VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Auto klime, Ventilacija => Temu započeo: talenat Jun 15, 2017, 12:04:03 pre podne
-
Interesuje me da li je neko direktno radio cisenje izmenjivaca klime kod audija a4 2009-2012 god?
Nesto mi se oseti klima, da napisem da sam sve lepo ocistio sa wurth penom, sve vodove, zamenio novi polen filter i na youtobe sam naleteo zimus kako covek
objasnjava kako ocistiti izmenjivac i onda ste mirni sa klimom i smradom koji se oseti iz njega.
Covek na videu je objasnio gde tacno treba da se probusi nekakva plastika i onda ima mogucnost da se crevo od cleanera direktno provuce na izmenjivac i ocisti se totalno klima.
Molim vas ako neko ima iskustva neka ostavi neki link ili slike kako da to uradim.
-
Evo kako sam ja rešio problem na Oktaviji: http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=70304.msg806808#msg806808
Imaš i opciju da ušpricaš penu ispod auta kroz kondezacioni odvod jer će pena ići direkno u isparivač, samo tako je najdelotvornije...
-
Hvala najlepse i predpostavio sam da je tako najjednostavnije najbolje i najlakse
Ali muku mucim da nadjem gde je taj odvod, voZio sam auto i kod majstora ali nikako da nadjemo taj odvod.
Zamolio bih ostale clanove ako moze neko nekako da minpomogne i posalje nekakv video ili alike za odvod
-
Upalis motori klimu, zatim dignes auto na dizalicu i vidis gde kaplje voda ;)
-
Kod starijih modela je cev za kondenz izlazila bez savijanja, dok kod tvog modela ima 90 stepeni ugao pa nece moci da se uvuce crevo. Mora iz kabine kod suvozacevih ili vozacevih nogu da se skine tepih, skines koleno za kondenz pa kroz rupu ciscenje.
Cev gde izlazi kondenz je br.8
(http://www.oemepc.com/files/img/Bilder/620/620819370.png)
-
Zasto da gura crevo u crevo? Bitno je da napuni kutiju ispod isparivaca kroz drenazno crevo koje je na dnu kondenzacione tacne, a volumen pene mora da se siri kroz isparivac, naravno ukoliko ima dovoljno pene. Zar ne?
Edit:
U svakom slucaju prilikom pranja penom kroz drenazu, mora grejanje biti ukljuceno na max ;)
-
Što Pimbe na max? Napraviće mu sranje po autu... i što grejanje... prvi put čujem blink
-
Kad ukljucis grejanje, klapna svezeg vazduha zatvara isparivac, a otvara grejac. Tada je prakticno isparivac zatvoren u malu kutiju i izolovan od sistema ventilacije. Logicno?
Kad pumpas penu odozdo bitno je da je isparivac u sto manjem prostoru, jer tada je pena efikasnija, jer je ima vise na isparivacu, a ne po kanalima ventilacije.
Upumpas penu kroz drenazno crevo, ostavis da ostoji sat, pa onda upalis klimu. Valjalo bi kada bi vazduh bio sto vlazniji da se isparivac sto bolje zaplace, recimo pored reke, a idealno po magli :huh:
Mada moze i kucna prskalica (za ciscenje prozora) da se napuni vodom i par kapi nekog parfemskog osvezivaca, skines filter kabine, prskas u glavni usis ventilacije cim ukljucis klimu da radi, moze i par prskalica, sto vise to bolje . . . big_boss
Bitno je da se sto vise vode stvori na listicima isparivaca, na kojim je predhodno pena odkravila svu prljavstinu ;)
Ovo je moje misljenje, a vi kako hocete mahac
-
ljudi stvarno ste za svaki respect !!!!
Radicu ovo za vikend i javiti sta i kako je najbolje proslo!! Stvarno hvala jos jednom od srca