postovanje za projekat , zanima me jedno sa ovih slika i teksta koliko sam ispratio ,
gledam slike glave motora kako ste prosirili izduvni i usisni kanal gde nalezu ventili , sobrizrom da je tolerancija minimalna tj.skoro se dodiruju da li ce se glava vremenom od temperature deformisati na tom delu jer je dosta stanjena sada pa nema ''mesa'' ... isto tako me zanima koji ce biti provrt ovog motora s obzirom da zadrzavate g lader , a koliko sam ispratio olaksali ste radilicu , zamajac , klipove i klipnjace , koliko ce to uticati na trajnost g-ladera i sta se dobija konkretno sa tim olaksavanjima ?
inace svaka cast za sve do sada uradjeno
pozdravw , havala na komentaru, pokušat cu ti odgovoriti na pitanja.
1- predpostavljam da misliš na siceve ventila, na seriskim glavama tu ima malo mjesta i glave cesto tu ciknu, npr. mk2 turbo diesel malo koji ces nac da na tom mjestu nema ciknutu glavu, to uopće neprestavlja veliku opasnost. Ja sam uprešao posebno tvrde siceve i na tom mjestu nema mesa nikako , a mislim da je gotovo nemoguće da ovaj sic pukne od temp. Tako da smatram da je cak i sigurnije nego oem
2. provrt motora , mislis na busenje ? seriski je bio 81mm sad se buši na 83 mm i ima cca 90-92 ccm više
3. radilica/klipovi/zamajac nema veze sa trajnosti G-ladera, njegova trajnost ovisi o servisima , a interval servisa od veličine remenice..
4. Sa olakšavanjem radilice/klipova/zamajce i svih titrajućih djelova u motoru , dobivaš lakše razvrtavanje, logički manje ti treba energije da guraš 20 kg nego li 30 kg.. sa tim nedobivaš ks , ali zato auto sa takvim komponetama ide osjetno bolje od nekog drugog sa slično ili više ks..