VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: Filip00 Februar 21, 2016, 01:24:16 pre podne
-
Da li neko ima iskustvo sa ubacivanjem 1.6 16v iz Golfa 4 u Golfa 1? Zanima me kolike su prepravke i koliko ulaganja treba.
-
Mani se tog smeca od motora... Ubaci 16V od Golfa 2.
-
Neznam zasto ti je interesantan taj 1,6 16v (trebaju ti nosaci,instalacija komplet,el pumpa i jos puno toga...).Ako vec budis keca,tu onda 1,8t iz g4,ili po meni najbolja opcija abf-a turis i miran.16v iz dvojke ces tesko nai da je u ok stanju...
-
Ja mislim da nemas potrebe da ubacujes to "plasticno govno" ubaci neki stariji motor bez toliko struje...
-
rokni u jedinku vr6 ili abf i da te bog vidi :29
:26
-
Moze on da stavi sta hoce samo je pitanje kako ce da zavede u saobracajnu taj motor.
-
Ne bih rekao da je taj motor sra*e, u jedinici bi isao i vise nego solidno. Mozda covek ima dzabe ili jeftino motor, pa zbog toga pita.
U jedinicu da se ubaci i abf i vr nije nista mnogo jednostavije nego taj 1.6 iz cetvorke.
Moze na prste da se izbroji koliko ima na forumu keceva 16v ili vr.
Ako mislis da ce ti tih 100-ak konja biti dovoljno, razmisli i o 1.8 monopoint iz dvojke ili trojke. ;)
Kad smo vec kod papira, mozda i zato bas hoce 1.6, ukoliko vec ima keca sa 1.6 motorom.
-
Ako je motor sa domacim papirima i ima saobraćajnu, moze bez problema.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Imam motor izvadjen iz svog auta i struju komplet, i trap i drzace, svesve. Zelim da ubacim i necu da ga registrujem , hocu auto za sprdnju, samo me interesuje da li na skoljci moram da radim prepravke, sta treba i da li moram i trap od cetvorke?
-
trap tesko da ces ubaciti od cetvorke. ima jedan mnogo dobar majstor u Bajinoj Basti Ilija Zivanovic koji nije u trenutnoj mogocnosti da bilo sta sarafi ili radi. ali da popricas covjekom uz pivo, sok i da ti malo to objasni. mislim da bi to uradio
-
Ne moze se vise zavesti nijedan drugi motor ako fabricki nije isao u taj auto. Ako ipak jeste isao fabricki u auto, a razlikuje se kubikaza ili kodne oznake motora, pored atesta potrebno je i odobrenje od ovlascenog uvoznika da izvrsi prepravku vozila.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
-
dejanvw procitaj dva posta iznad
-
Znam majstora, Hiro je zeznyo ruku nedavno. Imam majstora koji ce mi to uraditi i to nije problem, napomenuo sam da me registracija i papiri ne zanimaju necu registrovati, zanima me samo sta sve moram da uradim.
-
Ako ti je kec 1.1 1.3 mora da pomeris i okrenes nosac na kosu onaj sto ide kod suvozaca,za menjac od mk4 mora da pravis nosace(ispod akumulatora sto ide onaj i onaj kod hladnjaka napred),mislim da moras i papucicu za kvacilo da stavis zbog hidro kvacila,da izbusis rupu za cilindar kvacila na pozarnom zidu,instalaciju neki elektricar da ti odradi,sto se trapa tice napred stavi diskove i klesta od mk1 1.8 gti,pozadi dobos moze da ostane,mk1 gti je fabricki na dobosu i glavni kocioni cilindar sa bubnjem,servom ili kako ga vec neko zove stavis od mk3 gti bez abs-a i to je to manje vise,javice se neko daleko strucniji od mene da ti objasni ako hoce,ja ti ovo kazem laicki...Ali ako si napisao da vec imas majstora da ti sve to prepravi,da te registracija i papiri ne zanimaju,ne znam cemu onda tema... beer
-
A u slucaju da je 1.6 u jedinici fabricki?
-
ne diras nosace na karoseriji onda...
-
ne dira na karoseriji ali ce sve nosace morati da pravi , da li je isti blok i menjac iz 1.6mk4 i 1.6mk3 , mk2 ???
jel mu odgovaraju nosaci od mk1 dimenziono , nisam siguran
-
onaj na bloku msm da mu pasuje od mk1 1.6 1.8...a ovi na menjacu se prave...
EDIT izgleda da ni on ne pasuje,sto znaci da svi mora da se prave
-
imas 2 opcije...izrezati sa krakova sasije od golfa 4 postolja za nosace te pozicionirat motor u prostor od golfa 1 te iste te nosace povariti na krakove sasije tako da ces imati nosace motora od golfa 4...sto nije losa opcija...ili mozes napraviti nosac od nule za ovu stranu gdje ti je mjenjac,a za drugu stranu i prednji nosac mozes iskoristiti od golfa 1 1.3 s tim da ti se ovaj nosac na suvozacevom kraku ne moze zasarafiti na sve 3 rupe u blok nego sa samo 2 ali i to je dovoljno da se motor drzi cvrsto...takodjer trebas poslije skemijati i neki nosac za alternator jer ti vise nece pasati posto moras ukloniti originalni nosac na kojeg idu sarafi alternatora u originalu...
Raspitivao sam se dosta o ovoe swapu kad je frend skucao pola 1.6 16v pa htio sve prebaciti u mk1 ali je na kraju odustao od toga...Po meni je tao onako ok motor za keca sasvim dovoljno,sad samo pitanje je koliko imas volje za sarafanjem i kemijanjem :)
-
Posto se vodi polemika oko ubacivanja 1.6 motora iz mk4 u mk1,zanima me koji je najbolji i najaci
(konjaza) motor za mk1 a da nema bas bas puno prepravki?,uzeo sam nekog mk1 1.3 dizela ali zelim da ga prebacim u gti-a pa me zanimaju koje opcije imam.Hvala i izvinite sto sam upao sa svojim pitanjem :)
-
Svako ti ima svoje misljenje za vecinu je vr6 ili abf najbolji i 16v iz dvojke sve zavisi od tebe kakve su ti zelje i mogucnosti,po meni je g60 najbolji(sto vecina nesmatra tako) al ti vidi staces.
-
Posto se vodi polemika oko ubacivanja 1.6 motora iz mk4 u mk1,zanima me koji je najbolji i najaci
(konjaza) motor za mk1 a da nema bas bas puno prepravki?,uzeo sam nekog mk1 1.3 dizela ali zelim da ga prebacim u gti-a pa me zanimaju koje opcije imam.Hvala i izvinite sto sam upao sa svojim pitanjem :)
ne postoji mk1 1.3D , imas opciju da kupis kompletnu dvojku gti pa prebacujes polako , najbrze i najisplativije
-
Hvala vam na odgovoru,mislim da cu uzimati vr6 pa cu ga raditi da mu izvucem maksimum,ako neko zna koliko je maksimalno izvuceno od vr6? :58
-
Preko 2000 evra. ;)
pOsLaTo Sa MaRsA
-
dalje u temi: http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=59299.msg773824#new