Autor Tema: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .  (Pročitano 276110 puta)

0 Članovi i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže zlaja011

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 336
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +13/-12
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #120 poslato: Decembar 28, 2013, 02:25:51 posle podne »
Ne raspravljamo niti odlazi u raspravu, bar ne sa moje strane... Samo sam hteo da se savetujem sa ljudima sta i kako jer sam i sam neodlucan :(

Van mreže Mrkn

  • VW Početnik
  • Poruke: 46
  • Age: 43
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-3
  • Pol: Muškarac
    • Forum SEAT Kluba Srbija
  • Auto: SEAT Leon FR 2.0 TDI
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #121 poslato: Decembar 28, 2013, 02:33:18 posle podne »
Izvorni (britanski) Revo je svakako jedna od boljih i sigurnijih varijanti na Balkanu, a rekao bih bolji od bilo koje domace tuning radionice. Ako je kolicina para slicna ne bi trebalo razmisljati.

@MF Koja je razlika u ceni izmedju pravog i fake Revo-a konkretno za tvoj motor?
S E A T

Van mreže Sarajlic

  • VW Početnik
  • Poruke: 84
  • Lokacija: BiH
  • Karma: +12/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat V5 4motion
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #122 poslato: Decembar 28, 2013, 02:35:44 posle podne »
Da pitam nesto...
Da li ima kakvih rezultata kada bi se cipovao N/A motor uz zamjenu injektora jacima?
Ili je sve to nista bez novih bregastih?
Ne pitam o isplativosti vec cisto krajnji rezultat jer pare nisu problem,vec samo krajnji rezultat tj konjaza :)

pekar

  • Gost
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #123 poslato: Decembar 28, 2013, 02:58:36 posle podne »
Ne raspravljamo niti odlazi u raspravu, bar ne sa moje strane... Samo sam hteo da se savetujem sa ljudima sta i kako jer sam i sam neodlucan :(
+1
nema nikakve rasprave, samo ljudi iznose svoja iskustva o pomenutom cipu, a drugi pitaju i odlucuju sta ce dalje i gde ce ;)

Van mreže dzabana007

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 235
  • Age: 38
  • Lokacija: Novi Sad - Kikinda
  • Karma: +9/-7
  • Pol: Muškarac
  • TDI Power
  • Auto: VW Bora 1.9 TDI 100KS
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #124 poslato: Februar 20, 2014, 11:28:10 posle podne »
Posle toliko razmisljanja, otezanja i citanja raznih postova ZA i PROTIV chip tuninga konacno:

Čipovan!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Od modifikacija sam ranije uradio:
-skidanje katalizatora
-zatvoren EGR ventil

Malo pre sam dosao iz Pro Tuning-a u NS-u, (inače trenutno imaju akciju za tuning, 30e do kraja meseca) podignut sa 100KS na 130KS i oko 300Nm. Auto ide fenomenalno, oduševljen sam.
U drugoj i trećoj brzini proklizavaju točkovi ako se naglo stisne gas (doduše napolju je mokar asfalt ali ipak čupa kako ide). I ko za inat, danas murije u NS-u na svakom ćošku i sve saobraćajci.
Sutra ću malo detaljnije da ga istestiram, pa pisem dalje, ali prvi utisci.......   thumbup thumbup thumbup thumbup thumbup thumbup

Van mreže Peca_Nis

  • VW KLUB Maniac
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5018
  • Age: 31
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +141/-30
  • Pol: Muškarac
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #125 poslato: Februar 21, 2014, 01:33:20 pre podne »
Jel su ti izmerili valjcima snagu?  Nije mi jasno koja je razlika u tom chip tuningu od 30 eura i chip tuningu u revu od 250 eura :) Mora da postoji nesto.  A da ide bolje, verujem, i ja planiram, nego me strah za turbinu da li ce izdrzati tu snagu :) moj je inace golf 4 90ks tdi, moze da dodje do 115-120 kad je motor u dobrom stanju
nemam ja. to su gile i ljilja iz borce. kruska jebe tu zenu on ima br

Van mreže dzabana007

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 235
  • Age: 38
  • Lokacija: Novi Sad - Kikinda
  • Karma: +9/-7
  • Pol: Muškarac
  • TDI Power
  • Auto: VW Bora 1.9 TDI 100KS
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #126 poslato: Februar 21, 2014, 07:01:16 pre podne »
Nema razlike, od nih sto i dalje naplacuju 200-300 eura. To ti je kao i sto pre je 5-6 godina popravka grafickog cipa na maticnoj ploci u laptopu kostala 100 eura, jer je samo nekoliko servisa to radilo, s sad isto to se radi za 30 eura (radim u laptop servisu vec dosta i kazem iz licnog primera). Isti posao ali kad nema konkurencije mozes da cepaš sa cenom biggrin. Mada i dalje ima servisa koji ne spustaju cenu i vade se na to, kao kvalitet. I na mom autu je lik je radio costum mapu, probavao,  dok nije nastelovao, da bobro ide i nedimi jako, kao i kod ovih sto naplacuju 10 puta vise.
A sto se tice dugotrajnosti delova u motoru, sigurno da im se skracuje radni vek, ali koliko, neznam, videcemo  biggrin.
Moja preporuka za sve koji je dvoume da li da chipuju, uradite to alealeee alealeee alealeee

Na mreži MF

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 215
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd - B.Kosa
  • Karma: +10/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #127 poslato: Februar 21, 2014, 07:41:57 posle podne »
Da li si obratio paznju na potrosnju na konstantnoj brzini (npr 2000rpm) pre i posle chipa ili u uslovima istog rezima voznje pre i posle?

pekar

  • Gost
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #128 poslato: Februar 21, 2014, 08:13:09 posle podne »
imas u BG u auto centar boban i jos jedno mesto ne znam tacno bas kako se zove izmedju bg i ns. valjda koji su ti u blizini i imaju valjke,pa ga baci na dino test da vidimo kakav je diagram, od 30evra

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6699
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #129 poslato: Februar 21, 2014, 08:19:01 posle podne »
NovaSpeed u Borci su zavrsili 2WD, a mozda i 4WD... trebalo je biti gotovo pre 10 dana, ne znam cenu
Ima kod Zeravice Novo Milesevo tamo je valjda 1 crvena
« Poslednja izmena: Februar 21, 2014, 08:21:33 posle podne od strane Wele »
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže zorancile

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1261
  • Lokacija: Bašaid, VOJVODINA
  • Karma: +41/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gtd
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #130 poslato: Februar 21, 2014, 08:55:33 posle podne »
Žeravica Novo Miloševo

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #131 poslato: Februar 21, 2014, 11:48:18 posle podne »
Prikljuci ga covek na usb kabl i od 100 konja napravi 700.To je ljudi sarena laza.Konja nema bez da se dobro izmaste ruke i dobre pare da se uguraju u masinu.
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže NikolaRS

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3400
  • Age: 36
  • Lokacija: Foča, Republika Srpska
  • Karma: +72/-75
  • Auto: Passat
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #132 poslato: Februar 21, 2014, 11:56:59 posle podne »
@mad sto nebi moglo? neki dan sam isao sa drugom da cipuje alfu 159 2.4 200konja fabricki. presao sa njom taj dan preko 500km i ostavili je da se cipuje, skinut katalizator i rijesen egr, cipovana na nekih 240-250konja auto ide osjetno ali bas bolje. posle cipovanja vozio je oko 800km i tu je vec lamela pocela da proklizava. da napomenem posto sam tom prilikom trazio da kupim sebi auto sipao sam je od cepa do cepa prije i posle cipovanja i potrosnja se nije povecala. izaslo ga je u novom sadu 50e dok mu u sarajevu traze oko 200e i pricaju kako to nije sigurno sto je on iradio isl. prvom prilikom kad budem u ns radim cip i ja na pasatu 130 fabrickih ima rece momak moze do 170 da on odradi dok je najbolja varijanta oko 160 zbog ocuvanja turbine i ostalog.

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #133 poslato: Februar 22, 2014, 12:08:16 pre podne »
Predlazem da pogledate temu blow off ventil tamo je vec napisano i objasnjeno a ima i dijagram sa merenja crno na belo sa koga se ne dvosmisleno vidi da auto na 3000-4000 obrtaj ima snagu 190ks a u 5000-6000 obrtaja ista pada na 150 i nesto konja sto u prevodu znaci da oni tim cipovanjem podignu snagu u donjim obrtajima a zato mu oduzmu na vecim obrtajima pa zato se stice utisak da to leti i onda je jasno sto pucaju lamele turbine pa na kraju i motori.
Na dobro izmapiranom autu kriva snage i momenta treba ravnomerno da raste u vidu parabole do same el.blokade motora.
PS.Onda one sve inzinjere treba najuriti iz vw pa nek salju auta kod nasih kabl tjunera da im oni prave mape i ostala cuda
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=55542.0
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže NikolaRS

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3400
  • Age: 36
  • Lokacija: Foča, Republika Srpska
  • Karma: +72/-75
  • Auto: Passat
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #134 poslato: Februar 22, 2014, 12:15:08 pre podne »
ne zelim da ulazim u raspravu svak ima svoje misljenje ja mogu samo reci sta sam vozio i sta sam probao. auto kida za svoju tezinu i u startu a i kasnije. vozio sam je 190 autoputem u 6toj brzini i pritisnuo pun gas i ubrzanje se osjetilo bas dobro do nekih 225-230 i onda je neki magarac ispred mene i pored mog blicanja ostao u mojoj traci i morao sam kociti i sa tim se zavrsilo moje testiranje na auto putu :) ja sam prezadovoljan kako ta alfa ide posle cipovanja i moze pricati ko sta hoce ja sam vidio i probao i za mene je ta prica zavrsena.

Van mreže cDa

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1107
  • Age: 40
  • Lokacija: Kikinda
  • Karma: +27/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Škoda Octavia mk4 1.5 TSI
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #135 poslato: Mart 01, 2014, 10:18:32 posle podne »
probao sam danas boru korisnika dzabana007 , to nije normalno kako vuce

Van mreže marshal

  • VW Početnik
  • Poruke: 132
  • Age: 35
  • Lokacija: Sarajevo
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 5
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #136 poslato: Mart 07, 2014, 01:41:49 posle podne »
sto se tice chipa,ja sam nedavno chipovao golfa 5 2006 god koji ima fabrickih 90 KS na 120 KS ovdje u sarajevu,kostalo me 300 KM,sto se tice auta osjecaj kao da je drugi motor,kad ides drugom brzinom i naglo dodas gas tockovi proklizu,sad me samo brine da li ce mi se previse potrosnja povecati,odn kad se vozi normalno,kad ga ne tjeras u crveno :)

Van mreže Fred Peric

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5911
  • Age: 40
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +165/-127
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI 77/105 2007.g.
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #137 poslato: Mart 07, 2014, 01:48:14 posle podne »
Kad ga voziš normalno neće se povećati potrošnja goriva, ali kad krene tako da se ponaša u drugoj povećaće se potrošnja kvačila..
Земунчанин

Van mreže marshal

  • VW Početnik
  • Poruke: 132
  • Age: 35
  • Lokacija: Sarajevo
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 5
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #138 poslato: Mart 07, 2014, 02:03:39 posle podne »
a znam da ce se povecati potrosnja kvacila,to osjetim nekad u 3 brzini da proklize,vjerovatno lamela pri kraju,samo mi je bitno da kad ga normalno vozim da se ne poveca,a kad se pritisne logicno neka trosi ha ya,a to sam probavao malo tek kad  je cipovano auto bilo,pun gas i drugoj proklize :)
« Poslednja izmena: Mart 07, 2014, 02:22:06 posle podne od strane Modus »

Van mreže dzabana007

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 235
  • Age: 38
  • Lokacija: Novi Sad - Kikinda
  • Karma: +9/-7
  • Pol: Muškarac
  • TDI Power
  • Auto: VW Bora 1.9 TDI 100KS
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #139 poslato: Mart 07, 2014, 09:19:16 posle podne »
Ja sam, od chipa, presao do sad 500-600km. Prometio sam da gad ga vozis normalno, postrosnja mi je ista (4-5 na otvorenom, 7-8 po gradu). Ali kad ga przim, mislim da trosi preko 10 litara. Isao sam Kikinda-Novi Sad-Kikinda, u povratku sam ga bas picio i potrosio mi je oko 10 litara na 95 predjenih km. Ali sam isprobavao i pun gas i sve. Jedino mi je nelogicno sto posle cipa max brzina i dalje ostaje ista. Ranije je isao do 160km/h lako, onda do 180km/h se vuce, a do 195km/h (koliko sam uspeo da ga navucem) mu treba 5 km pravca. Posle chip-tuninga, do 180km/h dodje lako, ali se posle isto vuce do 195km/h. I to je to, oko 4200rpm i nece dalje. Ali sto se tice ubrzanja, drastica promena.