Skracujes vek trajanja motoru, nece mu se preko noci nista desiti. Na duze staze verovatno ce biti nekih posledica. Tu sada igra ulogu i period zamene ulja, ako je propisano 15K a ti menjas na npr. 6K kao ja verovatno ce ti trajati motor duze sto nam je i cilj, ulje ce jos uvek imati svoja fabricki propisana svojstva. Ako je Castrol original koji nabavljas u tom slucaju super bro. Ja govorim iz iskustva mog odlicnog druga koji je mehanicar, promenio je ulje nasem prijatelju koji vozi bmw koji brale kosta i kome se upalila lampica za ulje posle 3-4000km a ulje je kupljeno kod ovlascenog VW servisera u Srbiji sto uopste nije naivna stvar. I govorim iz iskustva naseg prijatelja Mareta sa ovog foruma koji vozi mk4 i koga licno znam, imao sam prilike da vidim njegov mk4 i auto je u bolesno dobrom stanju, covek koji je picajzla i kod koga sve mora da bude na svom mestu. On je imao istu tu muku sa Castrolom. Covek je opisao sta mu se desilo na svojoj temi. Ja ne kazem da je Castrol los, samo da ima puno kopija i da je rizican za kupovinu u Srbiji, ako imas proverenog coveka od koga ga kupujes to je to, sipaj i teraj
Valjda bi mi dosad bilo neke štete,a nema je. Sipam Castrol,kupujem u prodavnici autodjelova,mijenjam na 10000 km,i miran sam.
Svi ovi protivnici Castrola,kupuju jeftinije ulje,i koliko ja vidim to je i poenta pljuvanja po Castrolu.
Pljuje se kopija Castrola a ne original Castrol, to je ogromna razlika. Citaj malo sta se pise. Castrol je odlicno ulje, samo da je original. Kao sto sam rekao drug sipa original Castrol iz Austrije i motor prede. A kada budes koristio Nisotec 5W40 koji kosta 600 dinara po litru onda pricaj nesto, to je ulje srednje klase po meni i odlicno zavrsava posao.