Autor Tema: Golf 4 automatik,problem sa R i paljenjem?!  (Pročitano 15477 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže bedazzled

  • VW Početnik
  • Poruke: 34
  • Age: 42
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 8V Benz-TNG
Odg: Golf 4 automatik,problem sa R i paljenjem?!
« Odgovor #20 poslato: Oktobar 21, 2011, 01:53:18 posle podne »
Probaj prvo u N pa onda u R i javi sta se desava. sto se paljenja tice prvo sto treba da uradis je naravno diagnostika, po tvojoj prici sve ukazuje na klapnu gasa, treba da se cisti i adaptira. I naravno da se proveri senzor za tempraturu rashladne tecnosti i senzor temperature usisnog vazduha koji se nalazi na usisnoj grani , odmah posle klapne.


Evo danas nije hteo u R. Probao sam iz N pa u R ali nista,onda u D normalno prihvati i onda u R i radi,ne razumem ja kako to. Kad je toplije vreme radi savrseno rikverc a ovako zajebava,sto se tice saltanja ostalih brzina sve radi savrseno...

Van mreže Dekica

  • VW Početnik
  • Poruke: 102
  • Karma: +6/-5
Odg: Golf 4 automatik,problem sa R i paljenjem?!
« Odgovor #21 poslato: Oktobar 21, 2011, 02:28:54 posle podne »
Moraš pod hitno da rešavaš problem menjača, pre nego što se raspadne...

Van mreže bedazzled

  • VW Početnik
  • Poruke: 34
  • Age: 42
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 8V Benz-TNG
Odg: Golf 4 automatik,problem sa R i paljenjem?!
« Odgovor #22 poslato: Oktobar 21, 2011, 11:44:04 posle podne »
Ma znam da trebam ali trebam da imam i lovu lollol Po pricama to se krece od 1000-1500eu blink Mnogo,bas mnogo kesha...(I onako sam prodao starog pa digo kredu i 4000 mi je izasao ovaj golfic,a nebi nikad ni uzeo automatika nego jednostavno vozim ga kao adaptirano vozilo posto sam na stakama-duga prica- ;)) Jel neko radio skoro remont i koliko ga je kostalo i gde ste radili. Ja zvao tamo u Sopotu,lik kaze da se prvo promeni ulje i filter pa da se kaci na dijagnostiku pa tek onda da se vidi sta moze da bude,kaze da mu je cudno da sve radi kako treba uvek sem kod prvog paljenja po hladnijem vremenu?! Inac zamena ulja,filtera i dijagnoza 105 evreja :rolleyes:
« Poslednja izmena: Oktobar 21, 2011, 11:46:00 posle podne od strane bedazzled »

Van mreže vaske2

  • VW Početnik
  • Poruke: 142
  • Lokacija: Lazarevac
  • Karma: +2/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Golf 6 1.6 tdi
Odg: Golf 4 automatik,problem sa R i paljenjem?!
« Odgovor #23 poslato: Oktobar 22, 2011, 08:37:05 posle podne »
Potrazi malo po oglasima,cuo sam da u Sabackoj varijanti moze da se prodje sa 500e sa sve rukama da ti prebace to na manuelni,ako njega mozes da koristis zbog svog zdravstvenog problema,a ako ne...racunaj na tu cifru od 1000-1500e za popravku automatika.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 4 automatik,problem sa R i paljenjem?!
« Odgovor #24 poslato: Oktobar 22, 2011, 08:49:06 posle podne »
nema te varijante od 500eu ni u diznilendu a ne u sapcu. za prepravku mu trebaju desna poluosovina,  2 cilindra kvacila, crijevo visokog pritiska, komande, rucica i sajle za saltanje, plastike oko rucice, alu nosac mjenjaca, gornji nosac mjenjaca,korpa lamela zamajac druk lager, anlaser od manuelnog 1,6 i na kraju mjenjac. racunaj 950-1000 ako hoces sve ispravno da ti se ugradi i da dobijes neku garanciju

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Golf 4 automatik,problem sa R i paljenjem?!
« Odgovor #25 poslato: Oktobar 22, 2011, 09:01:46 posle podne »
Poznato je da su automacki menjaci kod VW malo losija strana. Pogotovu obicni kao kod tebe. Zato probaj da izguras zimu nekeko i onda gledaj sta ti je bolje. Popravljati ili prodavati auto kad radi normalno. Zavisi prvenstveno od tvog zdravstvenog stanja i mogucnosti voziti sa manualnim menjacem, jer si sada na stakama kako sam razumeo. mahac
Boban-Rus

Van mreže vaske2

  • VW Početnik
  • Poruke: 142
  • Lokacija: Lazarevac
  • Karma: +2/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Golf 6 1.6 tdi
Odg: Golf 4 automatik,problem sa R i paljenjem?!
« Odgovor #26 poslato: Oktobar 22, 2011, 09:10:28 posle podne »
nema te varijante od 500eu ni u diznilendu a ne u sapcu. za prepravku mu trebaju desna poluosovina,  2 cilindra kvacila, crijevo visokog pritiska, komande, rucica i sajle za saltanje, plastike oko rucice, alu nosac mjenjaca, gornji nosac mjenjaca,korpa lamela zamajac druk lager, anlaser od manuelnog 1,6 i na kraju mjenjac. racunaj 950-1000 ako hoces sve ispravno da ti se ugradi i da dobijes neku garanciju

Nemam licno iskustvo ali se na jednom drugom forumu javio lik koji je na Audiju a4 1,9 tdi tiptroniku radio ovu prepravku i kaze da ga je sve izaslo 500e.Moguce da je dao 500e i ostavio sve svoje delove zajedno sa menjacem.
« Poslednja izmena: Oktobar 22, 2011, 09:12:25 posle podne od strane vaske2 »

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Golf 4 automatik,problem sa R i paljenjem?!
« Odgovor #27 poslato: Oktobar 22, 2011, 09:14:18 posle podne »
Komso ako je tako to je stvarno prihvatljiva cena, samo ako covek moze da vozi manualca jer je na stakama trenutno.
Boban-Rus

Van mreže bedazzled

  • VW Početnik
  • Poruke: 34
  • Age: 42
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 8V Benz-TNG
Odg: Golf 4 automatik,problem sa R i paljenjem?!
« Odgovor #28 poslato: Oktobar 22, 2011, 09:29:10 posle podne »
Komso ako je tako to je stvarno prihvatljiva cena, samo ako covek moze da vozi manualca jer je na stakama trenutno.


Ok je cena samo sto sam stalno na stakama pa bi mi vise odgovorao automatik ali videcemo...Danas kad sam ga palio probavao sam  i nije hteo u R,onda sam cekao da se ugreje i cim je prebacio na plin odmah je prihvatio R,stvarno ne kontam ali cudno je jako...

Van mreže @aca@

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 547
  • Age: 49
  • Lokacija: bgd
  • Karma: +9/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk4, pasat b5 1,9tdi
Odg: Golf 4 automatik,problem sa R i paljenjem?!
« Odgovor #29 poslato: Oktobar 23, 2011, 12:39:40 pre podne »
e ajde probaj ule i filter da zamenis
filter je oko 2500 din
ulja ne znam koliko ti treba ali je litar oko 1000 mislim oko 3 lit.
govorim tiho i nosim psa sa sobom

Van mreže bedazzled

  • VW Početnik
  • Poruke: 34
  • Age: 42
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 8V Benz-TNG
Odg: Golf 4 automatik,problem sa R i paljenjem?!
« Odgovor #30 poslato: Oktobar 23, 2011, 01:12:03 pre podne »
e ajde probaj ule i filter da zamenis
filter je oko 2500 din
ulja ne znam koliko ti treba ali je litar oko 1000 mislim oko 3 lit.


Hocu to zameniti sigurno u najskorije vreme,icicu do Sopota i cim to uradim javljam vam iskustva. Hvala svima na odgovorima pa se cujemo,nadam se sa lepim vestima  biggrin

Van mreže baneee

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 4 automatik,problem sa R i paljenjem?!
« Odgovor #31 poslato: Oktobar 26, 2011, 09:32:46 posle podne »
POZZZ pazljivo sam procitao temu i vidim da imas problem sa menjacem ,kao prvo nemoj da imas lose misljenje o automatiku. Nivo ulja u menjacu proveravas tako sto tamo gde se sipa ulje skines cep i ako curi ima dovoljno ulja ako ne onda nema. Proveri to  ako ima ili nema nemoj da odustajes od zamene ulja i filtera,jer danas ne mozes verovati nikome kad kupujes polovan auto. U menjac po katalogu staje 5,3 litre ulja koje kosta od 800 do 2000 din litar,a filter febi je 1200 din . Obavezno uzmi i dihtung kartera. Ja vozim mk4 2,3 v5 automatik sa 4 brzine nije tip tronic i menjao sam ulje i filter pre mesec dana .Inace meni se desavalo da presalta pa stane kao kad manuelni  razdvajas na kvacilu. To sam zamenio i nema nikakvih problema a inace moj golf je presao 270 000 km tako da se ne plasi sto imas automatik . Pozzzzzzzzzz

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Golf 4 automatik,problem sa R i paljenjem?!
« Odgovor #32 poslato: Oktobar 26, 2011, 09:48:06 posle podne »
Upravo ono sto smo mu vecina nas govorili, zameniti ulje i filter.
Boban-Rus

Van mreže bedazzled

  • VW Početnik
  • Poruke: 34
  • Age: 42
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 8V Benz-TNG
Odg: Golf 4 automatik,problem sa R i paljenjem?!
« Odgovor #33 poslato: Oktobar 28, 2011, 03:49:28 posle podne »
Gledao sam ako je to,to(nalazi se levo kod motora ispod posude za rashlasnu tecnost) - skinuo sam cep i ulje je crvene boje i cisto je,bar tako deluje:) . Kad se skine cep na njemu ima mali merac i na njemu pokazuje da je na max. Upalio auto ubacio u R i nista ne curi iz tog otvora i dalje isto pokazuje,inace sad kad je 15+ stepeni vani,rikverc radi! Da li da mu dospem malo dextron 3 jer je ovom liku ostalo kad je sipao?! Naravno i dalje se trese(mada se nije ugasio,valjda jel je toplije ovih dana) i onda dize i spusta obrtaje kao da mu neko daje gas da se ne ugasi i sve tako dok ne prebaci na plin i onda radi savrseno,za to vreme se pali i gasi CHECK lampica i onda nekad posle nestane a nekad ostane da svetli kao na prm sada!

Van mreže vaske2

  • VW Početnik
  • Poruke: 142
  • Lokacija: Lazarevac
  • Karma: +2/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Golf 6 1.6 tdi
Odg: Golf 4 automatik,problem sa R i paljenjem?!
« Odgovor #34 poslato: Oktobar 28, 2011, 07:08:01 posle podne »
Nije ti to merac ulja u menjacu vec merac ulja u servo upravljacu.Ne mozes ti dolivati ulje u automatski menjac,za to postoji odgovarajuca procedura koju ne zna ni bas svaki majstor.I nema tu nikakvog dolivanja vec pravac kod majstora da zamenis ulje i filter u menjacu.

Van mreže bedazzled

  • VW Početnik
  • Poruke: 34
  • Age: 42
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 8V Benz-TNG
Odg: Golf 4 automatik,problem sa R i paljenjem?!
« Odgovor #35 poslato: Novembar 12, 2011, 08:34:31 posle podne »
Pozz ljudi! Tek krajem meseca idem da zamenim ulje u menjacu,ne mogu pre. Nego kako je sad vani hladnije problem sa prvim paljenjem je sve tezi. Bio na dijagnostici,pokazuje neke greske oko cilindra 3 i 4. Promenio sam svecice i kablove i nista. Majstor je mislio da moze da bude da su dizne al sad vise nije siguran,takodje misli da je mozda i bombina a kaze da je to skuplja stvar za menjati a mozda opet nije to glavni problem,sad za neki dan idemo kod drugog majstora koji saradjuje sa njim jer ovaj nije siguran zasto se ovako ponasa auto samo kod prvog paljenja?! Znaci,pali na pola kljuca bez dodavanja gasa i onda krene da stuca,puca,trese se,dimi kao traktor...Potom se obavezno jednom ugasi uprkos dodavanju gasa. Na drugo paljenje se i dalje trese ali sada sam dize obrtaje gore-dole kao da mu se dodaje gas na papucici,probano je i samo na benzin da radi i isto se ponasa kao i kad je na automatskom modu kada prebacuje sa benzina na gas. Ako se odmah krene posle paljenja,osecaj tog treskanja se gubi,medjutim novi problem sam uocio juce jer mi nekako i papucica kocnice slabo reaguje tj ponasa se kao kad je auto ugasen treba da se stisne nenormalno a opet nekako ne koci u mestu kao sto je pre? Takodje i slabo prima gas,nabijem ga do kraja a on kao mrtav konj :) Vuce se,jedva ide. E,sad...Najcudnije je to sto kad prodje par minuta u voznji i dodje do radne temperature auto radi savrseno,znaci-ne cuje se(inace se na prvom paljenju cuje kao traktor :))!!! I posle se tokom dana pali najnormalnije i sve savrseno radi... Zna li iko sta mu je vise u PM!!?
« Poslednja izmena: Novembar 12, 2011, 08:36:36 posle podne od strane bedazzled »

Van mreže RaDiO LJuBaV

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 655
  • Karma: +16/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 4 automatik,problem sa R i paljenjem?!
« Odgovor #36 poslato: Novembar 12, 2011, 11:02:16 posle podne »
provjeri ti vakuum crijeva, posto imas problem sa tvrdom kocnicom,mozda ti je to i problem sa radom na leru kad je hladan.

Van mreže bedazzled

  • VW Početnik
  • Poruke: 34
  • Age: 42
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 8V Benz-TNG
Odg: Golf 4 automatik,problem sa R i paljenjem?!
« Odgovor #37 poslato: Novembar 14, 2011, 12:31:44 pre podne »
provjeri ti vakuum crijeva, posto imas problem sa tvrdom kocnicom,mozda ti je to i problem sa radom na leru kad je hladan.

Majstor kaze da to nije 100%. Kaze da bi se da je samo to manifestovalo i toku voznje. Inace danas sam ga palio oko 17:30h i evo sad oko 00:00h i opet isto,posto je bas hladno vani. Nekako se cuje i auspuh a inace se ne cuje i primetio sam i danas a i sada neko lupkanje u motoru,ne znam kako bi objasnio taj zvuk,nesto kao TIK! i tako nekoliko puta u razmacima,kad se zagreje sve je ok. Treperi check lampica potom se ugasi i uvekj prikazuje tu istu gresku cilindra 3 i 4,tako nesto mislim,opet sam prebacivao da radi samo na benzin ali isto se ponasa. Takodje sad dok se ne ugreje kocnica slabo radi a i gas vrlo tesko prima tj skoro pa nikako ! Takodje dok ne pocne da radi,kad god se stisne kocnica cuje se neko zujanje,inace se to cuje kad se tek upali auto ali sad se cuje uvek kad se stisne papucica sve dok se motor ne zagreje i onda sve radi kako treba?!
« Poslednja izmena: Novembar 15, 2011, 12:21:41 posle podne od strane bedazzled »

Van mreže buzUki

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 211
  • Age: 34
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Mjetal!!!
  • Auto: Golf Mk2 1.6D
Odg: Golf 4 automatik,problem sa R i paljenjem?!
« Odgovor #38 poslato: Novembar 14, 2011, 10:51:45 pre podne »
prepravi na manuelni
Gedora je objasnio :D
Golf MK2 till death...

Van mreže bedazzled

  • VW Početnik
  • Poruke: 34
  • Age: 42
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 8V Benz-TNG
Odg: Golf 4 automatik,problem sa R i paljenjem?!
« Odgovor #39 poslato: Novembar 23, 2011, 11:46:01 posle podne »
U subotu idem da ocistim/promenim dizne. Samo imam jos jedan novi problem. Znaci dok se auto ne zagreje izmedju ostalog sto sam vam opisao sada imam problem i sa kocnicom. Znaci,nekako ponasa se kao kad je auto ugasen,treba da se stisne bas jako da bi nekako zakocila pritom svaki put kad se pritisne cuje se to zujanje i sve tako dok se ne zagreje auto sto traje oko 5min. Takodje i gas kad dajem on ga ne prihvata vec neka zakasnela reakcija,odjednom krene i onda opet stane i sve tako dok se STA? NE ZAGREJE :) Videcu da li ce dizne da rese bar neke probleme,vec sam menjao svecice i kablove al nista se nije resilo sa tim. Ako neko zna sta je sa kocnicom i da li je opasno ovako da se vozi,kad se auto agreje sve radi savrseno,takodje i kocnica?!