VW Klub
VW - Forum => VW tehnički kutak => Temu započeo: Skodamaniak Decembar 24, 2010, 07:44:43 posle podne
-
Ajmo redom:
1,9 TDI 66kw (sve sivo) ugra?ivan u sve modele VAG-a od trojke do passat-a. Rotaciona BOSH pumpa. Najcesci TDI motor. Ugradjuje se od 1993 godine u audija B4 a prestao je sa ugradnjom 2005 u Oktaviji Tour koja ga je vukla do tada. Kod ostalih modela iz VAG-a je ranije prestao sa ugradnjom.
Nesto o njemu: 66kw (90ks), 202-210Nm (u trojke, B4 audije i seate su imali po 202Nm). Ima nekoliko oznaka ovog motora od kojih se izdvaja ALH koji je potpuno isti motor kao i 110ks, ima hladjenje klipova, isti turbo, istu unutrasnjost motora. Najpogodniji motor za chipovanje jer ima dobru podlogu za to. Za njega se prica da je najpouzdaniji TDI jer je najslabiji i zbog toga sto vecina verzija ovog motora nema varijabilnu turbinu (koju npr ALH ima) sto znaci da je manje osjetljiv na akanje nasih vozaca. Menjaci su bili petostepeni osim 4x4 verzija koje su imale 6 brzina. Neki od ovih motora su imali samo fixni zamajac dok je npr ALH imao plivajuci.
1,9 TDI 81kw (I crveno). Isto Rotaciona Bosh pumpa. Za njega vazi sve sto i za prethodni motor. Motor se ugradjivao u zadnje serije trojki i u B4 audija od 1994 godine. Rijtko je kombinovan sa 4x4 pogonom. Uvijek dolazi sa 5 brina menjacem.
Inace 81kw (110ks), 235Nm.
1,9 TDI PD 74kw (sve sivo kod passat-a, Superb-a, Cordobe, Ibize i ponekih cetvorki (zavisno od godista) dok je kod Octavije, Fabije imao oznaku DI crveno). Posle izbacanja 1,9 66kw motora ovaj je postao osnovni TDI motor za mnoge modele. U stvari se radi o osiromasenoj TDI 96kw verziji koja je dobila slabije brizgaljke, turbinu i softwer. Cesto se kombinovao sa 4x4 pogonom. Menjac sa 5 brzina dok je uz neke 4x4 modele imao 6 brzina. Ugradjivan od 2000 do 2005 godine (u oktaviji Tour do 2010).
74kw (101ks) i 240Nm.
1,9 TDI DI 85kw (zavisno od modela razlicito oznacavan - kod Passat-a, A3 i A4, sharana, alhambre, golfa IV oznacavan sa DI crveno, kod sharana/alhambre posle redizajna 2005 godine oznacavan sa TDI sve sivo). Prvi motor sa Pumpa diznom, premijeru u Passatu B5, zadrzan u proizvodnji do 2009 cini mi se, tj dokle se proizvodila alhamrba/sharan). Motor se kombinovao sa 5 brzinskim menjacem (mislim da je kod A4 imao 6 brzina).
85kw (115ks), 285Nm.
1,9 TDI PD 96kw (DI crveno kod svih modela i motora). Po strucnjacima najbolji TDI motor jer nudi pouzdanost onog klasicnog 66kw a vise nego dobre performanse. U pravilu se kombinovao sa 6 brzina menjacem osim Superba koji je imao 5 brzina. Ugradjivao se u redizajn pasate tj B5,5 ali i u skoro sve druge modele iz VAG grupe. Ugradjivan do 2005 godine.
96kw (130ks), 285-310Nm.
1,9 TDI PD 110kw (TDI crveno). Kod golfa nazvan i TDI GTI. Ugradjivan u Golfa IV, Sharana, leona. Od 2002 do 2004 godine ugradjivan.
Postojao je jos i model sa 163ks koji je ugradjivan iskljucivo u Ibizu Cupra TDI al o njemu nemam blize informacije.
Eto ;)
-
A 2.0 :huh:
-
1,9 TDI PD 74kw (sve sivo kod passat-a,
moj pasat je taj isti motor i DI mu je crveno,ko i kod komsije isto na njegovom pasatu,isti motor blink
-
juhuuuuu biggrin
1,9 TDI PD 74kw (sve sivo kod passat-a, Superb-a, Cordobe, Ibize i ponekih cetvorki (zavisno od godista) dok je kod Octavije, Fabije imao oznaku DI crveno). Posle izbacanja 1,9 66kw motora ovaj je postao osnovni TDI motor za mnoge modele. U stvari se radi o osiromasenoj TDI 96kw verziji koja je dobila slabije brizgaljke, turbinu i softwer. Cesto se kombinovao sa 4x4 pogonom. Menjac sa 5 brzina dok je uz neke 4x4 modele imao 6 brzina. Ugradjivan od 2000 do 2005 godine (u oktaviji Tour do 2010).
A to je da su do 2003/4 imali crveno a posle sve sivo (mislio sam da se shvata sto sam napisao u zagradi biggrin)
A 2.0 :huh:
uh kad skupim snage bice valjda o njemu biggrin
-
omanuo sam taj deo u zagradi,izvinjavam se beer
-
ma ok bre mahac beer beer beer
-
a el imas neki info o motoru AGR 66 kw , cisto ono pouzdanost ,kako se pokazao i dal je dobar, cisto pitam nije frka ,i mog licnog iskustva nemogu ih ubediti da se radi o 66kw ,u odnosu kako polece ,i za sad sve ok ide ko blesav
-
dobra tema.... beer uvek su me zanimale razlike izmedju tix motora...
-
SVAKA CAST... clap
nak raja zna sta je sta... jer nije mi se jednom desilo da neko kupi a i ne pogleda u saobracajnu TDI i da mu kazu da je tih silnih 96kw...
a u stvari bude AJM (81kw) ili ATD (74kw)... sto i nije losa opcija, al ni jedan nije 96kw... batine
ili druga opcija: "Jao kako sam otresao onoga DI crveno od 130ks, ma nista mi nije mogao, hahahahaah" lollol
poz... alealeee
-
1,9 TDI PD 110kw (TDI crveno)
evo da dodam da ima obrtni momenat od 320nm...turbina je ista ko na modelu od 96kw, kao i bregasta...
jedna od razlika je sto ima veliki interkuler velicine hladnjaka i stoji na sredini iza hladnjaka klime i motora, dok se interkuler kod ostalih modela nalazi u donjem delu branika, ispred desnog tocka...
i ugradjivao se od 2001 godine...
-
Petostepeni menjači na motoru od 96 kw su se ugradjivali i na pasate,ne samo u superb,i verzija sa petostepenim menjačem je imala 285Nm,a verzija sa šestostepeim 310Nm.
-
a el imas neki info o motoru AGR 66 kw , cisto ono pouzdanost ,kako se pokazao i dal je dobar, cisto pitam nije frka ,i mog licnog iskustva nemogu ih ubediti da se radi o 66kw ,u odnosu kako polece ,i za sad sve ok ide ko blesav
AGR je klasicni TDI od 66kw znaci nije kao ALH koji ima turbinu i hladjenje klipova od 81kw
motor koji je extra pouzdan
znaci klasicna turbina
nije ona sa varijabilnim lopaticama.
E da kad se kaze AGR cesto ih ljudi mijesaju sa EGR a EGR je ventil lollol
-
pa ko je pouzdan agr ili alh???
-
Ma oba su pouzadi. Samo za taj AGR kazu da je malko sporiji od ostalih. ;)
-
eh sad :angry:
-
eto naljuti se covjek biggrin
-
@martini: turina im nikako nije ista ;) to im je osim IC-a jos jedna vel'ka razlika.
AGR i ALH: razlike su samo u nijansama, ALH je povoljniji za CHIP-ovanje, zbog dodatnog hladjenja klipova odozdo moze se desit da je malko pouzdaniji ali zbog nemanja pojma kako se TDI vozi kod nasih vozaca turbina mu je osjetljivija. Tako da ti dodje na isto :D
I ALH redovno na mjerenjima snage izbaca 100ks umjesto 90ks (AGR) bleh
ukratko dobar motor (AGR) i kod nasih majstora vazi za najpouzdanijeg (sto su nebuloze jer su svi TDI vise-manje jednako pouzdani ;) )!
-
sad mi je bolje biggrin
-
@skodamaniak
iste su turbine, ortak ima boru 130ks i u isto vreme smo radili ciscenje i zamenu ventila...
-
Da napomenem da postoje dve verzije motora TDI PD od 85 kW:
AJM 01/1999-12/1999, 285 Nm euro2
ATJ 01/2000-12/2000, 310 Nm euro3
-
Ja sam mislio da se sve zivo razlikuje, pa kad sam radio turbinu raspitivao sam se dal je moguce staviti neku drugu npr sa 110ks, i ljudi koji rade sa turbinama...kazu mi da je kod 90 i 110ks sve isto pa i turbina, osim elektronike, kao i 130 i 150ks.
-
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_diesel_engines
najbolje ako neko ima tabelu po oznakama motora AGR, AHU, AFN .....
-
nije isto...
66kw i 81kw imaju različite turbine. 66kw ima dvije vrste turbina, klasična i ona sa promjenljivim lopaticama turbine al sa 9 lopatica dok je kod 81kw sa promjenljvim lopaticama turbine al sa valjda 11 njih.
96 i 110kw isto tako nemaju iste turbine. Objasnite mi zašto onda ljudi koji se bave tuningom TDI motora sve 96kw motore pojačavaju tako što uz brizgaljke i softver redovno mijenjaju turbine za 110kw. Nisu iste. Samo im je pakovanje isto, dok je unutrašnjost samo slična i ništa više.
-
Nasao sam ovakvu listu, ali su ovde svi motori koji su se ugradjivali. Ovde je mnogo jasnije.
http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Golf_Mk4#Engine_choices
-
agr je kod mene u golfu i taj motor je pokazao kao ekstra izdrzljiv i pouzdan,sad ima 330tkm i nikakvih prob nisam imao sa njim, agr ima obicnu wastegate turbinu,moze se stavit i varijabilna al mora se stavljat i n75 i drugi ecu i jos par stvari,al nema potrebe,stvarno auto za tu snagu cupa,ima jaci start i od mog 2.0 hdi-a 110 ks,al opet vp i cr su zasebne price,sve u svemu dosta zahvalan i pogotovo pouzdan motor,
-
kod mene je motor oznake ALE kakve su performanse ovog motora
-
kod mene je motor oznake ALE kakve su performanse ovog motora
ALE 1896 cc 66 kW (90 PS) @ 3750 rpm 210 N·m (150 lb·ft) @ 1900 rpm
Jako dobro za trojku (koliko vidim da imas). Taj motor je nastavio da se ugradjuje i u restilizovani Golf III Cabriolet do 2002.
I njegove performanse: 0-100 za 12.5 V max 178 km/h (111 mph)
-
hvala na odgovoru tapsac
-
Jel neko na forumu ima 4-vorku sa 81kw-110ks AHF ili ASV pa da kaze iskustva u vezi odrzavanja motora,potrosnje ulja itd?
-
ista kao i kod ostalih 66k/81kw motora, ako je konkretan motor dobar nemam nista posebno tu za rec, najbolji TDI motori. Potrosnja ulja od 0 do 1 litar na 10 iljada ako je sve OK sa motorom i turbinom (meni na ALH 66kw chip oko 0,2 litra na 10 iljada), potrosnja goriva oko 6-7 litara, odrzavanja nema nesto precerano, sve filtere i ulje na 10kkm mijenjaj i miran si.
Sta te konkretno interesuje vezano za odrzavanje jer ne znam sta bi ti napisao, oko 200kkm umiju malo klackalice da im se cuju, turbo je jako izdrzljiv ukoliko se prethodni/sadasnji vlasnik prema njemu ponasa kako treba, plivajuci zamajci umiju da podju ali opet sve zavisi od nacina voznje.
-
a sta mu to dodje hladjenje klipova jel moze neko malo bolje da mi objasni to
-
Tako sam i predpostavio sto se tice odrzavanja. A kakva je konkretna razlika izmedju AHF i ASV?? Oba imaju 81kw.
-
a sta mu to dodje hladjenje klipova jel moze neko malo bolje da mi objasni to
neznam konkretno sta ali znam da mnogo vise ulja prska sa donje strane i na taj nacin mnogo fikasnije hladi klip
-
Imao sam Golfa sa AHF,kupio ga sa 330.000 a prodao sa 500.000km drugaru koji je znao kilometrazu i koji ga jos uvek vozi.Sad je na 550.000km i radi kao sat,ulje menja na 10.000km a u medjuvremenu ne dosipa nista.Cuo sam ga juce,otisao mu spaner PK kaisa pa malo cangrlja..Odlican motor!
-
a kad bi se stavio taj veliki ic sa tdi od 150hp na neki obican tdi da li bi se nesto dobilo
bolje je kada se ic nalazi tamo gde i hladnjak za vodu i klimu jer ga tada hlade iventilatori,npr.leti kad se
upali klima ventilatori bi konstantno hladili ic
-
AFN motor 81kw u mk3,dal neko ima nekakva iskustva sa ovim motorom ,kazu da se retko srece? !
-
nzm čemu ovolika rasprava o iskustvima o 66/81kw motorima - više manje se o svakom sve zna i jako dobri pouzdani motori koji skoro pa nemaju nedostataka, nije to 2,0 TDI pa da se razglaba kakav je koji sa kojom oznakom ... opterećujete se previše ljudi
da taj se motor relativno rijetko srece jer je počeo valjda tek od kraja 96-te da se ugrađuje u trojke i najviše ih je iz 97-me godine vrh motor za laganu trojku čuda čini s njom ... odličan izbor ... ko je nađe dobru i po normalnoj cijeni jer su precijenjene
-
Moze li malo detalja o motoru TDI 74kw AXR??? evo i jedna slika na kojoj me zbunjuje tacno navedena specifikacija za motorno ulje???
http://imageshack.us/photo/my-images/85/01032012229.jpg/ (http://imageshack.us/photo/my-images/85/01032012229.jpg/)
-
moj je 74kw samo AVB,odlican motor,ja prezadovoljan za ove skoro 3god koliko je kod mene,nikakvih problema nisam imao,samo redovni servisi i to je to...
mislim da su to isti-slicni motori
-
moj je 74kw samo AVB,odlican motor,ja prezadovoljan za ove skoro 3god koliko je kod mene,nikakvih problema nisam imao,samo redovni servisi i to je to...
mislim da su to isti-slicni motori
drug ali...sta mislis o ovoj specifikaciji ulja na slici...Inace je knjiga od 2001 god..imas li ti knjigu???
-
u taj motor ide 505 01
-
Drugari moze li neko da mi samo potvrdi sledece : Oznaka motora AGR u cetvorkama (fixni zamajac,i turbina sa istim lopaticama) 66kw i da je 2000/1/2 ? Hvala unapred biggrin
-
nisam bas najbolje shvatio tvoje pitanje
da li je svaki AGR sa fixnim zamajcem i klasicnim ne varijabilnim lopaticama turbine ? Mislim da su cak i AGR motori u 2001/02 imali plivajuci ali fixne lopatice su ostale i dalje
-
Da,upravo to AGR sa fixnim zamajcem i obicnom turbinom a da je 2000/1/2, znaci prelistao sam ceo forum al i dalje nikako da budem 100 % siguran u to,nije ni problem turbina sa tim varijabilnim lopaticama,ali samo ne i plivajuci zamajac, kad to cujem najezim se biggrin Sve to plus bosch pumpa,cuo sam da AHL ima sve to ali opet negde procitam plivajuci,nikako da skontam vise te oznake angry2 ! P.S Hvala na odgovoru
-
A sta fali plivajucem? (sem sto kosta 300e na svakih 150-200 hiljada km)
-
Samo ne to,dosta je turbina ;)
-
Kod pojedinih tdi-a sa plivajucim zamajcem moze da se stavi ceo set(korpa,lamela,zamajac) sa obicnim zamajcem.
-
A mozes poceti i da trazis drugi menjac. ;)
-
ono moze da se stavi,ali nije isto... vibracije su mnogo vece...
Koliko se km moze preci bez plivajuceg?
-
Da mislio sam na budzenje obicnog umesto plivajuceg.
-
Napisao je vec Gagi, moze obicni umesto plivajuceg, ali vece su vibracije.
-
Ne rece nista za 1Z 66kw :(
-
Posalji mu pm i pitaj ga ;)
-
Drugari moze li neko da mi samo potvrdi sledece : Oznaka motora AGR u cetvorkama (fixni zamajac,i turbina sa istim lopaticama) 66kw i da je 2000/1/2 ? Hvala unapred biggrin
ja imam AGR motor bez plivajuceg 1998 godiste je i prezadovoljan sam jer od 66kw daje 66kw snage posle toliko godina
-
2 seta kvacila na fixnom zamajcu na 1,9 TDI alh motoru chipovanom (koji je nekad imao plivajuci) ... bez problema ... vibracija nema, kretanje sasvim normalno, menjac sasvim OK, pedala ko puter, ... do sad predjeno cca 112.000km ... kad poredim sa pasatom koji ima plivajuci (mada to nije toliko mjerodavno jer je kod njega sve drugacije) paja je malo meksi nekako za saltanje i pri odvajanju ali to su vrlo vrlo male nijanse .... uz to svaki plivajuci set koji kupis na ovim prostorima tesko da ce 200kkm prebacit ;) pogotovo ako se auto imalo vozi po gradu
-
Al se vremena menjaju, pre nekoliko postova je bilo onako e sad je ovako lollol lollol sve samo da nije PD lollol lollol to su AHL i AGR(??), msm da su u pitanju ciste predrasude za taj plivajuci koje sam naravno imao i ja ;)
-
Gagi prica je OK kad bi ti zamajci toliko prelazili ... znas li kolko je ljudi kupilo zamajac plivajuci zamjenski i posle 10.000km im se prosuo ... a sve marke Sasch, LUK, valeo i sl ... problem je u originalnim djelovima tj u nemanju puno originalnih djelova na nasem (nasim) trzistima ... da su to zamjenski djelovi iz Njemacke ... onda si potpuno u pravu nikad ni ja ne bih presao na fixni al posto znam kakvi se ovdje djelovi prodaju najvjerovatnije bih i na sledecem autu presao na fixni ... ili da dobijem garanciju na plivajuci ... ili da ga licno kupim nedje vanka
a fabrika nije neko svetiliste dje rade samo za dobrobit nas vlasnika kola (ne bitno iz prve ili druge ruke) ... vec gledaju svoj profit ... a to je nazalost na djelovima ... ALH nema potrebe za plivajucim zamajcem uopste ... jer AGR koji je performansama isti motor ima fixni zamajac ... zasto? Odlucila fabrika da je najvise tih motora 66kw a posto su do sad imali fixne zamajce ajde malo da zaradimo i na plivajuce ....
Ne gledajte na gospodu iz Volfsburga kao na ne znam kakve nadljude ... hostapleri kojima je poslo za rukom da naprave jako dobra kola i zadnjih 10 godina poceli da serijanju jer na jedinicama, dvojkama i trojkama i pasatima na djelove nisu zaradjivali "nista"
-
Tacno ... ima modela kod kojih se ne moze fixni uglavit nikako .... recimo neki 2,0 TDI motori
-
Momci treba mi pomoć! Naime mom starom. Da li ima razlike u zamajcu kod Pasata 2002/03 godiste od 74KW i 96KW??? Hvala svima!
-
Ajmo redom:
1,9 TDI 66kw (sve sivo) ugra?ivan u sve modele VAG-a od trojke do passat-a. Rotaciona BOSH pumpa. Najcesci TDI motor. Ugradjuje se od 1993 godine u audija B4 a prestao je sa ugradnjom 2005 u Oktaviji Tour koja ga je vukla do tada. Kod ostalih modela iz VAG-a je ranije prestao sa ugradnjom.
Nesto o njemu: 66kw (90ks), 202-210Nm (u trojke, B4 audije i seate su imali po 202Nm). Ima nekoliko oznaka ovog motora od kojih se izdvaja ALH koji je potpuno isti motor kao i 110ks, ima hladjenje klipova, isti turbo, istu unutrasnjost motora. Najpogodniji motor za chipovanje jer ima dobru podlogu za to. Za njega se prica da je najpouzdaniji TDI jer je najslabiji i zbog toga sto vecina verzija ovog motora nema varijabilnu turbinu (koju npr ALH ima) sto znaci da je manje osjetljiv na akanje nasih vozaca. Menjaci su bili petostepeni osim 4x4 verzija koje su imale 6 brzina. Neki od ovih motora su imali samo fixni zamajac dok je npr ALH imao plivajuci.
1,9 TDI 81kw (I crveno). Isto Rotaciona Bosh pumpa. Za njega vazi sve sto i za prethodni motor. Motor se ugradjivao u zadnje serije trojki i u B4 audija od 1994 godine. Rijtko je kombinovan sa 4x4 pogonom. Uvijek dolazi sa 5 brina menjacem.
Inace 81kw (110ks), 235Nm.
1,9 TDI PD 74kw (sve sivo kod passat-a, Superb-a, Cordobe, Ibize i ponekih cetvorki (zavisno od godista) dok je kod Octavije, Fabije imao oznaku DI crveno). Posle izbacanja 1,9 66kw motora ovaj je postao osnovni TDI motor za mnoge modele. U stvari se radi o osiromasenoj TDI 96kw verziji koja je dobila slabije brizgaljke, turbinu i softwer. Cesto se kombinovao sa 4x4 pogonom. Menjac sa 5 brzina dok je uz neke 4x4 modele imao 6 brzina. Ugradjivan od 2000 do 2005 godine (u oktaviji Tour do 2010).
74kw (101ks) i 240Nm.
1,9 TDI DI 85kw (zavisno od modela razlicito oznacavan - kod Passat-a, A3 i A4, sharana, alhambre, golfa IV oznacavan sa DI crveno, kod sharana/alhambre posle redizajna 2005 godine oznacavan sa TDI sve sivo). Prvi motor sa Pumpa diznom, premijeru u Passatu B5, zadrzan u proizvodnji do 2009 cini mi se, tj dokle se proizvodila alhamrba/sharan). Motor se kombinovao sa 5 brzinskim menjacem (mislim da je kod A4 imao 6 brzina).
85kw (115ks), 285Nm.
1,9 TDI PD 96kw (DI crveno kod svih modela i motora). Po strucnjacima najbolji TDI motor jer nudi pouzdanost onog klasicnog 66kw a vise nego dobre performanse. U pravilu se kombinovao sa 6 brzina menjacem osim Superba koji je imao 5 brzina. Ugradjivao se u redizajn pasate tj B5,5 ali i u skoro sve druge modele iz VAG grupe. Ugradjivan do 2005 godine.
96kw (130ks), 285-310Nm.
1,9 TDI PD 110kw (TDI crveno). Kod golfa nazvan i TDI GTI. Ugradjivan u Golfa IV, Sharana, leona. Od 2002 do 2004 godine ugradjivan.
Postojao je jos i model sa 163ks koji je ugradjivan iskljucivo u Ibizu Cupra TDI al o njemu nemam blize informacije.
Eto ;)
ja mislim da je AFN od mk 3 1.9 tdi najjaci
-
evo jedna lepa video animacija delova plivajuceg zamajca iliti dual mass flywheel...
3D animation of dual mass flywheel (http://www.youtube.com/watch?v=YnaXB8q3uzQ#)
-
animacija extra
-
Video sam ovo vec bio na YT, extra animacija. Ko ne zna princip funkcionisanja isto, znatno olaksava da se shvati.
-
zdravo svima.izvinjavam se svima ako se ubacujem al nov sam na forumu pa bas nemogu da se snadjem.kupio sam jedan polovan vw.2001 godiste.2.5 tdi 75kw .preso je 305oookm.Intresuje me kakvi su se pokazali ti motori u pogledu kvaliteta izdrzljivosti i potrosnji goriva.
-
ATD motor 74kW,da li ima plivajući ili ne? :rolleyes:
-
ima ga svaki tdi
-
Hvala,majstor Nino! beer
-
Nema ga svaki TDI i ATD u fabiji isto tako nema plivajuci zamajac i bas set sa zamajcem iz te Fabije masovno koriste ovi sto prepravljaju sa plivajuceg na fixni zamajac.
-
ma boga ti? jesi li to izguglao ili znas iz praxe? osim 1,4 svaki tdi ga ima. ima golfova trojki tdi iz 1996 i 1997e god koji ga imaju. ima ga na modelima polo 6n na motorima 1,9d i td. jesi li to znao? ja vozim polo clasic sdi 47kw 99god i ima ga na sebi. sta mislis da ga nije neko naknadno ugradio?
nema ga kad ga strucnjaci skinu i stave fixni. ne mlati o onome o cemu nemas pojma
-
Dobro je kad ti znas iz prakse znas da fabija ATD ima plivajuci :48
-
Informaciju imam iz skoda ovlascenog servisa bas za fabiju atd a sta si ti i za koje auto kupovao nzm nit me zanima
-
za ladu specijalku. ajde pali rekoh ti
-
rules Ajde iskulirajte bez vređanja i pretnji
-
Ima li na 1Z,na B4?
-
nema
-
koliko love je set kvacila za 1.9 tdi axr sa sve plivajucim u kompletu? majstor1
-
Koja je oznaka za motor 1.4 tdi u polu 2002 godiste?
-
Ima li na 1Z,na B4?
Pitaš za Audi 80 B4?
-
Da.
Sent from Nokia 3310
-
Ima.
Ugradjivao se od pocetka do kraja.