VW Klub
VW - Forum => VW tehnički kutak => Temu započeo: Arci Novembar 10, 2017, 06:59:33 posle podne
-
pozdrav za sve clanove foruma. potrebna mi je pomoc oko karakteristika vw turana 2.0 tdi 100kw iz 2003. Nadam se da neko poseduje zanje ili imao iskustva oko motora ovog auta.
eevo i slike koju sam uslikao iz knjige i isti podaci su i na nalepnicama na automobilu...
(https://s1.postimg.org/1q6einltl7/IMG_1236.jpg) (https://postimg.org/image/1q6einltl7/)
unapred se zahvaljujem
-
koji su potencijalni problemi sa ovim motorm, koliko ventila je u njemu, koje su dizne...?
Ako iko zna nesto o njemu, hitno je?
Hvala!
-
Trebalo bi da je 8v pd motor
-
Motor u sustini isti k....c ko BKD, nisam siguran al mislim da ima DPF. Generalno najsrecnije resenje od svih 2.0TDI motora ali ima svojih musica ... puca im hladnjak ulja, na prve serije znaju da se krive glave i to je to. Trebalo bi da ima BOSCH dizne dakle to je ona "bolja" varijanta al opet danas dizne nisu ko dizne tako da i ove mogu da podju u vjecna lovista.
Inace Touran izuzetno povozan auto, solidan sto se prostora tice, zaljubices se u razne pregrade i fioke, na otvorenom izuzetno udoban i stedljiv, kroz grad previse poskakuje i umije da potrosi pofino (moj se vrti oko 8.5l/100km - al s obzirom na masu praznog vozila od 1700kg nije lose).
Ja sam s mojim za godinu ipo zgazio oko 30000km i imao problema sa hladnjakom ulja, rikavela turbina, lezaj jednog tocka (govno kosta 100e jer mora s glavcinom) ostalo sitnice koje pripisujem godinama (amortizeri, pokoji selen blok, motor brisaca).
-
Miro, hvala puno. Je li ima 8 ili 16v? Ovaj je u solidnom stanju. Vlasnik rece da je promenio set kaisa komplet, set kvacila, kompresor klime ne radi, jednom mu se iskljucila turbina pri brzini od 120-130km/h. Brine me jedino kvalitet motora jer sam se nacitao uhlavnom komentara kritike. Jos koji detalj bi dobro dosao... pozdrav. 266000 presao
-
To je zato sto ljudi vole da jednu govna ... niko ne pominje da 1.9 ima problema sa lezajevima radilice sto rezultira zna se cime vec. Plus sto je turan pretezak za 1.9 motor, vozio sam ih nekoliko i nisam htio da ga kupim s 1.9 motorom jer 1.9 da bi isao moras da ga cepis i onda ce da trosi vise no 2.0. AZV je kolko ja mislim 8v, mada ne znam igra li to cemu bitnu ulogu, ako ti je namjenjeno da se kvari isti k...c su ti i 8 i 16v biggrin
Idealan motor za turana je 1.4 TSI ili 2.0 FSI al to je neka druga prica ;)
Obicno se predlaze da se turan prije facelifta izbjegava jer ima previse musica (mene su srele samo neke za sad tipa brisaci, airbag vozacevog sjedista kojem se pohaba kontakt pa prilikom svakog pomjeranja signalizira gresku i hladnjak ulja, imobilajzer i centralno se ponekad posvadjaju pa nece da reaguje daljinac) ... pregledaj ga dobro cvjetaju ko ruze ... svaki ;)
-
Motor je 16v bos i skoro isti je kao kod mene bkd
-
Gledao sam kola, na glavi motora ima oznaku “A”, znaci da je sklona pucanju. Oko EGRVentila malo je masno. Je li skupo odrzavanje ovog auta, i kako mogu da proverim da li je sa glavom motora sve u redu?
Ono sto se ponekada turbina iskljuci pri brzini od 120-130km/h je l’ nesto nagovestava da nije u redu sa njom ili da EGR-om?
Izvinjavam se sto sam ovoliko dosadan, ali sam totalni laik kada su u pitanju noviji aoutomobili. Za ove od 90-ih nije nista nepoznato :)
-
Kome god sam rekao da je 2.0, rekli su mi da sam sto dalje od tih motora. Zar su toliko problematicni da ih niko ne zeli? Ja bih rado provozao !
-
Isti motor je u mojoj Altei. Kod mene je skoro godinu dana. Uzeo je sa 210000. Do sada presao oko 15000. Od ulaganja imao zadnje amortizere i prednji trap. Sve to oko 35000 din. Mali servis oko 10000. Ja sam za sada prezadovoljan. Potrosnja u proseku oko 7l. Performanse odlicne.
I meni se desavalo par puta na 120-150km/h da iskljuci turbinu. Dijagnoza je prljava geometrija turbine. Za sada nisam nista dirao jer osim toga radi savrseno.
Sve u svemu za taj novac odlican auto i za svaku preporuku. Utisak u voznji ne moze da se poredi sa 1.9.
Sent from my Redmi Note 4X using Tapatalk
-
Hvala Makso! Jesi li pimetio ista oko famozne glave motora i koliko ventila ima po cilindru? Sa kojom slovnom oznakom je glava na tvojoj altei (A ili b)?
-
Moja je B. Mislim da je motor sa 16ventila. Ako je dobro odrzavan sasvim je nebitno. Sto se tice glave ako nije do sada otisla, valjda nece ni kada je ti uzmes. Obrati paznju na nivo rashladne tecnosti. Vidi i koji su brojevi ispred slova. Mislim da tom motoru odgovara jos jedan tip glave a on je samo sa slovom A. Tako da je moguce da je vec zamenjena.
Sent from my Redmi Note 4X using Tapatalk
-
(https://s18.postimg.org/k8yaqfsqt/F5_BACCBC-16_CF-405_B-8256-590_A52540216.jpg) (https://postimg.org/image/k8yaqfsqt/)
To je kod ispisan na glavi motora.
-
To je ta problematična.
-
To je to sto me brine, a i cudi me, ako je problematicna kako je izdrzala toliko godina? Bas sam zbunjen...
-
Pa ako je izdrzala do sada valjda ce jos. Ubi mu malo cenu na ime te glave i uzivaj u autu.
Sent from my Redmi Note 4X using Tapatalk