Ja sam imao preko deset godina model 1.2 sa 47kw iz 2003 godine. Prešao je kod mene oko 140 hiljada. Od toga 120 na gas. Benzina nisam precizno merio ali je potrošnja bila blizu ako ne i celih 9 u gradu. Plin je bio okruglo 10 litara gradske vožnje. Na otvorenom oko 7.5. Nije trkač ali završava posao. Na autoputu do 120 je ok, mislim da mu je sve preko toga u dužem nekom intervalu mnogo. Za moje pojmove sasvim lepo udoban. Volan podesiv po visini i dubini sedišta takođe idu i po visini pa nađeš položaj koji odgovara i za duži put. Puno pregrada za sitnice. Menjač precizan. Ceo nekako utegnut. Naravno zavisi od konkretnog primerka ali moj je bio lupan u inostranstvu pa ga ja lupao i sam popravljao i i dalje sam imao osećaj da vozim auto a ne kantu.
Od neplaniranih popravki menjao sam termostat i senzor temperature rashladne tečnosti. Dve pumpe za gorivo (jedna brzo posto je ugrađen gas a druga stotinjak hiljada kasnije iako rezervoar nikad nije bio ni blizu rezerve). Prednje opruge jer je jedna pukla.
Stiglo me je da jednom zamenim bobine, svećice, pk kaiš, diskove, stabilizatore, nekoliko puta silen blokove i pločice, ali to manje više je potrošna roba.
Imao sam problem sa motorčićima klapni za toplo hladno i recirkulaciju vazduha. Negde sam na forumu i detaljno opisao kako se to rešava da ne ide tabla napollje. To im je čest problem.
U suštini, lepo sam se i jeftino navozao. Doduše ja sam ga vozio od kad je bio prilično mlad (3 god) pa narednih 12 a ti ćeš uzeti verovatno sa ne manje od 15 ali ako nađeš dobar primerak verujem da ćeš se lepo navoziti.