VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: ZARKOTEKICA Maj 12, 2012, 10:56:31 posle podne
-
pozz
imam problem sa kočnicama ili sam se ubacio ovako kada polazim iz mesta dase okrenem na parkingu ili da uđem u neku ulicicu dvorište i stisnem kočnicu lagano ona je normalno meka čim je popustim i ponovo odma stisnem ona je tvrda ko kamen a kada dodam gas ona omekne passat b5.5
-
Imas problema sa vakumom .... cest problem ... svom srecom obicno je problem jeftin za resavanje (stradaju gumice)
Precesljaj forum bili je vec reci o tom problemu....
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=37092 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=37092)
Javi kad popravis sta je bio problem ...
poz...
-
a koje gumice stradaju bratee dese nalaze jer misliš na gumicu koja drži vakum crevo na samom servu
-
Hehe i kod mene je bilo tako od kako sam kupio auto. Sad kad su mi menjali lamelu i plivajuci, verovatno su u test voznji primetili to i sredili mi a nisu mi nista rekli. Od tada uvek ima konstantan pritisak. Verovatno je neka sitnica. Pitacu ih ovih dana sta su radili, a ti u medjuvremenu proveri gumicu na pregradnom zidu izmedju motora i akumulatora gde se spajaju vakuum creva, proprati malo taj vod i vidi da li negde sisti dok je motor upaljen.
Mozda je i vazuh u sistemu, pa treba da se ispusti (to mi je palo na pamet jer i kvacilo valjda koristi to ulje pa su ispustali vazduh posle zamene).
-
meni je na passatu poslo vakum crijevo i gubio je snagu i slabo kocio, neces mi vjerovati da to crijevo sto je meni poslo kosta 90e
-
ma leti ko zmaj mlazni ali kada stisnem i pustim pa stisnem pedalu za kočenje ona postane tvrda kao da je auto ugašen
-
.... proveri gumicu na pregradnom zidu izmedju motora i akumulatora gde se spajaju vakuum creva.....
to je bilo i kod mene.... na pasat b5.5 je tacno ispred akumulatora.
poz
-
kumkat štaje ispred akumulatora brateeee kako da ustanovim da su te gumice curi ulje šta već mada meni je ulje na nivou kako treba nefali
-
Ne prolazi tu ulje. Vakuum creva su to, ne mozes da vidis tek tako. Kad se bas pocepa, cuje se sistanje. Otvori haubu, skini keder oko plastike, plastiku i poklopac motora, upali motor i slusaj i gledaj sve sumnjivo. Kad to poskidas, videces kako funkcionise sistem, proprati ta creva od kocionog cilindra do motora, pritegni selnice na njima, ..... Eto ti zanimacija za danas.
-
uradio sam sve i ništa kad držim kočnicu ona je meka pa se stvrdne dam gas desnom nogom i ona omekne da nije riknula ova ćurka na motoru
-
Vakum na kocionom sistemu.. Meni se desava da bude tvrda kad je auto ugasen dan-dva, stoji u garazi i onda stvrdne sama od sebe i cim upalis vrati se u normalno stanje.. Pitao sam majstora, meni je rekao da to ne menja kocenje nista samo izgubi taj vakum.. e sad kod tebe je mozda ozbiljnije
-
meni koči na prvi potisak već na drugi je tvrda ko kamen
-
Nemoj sa kocnicama da se zezas, nije to mala stvar. Proveri glavni kocioni, mene je on zezao, pustao mi je ulje, pa mi je kocnica bila meka meka, pa onda od jednom tvrda
-
nema tragova ulja ispog glavnog kočionog a i negubi mi ulje
-
dali kada stoji auto umesto i radi u leru j a ti brzo stiskaš puštaš kočnicu treba da bude ista kao kada stisneš prvi put ili malo tvrđa
na ovoj lulici na pumpi ima lufta
(http://i46.tinypic.com/67qsqv.jpg)
namazao sam silikon i sada radi
(http://i48.tinypic.com/345iss4.jpg)
dali ova lulica treba da ima lufta i dase okreće u kućištu
ovim silikonom samo je crn
(http://static.kupindoslike.com/Silikon-crveni_slika_O_1906864.jpg)
-
svaka ima malo lufta
-
ali kod mene se vrti i klima i kada je okrećem vlaži pomalo ulje ali mnogo malo
-
svaka tandem pumpa na tom mestu ima lufta , zato sto on nestane kad ga povuce vakum.
-
Da docaramo :)
Passat TDI tandem pump vacuum connection loose (http://www.youtube.com/watch?v=SKpAiPRDWZY#)
-
bravo kumkat ovde naslov kaže passat tdi вакум пумпе Тандем веза лабава dali treba biti tako jer tu podliva ulje
-
taj deo je u samoj pumpi pod konusom i kad motor radi njega uvuce vakum i on sedne na svoje mesto . Sad kad bi kupio novu tandem pumpu bilo bi isto , e sad jedino ako nema neko mehanicko ostecenje ( desava se kad skidaju menjac da malo secne motor i osteti nastavak)
-
jasam tu namazao diht silikon i dobio sam vakum jebemli ga pta da radim ali zašto pšodvlažuje ulje ali vrlo malo skoro neprimetno
-
Da li si resio problem silikonom? Gubi li pritisak sada ili drzi?
-
drži ali kao što neki kažu ovde da i kada drukaš non stor kočnicu ona mora biti uvek isto mekana to nema šanse probao na 2 passata i 2 golfa 5
-
Ne diraj nista onda. Vazno je da ne gubi pritisak sada. A to za drukanje u mestu stvarno ne vidim poentu. To sigurno ne radis u svakodnevnoj voznji.