E pa ovako danas se "malo" radilo
Dakle odradjen veliki servis. Sta je sve izmijenjano ne znam ni sam tacno.. Ina spaneri, zupcasti kais DAYCO (ako se dobro sjecam
) vodena pumpa.
Da sve propratimo slicicama, za pocetak egr koji je i dalje pirlicno cist
E sad od ovog dijela sto drzi kais promijenili smo samo ovaj plasticni dio.. Rece majstor da je to dovoljno. Ovaj komplet novi je bio 32e a ovaj plasticni dio je bio 18e. Nije neka razlika ali meni se cini da je ovaj stari metalni (ili aluminiski ili sta vec dio) kvalitetniji nego ovaj novi tako da sam se slozio da zamijenimo samo ovaj sto se vrti.
Zamijenio ulje:
Zamijenio i ulje u mjenjacu na savjet gedore (da bi pokusao tako da umirim lupkanje koje se culo na leru):
Sve sklopljeno auto pali na pola kljuca i samo
do 300000 sto se tice velikog servisa nadam se
Juce kupio ksenone H7 5000k sa slim balastima.. Ovo na slikama nije kutija od njih, nisu ovi obicni HID nego neki kvalitetniji.
I taman mi danas crkla sijalica kao da je znala, pa smo prionuli na posao i sto se toga tice
Ksenon vs halogena :D
Sve fino cakum pakum:
Rezultat:
I upravo presao oko 130km sa ksendzama, niko mi nije ni najmanje blicnuo jer sam ih fino podesio a prezadovoljan sam kako izgleda i osvjetljava put, spremni smo za udarne rupe kada legnu 17`` :D
Za tacno mjesec dana idu 17`` santa monica i montiranje opruga od gti-a
.
E sad, lupkanje u leru i dalje postoji, tako da ce izgleda plivajuci morati da se mijenja.. Sad pitanje, koliko mogu tako da vozim? Sta moze da se desi ako taj plivajuci skroz otkaze, da li mogu da napravim jos veci karambol? Koliko sam se raspitivao oko 500e ce me taj luksuz kostati