?
-
Probaj gugl. Tražiš AC Rašić. Prvi ima da izađe. Ima telefon, a ima i neke cene.
-
Probaj gugl. Tražiš AC Rašić. Prvi ima da izađe. Ima telefon, a ima i neke cene.
Nasao, hvala lepo. Nisam ukucavao ono AC pa izlazile neke gluposti.
-
Pozdrav narode, mislim da bi bilo bolje da u jednoj temi imamo razna pitanja i odgovore u vezi problema sa auto gasom, savete i ostalo, pa kad dodje neko nov da prvo procita to :)
Elem imam sledeci problem, od skoro nece auto da mi upali odmah na plin (na benz ne radi godinama ve3rovatno, to mi je na listi sredjivanja od kad sam ga kupio)
Znaci ako zaverglam ovako nece sigurno da upali, vec moram da pritisnem ono crveno dugme jedno 2-3 puta, da ubaci plin i onda pali iz prve.
Pre neki dan je pocelo i to da mi bguje, tj desava se da kad pritisnem crveno dugme za "ubrizgavanje" plina nista se ne desi, pa moram da pritiskam po 7-8 puta kako bi sibnulo 1-2 puta. Inace to se cuje kao promena zvuka caktanja.
Ima li ko ideju do cega bi to moglo biti ? Plin je lovato star ko biblija :) Da li moze biti do filtera ? Pre 3 meseca sam menjao benzinski ventil (onaj sto prebacuje plin - benz) a u njemu je jedan filter jel tako ?
Ostaje samo jos jedan, njega nisam nikad menjao.
A da, kad ga prvi put upalim ujutro kao i da se cuje dum dum dum dum :) mada kad malo dam gas i kad krenem to se vise i ne cuje toliko, moguce i da mi je negde auspuh probusen, menjao sam dihtung usisa i izduva skoro.
Unapred hvala
p.s.
Za benzin sam menjao taj ventil i kupio novu pumpu za gorivo, i kad se prebaci na benz odma se auto gusi i ugasi se osim ako ne drzis gas pritisnut., Izbacivao je puno crnog dima kad se prebaci na benzin, pa pretpostavljam da je do zaribalog karburatora, posto sigurno nije isao na benzin godinu ipo - dve. Koliko kosta sredjivanje i ima li nekog povoljnog majstora za Pierburg karburatore u Bg :)
-
"AUTO SERBIS BODA" Banatski Brestovac
Resavaju sve probleme sa plinom.
Imaju sertifikat od masinskog fakulteta iz BG-a.
Pravi profesionalci.
http://www.boda.rs/ (http://www.boda.rs/)
pozz
-
to za plin sto nece zameni isparivac,a za benzin moras skinuti karb. i ocistiti.ako imas vakum crevo na isparivacu proveri dali je protocno i da nije spalo.
-
Da li je neko ugradjivao plinski uredjaj u ovom servisu? S obzirom da mi ostaje garancija na auto, dok u Porscheu gde sam kupio auto ne ugradjuju vise...
Svaki savet vezan za ovog dilera je dobrodosao... dok oni tipa sta ce ti plin nisu dobrodosli...
-
Ja sam ovog trenutka pricao sa majstorom na prijemu vozila(posto smo kucni prijatelji) i rekao je da ugradjuju bez problema za garnciju.
-
Hvala Bobane.
Svakako ih zovem u ponedeljak, samo sam hteo da cujem neka iskustva iz prve ruke sa tim servisom.
Zna li neko uopste, kako je moguce da u jednom ovlascenom servisu hoce da ugrade gas sa zadrzavanjem garancije na auto, a u drugom ne?
-
Nije da te kolebam ali gledao sam u emisiji Potrosacki savetnik slucaj sa taksistom i njegovim automobilom sevrolet epika. ugradio plin negde u Cacku u ovlascenom i kao zadrzao garanciju medjutim kad mu riknula radilica on morao da plati delove(to mu se desilo dva ili tri puta)
Ok znam da sevrolet nije VW ali raspitaj se ti dobro koji je servis "vise" ovlascen i sta se krije iza svega toga.
pokusavam da nadjem na netu bas tu emisiju ali ne mogu da pronadjem
-
sad Htedoh, navesti bas taj primer... I onaj drugi sa onom opel zafirom.... Manje vishe zaključak, garancija traje dok ne izvadiš pare... Ja bih sačekao istek garancije, pa bih onda krknuo plin...
-
Znajuci nase trgovce, mislim da je djavolski tesko bilo sta resiti putem garancije. Cak i bez plina.
Do kraja garancije imam 3 godine. Sa plinom godisnje ustedim 700eura sa kilometrazom koju ja prelazim... Ako je ugradnja 650, znaci da bih do kraja garancije ustedeo oko 1450 eura...manje vise...nije malo.
Kolebam se ja svakako. Zato i hocu da cujem bar neko konkretno iskustvo. Ne zurim nigde...
Svakako, hvala vam na savetima.
-
Milose,teraj to slobodno i ugradi dole. Ja odrzavam svoja vozila kod njih od kako postoji servis. Nisu oni neki tamo servis vec zvanicni servis VW gde imas i prodaju vozila. Zavnican diler VW.
-
Druze, ja sam kupio auto u Porscheu Beograd i to je ovlasceni diler. Kada sam kupovao auto rekli su mi da kod njih moze da se ugradi plin i onda kada sam resio da hocu, 2 meseca posle kupovine, odjednom ne moze a lepo sam naglasio da mi je to bitna stavka kod kupovine... krajnje neozbiljni
Bojim se da ne bude i sa ovima tako. Rekli smo ti da imas garanciju pa kad, ne daj boze, nesto crkne na autu, onda se slikaj, placaj popravke sam itd... ne kazem da ce tako da bude, samo sam skeptican.
Ja bih ti bio zahvalan i ucinio bi mi veliku uslugu ako pitas prijatelja koji je tamo zaposlen kako to ide s garancijom, jer su meni u Porscheu rekli da ako ugradim plin gubim garanciju...da li cu ako ugradim u cacku, garanciju moci da ostvarim samo kod njih? I da li zna kako to kod jednog dilera moze plin, a kod drugog ne? U svakom slucaju, hvala...
-
Sutra ga zovem i javljam sta mi je rekao. :26 Razumeo sam razlog.
-
Hvala ti puno.
Cekam da se javis, pa ako sve bude kao treba, zovem da zakazem ugradnju...
-
Dobio sam informacije koje su mi trebale. Hvala svima na pomoci.
Ugradnja je moguca, sa garancijom, naravno. Trebalo bi da mi zakazu za sledecu nedelju, Amarket auto Kragujevac. Cena 650 eura
Cisto da se zna ako nekome zatreba info
-
Izvinjavam se za zaksnjenje. Ostaje garancija normalno na vozilo to su mi rekli. Zasto ti je Porsche tako rekao nisu ni oni pametni.
-
Pozdrav svima,s obzirom da mi moj Polo 1.4 16v trosi 10 litara po gradu razmislajm se ugraditi plin.Kontaktirao sam par firmi i raspon cena je veoma razlicit.Jedan servis mi nudi sekvent za 300e,drugi za 350e,treci za 420e,a cetvrti za 520e (+atest) oko 9000 rsd.Jel ima neko da je skoro ugradjivao plin u auto sa ovim motorom i kakva su vasa iskustva,sta mi je ciniti?Hvala.
-
Nisi napisao koji uredjaj ti preporucuju ma da verovatno je Stag u pitanju ovde se vise puta pisalo da je najbitniji majstor tako da ako ides na jeftinu varijantu pitanje je koliko je majstor strucan i posle ce biti samo problemi tako da gledaj sto bolji servis sa sto boljom preporukom i nema greske.
-
Tako je,u pitanju ja Stag uredjaj i garancijom od 10 godina na sve komponente ili 100.000km.Cene se razlikuju dosta pa ne znam sta je najbolje.Ne bih da dam 500e,a ako mogu dobiti isti uredjaj i garanciju za 350e.
-
Ne možeš dobiti isti uređaj za toliku razliku u ceni.
-
Ovo je cena bez ugradnje
http://cbcprodavnica.com/autogas/set-za-ugradnju/sekvent-set
-
Dva servisa mi nude isti uredjaj kod jednog je 350e,a kod drugog 420e.sa ugradnjom.
-
Kada sam ja pre 8 god ugradjivao plin /lovato, karburator/, cene su svugde bile od 190 do 210e. Jedino je kod Rasica bilo 270e ... i naravno, ja odem kod njega na preporuku.
Ako ti kazem da sam za svo ovo vreme samo jednom zamenio filter a da mi auto nije ni jednom zatrokirao a kamoli imao neki problem sa plinom, sigurno mi neces verovati. A ide isto kao i na benzinu.
Nije poenta u majstoru i njegovom radu, poenta je u kvalitetu samog uredjaja koji se ugradjuje. A razlika u ceni je upravo razlika u kvalitetu.
-
To sto pricas mozda vazi za vakumski sistem al za sekvent je potpuno druga pesma nece za 500+ eura dobiti nis bolji uredjaj od onog za 350 jer svi uzimaju isti i tu nema razlike u kvalitetu to radi ako se ugradi kako treba ali ako se nakaradno ugradi onda nastaju problemu veliki,znaci mora mapa da se upegla kako treba da se busi usisna na pravom mestu da su creva do dizni sto kraca da se nasteluje hod brizgaca tj dizni komparatorom ima tu dosta stvari koje dobar majstor moze da odradi i onda to radi kako treba.Moj ti je savet da biras majstora ugradices kod nekog jeftinije pa ces kad krenu problemi da trazis boljeg majstora i naravno da gubis garanciju i bespotrebno se nerviras.
-
Da, kao primer razlike u kvalitetu sam naveo moj vakumski sistem ali se slazem sa tobom da treba ici kod proverenog majstora i to samo na preporuku.
-
Drugari, ugradio bih plin u svoj polo 1.2 iz 2002-e godine.
Da li je to neko od vas vec uradio i koliko kosta ugradnja sa sve atestom? :54
Pozdrav
-
U Ns drugar ugradio u golfa 4 1.4 sekvent pre nekoliko meseci izaslo ga 500e
-
Kada sam ja pre 8 god ugradjivao plin /lovato, karburator/, cene su svugde bile od 190 do 210e. Jedino je kod Rasica bilo 270e ... i naravno, ja odem kod njega na preporuku.
Ako ti kazem da sam za svo ovo vreme samo jednom zamenio filter a da mi auto nije ni jednom zatrokirao a kamoli imao neki problem sa plinom, sigurno mi neces verovati. A ide isto kao i na benzinu.
Nije poenta u majstoru i njegovom radu, poenta je u kvalitetu samog uredjaja koji se ugradjuje. A razlika u ceni je upravo razlika u kvalitetu.
Citirah ovo da bih se nadovezao.Naime Svi ovi ovde kod nas servisi(bar u kojima sam ja bio) izdaju se za ovlascene Lovato servise i to..E pa braco moja mila,ja kad sam u CG video kako izgleda pravi Lovato servis za tng i koju opremu i uredjaje poseduje..Ovi nasi veze sa pravim Lovatom nemaju! Zatim tvrdim da L control bar ovde oko mene a to je IC,UE,CA,PZ niko veze nema da uradi i usteluje da ferera kako treba..A nedavno sam probao g3 monopoint sa Lovato L ontrolom uradjenom u tom servisu u Cg,e to je tek fantazija kako to auto ide i kako prima gas.Znaci ladno ostavi iza sebe g3 1,6 sa secventom...Ja se odusevio clap.Toliko od mene :45
-
Otac me tera da ugradim plin u golfa.
Ali meni se nesto ne da :69
Da li TNG unistava motor?
-
Jedan clan na forumu je racunao za svog golfa 2 da za svojih predjenih 250000km je ustedon na plinu oko 10000 eura pa ti sad vidi jel se isplati ili ne. U pitanju je monopoint koj relativno ok prihvata plin. ( racuno je u to i ateste reateste zamenu monopointa sto moze da se kaze da je stradalo zbog plina ostalo bi i na benzinu potrosio ) i dosao je do te cene okvirno. Vremenski period je oko 10 godina.
-
Fuuuu covece...
A sta mu tacno dodje taj monopoint koj ? :)
-
Jel imao neko iskustva da mu je plin(venturi sistem) stelovan pomocu analizatora izduvnih gasova?
-
Retki su takvi.
Sent from my E2303 using Tapatalk
-
Jel imao neko iskustva da mu je plin(venturi sistem) stelovan pomocu analizatora izduvnih gasova?
Moze da se na analizator usteluje 100%,ali samo na jednom br obrtaja kao i na uvo,al cim se menja broj obrtaja to vise nece biti to..Ista fora kao i na uvo,kad je u pitanju Vakumski sistem...Samo ispravna L controla se moze ubosti 100% na analizatoru na svim rezimima rada..Tako da je uvo zakon za obican plin..
-
U nekim servisama naplacuju 10e to stelovanje sa analizatorom. Garantuju da se smesa moze nastelovati da bude u svim rezimima u nulu.
-
Na vakumskom plinu nema sane samo uzimaju pare bzv...Samo L controla i secvent mogu..Ili prostije na obicnom plinu bi na svakom rezimu moro da imas komsu pod haubom da zavrce i odvrce slavinicu dok gleda u analizator da bi smesa bila 100% ;)
-
Da li Auto gas kvari motor? :)
-
Mislim da ce ti Matke najbolje objasniti on je skoro ubacio u golfa
-
Hteo bi da ugradim u Golfa 2 1.8 plin...
Pa sam negde cuo da se motor vremenom kvari, a i takodje interesuje me snaga vuce motora, verujem da plinom se oseti malo slabija vuca motora ali eto... :48
-
Plin nemoze ostetit motor, zato sto se motor podmazuje uljem i hladi vodom ili antifrizom. Steti se zbog toga sto nam je voznja jeftinija pa se vise vozimo. Snaga zavisi od stanja motora i karburatora. Znam sad cete rec karburator i nema bas veze sa plinom, ali ako neko ima los karburator pa ugradi plin dobice bolje ubrizgavanje goriva pa samim tim i snagu motora. Opet ako neko ima dobar karburator i radi odlicno na benzin osetice razliku da auto nesto slabije ima snagu na plin.
-
Ok shvatio sam, a da li npr, nakon predjenih 100km na plinu je pozeljno prebaciti auto na benzin i pustiti ga malo da radi na leru ili da se provoza, mozda ce tako da se smanji sansa stete...
Drugo kod mene karburator radi odlicno, na benzinu ide kao lud...
-
Ne možeš napraviti štetu vozanjem na plin, to je već rečeno
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Vozi godinu dana na benzin, stavi na papir koliko si presao i izracunaj da li ti se isplati na plin.
Izgubices pola gepeka, auto ce biti malo tezi zbog boce, dodatni servisi i kvarovi uredjaja, malo losije ide na gas al je usteda dobra ako prelazis dosta.
U sustini to je samo auto, nadji neku manju bocu ili onu sto ide u tocak i vozi
-
Ne znam sta da ti kazem, ne prelazim puno, od prilike dnevno 30ak kilometara i svaka dva meseca oko 300km, a ovaj 1.8 dobro ide, no dobro i trosi...
Za sve ostalo sto si nabrojao si u pravu...
-
Ne moze u g2 tocak boca.
Moze ona manja i da je stavi uzduzno u gepek. Opet ostaje mesta i mogucnost obaranja sedista za prevoz vecih stvari.
-
Ne moze kod nas, kod njega moze i u leteci tanjir a najverovatnije mu ni atest ne treba :+
-
haha to mu dodje da je g2 leteci tanjir... lollol
Ps. Imam veliku bocu onu od 50 - 60l (ako se ne varam) ispravna je, no je stara, i ne verujem da uopste moze atest da se radi...
Da li bi ona vredela da se zameni za one boce manje ....
Pre bi se odlucio za manju bocu nego za tocak bocu.. :D
-
Stavi koju oces, samo promeni prebivaliste po mogucstvu negde u juzni deo KM a postar ako sme nek nosi kaznu za atest preko mosta lollol
-
hahahahahahahhah, lollol dobar si nema sta :D
-
Ako ti nije veliki izdatak da mu sipas benzu,onda ti plin ne treba..A monopoint ide na tng vrlo,vrlo dobro(ja ga imam i sto se vuce tice nema ama nikakvih problema).Samo to si u pravu za svakih 100-200 km treba da odradi jedno vreme na benzi(Meni je ubrizgavanje predhodni vlasnik sjebo skroz zato sto je samo tero na plinu..).I vrlo bitna stvar tng se ne ugradjuje po garazama,to mora da ti uradi iskusan majstor koji [poznaje i taj tip vozila i samu instalaciju koja pripada za to vozilo..
-
@Nenad Petakovic ne znam sta si bas teo da kazes na pocetku ?
Inace, ovo je 3 auto u koji ugradjujem TNG prethodno su bile dve lade samare 1.3 i nikada ali nikada nije bio problem sa TNGom...
Nego ih je cale vozio pa ga je bolelo uvo kasnije za benzin i verujem da danas ne bi mogle da vuku na benzin (x'D da nisu na otpadu) no ja to na golfu da dozvoli necu... Naspem malo benzina provozam krug dva i dosta... formidable
-
Kao sto sam naveo u predstavljanju, vlasnik sam Golf 4 1.8 gti, 180 ks, sa 6 brzina iz 2002 godine, pa me zanima, nije da mi je to prva stavka koju bih uradio na autu, stavljanje plina, ali ako se ikad odlucim, zanima me kako ovaj motor "podnosi" plin? Auto je presao nekih 200.000 km i savrsen je u svakom pogledu. Sto se tice potrosnje, onolika je kao sto sam i ocekivao, pa mi nije ugradnja plina najbitnija stavka, ali cisto radi rada da znam inesto o plinu za taj auto ukoliko se odlucim.
Hvala unapred
-
Imalo je par ljudi na forumu i nije bilo vecih problema. Stavi na papir, pa vidi da li ti se isplati ugradnja, zavisi sve koliko km prelazis godisnje. Ako ne isplatis plin u prve 2 godine, nemoj uopste da stavljas, moje misljenje. ;)
Koliko sam primetio, prodajna cena za taj auto je skoro ista, imao plin ili ne.
-
OK, hvala na odgovoru biggrin
-
Ja ću vam kratko reći, ugradio TNG u Golf 5 1.4 16V, i isplati se.
Nikada se "jeftinije" nisam vozio. Da li će biti nekih problema kasnije, ne znam, ali za sada je sve ok, sem malo "sporijeg" odziva na gasu.
Naravno, uvek mogu jednim klikom na dugme da prebacim na benzin.
I ono što je bitno, ako ove godine pređem oko 15 000 km-a, ja sam ugradnju isplatio. alealeee
-
Meni nije bilo nikakvog sporijeg odziva na gas sa Zavolli sekventom na mk5 1.4 16V 75KS. Čak šta više, odziv je bio i bolji prvih desetina hiljada km jer je sistem bio nov i dizne čiste... 6god sam se vozio tako i bio srećan.. nikad me potrošnja nije tangirala pa makar i 15l trošio... mada je sveukupni godišnji prosek bio 9-9.5l/100km...
Od ulaganja za 6god eksploatacije sem redovnih servis sam imao zamenu dve plinske dizne a novi vlasnik posle još jedne godine eksploatacije je imao još jednu diznu i zamenu isparivaca... sve u svemu, potrošnja sa tim autom mi je išla od 670 pa do skoro 1000din na 100km dok sad sa dizelom sam srećan ako izguram 100km sa 1200-1300din po gradu...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
vudu jesi ugradjivao kod Stanisica u futogu kad je zavoli u pitanju
-
Ne, imaš i jedan Zavolli point u NS-u u pasazu u Jevrejskoj. Mada je vlasnik sad otišao u Austriju da živi i radi.
Ima sve licence i papire od Zavolli-ja...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Rekoh da ostavim svoje iskustvo nakon duže eksploatacije TNG-a, s obzirom da sam već prešao s njim preko 45000 km.
Slabiji odziv na gasu se izgubio posle nekog vremena. Od servisa sam imao zamenu filtera za plin i jednom mi se ona kuglica gde se sipa plin nekako zeznula, tačnije opruga koja je vraća pa je malo ispuštao plin kada je pun. Majstor je to rešio za 15 minuta.
Potrošnja je u proseku negde oko 9 litara plina, što mislim da je fenomenalno.
Ne znam da li ima veze s plinom ili s velikom kilometražom koju prelazim po gradu, ali morao sam 2 puta da čistim EGR ventil i klapnu gasa od karbonskih naslaga. Prvi put sam čistio i ručno i onim sprejom za čišćenje EGR ventila, a drugi put samo sprejom i sve je ok. Ja sam zadovoljan i potrošnjom (uštedom) i održavanjem.