Autor Tema: Golf II CL  (Pročitano 144249 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže MkTrihi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 834
  • Age: 43
  • Lokacija: Neresnica>N.Beograd
  • Karma: +20/-4
  • Pol: Muškarac
  • one love
Odg: Golf II CL
« Odgovor #360 poslato: Jun 28, 2017, 11:40:34 posle podne »
Okaci neku zecicu na zid, kakav si to majstor  :dunk
I dont drive fast i just fly slow

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1789
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Golf II CL
« Odgovor #361 poslato: Jun 29, 2017, 12:04:09 pre podne »
Ja sam se malo pogubio koji ti motor imas u autu i sta pakujes na 200KS?
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4818
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Golf II CL
« Odgovor #362 poslato: Jun 29, 2017, 12:51:40 posle podne »
1Z tdi 66 kw
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Golf II CL
« Odgovor #363 poslato: Jun 29, 2017, 02:05:03 posle podne »
Dok ti taj napumpas na 200 ks,isplativije ti je nadji ARL i ugradi,ako vec oces da se cimas sa budzenjem...Krstis ga na 1z i gas,posle cipujes i valjda ce baiti 170 ks kako tdi strucnjaci kazu... :26
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4818
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Golf II CL
« Odgovor #364 poslato: Jun 29, 2017, 08:48:37 posle podne »
u HR nema krstenja Remuse. jednom ga je krstio sa benzina na dizel i sad je sta utrpas, broja motora nema u papirima
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Golf II CL
« Odgovor #365 poslato: Jun 29, 2017, 10:18:06 posle podne »
Onda je jos lakse sve..samo dobar ARL nadje i svar resena..Ovako ce ga samo dobra turbina kostati ko ARL..
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže MileSrb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 546
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +21/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTD AFN
Odg: Golf II CL
« Odgovor #366 poslato: Jun 30, 2017, 10:40:56 pre podne »
Neno sa 2052v koja kosta do 200e sa odgovarajucim diznama moze izvuci 200ks.

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Golf II CL
« Odgovor #367 poslato: Jun 30, 2017, 02:44:19 posle podne »
Moguce,nezz ne razumem se u tdi..imo sam gtd i reko nikad vise.. :26
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1789
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Golf II CL
« Odgovor #368 poslato: Jun 30, 2017, 07:52:33 posle podne »
1.9 AFN R-TDI 192KS 4000rpm, 350NM 3500rpm.

Pumpa 11mm sa DE143 bregastim diskom, dizne 0.260, turbina VNT20...
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže nebojsaGtd

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 864
  • Lokacija: Bijeljina Republika Srpska
  • Karma: +20/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf II CL
« Odgovor #369 poslato: Jun 30, 2017, 08:29:26 posle podne »
Raco tako sam ja planirao svog seata da radim doduse samo Turbo od passata b5.5 sa 96kw dizne 0.216 da l s kombija t4 idu veci interkuler ali su mi govorili da ce se tesko struja odraditi da radi odnosno remap i odustanem i prodam auto.
« Poslednja izmena: Jun 30, 2017, 08:36:03 posle podne od strane nebojsaGtd »
Corrado vr6 3.2 FSI
Golf 2 gti TDI soon
Corrado 1.8T g60 soon

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1789
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Golf II CL
« Odgovor #370 poslato: Jun 30, 2017, 10:34:48 posle podne »
Ako mapira neko ko zna sta radi ne moze biti problema, ali kad radis za red vece dizne i turbinu. Za 200KS je potpuno druga prica.

VW Motorsport je za 190KS koristio 11mm pumpu sa bregastom sa najvecim izdizanjem. Da bi to radilo kako treba moraju drugacije opruge na glavi pumpe da ne bi preskakala na visim obrtajima. E sad koje i kakve su opruge koriscene, postoje li fabricke ili su namenski pravljene? Isplati se praviti jedino ako imas prijatelja Boshistu koji zna posao i ima dobru opremu i voljan je za eksperimentisanje. Sve je vezano za pritisak otvaranja dizni da bi tajming paljenja ostao fabricki, nisu isli ni u + ni -. Po meni je gorivo najveci problem odnosno pumpa i dizne.
Posle je lako mapirati, dizes gorivo dok ne izgore klipovi, posle stavis nove klipove i smanjis malo gorivo.  boodala
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže nebojsaGtd

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 864
  • Lokacija: Bijeljina Republika Srpska
  • Karma: +20/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf II CL
« Odgovor #371 poslato: Jul 01, 2017, 01:55:18 pre podne »
Ja kad sam kontao to raditi na afnu kontao sam max izvuci bez diranja osovine bosh pumpe jer nisam.znao gde se moze nabavit. A za mapiranje koga god sam pitao govrili su mi da je stari tip struje da se mora prebaciti na novi da bi to bilo to to. Ugl da ne spamam vise momku temu to je proslo vreme sad s corradom muke mucim 😂😂

Sent from my SM-G900P using Tapatalk
« Poslednja izmena: Jul 01, 2017, 01:56:55 pre podne od strane nebojsaGtd »
Corrado vr6 3.2 FSI
Golf 2 gti TDI soon
Corrado 1.8T g60 soon

Van mreže klikiTDI

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 879
  • Age: 27
  • Lokacija: Donja Motičina
  • Karma: +15/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 TDI
Odg: Golf II CL
« Odgovor #372 poslato: Jul 01, 2017, 04:54:40 posle podne »
motor je AHU tj noviji tip 90ks it seata/golfa3
sto se tice pd motora nije jeftinije sigurno jer sam stavio obe opcije na papir i jeftinija je i brza ova opcija..
turbo jos ne znam koji ce ic,dizne 0,250 intercooler od sprintera,bosch pumpa od reno lagune 1.9dti sa elektronikom od tdi pa ce mo vidit sta ce valjci pokazat poslje mapiranja

Van mreže klikiTDI

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 879
  • Age: 27
  • Lokacija: Donja Motičina
  • Karma: +15/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 TDI
Odg: Golf II CL
« Odgovor #373 poslato: Jul 01, 2017, 04:55:05 posle podne »
i da se pohvalim sta sam naso :D


Van mreže Nikola 92

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1643
  • Age: 31
  • Lokacija: Vrbas
  • Karma: +41/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf III
Odg: Golf II CL
« Odgovor #374 poslato: Jul 01, 2017, 05:51:30 posle podne »
Ala ti pita  formidable :26

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1789
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Golf II CL
« Odgovor #375 poslato: Jul 01, 2017, 06:07:07 posle podne »
AHU je bolja opcija od 1Z jer ima AFN klipove, a Reno pumpa je isto 11mm. Vodi racuna o zupcastom kaisu, stavi set sa 1.9TDI AHH motora koji je fabricki isao sa 11mm pumpom.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže klikiTDI

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 879
  • Age: 27
  • Lokacija: Donja Motičina
  • Karma: +15/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 TDI
Odg: Golf II CL
« Odgovor #376 poslato: Jul 01, 2017, 07:18:15 posle podne »
Da ahu je bolja opcija,iako do nedavno nisam skonto da je ahu 😂😂
Da zbog 11mm i idem na tu pumpu ;)
Ako se ne varam to je oznaka motora od cetvorke tdi bosch pumpa?

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1789
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Golf II CL
« Odgovor #377 poslato: Jul 01, 2017, 08:09:52 posle podne »
Mozda mislis na ALH sa MK4. AHH je isti motor kao i AHU s tim da je na njemu 11mm pumpa (podesava se na remenici, pumpa je fiksna) i dizne koje su manje od 1Z i AHU. 0.158 naspram 0.184.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže klikiTDI

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 879
  • Age: 27
  • Lokacija: Donja Motičina
  • Karma: +15/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 TDI
Odg: Golf II CL
« Odgovor #378 poslato: Jul 01, 2017, 11:12:56 posle podne »
Nesta sam pomjeso onda,ko bi vise popamtio te sve oznake 🙄

Poslano sa mog HTC Desire 530 koristeći Tapatalk


Van mreže MileSrb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 546
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +21/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTD AFN
Odg: Golf II CL
« Odgovor #379 poslato: Jul 02, 2017, 12:12:43 pre podne »
AHH automatik je isao sa 11mm pumpom. Uz 11mm je pozeljno ugraditi pumpu koja ide u rezervoar od pd motora ili ti pd lift pump.